Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon bolero maat 128

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon bolero maat 128
    Posted: 06 December 2016 om 19:44
 Goedenavond, lang geleden was ik erg actief op deze site, ik ben wel altijd bezig geweest met haken, breien en kleding naaien.
Ik heb ooit een roze Bolero gemaakt van een patroon welke ik van iemand hier had ontvangen, mijn vraag is dus: Kan iemand mij helpen aan een patroon van een bolero maat 128/134, bij voorbaat heel hartelijk dank.
Groetjes Gerda
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2016 om 20:17
http://forum.hobbydoos.nl/ik-zoek-iemand_topic32782_post543626.html?KW=#543626

weeral kwijt?

bij drops kan je er ook veel vinden.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 09:29
Sja ...... ;-(
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 09:50
Originally posted by bep bep wrote:

http://forum.hobbydoos.nl/ik-zoek-iemand_topic32782_post543626.html?KW=#543626

weeral kwijt?

bij drops kan je er ook veel vinden.


wat knap toch bep dat jij dit soort dingen zo goed terug kan vinden
Back to Top
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 11:24
 Ik proef hier iets van sarcasme, maar daar kan ik wel tegen en dat er bij Drops veel te vinden zijn weet ik ook maar ik zoek er een die ik al eens gemaakt heb in een kleinere maat. Ik probeer bij mijn foto's te komen maar zie niet meer hoe dat moet want daar staat een foto van de betreffende bolero die ik graag nog eens wil breien, dus als u even wilt reageren hoe ik bij mijn foto's kan komen zou ik u dankbaar zijn.
Groetjes Gerda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 11:39
Als ik het goed begrijp heb je in 2010 en 2013 een patroon voor een kinderbolero gekregen van iemand op het forum. En twee keer is het in het zwarte gat van internet verdwenen. Misschien had je het beter kunnen (laten) printen of gewoon overschrijven, als je het zó leuk vond.

Wij actieve forumleden voelen ons niet altijd geroepen om afvallige leden meteen te helpen. En degene die het oorspronkelijke patroon had, is al in geen jaren op het forum geweest.

Laatst meldde een oud-forumlid (niet die van het bolero), dat ze nog altijd mails krijgt via de hobbydoos met verzoeken om oude patronen en dat dat haar erg de keel uithangt.   
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 12:08
ja sorry, het was sarcastisch bedoelt, vooral die 'erg actief' lid vond ik grappig.

Waar u uw foto's zet weet ik niet, maar bij mij staan ze op de computer onder mijn afbeeldingen in een mapje eigengemaakte spullen.

en misschien de zoekfunctie bovenaan eens proberen en anders in member control panel subscriptions aanklikken en dan komen uw 240 berichten te voorschijn.

De zoekfunctie gaf mij dit resultaat :

http://forum.hobbydoos.nl/bolero-voor-katey_topic18678_post317408.html?KW=#317408
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 12:18
nou en wat blijkt????????????????
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 12:39
dat het patroon geprint ofwel in een echte map steekt ofwel met het oud papier is meegegeven
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 12:39
Je kunt het sarcasme hebben, goed dan ben je er nog. Voordat je foto's op het forum kunt plaatsen moet je ze altijd eerst ergens op
internet zetten, als je ze daar verwijderd hebt kun je ze hier ook niet meer zien. Maar misschien kun je er zelf nog wel bij.
Het lijkt dat je picasaweb daarvoor gebruikte en anders zoals bep zegt op jouw eigen computer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 16:24
Het patroon is dus van Corrie naar Gerda naar Boek en van Boek terug naar Gerda gegaan. Corrie en Boek zijn verdwenen van het forum. Ik zou zeggen Jammer, maar helaas en een ander patroon zoeken. Geen bolero? Dan maar een vestje of mouwvest, wat een gewone sjaal is van pols tot pols, waarbij de mouwnaden gesloten zijn tot ongeveer de oksel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerda Lamers View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerda Lamers Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 16:51
Aha, de naam Magtelt herinner ik me nog, overschrijven had inderdaad gekund maar dat heb ik nou eenmaal helaas niet gedaan en in 2013 heb ik het patroon niet ontvangen. Ik stuur geen mails, naar nieman, vandaar mijn vraag hier op het forum. En ik ben geen afvallige ik ben gewoon een tijd niet online geweest, dus houd uw commentaar voor u.
Groetjes Gerda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 18:28
Ik dacht dat het hier een vrij land is, iedereen mag zeggen wat hij wil, toch? Jij ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2016 om 21:40
misschien hier eens vragen als het deze is https://freubeloma.wordpress.com/2015/02/26/bolero-met-kabel/
Back to Top
CorryR View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 December 2016
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer CorryR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2016 om 07:50
Kennelijk is het hier nog steeds hetzelfde,vragen om patroontjes,terwijl er zoveel te vinden is op internet.
Overal zit copyright op,dat moet iedereen zo onderhand toch wel weten.,
Ik heb dat bewuste patroon niet meer,mijnkleinkinderen zijn inmiddels te groot.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2016 om 09:12
Corry, waar kleinkinderen zijn, kunnen achterkleinkinderen komen. Maar het patroon is dan vast al verouderd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
CorryR View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 December 2016
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2016 om 09:44
Dat is het nu al,en achterkleinkinderen,daar bewaar ik geen oude patronen voor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2016 om 09:55
IK zet bij boeken een tip. Ik heb het uit de bieb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2016 om 17:46
Hoi Corry. Je hebt zelfs een nieuw account aan moeten maken zie ik. Leuk dat je even bent komen kijken.
Dus patroon is weg. Dit is dus klaar.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2016 om 18:12
zo klaar als een bolero
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns