patroon ezel |
Reageer |
Autheur | |
madeliefsteek
Newbie Lid sinds: 21 Maart 2018 Locatie: thuis Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Maart 2018 om 21:42 |
Heeft iemand voor mij het breipatroon van de ezel van de aldi?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat al ergens in een ander topic stond
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Madeliefsteek, dit topic is reeds meerdere malen verschenen. Vriendelijk verzoek om ff goed op deze site te zoeken en misschien even een voorstellen?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou het gaan om een Duits patroon, een ontbrekend patroon of een gratis patroon? Volgens mij staan er ezelpatronen genoeg op internet, zelfs een ezel kan die vinden op google.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi madeliefsteek welke heb jij dan kunnen we ruilen |
|
madeliefsteek
Newbie Lid sinds: 21 Maart 2018 Locatie: thuis Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
de hond
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
stuur hem maar de hond
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uit een ander topic:
"ik heb al van mensen gehoord en gelezen dat die naar aldi hebben gemaild en het juiste patroon hebben gekregen, zonder problemen." Effe zoeke,hè? In deze rubriek, Breipatroon Aldi heet het topic. Gommie wat moeilijk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |