patroon phildar 88 lente/zomer 2013 vraagje |
Reageer |
Autheur | |
Ieruz
Newbie Lid sinds: 31 Juli 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Juli 2015 om 15:20 |
Ik heb een vraag over een patroon uit de Phildar (lente/zomer 2013). Ik heb van patroon 24 het brei gedeelte gedaan, maar loop nu vast op het haak gedeelte. Het is een teltekeing en ik vraag me af of er hier iemand is die het voor me kan vertalen in taal :) Ik kom er niet uit. Ik denk als ik de eerste 3 toeren snap ik de rest ook snap, volgens mij moet ik dan namelijk herhalen.
Iris |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kun je misschien een stukje knippen en plakken, want we zijn gewoon een forum en hebben dus niet alle brei en haak bladen paraat.
Maar als je eventueel even een plaatje invoegt is er vast wel iemand die jou helpen kan.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het deze rechtse? Maar toch eventjes het schema knippen en plakken zoals lw al zei. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |