Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon Steenbok als knuffel

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon Steenbok als knuffel
    Posted: 29 Augustus 2014 om 11:22
Wie kan mij helpen aan een patroon van een steenbok als knuffel?
Ik heb er wel een gevonden, maar dat is voor een sleutelhanger.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 12:18
dag marjoFelten, lees eens het artikel 'hartelijk welkom' bij even voorstellen, daar wordt het reilen en zeilen van dit forum in uitgelegd.

misschien kan je het patroon van de sleutelhanger met dikker garen en dikkere pennen (haak of brei) maken en kom je zo tot een knuffel.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 12:36
staat er 1 op mijn blog ↓
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 10:10
Allemensen Prideke, wat heb je al enorm veel op je blog staan in korte tijd. Ik kan merken dat ik er een tijdje niet heb rondgesnuffeld Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 11:21
hihihi dank je wel. Het is ook zo leuk om te doen en op deze manier sla ik alle leuke gratis patronen direct op, nooiiiiit meer kwijt :)
Ben benieuwd of Marjo het patroon gevonden heeft op mijn blog...
Back to Top
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 21:02
Hallo Prideke, dank je wel voor je link. Helaas heb ik niets kunnen vinden over de steenbok. Wel heb ik ontzettend mooie creaties gezien. De slakjes vond ik heel erg mooi. Mijn voorstelling staat nu wel in het Forum. Ik hoop dat ik mijn fout een beetje goed heb kunnen maken. Groetjes
Back to Top
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2014 om 21:05
Dank je wel Beb voor je tip. Een voorstelling heb ik op het forum geplaatst. Ik hoop hiermee mijn fout goed te hebben gemaakt. 
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 10:04
hmmm springbok staat er maar ja, dat lijkt er wel op :) http://enoos-creation.blogspot.nl/2014/06/amigurumi-rhino.html
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 12:20
Misschien zijn er geitenpatronen die aangepast kunnen worden???
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2014 om 22:11
Back to Top
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2014 om 16:19
dank je wel koffiebuikje, misschien kan ik werken vanuit de ram. Hoe weet ik helaas niet, maar daar kan ik vast hulp bij vinden. Degene voor wie de steenbok is, is er kieskeurig. Ik wilde zelf het patroon van de springbok gebruiken, maar dat was niet wat die kennis van mij wilde. 
Toch heel erg bedankt voor je meedenken.
Groetjes,
Marjo
Back to Top
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2014 om 16:25
dank je wel Prideke. Dit patroon van de springbok had ik zelf ook gekozenSmile, maar toen ik deze aan mijn kennis liet zien, zei ze dat een springbok niet hetzelfde is als een steenbok. Confused Dit patroon zou wel een nieuwe uitdaging zijn geweest, maar helaas moet ik verder gaan zoeken. Mijn kennis is kieskeurig.
Toch bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Marjo
Back to Top
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2014 om 16:28
dank je wel Magtelt. Ik hoop dat ik dit kan proberen, daar mijn kennis nogal kieskeurig is. Ik had een mooi patroon van een springbok gezien, maar zij wil een steenbok.
Toch bedankt voor je hulp. Misschien kan al de geboden hulp gebundeld worden tot een mooie steenbok.
Groetjes,
Marjo
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2014 om 19:20
Ik zou die kieskeurige kennis een bol garen en een haaknaald geven en een paar haaklessen. Maar vroeger deed ik ook veel voor lastige vragers en klagers. Pas de laatste jaren zeg ik op de vraag "Kun je dat voor mij maken?" "Nee, maar ik wil het je wel leren" en dan haken ze af. En hoef ik niet aan te haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2014 om 21:52
hihi Magtelt daar zit wel waarheid in. Marjo wil haar best en tijd in steken en dan krijg je steeds nee te horen. Marjo ik zou haar zeggen "zoek jij het patroon, dan haak ik het".  Dit is redelijk zuur :) Succes ermee, hopelijk komen jullie eruit :)
Back to Top
ciendje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 26 Mei 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ciendje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 18:12
Hallo, ik heb Mss wel wat voor je. Christel krukkert heeft een patroon van een geit in een van haar boekjes staan. Dat heb ik maar kan je dan de hoorns niet zelf aanpassen zodat je uiteindelijk een steenbok hebt?
Groetjes!!!
Back to Top
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2014 om 09:26
Graag wil ik iedereen bedanken voor de hulp bij het zoeken naar het patroon van een steenbok. Ik heb een paar mooie tips en patronen gegeven. Inmiddels ben ik bezig met een patroon en zal deze plaatsen wanneer de steenbok klaar is. Nogmaals iedereen bedankt. Groetjes, Marjo Felten
Back to Top
MarjoFelten View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Augustus 2014
Locatie: Budel
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarjoFelten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 15:56
De steenbok is klaar. De foto's zijn terug te vinden in het mapje haken van mijn facebooksite Marjo Felten. 
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor de geboden hulp
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12092
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2014 om 21:49
wel dat vind ik nu spijtig zie, de steenbok is klaar zie maar op facebook.

Ik en nog andere mensen hier hebben geen facebook en willen ook geen facebook. Ik zou het wel heel plezierig gevonden hebben om die steenbok hier onder 'mijn creaties' te zien. Maar jammer, facebook gaat voor.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 21:03
Oh, zo te zien ben je niet meer op zoek naar een patroon van een Steenbok, maar voor het geval dat, ik vond iets dat je wel als basis kunt gebruiken op Ravelry:

http://www.ravelry.com/patterns/library/cam-the-ram
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns