patroon uitleggen |
Reageer |
Autheur | |
sabine59
Newbie Lid sinds: 29 Mei 2016 Locatie: belgie Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Mei 2016 om 22:55 |
ik zou graag het topje breien uit drops design nr 161. het patroon is 161-28 en er staat iets in wat ik niet versta. wat wil zeggen "geen steek" en het is aangeduid met een zwart vierkantje? ik zou je enorm dankbaar zijn groetjes
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://garnstudio.com/pattern.php?id=6868&cid=7 Geen steek wil zeggen dat er echt geen steek is op die plaats. Je hebt eerst die uitgerekte punthoed en dat is van 3 steken 2 maken door de eerst gebreide over de volgende 2 gebreide steken te halen in de volgende rij heb je dus maar 2 steken om te breien en de rij daaropvolgend moet je een omslag tussen die 2 steken maken en heb je de rij eropvolgend er terug 3. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is niet een steek overslaan, maar een steek die je in de toer ervoor gemindert hebt. En om er niet een heel raar diagram van te
maken wordt dat een zwart blokje. Of voor hun gemak . . .
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben het met LW eens
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |