Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon vestje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dvargt View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2016
Locatie: stadskanaal
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dvargt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon vestje
    Posted: 19 Juli 2016 om 16:41
hallo,


Ik snap niets van het patroon van drops model nr ve-o51.

jaren niet meer gebreid ivm handen , nu de moed weer bij elkaar gesprokkeld , garen etc cadeau gekregen en nu begrijp ik er niets van.
Ik brei niet op rondbrei naalden dit lukt niet , dus de gewone naalden.
het patroon ziet er een beetje uit als twee vleugeltjes , maar wanneer begin ik nu te minderen zoals op het patroonvoorbeeld te zien is gaat het van klein naar groot en dan weer naar klein.Ik heb het wel twintig keer gelezen maar kom er niet uit,jammer want het lijkt mij een leuk vestje.Warme groet anneke
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2016 om 16:54
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2016 om 16:56
Welkom

het klinkt flauw maar je moet gewoon doen wat er staat . Eerst die pen tricot met aan weerszijde ribbels en dan ga je die verkorte toeren breien en die staan onder uitleg verkorte toeren . Je breit dus eerst het aangegeven aantal steken en dan keer je en je breit je pen terug . vervolgens brei je weer het aangegeven aantal steken keren en weer terug . Als het nog niet duidelijk is roep je maar dan kijk ik ( of een ander )even naar het juiste aantal steken Wel even je maat doorgeven d.w.z. het aantal steken dat je op moet zetten
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2016 om 19:00
Hoi Anneke en hartelijk welkom op dit forum. Ik zou eerst het hele patroon een paar keer goed doornemen want die drops patronen zijn af en toe best wel een beetje ingewikkeld en dan, net zoals Mutti aangeeft, gewoon doen wat er vermeld staat. Heel veel succes!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns