patroon |
Reageer |
Autheur | |
marjan2309
Newbie Lid sinds: 03 Maart 2017 Locatie: hoorn nh Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Maart 2017 om 11:25 |
goede morgen /middag
Mijn vraag is , hebt hier een patroon van internet afgehaald maar snap het niet, dit is het patroon aantal steken deelbaar door 6+5+2kantsteken wat bedoelen ze daarmee ,ik doe dit voor de eerste keer een trui te breien voor mijn zelf In afwachting op uw antwoord m sas de boer marjan2309@hotmail.com |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb geen idee welk patroon en waar je het vandaan heb . Hobbydoos ? Drops allemaal patronen op internet .
Aantal steken deelbaar door 6 is een kwestie van de tafel van 6 opzeggen maar hoeveel steken dat zijn ??? Laten we uitgaan van 60 dan moet je daar nog 5 steken bij opzetten plus aan weerskanten een kantsteek . Dat is volgens Bartjens 67 steken . Het eerste aantal van 60 kan verschillen per maat/wol die 5 en die 2 blijven altijd . Als je meer hier neer kunt zetten of een link kunnen we je beter helpen |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
E mail adres weghalen lijkt me verstandig i.v.m. spam
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zou ik sowieso doen en dan even aangeven om welk patroon het gaat en misschien ook even de rubriek voorstellen checken (is wel zo netjes al vorens vragen hier te droppen) |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals ik het lees ( al brei ik niet ) zou ik inderdaad de uitleg van Mutti volgen...
Een veelvoud van 6 nemen met daarbij 5 steken opgeteld en 2 extra voor de kantsteken... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |