Patroontjes gezocht. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Yentlamigurumis ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 November 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 November 2013 om 17:39 |
Hallo !
Is er iemand die me het patroontje van Maggie the owl kan bezorgen in het nederlands? Het is een gehaakte uil met allemaal granny squares. Of als er iemand een ander dier heeft met granny's.. Vind deze zo leuk!. Ook ben ik opzoek naar het patroontje van de gehaakte trol. Alvast bedankt. groetjes Yentl |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maggie the owl is een kooppatroon en kan/mag dus niet gedeeld worden, hier is het te koop :
vertalingen van haaksteken kun je vinden op charami.com, deze gebruik ik ook... eens je er ene hebt vertaald, dan gaat er een wereld aan patronen open en vind je er overal op het net, ook heel veel gratis!! de meeste dieren met granny's zijn kooppatronen. Hier en daar vind je er wel een gratis op een Russische site, maar opgelet voor pc-virussen!!! op deze link vind je trollen, al dan niet gratis of koop : https://www.google.be/search?q=crochet+troll&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=3CB5UtcOibbgBImDgeAB&ved=0CC0QsAQ&biw=1477&bih=718 eens je een Engels patroon hebt, en je hebt problemen met vertalen, dan kan je het gedeelte dat je niet begrijpt hier gerust neerpennen zodat we je kunnen helpen met de vertaling :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
Ik ken iemand die heeft het nijlpaard gemaakt zonder het echte patroon. Goed gekeken naar de afbeeldingen en het commentaar dat men geschreven had bij de projecten op Ravelry. Ik zie dat er van de uil ook een heleboel gemaakt zijn. De African Flower, het soort granny dat gebruikt is voor de uil, is overigens een gratis patroon op Ravelry. Succes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
dit is inderdaad zo. Op ravelry zie je de creatie meestal vanop verschillende poses.
als je dan goed kijkt, dan zie je wanneer je een 5-hoek, 6-hoek, 7-hoek,.... moet gebruiken. een paar notities van nemen en je kan starten. Trouwens het maakt niet uit welke 5/6/7/... hoek je gebruikt, als de zijden maar evenlang zijn.... ben benieuwd :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |