Phildar breiboek |
Reageer |
Autheur | |
Herfstvosje
Newbie Lid sinds: 09 November 2018 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 November 2018 om 11:30 |
Ik ben mijn breiboek van PHILDAR nr. 37 , herfst/winter 2010/2011 van 0 tot 24 mnd kwijtgeraakt.
Wie kan mij hier aan helpen of het patroontje van het vossensjaaltje zou ook al fijn zijn. |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet van Phildar, maar misschien is dit een alternatief, als niemand je aan het exacte patroon kan helpen: |
|
Herfstvosje
Post Options
Thanks(0)
|
Lief van je, ik ben hem ook tegengekomen. Maar ik ga nog even voor de phildar vos😄
|
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal vandaag nog even aan de buurvrouw vragen of zij hem heeft (zou wel héél toevallig zijn, maar ze breide altijd veel voor haar kinderen en nu voor haar kleinkinderen, dus wie weet; een is er geboren in 2009, dus wat dat betreft zou het mogelijk zijn...) Als ze hem heeft, laat ik het vandaag even weten; zo niet, dan zul je nog even verder moeten zoeken!
|
|
handwerkjuffie
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, helaas.... Misschien een andere optie. Kijk eens op: Volgens mij kun je je daar gratis registreren en dit breiboek dan downloaden. Dan kun je het patroon printen en ermee aan de slag.
|
|
Herfstvosje
Post Options
Thanks(0)
|
Toch heel erg bedankt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |