Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pink Panther

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2010 om 17:35

hoi Hanneke

 

ik zal morgen het patroon inscannen, als Leonie me niet voor is, vermeld dan wel bij msn in je profiel je emailadres, dat kunnen alleen leden bekijken

 

lydia wijsbroek
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2010 om 22:38
inderdaad, zonder e-mailadres komen we niet ver hier 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2010 om 19:14
wat een leukerd!!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2010 om 12:09
Oooh, ik heb als klein meisje eens een kleurwedstrijd gewonnen en toen mocht ik een knuffel uitkiezen. Er waren Snoopy's (gewone knuffels) en een gehaakte Pink Panther, ik koos de Pink Panther. Deze lijkt er heel veel op
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 12:36

Deze pink panter heb ik jaaaaaaren geleden al gemaakt voor mijn kinderen. Hij stond toen in een Ariadne. Als iemand het patroontje wil hebben mail me maar even. Mijn email-adres is: spikeysmum@gmail.com Wel even jouw email-adres vermelden natuurlijk anders kan ik hem niet doorsturen.

Groetjes Yvonne Q.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns