poncho of vest? |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Augustus 2015 om 16:44 |
hallo dames
nu ligt mijn kamer vol kleurtjes wol en haak ik prachtige waterlelies. tot zover ben ik blij eerst had ik bedacht van de 'waterkleuren' een grote maat meisjesvest te breien, met zo hier en daat een vierkant 'gat' waar ik dan later de lelies in kan naaien/haken dat kan nog steeds maar ik zou ook een poncho kunnen breien en daar de lelies in verwerken. heeft een van jullie de maten van de rechthoeken voor een poncho grote meisjes- kleine damesmaat? |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
denk dat je ff op drops moet kijken ws staan daar de maten wel op. ben zelf van de xl of xxl dus van kleine maten geen verstand
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook van de XL en XXL maar je kunt vast en zeker wel op Drops iets vinden. Succes!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb altijd een centimeter in de handtas. Meestal hebben anderen daar wat aan.
Je kunt in een winkel een poncho nameten. Baby- of kinderkleren kun je soms ook bij Zeeman kopen, thuis de maten noteren en terugbrengen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
dankjuliewel voor het meedenken
ik hoopte dat er hier een ervaren poncho breister of haakster was die me zo die maten kon noemen |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |