Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poncho of vest?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: poncho of vest?
    Posted: 20 Augustus 2015 om 16:44
hallo dames Smile

nu ligt mijn kamer vol kleurtjes wol en haak ik prachtige waterlelies. tot zover ben ik blij Thumbs Up
eerst had ik bedacht van de 'waterkleuren' een grote maat meisjesvest te breien, met zo hier en daat een vierkant 'gat' waar ik dan later de lelies in kan naaien/haken
dat kan nog steeds maar ik zou ook een poncho kunnen breien en daar de lelies in verwerken.

heeft een van jullie de maten van de rechthoeken voor een poncho grote meisjes- kleine damesmaat?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2015 om 19:28
denk dat je ff op drops moet kijken ws staan daar de maten wel op. ben zelf van de xl of xxl dus van kleine maten geen verstand
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2015 om 20:45
Ik ben ook van de XL en XXL maar je kunt vast en zeker wel op Drops iets vinden. Succes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2015 om 12:45
Ik heb altijd een centimeter in de handtas. Meestal hebben anderen daar wat aan.

Je kunt in een winkel een poncho nameten. Baby- of kinderkleren kun je soms ook bij Zeeman kopen, thuis de maten noteren en terugbrengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2015 om 13:58
dankjuliewel voor het meedenken

ik hoopte dat er hier een ervaren poncho breister of haakster was die me zo die maten kon noemen Smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.938 seconden.
Lang Yarns