Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poncho's, capes en stola's

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho's, capes en stola's
    Posted: 29 November 2013 om 10:32
Ik zat net in mijn patronenmap te rommelen en toen zag ik dat ik uit oeroude Hemaboeken poncho's, capes en stola's had gescand. Ik stuur ze aan de eerste die reageert. Als ieder dan doorstuurt aan degene onder haar, hebben we er niet veel werk aan. Het zijn drie mails met winterwarmte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 11:30
nou Magtelt  heel  graag
oant Sjen
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 11:46
Oh zou ik ze ook mogen ontvangen? Alvast bedankt!
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 12:14

Ja graag Magteld, ik kan ook wel wat warmte gebruiken, dank je wel voor je aanbod Heart

Crejann
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 13:30
Ik heb ze aan jullie drietjes gestuurd, jullie mogen ze doorsturen aan de volgende.

En nu niet meer klagen over kou!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 13:51
Dank je Magtelt voor je bereidheid om dit te delen. Hug
Ik heb jaren geleden alle breiboeken die ik had weggegeven aan een activiteitencentrum omdat ik dacht er nooit meer gebruik van te maken.
Zou ik van een van jullie de scans mogen ontvangen?  
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 15:16
Bloem, de mails kwamen terug. Marie-Louise ik zie geen e-mailadres in je profiel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 15:21
ja ik dacht al ze zijn wel lang onderweg.  mijn mailbox is nooit vol dus dat kan het probleem niet zijn.
 
zelf wilde ik laatst ook een PDF bestand versturen maar dat lukte niet omdat het te zwaar was .kan dat de oorzaak kunnen zijn ?
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 15:24
Ik stuur mails altijd met 12 gescande bladzijden, omdat g-mail en hotmail niet meer bijlagen aan kunnen. Ik ga het gewoon nog eens doen, misschien had ik een lettertje overgeslagen bij het kopiëren van je mailadres.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 15:27
Nou ik ben benieuwd. Ik begrijp toch nooit wat die postmaster uitspookt, mijn broertje zit bij dezelfde toko en zijn mails verdwijnen altijd in de map Ongewenste mail. Daar zal de NSA wel schuldig aan zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carine23 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carine23 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 15:27
Beste
 
Zou ik de patronen ook mogen ontvangen aub
 
Alvast bedankt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 15:32
Carine, ik zie bij jou ook geen mailadres in je profiel. Als je mijn mailadres van bij Live messenger kopieert en in de adresbalk van een nieuwe mail plakt en mij zo een mail stuurt, heb ik dat van jou, (ook van Marie-Louise?) en dan kan ik de poncho's e.d. opsturen.

Als je me via de hobbydoos mailt, krijgt de administrator de patronen, dat zal niet de bedoeling zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 16:22
Oh daar zou ik heel blij mee zijn Magtelt
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 17:01
Ik heb ze ontvangen. Heel erg bedankt! Ik zal ze vanavond verder doorsturen vanaf de computer. Met de gsm lukt het me niet.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 17:19
Zou je ze dan ook naar mij kunnen sturen?
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 17:20
En nig vergeten. Magtelt bedankt voor het delen!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 17:58
Bloem, ik krijg de melding dat ik jou spam. Dus ik ben al net zo slecht als mijn broertje. Ik denk dat Joepie Sie ons een duurder abonnement wil aansmeren, net als de virusscanner, die loopt te mekkeren dat mijn computer te traag is en als ik nou heel veel ga betalen, dan brengt hij me uptodate.

Ik stuur ze nog wel even naar Geotje en Esther.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 18:06
Dank je wel Magtelt ik vind ze echt schitterend! Nu gaan ze in mijn mapje want ik heb nog zooooooveel te maken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 18:09
Waarom krijgt de één ze wel en is het spam voor de ander? Mijn postmaster houdt niet meer van mij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 18:11
Misschien wel omdat wij een "speciaal" lijntje hebben Magtelt Nee hoor, zonder dollen, het kan zijn dat de firewall van die persoon jouw mail tegenhoudt?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.434 seconden.
Lang Yarns