Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppen kleedjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boempats View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2013
Locatie: b rotselaar
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boempats Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poppen kleedjes
    Posted: 28 Oktober 2013 om 16:42
Hallo, mijn moeder heeft een oude pop (60 jaar) en ze kleed ze regelmatig om. Heeft er iemand leuke patroontjes of adresjes om te haken of breien
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2013 om 19:01
Wie is er 60 jaar, je moeder of de pop? Maakt niet uit, wat van meer belang is, is de lengte van de pop en of ze slank of mollig is. Ik heb van die oude 3 suissesboekjes in mails staan voor poppen van 18 tot 70 cm. Daar heb ik wel je e-mailadres voor nodig. Als je de patronen wilt hebben, stuur mij dan een e-mail, mijn adres staat in mijn profiel, even mijn naam aanklikken. Dan heb ik jouw adres en ga ik sturen. In die boekjes staan best oude poppen als fotomodel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boempats View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2013
Locatie: b rotselaar
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boempats Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 11:55
De pop is 60 

Back to Top
creabrientje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 460
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creabrientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 11:58
Als je de maat van de pop ook nog doorgeeft, kunnen we je verder helpen.

Groeten, Abrina
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 11:58
hoi,
wel eventjes je mailadres invullen in je profiel, anders kan niemand je wat zenden :-)
is alleen zichtbaar voor de leden.
Dit doe je zo : druk linksboven op 'member control panel', druk dan op 'profiel bewerken'
scroll eventjes naar onder tot je 'windows live messenger' ziet staan, vul daarnaast je mailadres is.
Vergeet niet onderaan te bevestigen!! anders lukt het niet  :-)
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 16:36
Boempats, het is misgegaan, je hebt me via de hobbydoos gemaild, dus als ik de patronen ga sturen, komen ze in de mailbox van de webmaster terecht.

Mijn e-mailadres staat bij Live Messenger in mijn profiel. Als je nu een nieuwe e-mail vanuit jouw Outlook naar dat adres stuurt, krijg ik automatisch jouw e-mailadres te zien en dan komen de patronen.

Op de plek waar mijn e-mailadres staat, kun je in jouw profiel het jouwe zetten. Dan kun je meer patronen ontvangen. Wil je dan wel de pop meten van kruin tot voetjes?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boempats View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2013
Locatie: b rotselaar
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boempats Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 19:44
ok ik heb mijn profiel aangepast dus nu hopen, de juiste maten van de pop zal ik van de week doorgeven. Als ik al durf schatten 40 cm
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 19:58
yep, mailadres is zichtbaar nu!! :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
boempats View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2013
Locatie: b rotselaar
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boempats Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 20:08
Ja, heb de juiste maat van de pop van kop tot teen 45 cm
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 20:14
Ik heb je al een aantal mails gestuurd, morgen verder. 45 cm is de maat van grote Baby Born, dus ik kan je mijn eigen boekjes ook sturen. Is het een baby- of een meisjespop? Ik heb ook verkleedkleren voor die maat pop, vooral naaipatronen. Maar ook een gebreid trouwpakje voor jongens en meisjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boempats View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 Oktober 2013
Locatie: b rotselaar
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boempats Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 20:52
Het is een oude meisjes pop 
de kleedjes dat ik al gezien heb zijn super
patroontjes om te naaien mag ook
merciekes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2013 om 09:06
Ik heb je nog even gespamd. Van de winter komt er weer een nieuwe Andrea kreativ voor poppen uit, ik heb er een abonnement op. Het is een blad voor haken, breien en naaien voor poppen van 30 - 50 cm en soms voor kleine popjes rond de 20 cm. Je kunt ze via google vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns