Poppenhuis |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
waar zijn jouw foto's, en een batterij heb je
|
|
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry zag de foto pas later
|
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahahahah.........het is maar 1 foto die erop staat, maar ik zal er deze week meer maken
|
|
Gite
Duizendpoot Lid sinds: 14 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ontzettend gaaf!
|
|
In Loving Memory
Mijn lieve Mama Joke van Steen* Josl |
|
misty
Groupie Lid sinds: 15 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier onder wat afbeeldingen van mijn poppenhuizen.
Lundby, van de kringloopwinkel Delprado. Poppenhuis gemaakt door mijn vader. Dit poppenhuis is klaar voor de renovatie. Groetjes Misty |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het poppenhuis dat je vader gemaakt heeft is dat het poppenhuis van een bouwpakket dat een aantal jaren geleden te koop was via een abonnement? Ik ben hetzelfde aan het maken, maar heb er al jaren niets meer aan gedaan. Jij hebt dus inmiddels al een verzameling, leuk. Groetjes, Lida
|
|
misty
Groupie Lid sinds: 15 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
de laatste foto is het poppenhuis wat mijn vader ruim 30 jaar geleden voor onze oudste dochter heeft gemaakt.
zo uit zijn hoofd hij was meubelmaker dus voor hem een fluitje van een cent het stond bij dochter in de schuur waar het vochtig werd we hebben het toen maar meegenomen om het op te knappen, ooit haha. het del prado huis daar kon je jaren geleden iedere week een deel van kopen. het heeft jaren op zolder gelegen ,al die delen het waren er wel 100 geloof ik. toch maar eens naar beneden gehaald en aan begonnen. maar wat een ramp dat ding,alles is scheef dus veel aanpassingen moeten doen. met de hulp van mannetje heb ik het redelijk in elkaar gekregen. en dat lundby huis heb ik bij de kringloop op de kop getikt voor 4,50 euro. de meubeltjes heb ik bij marktplaats gekocht vond het er wel bij passen dat hout en het kan tegen een stootje want de kleinkinderen mogen er mee spelen |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is inderdaad een heel gedoe met dat del prado huis. Ik wist niet eens meer dat het zo heette. Daarom ben ik er vermoedelijk mee gestopt. Een vriendin heeft het meteen helemaal afgemaakt. Misschien verzamel ik ook nog een keer de moed. Groetjes, Lida
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat lundby poppenhuis staat bij ons nog op de zolder .
Mijn dochter vroeg laatst of dat er nog was .
Moet ook nog verlichting inzitten
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misty, wat zijn ze MOOOOOOOIIII en LEUKKKK . En al zo netjes........volgens mij hebben de bewoners al flink gepoetst vandaag.
Bij mij zijn ze denk ik lui vandaag , het is zo`n bende bij hun in huis , ze zijn nog in iedere kamer aan het verbouwen, behangen, vloerbedekking leggen, trap bekleden, verlichting aansluiten enz. enz.
Vind dit echt een leuk topic, kunnen we ook over een andere hobby kletsen.....dit hoort ook bij hobby en creatief zijn e.d......toch .....
Vandaag zal ik foto`s maken van de huizen hier.
Het grote poppenhuis staat nu op een dekenkist. Maar Anthony gaat daar binnenkort iets maken zodat ze er allebei op kunnen. (zal daar ook een foto van maken, dan kunnen jullie zien wat ik bedoel. Het is moeilijk uit te leggen zo).Dan kan ik ook de tuintjes maken. Ben al bezig aan vijvertjes .
Ook heb ik een piepklein hondenhokje en hondjes, en een glijbaan e.d.
Vind poppenhuizen helemaal geweldig!!!!
Maar nogmaals Misty.....je poppenhuizen zijn GEWELDIG!!!!!
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Er komt een houten blad.....soort tafel van muur tot muur.......dat is ongeveer rond de 3 meter.
En dan op werkhoogte. Dan kunnen daar de poppenhuizen op.
Dit worden de vijvers voor in de tuintjes:
HELP!!! mijn man is klusser
Dit is m'n andere poppenhuis. Dit is wat kleiner. Staat op zolder, maar gaat binnenkort ook naar de serre.
|
|
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha wat leuk Marileen die rollen behang in het poppenhuis, komisch, is het een cascowoning?
Zo heeft mijn poppenhuis er ook uit gezien, jaja ik heb er ook twee. De een zo goed als klaar en de ander is een leegstaand pand
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig!!! Groetjes, Lida
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Jolly.....je hebt een pm hierover
|
|
misty
Post Options
Thanks(0)
|
ja daar lijkt het wel op mijn man is klusser maar het ziet er al goed uit.
en bij mij was het netjes voor de foto haha leuk die vijvertjes ja er is zoveel mogelijk. we gaan wel eens naar groningen daar zit een zaak met allemaal modelbouw krikke heet hij ,.zal ook wel een website hebben,daar word ik altijd zo hebberig. die heeft zo ontzettend veel daar kom je ogen te kort. laatst heb ik een piep klein serviesje gekocht zo leuk. je hebt op een foto een leuke babyborn staan zag ik voor zo.n pop heb ik laatst een hele garderobe gemaakt voor kleindochter haar verjaardag |
|
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marileen ik heb fotomail gestuurd naar je emailadres
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga je vanavond terugmailen Jolly
|
|
Jolly
Post Options
Thanks(0)
|
Is goed, het heeft geen haast hoor, wilde het je even laten weten
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Heb nu 3 poppenhuizen. Ik heb er nog 1 van Jolly gekregen.....Leuk!!!!! De poppenhuizen zijn nu verplaatst naar de andere kant van de serre.....ze staan daar veel beter.
Wanda heeft van de week de breimachine gebracht en die staat nu op de plaats waar de poppenhuizen stonden.....ook heb ik daar nu de pc staan.
Mogen gaat Anthony de zolder op om spulletjes te pakken van de Kerstdorpen. Hij maakt het altijd zelf en ik mag het hebben voor de poppenhuizen omdat ie toch ieder jaar andere dingen maakt.
Het zijn trotoirtejs.....straatjes.....bruggetjes.....marktkraampjes e.d. Echt leuk hoor. Zelf heb ik ook nog spulletjes van mijn Kerstdorp die ik kan gebruiken voor de poppenhuizen.
Hier wat foto's.....kunnen jullie zien hoe het nu staat. Zeg er wel bij dat de poppenhuizen nu nog niet goed staan hoor........Het kleinste poppenhuis komt op een soort berg, die Anthony gemaakt heeft......en de andere weet ik nog niet hoe ik die ga zetten.
Er komen in ieder geval ook tuintjes e.d rond.
|
|
Jolly
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is het leuk geworden, de poppenhuishoek en ook de andere kant, lekker veel ruimte voor de breimachine zo!
,
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |