ben er even niet
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=11860
Print Datum: 31 Januari 2026 om 14:59 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: ben er even niet
Bericht van: stridje
Onderwerp: ben er even niet
Datum bericht: 19 November 2009 om 13:13
hallo luitjes, ben er even niet ,niets ernstigs,kan niet zeggen hoe lang ,jullie begrijpen het denk ik wel .ga er even op uit. in ieder geval hoop ik dat iedereen die het moeilijk heeft een stapje weer in de goede richting komt. hou vol,je ziet nu nog niet een licht puntje ,maar eens is het puzzelstukje compleet. zo heb ik het zelf ervaren ,natuurlijk blijft een mens leren en natuurlijk heb ik ook zo mijn kuren als je maar denkt de volgende dag is weer anders,even er door heen en wacht ik,soms ook wel eens heel lang ,maar houdt hoop.en toch vindt ik dat het eens oplost,hoe dan ook. wat een gebazzel he,maar weet wat het is. ik geef soms wel advies,maar weet ook dat je er zelf door heen moet,dat je ondanks alle hulp je nog alleen kan voelen. ik zie het nu als een leer proces een fase waar iedereen doorheen moet,de ene vroeg de ander laat.en als dat gebeurdt is mag je weer even soms dat geluk gevoel beleven en besef je weer dat het om de kleine dingen gaat en dat er zoveel mensen zijn die het goed met je voor hebben ,ga nu eindigen en wens iedereen die het nodig heeft heel veel kracht en liefde. groetjes stridje
|
Antwoorden:
Bericht van: drempt
Datum bericht: 19 November 2009 om 14:36
sterkte dekomende tijd en tot gauw
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 19 November 2009 om 15:06
|
Ik wens jou ook heel veel kracht en sterkte. Pluk de dag is wel heel makkelijk gezegd maar vaak toch net iets te moeilijk om te doen.
groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 19 November 2009 om 15:10
Veel sterkte de komende tijd, we zien je wel weer!
Groeten Creaans
|
Bericht van: inge.v
Datum bericht: 19 November 2009 om 15:16
Sterkte en hopelijk tot snel!
-------------
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 19 November 2009 om 16:30
Josl wrote:
Ik wens jou ook heel veel kracht en sterkte. Pluk de dag is wel heel makkelijk gezegd maar vaak toch net iets te moeilijk om te doen.
groetjes, Joke | helemaal mee eens liefs mij
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 19 November 2009 om 16:42
|
stridje,
ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop tot gauw.
-------------
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 19 November 2009 om 16:46
Stridje, heel veel STERKTE en tot gauw 
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 19 November 2009 om 17:27
Ik wens je veel sterkte en tot gauw
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 19 November 2009 om 17:46
Sterkte en tot gauw.
Groetjes Leonie
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 19 November 2009 om 18:17
sterkte en hopelijk toto gauw
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 19 November 2009 om 18:30
|
Ook namens mij, veel sterkte..........
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 19 November 2009 om 18:35
|
Sterkte de komende tijd en als je het er aantoe hebt, horen we je wel weer.
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 19 November 2009 om 20:04
Een ontzettend dikke knuffel, en veel sterkte voor de komende tijd
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 19 November 2009 om 20:17
|
hoi hoi
heel veel sterkte en snel weer terug komen hoor,
groetjes hesterkg1
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 19 November 2009 om 20:40
heel veel sterkte de komende tijd tot gauw
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 20 November 2009 om 17:17
Heel veel sterkte en tot snel. Een dikke knuffel!!
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 21 November 2009 om 03:02
|
Heel veel sterkte meis, en ik hoop je snel weer hier te zien.
Liefs, Lidia
|
Bericht van: Corrie
Datum bericht: 21 November 2009 om 06:41
heel veel sterkte
------------- Hou de eer aan jezelf
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 21 November 2009 om 09:49
Heel veel sterkte Astrid
------------- Groetjes Teunie
|
Datum bericht: 27 November 2009 om 19:34
hoi allemaal ,wat lief dat jullie mij ook sterkte wensen,ik wilde eigenlijk jullie mijn steun betuigen,maar jullie hadden door dat ik het wel eens nodig kon hebben. een beetje wel eigenlijk,daar ik naar texel met mijn moeder was en man natuurlijk en hond. nou is het zo dat ik al een tijdje zorgen heb maar ja, wie niet. maar om het uit te leggen mijn moeder is erg ziek al jaren ,ze heeft blaas kanker en blijft maar al jaren door gaan met gemo,s en onder zoeken,het wordt voor haar steeds pijnlijker en angstiger daar ze er zo,n pijn doen. plus de klachten die van jaren gemo,s krijgt zoals veel pijn in botten en longen nieren. enz ze heeft nu van alles,daarom wilde ik nog op vakantie met haar ,maar lopen was en werd een probleem en je wil toch wat doen,anders hoef je niet weg te gaan. dus heb ik een scoot mobiel kunnen regelen en een huisje wat een beetje praktische voor haar zou zijn,ben zo blij geweest dat een meneer van de thuiszorg mij toch die scoot mobiel uit leende,daar hij zei dat ze ervaren moest zijn ,dus nog de vraag of hij toestemming zou geven ,is het toch gelukt. ze heeft er zo van genoten ondanks dat ze zich schaamde om op dat ding te zitten. maar ze had nu geen pijn en kon ze wat winkeltjes zien. alleen was denburg iets te ver om met scoot mobiel erheen te rijden daar het weer zo slecht was.de koog ging wel daar we dicht bij waren,maar daar waren de winkeltje niet allemaal elke dag open. maar al met al hebben we het ontzettend leuk gehad. mijn hond heeft ook een goede week gehad die zat in zijn fiets kar en was dit keer rustig en zat echt te genieten,en als hij uit gelaten werd even in karretje richting bos zodat hij nog alle kracht had om te lopen en te snuffelen,geweldig. hij heeft namelijk op zijn oude dag ook problemen met lopen,dus al met al heb ik twee zorgen,ze gaan allebei heel hard achteruit. moeder is ook nu sneller benauwd en is veel sneller moe en wat ontdek je veel ook op vakantie dat ze toch niet meer alles kan ,terwijl ze zo hard haar best doet en door bijt. dat is eigenlijk waar ik me mee bezig houdt. en dan kijk ik maar niet naar mij zelf,dat valt dan in het niet. daarom wil ik liever een ander helpen en praat ik niet zo veel over mijzelf.
groetjes stridje 
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 28 November 2009 om 10:12
|
ach stridje, dat is me wat... je hebt het niet makkelijk zo te horen! Maar die week nemen ze je toch niet meer af, hé! probeer ook een beetje aan jezelf te denken, maar ik weet dat het van hier uit gemakkelijker gezegd dan gedaan is! dikke knuf, chrisje
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 28 November 2009 om 17:51
|
chrisje wrote:
ach stridje, dat is me wat... je hebt het niet makkelijk zo te horen! Maar die week nemen ze je toch niet meer af, hé! probeer ook een beetje aan jezelf te denken, maar ik weet dat het van hier uit gemakkelijker gezegd dan gedaan is! dikke knuf, chrisje |
helemaal mee eens
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 29 November 2009 om 15:08
fijn dat je er weer bent. Het lijkt mee heel lastig als je je moeder zo achteruit ziet gaan. Wel heel fijn dat je zo veel voor haar hebt kunnen doen deze week. Heerlijk dat jullie er van konden genieten met elkaar. Veel sterkte en kracht toegewenst. Ook voor je moeder.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Datum bericht: 29 November 2009 om 19:54
dank jullie wel,het zat me blijkbaar toch hoog,ook al zeg ik er nooit zoveel over.ik kan eigenlijk wel een boek schrijven,maar ja,doe ik maar niet.daarom ben ik aan het breien dan kan je gedachten verzetten. en iedereen heeft zo zijn problemen. ben heel erg dankbaar dat alles goed is gegaan en dat we dat konden doen voor haar.groetjes stridje
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 29 November 2009 om 20:14
Oh, Stridje wat een verhaal!
Ja, dat is erg moeilijk voor je, fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten op Texel.
Veel sterkte de komende tijd
Groeten Creaans
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 29 November 2009 om 20:51
Stridje ik lees het nu pas, heel veel sterkte
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 29 November 2009 om 21:54
|
ik denk daar soms wel eens aan, hoe dat later misschien zal zijn... maar dan veeg je dat gauw weer onder het tapijt en geniet je dubbel van de dag van vandaag... dikke knuf voor je!
|
Datum bericht: 01 December 2009 om 19:46
hallo crisje,je hebt gelijk denk er maar niet aan,ik zat net een heel verhaal te vertellen,heb het maar weg geveegt ,heeft geen zin om te malen ,geniet nu en haal zoveel mogelijk eruit wat er in zit. geniet maar dubbel.groetjes stridje
|
|