Print Pagina | Close Window

e-mails

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=12743
Print Datum: 26 Juni 2024 om 04:26
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: e-mails
Bericht van: dine
Onderwerp: e-mails
Datum bericht: 11 Januari 2010 om 20:31
Van diverse contactpersonen heb ik een berichtje gekregen dat zij mails ontvangen hebben die zogezegd van mij kwamen. In sommige stond een hoop onzin, in andere eerder beledigingen. Daarom deze vraag : wie iets soortgelijks ontvangt, gelieve mij te verwittigen.

En nogmaals bedankt aan de hobbydoosjes die mij direct gecontacteerd hebben en niet via een topic.....

 



Antwoorden:
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 11 Januari 2010 om 22:37
wat flauw en ontzettend vervelend voor jou! Hopelijk houden die rot mails snel op.

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: dine
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 00:56
Bedankt voor het begrip, Simone ...


Bericht van: caelum
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 01:23
Als je Renske mailt kan ze vast uitzoeken wie erachter zit en zijn of haar IPadres blokkeren.


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 07:43
Misschien begrijp ik helemaal verkeerd,maar als die mails van jou afkomstig zijn,staat je email adres er toch op.Je kan toch niet namens iemand een email sturen,tenzij er iemand toegang heeft tot  je pc?

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 08:00

corry, tegenwoordig kan heel veel. wij hebben het ook een tijdje gehad. er werden mailtjes gestuurd(en vaak heel beledigend) naar vrienden en familie namens ons terwijl wij nergens wat van af wisten. wij hebben toen met de familie afgesproken dat als er weer eentje van ons zelf verzonden zou worden er een vaste begintekst boven zou staan . dan weten ze zeker dat hij van ons afkomstig was en niet van iemand anders. wij hebben toen onze provider ingeschakeld en die heeft toen maatregelen getroffen en na een paar weken is het gestopt.

nadine,

wat vervelend dat het nu ook bij jou gebeurt. als er iemand is die wat tegen jou persoonlijk heeft laat die dat dan gewoon melden dan kun je er iets mee maar dit vind ik laag bij de grond. veel sterkte ermee.

 



-------------


Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 08:13
Ik denk dat je contact op zal moeten nemen met Hotmail dan
denk ik, want het mailtje wat ik kreeg werd verstuurd
vanuit een hotmail account wat zowel jouw voor als
achternaam bevatte....
En als dat daadwerkelijk jouw account is zou ik op zijn
minst even een ander wachtwoord aanmaken....

-------------
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*


Bericht van: dine
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 08:27
Corry : het is zoals Esther zegt, tegenwoordig kan heel veel

Esther : bedankt voor het begrip

Thessa : gisteren reeds de eerste stappen ondernomen


Voorlopig ga ik zo weinig mogelijk mails versturen en de nodige maatregelen nemen


Bericht van: tootjeko
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 09:15
Gatver Nadine, wat halen  mensen toch een misselijke streken uit.
Hoop dat dit heel gauw stopt.


-------------
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">


Bericht van: inge.v
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 09:34
Kan maar 1 ding aanraden, ander email en zeker geen hotmail. Heb het zelf ook voorgehad, alle mensen in mijn contactlijst kregen opeens mail van me terwijl ik al tijden mijn hotmail niet had gebruikt. Hotmail gaf gewoonweg toe dat mijn account waatschijnlijk gehacked was en dat het enkel kon oplossen met een ander paswoord te nemen en regelmatig te veranderen. En ik ben niet de enigste die het is overkomen.
Ik gebruik gmail nu en heb geen problemen meer.

-------------


Bericht van: Mistig
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 09:35
Wat een rotstreek, ik heb geen vervelende mail van je gekregen. Wat ik wel heel vreemd vond is dat jouw hotmailadres gisteren niet te bereiken was. Hoop dat het gauw opgelost is.

-------------
Bloei daar waar je geplant wordt.


Bericht van: jantinavv
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 09:47
He bah, hopen dat dat gauw weer voorbij is, heel vervelend!


Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 09:48
Inderdaad erg vervelend, Nadine! Ik hoop dat het snel opgelost geraakt... En anders misschien inderdaad veranderen van e-mailadres, is wel een hele rompeslomp om iedereen te verwittigen van je nieuw e-mailadres...

Groetjes!


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 10:54
He verdraaid. Wat een narigheid. Hopelijk is het heel snel opgelost.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: inge.v
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 10:56
Originally posted by Veerletje Veerletje wrote:

Inderdaad erg vervelend, Nadine! Ik hoop dat het snel opgelost geraakt... En anders misschien inderdaad veranderen van e-mailadres, is wel een hele rompeslomp om iedereen te verwittigen van je nieuw e-mailadres...Groetjes!

Is inderdaad een rompeslomp maar beter dan dat je contacten scheldmails van je krijgen, zo verlies je op den duur vrienden en wordt je contactlijst onvrijwillig kleiner .
Het triestige aan dit geval vind ik (kijk maar naar de inhoud van de mail aan Maanhaasje) dat er veel kans is dat het iemand is die hier op het forum komt. Scheldmails en pestmails tot hier toe maar in dit geval gaat het wel over een item dat hier in gesprek is.

-------------


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 11:54

Jakkes wat lees ik nu wat laag bij de grond zeg en wat laf.

Ik hoop dat het snel is opgelost voor je.

Groetjes, Lidia



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 14:12
Ook ik hoop dat je problemen snel opgelost worden. Wat hebben sommige mensen toch een rare ideeën he? Wat hebben ze er aan om uit naam van iemand anders van die rot dingen te versturen.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 14:32
Ik ben weer wat wijzer,zeer misselijke streek.Ik zie daar de lol niet van in,en dan ook nog iemand die hier waarschijnlijk meeleest.BAH.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 14:33
Ik ben alleen wel bang voor je dat het iemand is die je
kent en die dus waarschijnlijk ook op het forum komt...
Anders zouden ze nooit die dingen uit dat topic kunnen
benoemen en aan alle mailadressen kunnen komen waarnaar de
maitjes zijn verstuurd lijkt me.

Misschien dat hotmail je kan helpen om te zien vanaf wel
ip-adres je account gehackt is, dat moet namelijk te
achterhalen zijn, en via een ip-adres kan je de dader
achter halen.

-------------
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*


Bericht van: Maverisa
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 14:34
Balen zeg. Hoop dat het gauw is opgelost!

-------------
Groetjes, Annemieke


Bericht van: Josl
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 15:28

Wat een rotstreek!! Als het een mailtje is aan onze "eigen" hobbydoosjes is het niet zo'n ramp, die weten toch wel dat dit niet van jou kan komen.

Sterkte en ik hoop dat dit snel voorbij is, groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: miep
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 15:37
Tjonge, jonge, wat mankeert sommige mensen toch??? Hopelijk is het snel opgelost.


Bericht van: Iris74
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 15:58
Computers zijn leuk, totdat er misbruik van wordt gemaakt, wat een gedoe, zeg!! Ik hoop voor je dat alles snel is opgelost, en dat je er geen narigheid achteraf van krijgt. Sterkte ermee!!

-------------
**************
groetjes
Iris
**************


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 16:32

Nadine,

ik hoop dat het snel is opgelost, het is wel erg vervelend voor je, sommige mensen hebben toch een rare hersenkronkel

groetjes rita



Bericht van: geesje
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 16:43

 ik begrijp niet eens hoe je dat moet doen, want als ik een mail verstuur dan kan dat toch alleen maar met je eigen adres ....

ik hoop voor jou dat er vlug een oplossing komt , want dit is niet leuk...........................



-------------
groetjes geesje


Bericht van: klamadi
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 16:43

 

 

ja kan me voor stellen dat je het vervelend vind en goed dat je het hier even meld kunnen ze je gelijk berichten als het weer gebeurd hoop voor jou dat het snel is af gelopen



-------------
groetjes
        KLAZIEN


Bericht van: lucske
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 16:46

hallo, het is inderdaad goed mogelijk om een hotmailadres te hacken en te misbruiken. Daarom aan iedereen die hotmail gebruikt de goede raad om toch minstens iedere maand van paswoord te veranderen. Via IP adres kunnen ze erachter komen vanwaar deze mail kwam, maar dat zal inderdaad via Renske moeten gebeuren. Als het niet lukt om je paswoord te veranderen doordat de hacker hetzelf verandert geeft is de enige mogelijkheid om een nieuw hotmailadres aan te maken en het te melden bij msn messenger.

groetjes, Luc



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 17:05

Hoi Nadine

Ik hoop dat het zeer snel opgelost word ,en ik heb zo geen gekregen die zogezegd van jou zijn .Een geluk dat ze tegenwoordig al veel kunnen



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: creaans
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 17:10
He bah, hopen dat dat gauw weer voorbij is, heel vervelend! Dat er zulke mensen zijn, die dat doen, erg jammer!
groeten Creaans


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 12 Januari 2010 om 18:11
misselijke streek, de mail klinkt met opzet ook erg "vlaams" om de boel nog wat meer op te stoken! ik hoop dat je er snel uit komt hoe dit in elkaar zit, want in zoiets wil toch niemand betrokken worden! al dat verdriet, bah! heel erg is dit!


Bericht van: lucske
Datum bericht: 13 Januari 2010 om 19:33

Voorzover ik zie ( ben wel geen expert ) komt dit adres

vanuit Zuid Amerika. Eventjes vlug opgezocht, als men werkt via een proxyserver kan deze mail wereldwijd rondgaan voordat hij bij jouw aankomt. Eventjes klacht indienen bij je provider en zij kunnen verderzoeken, maar waarschijnlijk gaan ze niets vinden. Groetjes, Luc         

Ip address: 65.55.34.88

In country: United States



Bericht van: lucske
Datum bericht: 13 Januari 2010 om 19:43

http://www.clickx.be/brieven/66356/ip-adres-achterhalen/ - http://www.clickx.be/brieven/66356/ip-adres-achterhalen/

hier kun je ook even kijken hoe het werkt, deze heb ik wel niet gebruikt maar je vind er wel wat info. Hier ook nog een hele tekst over gevonden maar is wat te lang om hier te zetten, als je hem wil lezen pm je maar even.

groetjes, Luc



Bericht van: caelum
Datum bericht: 13 Januari 2010 om 21:14

Maar zelfs als ze wat vinden zullen ze die persoon er op aanspreken en niet zijn naam bekend maken denk ik! Ik dacht dat het gebeurd was via het forum en dan kan Renske het wel blokkeren, maar zo denk ik niet, helaas.
Maar zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om je gegevens goed te beschermen en goede veilige wachtwoorden te kiezen. Heel sneu dat er op zo'n manier zulke dingen geflikt worden.

Vind het dan ook heel jammer dat dit een open forum is; iedere buitenstaander kan iedere discussie van ons lezen zonder zich eerst te registreren. Ik zou het echt fijn vinden als Renske dat zou veranderen en alleen geregistreerde leden mee kunnen lezen, dan weet je toch beter wie er aanwezig is en wie niet, want dit moet wel iemand van het forum zijn, maar hoeft natuurlijk helemaal geen lid te zijn, aangezien een niet-lid ook gewoon mee kan lezen in onze discussies!



Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 13 Januari 2010 om 22:47
Dat is waar Cealum van dat meelezen, alleen al kan die
persoon meelezen hoe komen ze dan in hemelsnaam aan mijn
memailadres? Want dat staat afgeschermd in mijn profiel...
Maar ik ben het eens dat het beter afgesloten kan worden.
Maar ja ergens is het ook te gek dat dat zou moeten omdat
mensen bewust herrie lopen te schoppen :(

-------------
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*


Bericht van: caelum
Datum bericht: 13 Januari 2010 om 23:43
Nou misschien omdat jouw link naar je weblog altijd bij jouw berichtjes staat? ik weet niet of daar ergens je email te vinden is of op je website ofzo..? anders zou ik het ook niet weten. maarja er zijn altijd mensen helaas die zulke rare dingen doen en daar lol aan beleven. het zou toch al helemaal verschrikkelijk zijn als het iemand is die jouw emailadres heeft omdat je diegene een patroontje hebt gestuurd oid.. maar toch zou ik het wel een fijner idee vinden als niemand toegang heeft tot die dingen totdat zij geregistreerd zijn, omdat je dan met zekerheid weet dat het leden zijn. bijv. bij clubs.nl daar moet je soms zelf een reden invullen voor je lid wordt. en op andere forums zijn ook moderators die discussies in de gaten houden en ingrijpen als er iets mis gaat. dat ligt hier helaas veel lastiger. maarja msischien kunnen we hier beter over ophouden want degene die dit gedaan heeft vindt het vast nog lollig ook dat ie zoveel aandacht krijgt!!


Bericht van: dine
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 00:12
Inderdaad Caelum, ik vrees dat het iemand is die het enkel doet voor de kick en het lollig vindt om ruzie te stoken. Doet me trouwens denken aan die dame die zich onlangs 2x aanmeldde met een verschillende naam en begon te schelden....
Ondertussen heb ik al iets ontdekt, vermoedens maar nog geen bewijzen, maar kan er hier niks over zeggen omwille van het feit dat iedereen kan meelezen. Ik denk dat het best is dat ik 1 van de volgende dagen een mailtje stuur naar de betrokken personen.


Bericht van: caelum
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 00:50

Nou ik hoop dat het wel opgelost kan worden dan, want als jij weet wie het is, dan kan Renske diegene natuurlijk wel blokkeren van het forum en dan hopelijk ook zo dat diegene geen nieuwe naam kan aanmaken! maar dat zou ik wel heel rot vinden als het zou blijken dat het iemand zou zijn die wij allen goed kennen..

ja dat van die dame was ook heel jammer inderdaad, vooral omdat er ook hobbydoosjes waren die goed hun best deden om alsnog die vrouw serieus te nemen ondanks haar nare houding..

succes ermee!!



Bericht van: odette
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 07:21
Wat een narigheid nu weer. Bah, hopelijk is het snel opgelost en gebeurt het niet weer.

-------------
odette


Bericht van: inge.v
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 11:30
Originally posted by Maanhaasje Maanhaasje wrote:

Dat is waar Cealum van dat meelezen, alleen al kan die
persoon meelezen hoe komen ze dan in hemelsnaam aan mijn
memailadres? Want dat staat afgeschermd in mijn profiel...
Maar ik ben het eens dat het beter afgesloten kan worden.
Maar ja ergens is het ook te gek dat dat zou moeten omdat
mensen bewust herrie lopen te schoppen :(


Als Dine haar emailaccount gehacked is is het ook niet moeilijk om aan jouw mailadres te komen, dan haalt die persoon het gewoon uit Dine haar contactlijst.
Ik griezel bij het gedacht dat we allemaal in een ijzeren toren zouden moeten leven omdat er een paar 'mafkezen' rondlopen.
Hopelijk is dit snel opgelost.

-------------


Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 12:01
Gelukkig is het onderling nu opgelost, en die rotte appel
zoekt het maar fijn uit, die persoon is misschien deels
geslaagt in het doel onrust te stoken, maar gelukkig is het
geen blijvend iets geworden, dus heeft die persoon lekker
pech!

Het is te gek voor woorden dat iemand uberhaupt zoiets
probeerd te doen...ik snap dat niet :(

-------------
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 13:04

Originally posted by Maanhaasje Maanhaasje wrote:

Gelukkig is het onderling nu opgelost, en die rotte appel
zoekt het maar fijn uit, die persoon is misschien deels
geslaagt in het doel onrust te stoken, maar gelukkig is het
geen blijvend iets geworden, dus heeft die persoon lekker
pech!

Het is te gek voor woorden dat iemand uberhaupt zoiets
probeerd te doen...ik snap dat niet :(

 

nee, ik snap zoiets ook niet! Wat heb je daar nu aan??? ik ben trouwens al blij dat ik -meestal- mijn eigen mail verstuurd krijg, dus ik kan me moeilijk voorstellen hoe je aan zoiets begint... maar ik hoef het ook niet te weten, hoor, hihi!



Bericht van: odette
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 13:43
Lijkt me ook dat die gene er best wel een werk aan heeft.

-------------
odette


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 16:03
Voor die is dat maar een peulschil ,gelijk wij breien en haken

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: NaJa
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 16:22

Goh wat vervelend! Ik heb het ook een keertje aan de hand gehad. En de persoon die mijn mail toen gehackt had, had ook een ander wachtwoord ingesteld, dus ik kon er zelf niet meer in. Maar als je dan via een ander mailadres dit aan hotmail laat weten, nemen/namen ze wel snel actie vond ik.

Hopelijk raakt het gauw uitgeklaard!



-------------
Groetjes

Nathalie


Bericht van: lucske
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 17:41

hallo, ik denk dat iedereen die een mailtje doorstuurt van een patroon of iets dergelijks er niet aan denkt om de mailadressen die erbij staan te verwijderen, op die manier kan je veel mailadressen hier van op het forum opslaan, heb dit zojuist opgemerkt toen ik een mail toekreeg met een patroontje dat nadine haar hotmail adres er bij staat. Misschien moeten we er met z'n allen eens aan denken om die adressen te verwijderen voor we iets doorsturen. Dit is zomaar een idee van mij.

groetjes, Luc



Bericht van: Prideke
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 17:43
Goeie Luc! Ik stuur zelf mijn mail, wanneer verstuurd aan veel mensen, het via BCC. Dan ziet niemand wie allemaal deze mail heeft ontvangen, stuk bescherming voor allemaal.

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: lucske
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 17:53

meestal doe ik dit ook Simone, maar niet iedereen weet/denkt hieraan.

groetjes, Luc



Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 20:38
Hoe doe je dat dan Luc? Ik ben geen digibeet, maar dit snap ik niet helemaal.

Groetjes
Leonie


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: caelum
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 20:53
Goh inderdaad allemaal manieren hoe ze aan emailadressen zouden kunnen komen waar ik helemaal niet aan gedacht heb.. Zo zie je maar hoe weinig privacy er online is.. Want tja, je stuurt het door en je denkt eigenlijk niet, dat iemand kwaad in zin zou kunnen hebben dus verwijder je ook geen adressen.


Bericht van: lucske
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 21:14

Ik werk hier gewoon met outlook express, klik op bericht typen ( links boven op het blaadje ) daarna klik je op beeld en selecteer je alle koppen, dan komt er gewoon een vakje bij wat heet BCC , als je daarin de adressen noteert aan wie je het nog verzend wordt normaal gezien de adressen niet zichtbaar voor de ontvanger. Ook met Windows Live Mail moet de balk van BCC zichtbaar worden als je het selecteert.

groetjes , Luc



Bericht van: TLooman
Datum bericht: 14 Januari 2010 om 21:54
bahhh wat vervelend is dit gelukkig is het weer goed nu dus is het een mislukte poging net goed

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Mistig
Datum bericht: 15 Januari 2010 om 12:13

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Hoe doe je dat dan Luc? Ik ben geen digibeet, maar dit snap ik niet helemaal.

Groetjes
Leonie

Hoi Leonie, als je met Outlook werkt dan gaat dat als volgt :

Het veld BCC weergeven in een e-mailbericht

In een nieuw bericht klik je op de pijl naast de knop Opties en vervolgens op BCC.

Je ziet dan onder verzenden  Aan : CC en BCC. CC wil zeggen Carbon Copy, met andere woorden een exacte copie en BCC wil zeggen Blind Carbon Copy, er gaat dan ook een copie naar het adres (de adressen die je door middel van het ; teken van elkaar scheid) en de ontvangers van het bericht zien dan niet naar wie je het allemaal hebt gestuurd. In hun bericht kop zal staan : Undisclosed recipients. Als je het helemaal goed wilt doen stuur dan het bericht naar je eigen e-mailadres en de rest via BCC. Dan weet alleen jij aan wie je het gestuurd hebt. Hoop dat je hier iets mee kunt.



-------------
Bloei daar waar je geplant wordt.


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 15 Januari 2010 om 21:36
Dank je Mistig, maar ik werk met Hotmail en daar zie ik die opties niet. Wie weet hoe dan wel in Hotmail.

Groetjes
Leonie


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Meia
Datum bericht: 16 Januari 2010 om 00:25

Ja in hotmail werkt dat ook, ik heb mijn hotmail nu niet open maar volgens mij staat het er wel ergens.

Ik verstuur meestal via bcc maar niet als ik naar iedereen van dit forum iets stuur, een patroon of zo.

Wat een nare situatie is dit weer zeg! Diegene die dit doet die is niet goed snik moet je maar denken,  die moet nog zoveel leren in dit leven!!!!

NIks van aantrekken en compleet negeren zulkemensen!

Dikke knuf van mij.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: lucske
Datum bericht: 16 Januari 2010 om 06:07

hier heb ik live mail, maar het is waarschijnlijk hetzelfde, klik op nieuw bericht, ga naar beeld en daar kun je BCC selecteren.

Luc



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 16 Januari 2010 om 11:42

Vervelend dat iemand zoiets doet. Vervelend voor jou maar ook voor degene die zo'n mail hebben gehad.

Via mijn mailadres gaan nu spamberichten de ronde kwam ik donderdag achter!! Ook erg vervelend. Dat wordt ook (weer) mijn wachtwoord veranderen.



Bericht van: lucske
Datum bericht: 16 Januari 2010 om 12:06

Het gebeurt via e-mail worms dat de mails uit zichzelf verzonden worden, gewoon omdat je pc geïnfecteerd is ermee. Hoe kun je dit oplossen? Maak gewoon in je adresboek een mailadres aan  met als mailadres mailto:AAAAAAA@AAA.AAA - AAAAAAA@AAA.AAA , wanneer deze worm wil verder sturen naar je volledige adresboek blijft hij blokkeren op dit adres omdat dit het eerste adres is in je adresboek. Zo bescherm je niet alleen jezelf, maar ook je vrienden en familie. Deze maak je zowel in outlook of in msn mail.

Dit is enkel een tip om jullie te helpen.

groetjes, Luc



Bericht van: NaJa
Datum bericht: 22 Januari 2010 om 18:22
Klopt dat echt? Dat wist ik niet! Goede tip!

-------------
Groetjes

Nathalie


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 22 Januari 2010 om 18:26
Vind ik ook een goeie tip. Ga ik zo meteen doen.

Bedankt Luc.

Groetjes
Leonie


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Miepje
Datum bericht: 22 Januari 2010 om 23:13

Hey wat een goede tip, denk ik
Ik heb er gelukkig nog geen last van gehad en hoop het ook niet te krijgen. Wat vervelend zeg..



Bericht van: Prideke
Datum bericht: 22 Januari 2010 om 23:55
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Dank je Mistig, maar ik werk met Hotmail en daar zie ik die opties niet. Wie weet hoe dan wel in Hotmail.

Groetjes
Leonie


Bij hotmail staat deze optie helemaal rechts (cc en Bcc weergeven)


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 23 Januari 2010 om 18:34
Dank je Simone. ik heb het inmiddels zo gedaan dat als ik een mail wil doorsturen, ik alle gegevens van wie ik de mail heb gekregen delete en hem dan pas doorstuur.

Maar bedankt voor je tip. Dit is misschien handiger.

Groetjes
Leonie


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: lucske
Datum bericht: 23 Januari 2010 om 19:04

Het is zo dat cc en bcc enkel geldt om e-mails te versturen.

De info die reeds in de mail staat ( adressen van en wie ze reeds gekregen heeft ) worden steeds mee doorgestuurd als men ze niet manueel verwijdert.

groetjes, Luc



Bericht van: Prideke
Datum bericht: 23 Januari 2010 om 23:05
Dat doe ik standaard Luc. Nadat ik ben bedreigd door een ex van mijn nichtje en met mij iedereen die ooit in een mailtje stond en hij onder ogen had gekregen.... Net als forwarden..... wees zo slim om alle info van een ander te verwijderen 

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 28 Mei 2010 om 23:07
Originally posted by lucske lucske wrote:

Het gebeurt via e-mail worms dat de mails uit zichzelf verzonden worden, gewoon omdat je pc geïnfecteerd is ermee. Hoe kun je dit oplossen? Maak gewoon in je adresboek een mailadres aan  met als mailadres mailto:AAAAAAA@AAA.AAA - AAAAAAA@AAA.AAA , wanneer deze worm wil verder sturen naar je volledige adresboek blijft hij blokkeren op dit adres omdat dit het eerste adres is in je adresboek. Zo bescherm je niet alleen jezelf, maar ook je vrienden en familie. Deze maak je zowel in outlook of in msn mail.

Dit is enkel een tip om jullie te helpen.

groetjes, Luc

Er gaan helaas weer spamberichten via mijn mailadres rond. Ondanks ik het mailto:aaaaaa@aaa.aaa - aaaaaa@aaa.aaa  adres heb aangemaakt...



Bericht van: esthertje
Datum bericht: 29 Mei 2010 om 11:14

wat verveld voor je.

ik heb ook zoiets in mijn box staan maar dan begint het met een 1 om dat die eerder komt dan de a want ze gaan eerst de cijfers af.

mocht ik wat binnen krijgen van je dan meld ik het wel even.



-------------



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net