Print Pagina | Close Window

Sorry dames

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=17606
Print Datum: 25 Mei 2024 om 06:24
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Sorry dames
Bericht van: naatje
Onderwerp: Sorry dames
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 11:22
Pffffffffffffffffffffffffff,wat een discussie over de hobbydagen.Dit was dus zeker niet mijn bedoeling.Ik krijg heel wat vervelende berichten mijn kant op,ook via mijn e-mail[via mijn website].Ik word uitgemaakt voor rotte vis en dat verdien ik niet.
Ben er een beetje ziek van.Heb een behoorlijk aantal rot weken achter de rug en zit hier niet op te wachten.Misschien ben ik te fel geweest en is het verkeerd over gekomen ,sorry dan daarvoor.
Ik draag het forum een warm hart toe,het heeft mij in het verleden [en nu nog]door heel wat zware tijden geholpen.Ik lees soms nog terug hoe jullie reageerde op mijn stukje over het overlijden van Rob.Zulke warme reactie's,dat maakt dit forum juist zo bijzonder.Ik hoop dat jullie mij een beetje snappen.
Ik wil hier niet weg blijven maar zo word het er ook niet leuker op voor mij.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl



Antwoorden:
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 11:52
Is mij iets ontgaan Renate ? Ik heb geen discussie over de hobbydoosdagen gezien. Er is toch niets aan de hand ? We staan allemaal met onze neus dezelfde richting in en er kunnen meerdere dagen zijn in Nederland en Belgie tegelijk waar we samen kunnen komen.

Zeker belangrijk voor degene die niet zo ver kunnen reizen en toch de kans krijgen om zo'n dag mee te maken.

Lieve Renate, kijk of je het voor jezelf wat gemakkelijker kunt maken; zoveel mensen, zoveel verschillende belevingen, en internet blijft internet. Daarom zijn de dagen om samen te komen ook zo belangrijk, je leert elkaar beter kennen en weet beter wat de ander bedoelt.


Bericht van: diny183
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 12:06
Iemand via mail of website uitschelden en lelijke dingen
dingen zeggen hoort niet.
Iedereen leest ( helaas) de woorden en zinnen op zijn eigen
manier. Een discussie is niet verboden, soms wel goed maar
laat het daar dan ook bij.
Renate, jou bedoeling is goed, wie dit anders opvat moet
bij zichzelf te rade gaan.



-------------


Bericht van: tikoes
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 12:18
Klopt Diny.


Bericht van: Lintequess
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 12:40

Belachelijk dat je voor rotte vis wordt uitgemaakt zeg,. En dan ook nog via de mail. Degene die dat heeft gedaan zou het lef moeten hebben om dit via dit forum te doen. Ik  vind het heel erg jammer dat het zo uit de hand is gelopen voor je Renate. Ik hoop dat je het naast je neer kunt gaan leggen en denken, de mensen die op die manier reageren zijn het niet waard om je druk over te maken.

Hele dikke knuffel van mij Renate.



Bericht van: Guests
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 13:20
Ik heb geen idee waar dit over gaat, die discussie over de hobbydagen, maar schelden hoort niet,  zeker niet over de mail. Net wat Lintequess zegt, dat durven ze niet op het forum. Ik weet dat het onmogelijk is om je er niets van aan te trekken, maar weet dat je ook geliefd bent en geknuffeld wordt op het forum .


Bericht van: boek
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 13:23
je bent een toffe meid

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: corine
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 13:54

Mensen die mailtjes en dergelijke sturen DENK EENS NAals je er iets  over wil zeggen doe het dan niet in het geniep, maar doe het gewoon op het forum. Hierdoor zijn we al heel wat lieve hobbydoosjes kwijt geraakt.

Naatje heeft het met de beste bedoelingen gedaan.



-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 16:14
Ik heb heel gezellige hobbydoosdagen beleefd bij Rika en Naatje. Maar de grootbekkige scheldende hobbydozen hoef ik niet zo nodig te ontmoeten. Dus willen die wegblijven? Van de bijeenkomsten en liever ook van het forum.

Richt maar een eigen forum op waar je naar hartelust tekeer kan gaan.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: sassa
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 16:19

snap sommige mensen niet??? genieten zo'n mensen daarvan om andere pijn te doen? als je het niet openlijk durft te zeggen, zwijg dan beter.

Naatje laat je niet van de wijs brengen en blijf gezellig bij ons

 



-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: TLooman
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 16:23
ik heb denk ik wat gemist maar Renate ik vind je geweldig dus dikke voor jou en blijf maar gezellig bij ons

-------------
groetjes Thea


Bericht van: tikoes
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 16:43
Als ik van tevoren had geweten dat het zo zou lopen had ik geen topic geopend over eventuele regio hobbydoosdagen.

Niet meer en niet minder was dit mijn reactie vanuit een jammer gevoel om weer niet te kunnen komen m.b.t. de afstand. Omdat het een los kan staan van het ander en eigenlijk een toevoeging zou zijn voor velen omdat Nederland groot is en het op te delen valt (zo ook voor Belgie), was het niet meer en niet minder een idee............zonder iets vast te leggen.

Ik vind het echt heel jammer dat het zo een poppenkast is geworden. Waar zomaar een vraag toe kan leiden vanuit emoties

Lieve Renate; het was bedoeld als een toevoeging voor mensen die ook een hobbydoosdag willen bijwonen en niet ver kunnen reizen, en zodoende een toevoeging voor het forum en onderlinge gezelligheid en delen.




Bericht van: Josl
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 16:55

Lieve schat, je LIJKT niet eens op een vis, laat staan een rotte (hihihihi). Mail je nog privé, knuffel, liefs,

Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 17:24

Lieve Renate en Tikoes

Jullie hebben beide niets verkeerd gedaan ,een samen loop van omstandigheden.Ik zag er niets verkeerd in ,ik zou graag jullie allemaal willen ontmoeten maar vind het spijtig genoeg een beetje ver zeker als ik geen vervoer heb .Ik heb ook al tegen Dine gezegd ik zou het eens willen organiseren voor de Belgen onder ons dat is toch allemaal plezant elkaar eens te ontmoeten .Maar iemand op zijn prive uitmaken vind ik er wel een klein beetje over ,ik vind dat je iets te zeggen hebt doe het dan hier openlijk of blijf weg zoals Magtelt zegt die horen hier niet we laten ons niet klein krijgen hier moet niemand van ons weg blijven hoor ik wil niemand missen .Jullie zijn een beetje zoals familie alleen heb ik jullie nog niet gezien



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 17:30

Zielig dat mensen jou voor rotte vis uit maken.

Het forum moet vooral blijven zoals het was dat is voor heel veel mensen heel erg belangrijk

Verder wil ik niet op in gaan ga lekker mijn bed in om uit te zieken



-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 17:38

Conny, je kon het niet beter verwworden,

ben het helemaal met je eens

en Renate,  de mensen die zo laag gevallen zijn door je prive uit te schelden, die laten we links liggen, want het forum is te belangrijk voor de gezellige mensen,

Renate, trek het je niet aan en een

groetjes rita



Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 18:04
nou, laat ik dan ook maar eens een duit in het zakje doen via een hele dikke knuffel voor Naatje want je bedoeling was/is goed, zuiver....ook die van Tikoes was goed en zuiver....alleen kan er wel eens wat ''ruis'' opdoen maar hopelijk is die nu weggenomen door alle lieve woorden voor jullie beiden....zoals ik al eerder tikte: ik kom niet naar een HDdag, nog niet, maar wil wel in de vorm van een Blondlichtje aanwezig zijn en Naatje, als je me via een pm je adres stuurt en Tikoes ook dan stuur ik er 1 op...

Photo



-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 18:07

Waar een vraag al niet toe kan leiden.

Niemand bedoelt het verkeerd,maar kennelijk is er toch een persoon,die zo nodig wat lelijks moet zeggen,en waarom?

hebben we ons vergist in een hobbydoos?

Probeer het je niet aan te trekken.

 



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: breinaald
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 18:13

renate en tikoes alletwee een



-------------
quality=


Bericht van: dine
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 18:39
Ik lees dit nu pas en begrijp helemaal niet waarom sommige mensen jou negatieve privé-mailtjes hieromtrent sturen .....vind ik persoonlijk achterbaks. Oei, nu opletten dat ik er geen krijg .

Ach, gewoon links laten liggen Renate en je er niks van aantrekken. Zo'n mensen blijven uiteindelijk toch niet op het forum, zoals al zo vaak is gebleken. 


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 18:43
wat vervelend allemaal.
Ik kan die gene die dat doet niet begrijpen.
Ik vind het juist fijn als er mensen komen met
verschillende ideeën.
En een regiodag is juist handig voor diegene die niet 4
uur in de trein/auto wilt zitten maar wel graag wilt
kletsen.
En ik neem mijn petje af voor diegene die het niet uit
maken hoelang ze moeten reizen.
Ik hoop dat renate en tikoes toch hier blijven en dat we
als volwassen mensen met elkaar om kunnen gaan.
Het is hier juist zo gezellig, medelevend en
belangstellend voor iedereen.
van mijn kant dan ook een suuuuper groooote voor
jullie.

-------------


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 19:31
Ook ik zit hier al een paar keer te knipperen met mijn ogen.......lees ik dit nu goed???? Renate en Eline jullie zijn schatten en jullie blijven schatten. Ik hoop dat die rare mailtjes wegblijven bij jullie.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 20:27
Ik heb lang nagedacht of ik zou reageren op dit topic. Ik vind het verschrikkelijk dat mensen zo kunnen reageren. En dan zo stiekum via mail en nog beledigend ook. Ik kan me er niets bij voorstellen dat je zoiets zou doen.
Laten we het toch vooral gezellig houden hier op het forum. We zijn allemaal zo blij met elkaar en we willen elkaar toch helpen. En om dan zo tegen iemand tekeer te gaan via de mail kán gewoon niet.
Laten we alsjeblieft goed met elkaar blijven omgaan en iedereen in zijn waarde laten.

Renate, fijn dat je zo voor Tineke opkomt, en Eline, ik snap dat je alleen maar goede bedoelingen had.

Een dikke voor jullie allebei. Ik hoop jullie allebei nog vaak en heel lang tegen te komen op het forum


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: pippie
Datum bericht: 17 Oktober 2010 om 20:47
Lieve mensen, we zijn juist zo belangrijk voor en
betrokken met elkaar.
Wat erg, dat er dan één rotte appel in de mand zit.
Ik kan het namelijk niet anders zien. Wat min om
via pers.mail onrust te stoken!!!
Zullen we proberen elkaar vast te houden
in voor- en tegenspoed?
voor Renate voor Eline
en dan nog één voor jullie allemaal!!!!
Hartelijk gegroet Wil B.


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 03:42

Ik weet gewoon niet wat ik lees, ik hoop dat die nare persoon weg blijft anders moet die bekent gemaakt worden zodat we die allemaal links kunnen laten liggen.

Dit is echt schandalig, dat iemand dat Renate aan doet die lieve schat is er altijd voor andere, ik ken haar niet persoonlijk maar van wat ik lees en zie wat ze doet, vind ik het een geweldige vrouw. En Eline is ook al zo'n schat zoals er trouwens vele hier zijn, maar haar bedoelingen waren goed. Ik zei nog tegen Tim wat leuk iemand stelt voor om meer hobbydoos dagen te organiseren, zo kunnen vele elkaar toch ontmoeten. Ik zou nu graag dichterbij willen wonen, zou zo graag langs willen komen bij jullie schatten.

Een hele dikke kus en een knuffie voor al de lieverds hier.

Groetjes, Lidia



Bericht van: pien66
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 09:29

Naatje en Tikoes,

Trek je van alle vervelende mail niet aan. Jullie hebben beide goede bedoelingen en zijn al lang actief en zeer gewardeerd (door de meeste dan) op dit forum.

discussie is ook iets wat mag, maar laat het een discussie blijven. Als je het ergens niet mee eens bent ga dan geen lelijke PM's of mail waar je het niet mee eens bent sturen!!!!!!



-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 18:34
Rotte vis gooi je toch weg? Verpakken in een virtuele oude krant en gelijk over je schouder, hop weg ermee.
Wees dan zo stoer om openbaar dit te melden en niet stiekem, verre van welke stijl da ook.

Naatje


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: geesje
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 19:51

oooohhh Simone, ik begrijp van jou dat  het anoniem is  ????????

maar als je een mail stuurt dan staat toch altijd het  mail-adres erbij ??????????

 



-------------
groetjes geesje


Bericht van: Claire
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 19:57
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Rotte vis gooi je toch weg? Verpakken in een virtuele oude krant en gelijk over je schouder, hop weg ermee.
Wees dan zo stoer om openbaar dit te melden en niet stiekem, verre van welke stijl da ook.

Naatje


Helemaal mee eens!!!


-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: Iris74
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 20:15
Ik sluit me ook bij bovenstaande opmerking aan......niks van aantrekken, en laag bij de grond dat het via je blog gaat in plaats van openbaar via dit forum......meiden kop op!!!

-------------
**************
groetjes
Iris
**************


Bericht van: amandel
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 20:20

Wat een misselijke streek,  Naatje en tikoes makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, maar weg ermee, ook ik sluit me aan bij bovenstaande schrijfsters, kop op..

lieve groetjes irene



-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: creavon
Datum bericht: 18 Oktober 2010 om 22:50

Waar goedbedoelde woorden en ideeën niet toe kunnen leiden.

Het is vreselijk, en ik spreek uit ervaring, om zo behandeld te worden.

 

Het probleem is bijna altijd...geschreven tekst. Geen intonatie...en dan al heel snel onbegrip.

Ik ben nog niet heel lang lid maar heb al aardig wat gelezen. En voorzover tot nu toe....alleen maar leuk, gezellig en leerzaam.

Laat een leuk forum leuk blijven. Ga niemand privé benaderen en zeker niet om dat op beledigende manier te doen. Je kunt iemand zo ontzettend kwetsen zonder dat die persoon iets kwaads in de zin heeft gehad. Vraag fatsoenlijk wat er bedoeld wordt op het topic waarop je reageert. Laat mensen in hun waarde. alsjeblieft.

Lieve groetjes van Yvonne, die regiodagen een héél goed idee vind!!



Bericht van: Dansk
Datum bericht: 19 Oktober 2010 om 09:11

Ik heb iets gemist. Maar ik weet wel dat je een hele lieve meid bent, Renate. Hoe durft iemand vervelende dingen over je te zeggen, wat laag.

Dikke knuffel



-------------
Annemarie


Bericht van: Judy
Datum bericht: 19 Oktober 2010 om 10:36
grr sommige mensen! Zo ontstaan er nou oorlogen.

goed gesproken allen hiervoor; sluit me volledig aan. Iedereen gezellige hobbydoosdagen gewenst, in Nederland of Belgie, sorry Lidia Australie zit er nog niet in.


-------------
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.


Bericht van: inge.v
Datum bericht: 19 Oktober 2010 om 15:05
Ik was eerst niet van plan van te reageren op dit berichtje maar moet toch ff mijn gedacht kwijt.
Renate ik zie geen enkele reden waarom jij sorry zou moeten zeggen.
Zowel jij als Eline zijn kanjers van dames en rotte appels kom je toch altijd tegen. Niets van aantrekken en voortdoen zoals jullie bezig zijn. Ben er van overtuigd dat 99,9% van de hobbydoosjes er zo over denken en de overige 0,01% laten we gewoon voor wat ze zijn, kleinzielige mensen.
Hehe, doet goed dat het van mijn lever is!

-------------


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 19 Oktober 2010 om 15:41

Hallo Renate en Eline,

Ik ben een weekendje weg geweest,gisteravond even snel het één en ander gelezen en dacht toen van wat is dit nu.Heb nu even het hele topic doorgelezen en moet zeggen dat ik jullie alletwee hele lieve dames vind,,die zeker met iedereen meeleven en zullen helpen wanneer dat kan.Dus wat 1 persoon denkt en schrijft,probeer het achter je te laten en denk maar aan al onze virtuele knuffels en jullie hebben alletwee dit geschreven met hele goede bedoelingen.Kop op.

groetjes Frea



Bericht van: naatje
Datum bericht: 19 Oktober 2010 om 18:23
Dank jullie wel allemaal voor alle lieve reactie's.
Doet een mens goed,buiten dit akkefietje om zat ik er
een beetje doorheen.Meia's begravenis heeft een boel losgemaakt bij mij.De dagen voorafgaande aan Rob's overlijden en een heleboel andere dingen kwamen steeds weer de hoek omkijken,en ik maar doorgaan.Heb van de week dagelijks een huilbui gehad en dat was heerlijk,
ze moesten er gewoon weer even uit en soms gun ik mezelf die tijd niet.Maar goed gaat nu weer lekker,gelukkig.Wat betreft het mailtje dat ik ontvangen heb,daar stond bij ,noreply.Kan dus niet beantwoorden,vaak hebben bedrijven zulke e-mail adressen dus het kan gewoon een wildvreemde zijn die s'nachts niks anders te doen had dan iemand lekker zitten stangen.We laten het maar lekker achter ons en gaan weer met frisse moed verder.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: amandel
Datum bericht: 19 Oktober 2010 om 20:21
Renate, goed zo, de boel achter je laten, dat heb je zelf  mooi geschreven. En eens even lekker huilen, lucht op. Ik ben blij dat het weer met je de goede kant opgaat, houd je hoofd hoog, groetjes irene

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: pien66
Datum bericht: 20 Oktober 2010 om 09:50

Goed zo renate

Kan me voorstellen dat Meia's overlijden er inhakte.

Laten we met zijn allen proberen om verder te gaan en het zeker gezellig te houden en er voor elkaar zijn!



-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: diny183
Datum bericht: 20 Oktober 2010 om 10:45
Originally posted by naatje naatje wrote:

.Heb van de week dagelijks een huilbui gehad
en dat was heerlijk,
ze moesten er gewoon weer even uit en soms gun ik mezelf
die tijd niet.Maar goed gaat nu weer lekker,gelukkig.

Zeer herkenbaar, we moesten eigenlijk een
huil/verdriet,verwerk avondje inlassen. Zou voor heel veel
frustraties goed zijn.

Fijn dat het weer goed gaat.

-------------


Bericht van: TLooman
Datum bericht: 23 Oktober 2010 om 18:29
fijn dat het weer beter met je gaat

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 24 Oktober 2010 om 13:20
Ik ben ook al een tijdje niet langs geweest en snap niet helemaal waar het over gaat om iemand op een stiekume manier uit te schelden. Ik ken Renate niet maar las voorheen dingen van haar die alleen maar heel positief waren, zoals verslagjes over Tony. Hoe komt een mens er dan toch toe om een ander zo te vernederen.
Ik zou zeggen tegen Renate probeer je er niet teveel van aan te trekken en sta daar boven.
Persoonlijk hoeft een hobbydoosdag voor mij niet, ik blijf liever een beetje anoniem en vind het gewoon al gezellig om op dit forum mee te doen al heb ik er niet altijd evenveel tijd voor. Maar ik kan me voorstellen dat er veel "doosjes" zijn die zo'n dag reuze gezellig vinden. Dus dan zeg ik, lekker doen en geniet ervan!
Groet, Tineke01   


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 24 Oktober 2010 om 17:45
Ik heb een heel eenvoudig criterium of ik mensen aardig vind, namelijk dat ze huisdieren hebben en daar met liefde over praten. Dat wil niet zeggen dat ik mensen zonder dieren uit de weg ga, maar iemand met een paar boodschapjes, waaronder een pak diervoer of zoiets, mogen vóór in de supermarkt, als ik een kar met een kop erop heb.

Naatje heeft een aantal lieve dieren, over wie ze ook vol liefde kan vertellen. Van die ander weet ik niets.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net