Print Pagina | Close Window

daaag!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1842
Print Datum: 10 Mei 2024 om 00:13
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: daaag!
Bericht van: BreienHaken
Onderwerp: daaag!
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 11:12
vanaf donderdag ben ik een week weg. Dus mensen die nog een dvd of zo willen, even geduld....

snik snik er gaan geen breipennen mee

tot gauw!




Antwoorden:
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 11:54
Nou veel plezier en we zullen je missen

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: catharina
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 12:01
Lisa,veel plezier hoor!!!!! Geen breipennen wel een haaknaald??????

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 12:18
hahahha nope, heb er geen tijd voor ben ik bang.
is een studieweek. Dus hele dag seminars en zo. 's avonds wel leuk programma met theater etc kan op zich wel breien onder de lezingen hahahaha


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 12:37

Lisa,

Een sjaaltje recht aan recht toe is altijd gemakkelijk hoef je niet op steken en minderingen te letten



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 13:21
het opletten maakt niet uit...maar moet aantekeningen maken en discussieren. Arme ik...hihihi nee vind t erg leuk


Bericht van: tdv
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 13:36
heel veel plezier toegewenst

-------------
groetjes tine


Bericht van: happyknitter26
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 13:38

amuseer je....

 

kan je lekker afkicken...!!!



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie


Bericht van: corine
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 13:52
Veel plezier daar.

-------------


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 14:41
snik snik ga jullie missen hoor...en mn pennen    hihihi


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 15:36
tot binnenkort! weekje afkicken, hihi!


Bericht van: miep
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 15:36

O jee, als je begint te schudden en trillen, dan toch maar gauw breipennen halen (zijn afkickverschijnselen, en beslist niet prettig).

Succes!



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 15:54
oeh dat klinkt niet best...


Bericht van: miep
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 16:09

Misschien kun je af en toe een "snippermiddag" nemen (stiekem breien).

Groetjes, Carla



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 16:15
ben niet verslaafd hoor


Bericht van: Guests
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 16:35

OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH wat erg, zo zonder breipennen.

Dat hou je vast niet vollllllllllll.

groetjes puckCry



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 16:49
ben er ook bang voor...ben net met laatste popje bezig van middeleews tafereel. dus als ik weg ga zit ik ook nog zonder projectje. Misschien dat ik een map meeneem om alvast wat uit te zoeken...


Bericht van: breioma
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 19:00

heel goed idee dan kan je vast voorbereiden,dat doe ik nu met je dvd,geweldig zoveel leuks.veel succes en plezier volgende week

Groetjes Corry



Bericht van: Tess
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 19:26
Veel plezier !

-------------
Liefs Tess


Bericht van: amandel
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 21:29

Lisa, des te leuker is het weer als je terug bent, hier bij ons.

Maak er maar wat van, groetjes irene.



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 21:50
kijken mag, aankomen niet, proest....


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 21:51

Lisa heeeeel veel plezier

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: perle
Datum bericht: 03 Juli 2007 om 22:14

 

Lisa,een leuke week toegewenst!

Enne...Nog nooit gehoord van bomalarm?

Neem toch stiekem een werkje mee en ...een rookbom!

Laat die maar lekker knallen en met een gasmaskertje zijt ge weer in top knit vorm!!!!!!!!!wahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!

Jajaja,wij knitters zijn toch voor niets verlegen!

Aan zee zat ik vroeger ik op zeedijk lekker breien en Perlefientje vond dit toch wat teveel van het goede!Mama,als we dan es ergens naartoe gaan dan...zijt ge NOG! aan 't breien!

(Heb mij vorig jaar in L'estartit wat beheerst!Heb enkel Knitt-Witt bloemekes gemaakt)Wahahaha!Geen wol,dan word ik horensdol!

En brei ik niet wat krijg ik te horen van manlief?...Voel je je niet goed?Ben je wat ziek?Met meelevende oogskes!wahahaha!!!!!!!!!!

Moet ik er stralend uitzien als ik brei!!!!!!!!!!!Vele groetjes en Lisa kom maar gauw terug!



-------------


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 07:56
hahaha perle daar heb je een goed punt, je haalt me bijna over. Hier haalt manlief gewoon mn breitas al als ik het niet doe. zo van, dat hoort er gewoon bij hoor! hahahaa


Bericht van: perle
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 08:27

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

hahaha perle daar heb je een goed punt, je haalt me bijna over. Hier haalt manlief gewoon mn breitas al als ik het niet doe. zo van, dat hoort er gewoon bij hoor! hahahaa

Ja,Knitalot,precies!!

Wij moeten eingelijk breien ,hé...om onze mannen gerust te stellen!

Die van mij is ooit es thuisgekomen met een zak breiwol,om mij te plezieren!Zo van ...je ziet dat uw mannetje aan U denkt hé!Terwijl ik op m'n werk was!En die had goed gekozen,hé!Hij weet na 16 jaar huwelijk echt wel wat het vrouwtje pleziert!wahahaha!Hij is ook altijd enorm enthousiast als ik wol meebreng!Hij geniet van het zien van al dat mooi's!Hij werkt ook aan een smyrnatapijtje!Watertande bij het zien van zijn vrouwtjes en begon er ook maar aan!

Vele groetje,geniet van weekje,daarna kun je er terug met nieuwe kracht invliegen en knitten tot je naalden knarsen!

Groetjes,Perle!



-------------


Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 08:58
Knitalot, héél veel plezier !
En echt niets meenemen? Ook niet gewoon een bolletje wol om eens aan te raken en te voelen voor als het begint te kriebelen? *lol*
Wat voor studieweek is het, als ik vragen mag?



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 09:26
ja tuurlijk mag je dat vragen. filosofie...gewoon een hobby erbij. denk dat ik maar een bolletje meeneem voor in mn tas...hihi
perle wat lief van je man! mijne vraagt elke avond of ik nog wel even op de popjeskamer ben geweest, hij vindt ze zo schattig. das wel leuk, beter dan dat t m niks interesseert.


Bericht van: Tony
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 10:57

Ja knitalot, dat wordt inderdaad afkicken, maar dan moet je maar gaan filosoferen wat je gaat maken als je weer thuis bent, "daydreamen"noemen ze dat.

veel liefs Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Meia
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 22:20
Veel plezier, zelfs zonder breipennen moet dat toch lukken? Kun je niet een rondbreinaaldje in je tas stoppen met een  bolletje wol?

-------------
     All you need is love.



Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 23:29
Pas ontdekt dat je ontzettend leuk kunt punniken met etaleerdraad (vissersgaren) en minikraaltjes. Niks voor in de handtas ???

-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: catharina
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 23:58
Wat ook weer een leuk idee punniken,jaren niet gedaan.Misschien een leuke ceintuur??????

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 05 Juli 2007 om 07:07
wat grappig, punniken is echt lang geleden! ik vertrek over 5 minuutjes dus....dag dames


Bericht van: perlefientje
Datum bericht: 05 Juli 2007 om 10:52

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Pas ontdekt dat je ontzettend leuk kunt punniken met etaleerdraad (vissersgaren) en minikraaltjes. Niks voor in de handtas ???

Oh,wat interessant!Wat maak je dan ermee?Zou wel leuk zijn voor een van mijn minder handige kindjes!Heb mechanische punnuk en met kraaltjes,zullen ze wel leuk vinden!

Graag uw mening van tot wat dient de gepunnikte draad,geldbeugeltje of nog ideetjes? Groetjes,Perle



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 19:51
jeuhj, ik ben er weer!! echt gewoon 10 minuten thuis....zucht en nu alweer op t forum...spoor niet. man waardeert t bijzonder hahaha


Bericht van: miep
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 20:15

Hoi Lisa, gezellig dat je terug bent. Je hebt in ieder geval de prioriteiten weer goed op een rij, eerst wij, dan de mannen. Interessante dagen gehad?

Groetjes, Carla



Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 20:18
Ik heb maar heel even gespeeld met dat punniken, en zo een paar armbandjes gemaakt (die het ook leuk doen als haarelastiek trouwens merkte ik).
Om er kraaltjes aan te maken echter, moet je met de hand punniken, sorry ! Je rijgt daarvoor éérst de kraaltjes aan de draad, en terwijl je punnikt stop je elke X steken (ik deed 20, maar 10 is iets mooier) een kraaltje na het vorige 'steekje' in het werk.

Met zo'n punnikmolen kan dat natuurlijk niet, althans ik zou niet weten hoe. Bovendien is mijn ervaring met zo'n apparaat dat je echt een zo soepel mogelijke draad moet hebben, liefst ook nog katoen. Heb wel eens een hele vloermat gepunnikt; dat is met de hand bijna niet te doen joh.

Ik vind hem zelf wel handig om hele lange slierten van te punniken (liefst met kleurverlopend garen) om door kleding te rijgen of om onderzettertjes en eierwarmers van te maken. (Door ze aan elkaar te naaien met kleine steekjes; vanaf een jaar of negen kunnen kinderen dat zelf)

Mijn niet zozeer onhandige maar wel erg gemakzuchtige kinderen vermaken zich op het ogenblik kostelijk met de Knitwit. En ik heb net het dochtertje van een vriendin geleerd hoe je poppetjes kunt wikkelen met wol, en die was daar vervolgens erg zoet mee. (Zal ik nog wel eens op mijn site in het kinderhoekje zetten; is erg makkelijk namelijk, en snel resultaat.).


-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 21:46
hallo carla, ja was heel leuk. ben wel supermoe nu en heb bakken aantekeningen om uit te werken. en veels te veel boeken gekocht (verslaving nr 2). heb de breitas er ook al weer bij gepakt hahaha


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 21:57
hoi lisa! Leuk dat je er weer bij bent! breien én boeken, jeetje toch... nou nog haken en het zit helemaal mis...


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 22:27
ja dat huishouden dat wordt nooit meer wat


Bericht van: Josl
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 09:01

Hoi Lisa, welkom terug. Ik merk dat je weer booooooordevol ideetjes zit. Heb je het leuk gehad en tenminste een museum bezocht met gebreide spulletjes??

liefs, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: perle
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 11:10

 

Hoi,Lisa!

Och gij arm schaapje!!!!!!!!!

En het ergste is wel dat je zoveel verschijnselen van afkicken vertoont ,hé!

Nu zul je de eerstkomende tijd wel dubbel en dik crea zijn om weer in het reine te komen met...Jezelf?

Overdaad schaad,hé!Rustig opstarten is de boodschap!

Vele groetjes van Perle!!!!!!!!!Doeiiiiiiiiiii!



-------------


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 12:13
van breien komt weinig vandaag. manlief sleurt me mee naar bouwmarkten vandaag, hebben allebei vrije dag dus das handig. laatste dingetjes aan het huis moeten af. al hele lappen stof vanmorgen gehaald om gordijntjes voor de deuren te maken beneden. wel een uitdaging, dat heb ik dus nog nooit gedaan. zal wel simpel zijn gok ik. dus moet zo weer naar de bouwmarkt...


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 13:25
iekes! ik stuur de mijne eerst op "verkenning" en moet dan morgen ook mee om te beslissen...


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 15:39
pfoeh heb t overleefd hoor....vind daar dus echt niks aan, al die technische snufjes.


Bericht van: miep
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 16:58

Ha, dat gaat bij ons echt vlekkeloos, hij gaat lekker alleen. Ik heb een superhandige man (heb ook al een aantal dingen bij hem in bestelling), dus van hem kan ik lekker blijven breien (heeft zelfs zijn voorkeur).

 



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 18:05
mijne is niet zo handig, verzint echt de gekste dingen en heeft dan geen idee hoe het moet. maar probeert t wel gewoon. uiteindelijk lukt t wel, maar hij wil nog wel eens hulp vragen....inmiddels hangen gelukkig alle lampen en zo...


Bericht van: miep
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 19:21

Is toch ook gezellig, samen klussen?

 



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 19:35
uhm nee niet zo hahahaha. meestal lukt het niet en dan gaat die mopperen, krijg ik weer de slappe lach etc...werkt niet zo best.


Bericht van: miep
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 20:42
          



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net