goede doel-tweede jaar 2008.
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2124
Print Datum: 17 Juli 2025 om 22:34 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: goede doel-tweede jaar 2008.
Bericht van: breioma
Onderwerp: goede doel-tweede jaar 2008.
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 10:04
Er komen regelmatig vragen langs om iets te doen voor een goed doel.
Nu las ik dat Chrisje een kraam gaat huren op een markt in Putte.De opbrengst gaat naar Shri-Lanka.
Misschien is het een goed idee om haar een handje te helpen om de kraam vol te krijgen.Als iedereen nu iets maakt,een knuffel of iets leuks voor de kerst en dat opstuurd naar Chrisje,dan hoeft zij het niet alleen te doen.De spullen die niet verkocht worden heeft ze wel een ander goed adres voor.
Zij weet dit plannetje inmiddels en is in voor het idee,maar is wat terughoudend met vragen,
Dus wie doet er mee???
|
Antwoorden:
Bericht van: miep
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 10:06
Ja!!!
Ik begreep dat het voor een kerstmarkt is, dus lijkt het me leuk om engeltjes te maken.
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 11:06
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 11:35
chrisje
sta je in putte of putten(bij Harderwijk)?
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 12:05
in putte bij bergen op zoom en hoogerheide... Ik woon net op de grens met NL... Deze kerstmarkt is dus op NL, en is heel klein (paar krampjes) maar wel erg druk... Net als Putte zelf, hihi!
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 13:13
Bericht van: Carola
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 13:17
he chrisje... wanneer is die markt dan??
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 13:18
Ik ga zeker mee doen Chrisje!!!!!
Frutsel wel wat inelkaar 
Corry,lief van je om dit berichtje te plaatsen.
------------- Groetjes Catharina
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 13:22
Carola wrote:
he chrisje... wanneer is die markt dan?? |
in december, maar de organisator is nu even op vakantie... Ik weet hopelijk binnenkort een vaste datum...
|
Bericht van: Arga
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 16:47
Chrisje,
ik ga breien; ik ben niet zo'n frutselaar om poppetjes e.d. te breien; het breien is geen probleem, maar ik hou niet van het in elkaar zetten van dat kleine spul.
Trouwens ik zorgde vroeger altijd dat mijn brei-producten klaar waren als mijn schoonzus op bezoek kwam, want die vond juist het naaiwerk weer leuk.
Maar zij leeft niet meer, dus blijft het nu bij breiwerk. Sjaals en mutsen zal ik maken.
Arga
------------- ieder mens blijft steeds dezelfde, maar niet hetzelfde!
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 17:08
Weet nog niet exact wat ik ga maken, maar zoals ik al eerder aangaf: ik doe zeker mee!
groet, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 17:15
Hallo!!!!!!!!
Ik lees over het inititiatief van Chrisje!!!!!!!!!Super hoor!!!!!!!!
En ja hoor Chrisje,natuurlijk doe ik mee en Perlefientje zal ook rode glunderkaakskes krijgen als ze er van hoort!!!!!!!!!!!!!!!Ze komt al richting computer!Ben aan het nadenken ...wat ik zou kunnen maken,ik denk harige kersttasjes?look-a-like van tasje toverbloemenprinses?Zoals dat pluizige oranje,maar nu in Kerstthema?Ik denk dat je die wel leuk vind!
En als alles goed gaat kom ik met perlefientje af naar uw marktje om te supporteren en trakteer ik met gluwein!!!!!!!!! Met het juiste adres raken wij met ons tommeke overal !
Ja,chrisje ,leuk hoor terug wat om voor te gaan! 
Vele groetjes,Perle
-------------
|
Bericht van: perlefientje
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 17:49
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 18:27
Ik ga Lotte (langoor-konijn) maken,minstens 2 met een mooie kerstjurk aan.
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 18:33
ik ga zeker proberen mee te doen ik weet nog niet met wat
groetjes Thea
------------- groetjes Thea
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 19:04
jeetje, ik duizel er helemaal van... 
ben al helemaal happy door alle reacties...
enne Perle, ik kijk dit keer wat beter uit met die warme wijn, hoor, hihi! Maar zeker welkom, hoor! zet je kertmuts maar op...
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 22:13
Gluhwein?????? Heeeeerlijk.
Wij gaan ieder jaar naar de kerstmarkt,je snapt nu wel waarom......
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 22:15
Wil ook wel iets maken voor jou kraampje/het goede doel. Weet alleen nog niet wat te maken. Wat is precies de bedoeling...wat voor soort dingen denk je te verkopen?
------------- odette
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 22:39
Hallo,Chrisje!!Was er dan iets gebeurd met gluwein?
Je maakt ons nieuwsgierig!!!!!!!Vertel???????????????
Ben nog vlugkes naar Moeskroen gereden om wol te halen voor...ik denk kersttasjes (mooi hoor!Een soort bontachtige harige draad,heb die nog niet verwerkt,maar lijkt me super,net dat witte bont van Santa's muts en dan hetzelfde in felrood-roze!(zelfde bontdraadje)dus twijkel nu of ik er mischien niet beter grote kerstsokken mee brei,om aan uw kraampje te hangen,zoals bij haardvuur,moeten dan wel aftrek hebben of anders kerstmutsen?Het is de bedoeling dat je met een mooie verkoop zit,hé!
p.s hoe verloopt het breien met breimachine?Vele groetjes,Perle!
-------------
|
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 08:42
Aha,heb het gelezen ,hoor!Wat er gebeurde met de gluwein!
Moeite met het tellen en weergeven en dan die hoofdpijn?!wahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja,zal je wel geen twee keer overkomen,lijkt me! Zotteke!
Groetjes ,Perle
-------------
|
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 09:17
Ik heb wat haakpatronen van beatrix potter gevonden,denk dat die ook wel bij de kerst passen,daar ga ik dus wat van maken.
|
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 09:24
breioma wrote:
Ik heb wat haakpatronen van beatrix potter gevonden,denk dat die ook wel bij de kerst passen,daar ga ik dus wat van maken. |
die zijn mooooi, hé!
|
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 13:02
T Looman wrote:
ik ga zeker proberen mee te doen ik weet nog niet met wat
groetjes Thea
|
thea, ook hier maar: geef je je emailadres zodat ik de ballen en dolfijn eindelijke naar je toe kan sturen??
groet, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 08:14
Hoi allemaal.Leuk dat jullie meedoen voor de markt van chrisje.
Het lijkt ons handig om alles in een week te versturenen dan naar een ned. adres.Dat scheelt enorm in de portokosten.Is er iemand die in de buurt van Bergen op Zoom woont en bereid is om dat te ontvangen?Chrisje kan dan zelf de spullen ophalen,ze hoeft dan ook niet zo ver te rijden.Wij dachten aan de laatste week van november,week 48 ,om de spullen af te leveren.
Ik plaats ook nog een oproepje bij gezocht.
|
Bericht van: Polly
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 11:00
Ik moet nog even kijken of ik tijd/zin heb tegen die tijd op wat te maken. Niet dat ik het geen goed idee vind ofzo maar ik heb nog vanalles in de planning staan. 
------------- Groetjes, Yvonne
|
Bericht van: Edith
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 19:09
Ik vind het een ontzettend leuk idee, maar zou nog niet meteen weten wat ik wil maken. Dat moet nog even zakken, maar er is nog tijd genoeg.
Ik woon in Fijnaart. Het ligt richting Bergen op Zoom. Dat is nog wel ruim een kwartier rijden, maar al veel dichter bij dan Friesland/Limburg enzovoort. Dus als er niemand dichter bij is kan ik wel als postadres dienen en vervolgens een afspraak met Chris maken.
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 19:29
lief van je! I sinderdaad al een stapje verder in de richting!
|
Datum bericht: 10 Augustus 2007 om 11:46
prima idee!!
groetjes, Joke
|
Datum bericht: 10 Augustus 2007 om 23:28
Hallo Joke,
de dolfijn en ballen zijn goed aangekomen
heel erg bedankt
groetjes Thea
|
Bericht van: Tony
Datum bericht: 11 Augustus 2007 om 09:48
Hallo Chrisje, wil je misschien ook wat poppen kleertjes voor je markt, dan zorg ik dat ik tegen die tijd wat opstuur naar het contact adres.
Groetjes Tony
------------- Antonia
|
Datum bericht: 17 Augustus 2007 om 10:44
Hallo Chrisje,
verkoop je op de markt rond kerst alleen kerstdingetjes of mogen het ook andere maaksels zijn?? (dit wil ik graag weten zodat ik af en toe al eens iets kan maken voor jouw kraam tbv het goede doel).
groetjes, Joke (josl)
|
Datum bericht: 17 Augustus 2007 om 19:04
hoi joke en tony,toen ik een paar weken geleden hte plan voorstelde aan chrisje,vond ze alles prima,maar durft zelf niet zo goed te vragen.Alles is dus welkom,ik ben zelf ook al begonnen aan de gehaakte figuurtjes van beatrix ,potter, dan heb ik ruim de tijd, en misschien dat ik later nog iets kerstachtigs maak.
|
Datum bericht: 17 Augustus 2007 om 19:43
breioma wrote:
hoi joke en tony,toen ik een paar weken geleden hte plan voorstelde aan chrisje,vond ze alles prima,maar durft zelf niet zo goed te vragen.Alles is dus welkom,ik ben zelf ook al begonnen aan de gehaakte figuurtjes van beatrix ,potter, dan heb ik ruim de tijd, en misschien dat ik later nog iets kerstachtigs maak. |
zo is dat, corry!  ik maak zelf zo'n beetje wat er in me op komt... Tassen, knuffels, sjaals, riemen, wintertruitjes met mutsjes voor de Baby Born, enz... en verder ga ik binnekort ook aan engeltjes beginnen... Ik weet alleen nog niet welke te kiezen, er zijn er zoveel leuke...
Enne... Corry heeft al een figuurtje af! PRACHTIG gelukt!!!! 
|
Datum bericht: 17 Augustus 2007 om 21:58
He gelukkig, kan ik toch iets anders uitzoeken dan de kerstengel. Had al een lijfje, arm en hoofdje klaar, maar ik vond het niet mooi genoeg voor verkoop.
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 07:42
Niet in de stres schieten hoor!!!!
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 08:49
Vooral geen stress, maar moet wel leuk worden natuurlijk! Alles voor het goede doel...
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 08:53
Er word aan gewerkt !!!!!!
Tony
------------- Antonia
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 10:30
Een van jullie had een site doorgegeven waar o.a. gehaakte kerstklokken opstaan. De site ben ik helaas kwijt, maar de patroontjes van de klokken heb ik nog. Heb er al een gehaakt gisteren (beetje van de site en een beetje van mij), er moet alleen nog een ophanglusje aan, dan is hij klaar. Is hardstikke leuk om te doen; als ik een voorraadje heb zet ik wel een fotootje bij creaties; ik denk dat ze goed verkoopbaar zijn.
groetjes, Joke
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 11:34

hier is alvast peter,ben nu bezig met mopsy, er moeten nog wel knoopjes op zijn jasje.
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 11:58
leuk is pietertje, hé! , ben al helemaal happy!
en de kerstklokken klinken ook al verleidelijk om te maken! waarmee heb je ze gemaakt, joke? Met witte katoen? (want die heb ik ook nog... ) enne, niet moeilijk zei je??? zo wil ik het horen, hihi! zijn leuke tv-frulletjes... (hier kijken ze graag tv, maar ik zit er dan meestal bij met een haakwerkje of zo)
en ik ga dinsdag naar moeskroen naar de groothandel "van perle" (was dat maar waar, whoehaaa!) dus dan kijk ik ook naar kerst-achtigs iets van glitter of zo...
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 12:25
Wat een liefje jou Peter hij is gewoon weg gewldig.
------------- Groetjes Teunie
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 12:31
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 14:45
Chrisje zei:
en ik ga dinsdag naar moeskroen naar de groothandel "van perle" (was dat maar waar, whoehaaa!) dus dan kijk ik ook naar kerst-achtigs iets van glitter of zo...
Hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was dat maar waar!!!!!!!!Perle's groothandel!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja,begint erop te lijken!!!!!!!!!Minizaakje!!!!!!!!!!!
Heb momenteel!!!!!!!!!!!!!...2077 plotten wol liggen!!!!!!!!!!!!!hahaha!!!!!!!!!!!!!!
Jaja,Chrisje!!Begint,hé!!!!!!!!!!!!!!! Maar ja ik zit ook bij de bron,hé!
Niet alles is van Moeskroen ,hoor!
Phildar,Bergere,katia,Nomotta,Gedifra,Anny Blatt,Adiafill,D'auost,enzv!
Lijkt mischien wat gek,maar voel me er goed bij!Dus!!!!!!!!
Mijn man zegt!!!!!!!!!!...Op naar de 3000?Dus!!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------
|
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 14:49
Bericht van: Carola
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 15:10
he een gehaakte pieter die is ook mooooi!!!
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 16:04
perle wrote:
Chrisje zei:
Heb momenteel!!!!!!!!!!!!!...2077 plotten wol liggen!!!!!!!!!!!!!hahaha!!!!!!!!!!!!!!
|
als jij je er lekker bij voelt,vooral doorgaan,maar heb je ook ideetjes voor al die wol??
|
Bericht van: Marike
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 19:14
Wat een fantastisch idee zeg!!! Ben ook van de partij hoor!!!
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 19:23
breioma wrote:
[QUOTE=perle]
Chrisje zei:
|
als jij je er lekker bij voelt,vooral doorgaan,maar heb je ook ideetjes voor al die wol??
Dat is het nu net!!!!!!!!!Ideeen zat!Alles dient voor iets maar steeds komen er dingen bij en ... Ideeen zat maar tijd tekort!
Maar met de moderne technologie leef ik vast tot de volgende eeuw!Hopelijk vind ik dan een vergrootglas dat ongelooflijk goed uitvergroot !
-------------
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 19:38
perle wrote:
breioma wrote:
[QUOTE=perle]
Chrisje zei:
|
Dat is het nu net!!!!!!!!!Ideeen zat!Alles dient voor iets maar steeds komen er dingen bij en ... Ideeen zat maar tijd tekort!
Maar met de moderne technologie leef ik vast tot de volgende eeuw!Hopelijk vind ik dan een vergrootglas dat ongelooflijk goed uitvergroot !
|
mijn schoonmoeder van 88 heeft er een met een lamp,werkt perfect,dus je kan nog heel lang door!!
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 22:18
We gaan gewoon stug door en ik vind Pieter fantastisch!
|
Datum bericht: 18 Augustus 2007 om 22:25
Wat een lieve Peter.Komt me ook bekend voor.Ik heb vroeger voor mijn zoon een trui gehaakt met konijnen met wortels erop.Ligt boven in dekast,altijd bewaart.Kan het morgen wel bij de foto's doen,kunnen jullie het truitje zien.Zo schattig........nu is mijn zoon 24 jaar.Waar blijft de tijd toch?????
|
Datum bericht: 19 Augustus 2007 om 08:16
Marike wrote:
Wat een fantastisch idee zeg!!! Ben ook van de partij hoor!!! |
hartstikke leuk,marike!!
|
Datum bericht: 19 Augustus 2007 om 09:48
Lijkt me een hele leuke kraam te worden , krijgen we er straks een foto van te zien ????
Groetjes Tony
------------- Antonia
|
Datum bericht: 19 Augustus 2007 om 09:52
Tony wrote:
Lijkt me een hele leuke kraam te worden , krijgen we er straks een foto van te zien ????
Groetjes Tony
|
tuuuuuuuurlijk! ik heb al een fotograaf gereserveerd! (hé, perlefientje )

|
Datum bericht: 19 Augustus 2007 om 10:28
|
Datum bericht: 19 Augustus 2007 om 10:29
breioma wrote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is "um", bedankt. Heb die nu meteen opgeslagen. Ben al bezig met kerstklokken, leuk om te doen.
groet, Joke
http://www.sarahanns.com/crochetworks/cwhome.html
Joke volgens mij hadden we deze site doorgekregen.
weet niet meer van wie. |
|
Datum bericht: 19 Augustus 2007 om 10:35
Chrisje, het nu 3 hele witte af en ga "straks" (heb vandaag geen tijd) verder met een beetje groen erbij en evt nog andere combinaties. Materiaal is acryl van Zeeman en het groen is van het merk Bravo (ook acryl); ik haak met naald 3,5 en de klokken blijven mooi openstaan. Natuurlijk kan het ook met katoen (misschien nog wel mooier) maar dat moet je misschien wel stijven??
groetjes en veel plezier met de klokjes, Joke
chrisje wrote:
leuk is pietertje, hé! , ben al helemaal happy!
en de kerstklokken klinken ook al verleidelijk om te maken! waarmee heb je ze gemaakt, joke? Met witte katoen? (want die heb ik ook nog... ) enne, niet moeilijk zei je??? zo wil ik het horen, hihi! zijn leuke tv-frulletjes... (hier kijken ze graag tv, maar ik zit er dan meestal bij met een haakwerkje of zo)
en ik ga dinsdag naar moeskroen naar de groothandel "van perle" (was dat maar waar, whoehaaa!) dus dan kijk ik ook naar kerst-achtigs iets van glitter of zo... |
|
Datum bericht: 19 Augustus 2007 om 19:12
ben wel erg bernieuwd, hoor joke! ja, die katoen moet je waarschijnlijk stijven... hoeft ook niet perse, maar die had ik nog liggen... maar misschien nog bruikbaar voor een engeltje of zo...
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 11:51

en hier is benjamin!!
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 11:57
Ook die is geweldig ik wist niet dat daar ook haakpatronen van zijn.Weer wat geleerd.
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 12:31
Ze staan op de dvd van marike, onder animals,beatrix potter
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 15:04
Oh deze is ook weer super!
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 17:20
leuk hoor corry die konijnen,bij mij liggen de patronen ook al klaaar.maar ja de dagen zijn zo kort.
groetjes puck
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 18:14
Hoi
Corrie, wat een geweldig leuke Benjamin. Ben je daar lang mee bezig geweest of valt dat wel mee?
Ik handwerk alleen maar thuis en ben veel (onder)weg. Gaat dus allemaal niet zo heeeeeeeel snel.
groetjes, ik ga weer verder met de kerstklokjes, Joke
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 19:27
Het haken valt wel mee,maar het inelkaar zetten en vullen is een heel gepriegel,veel telwerk, dat wel ,moet ook regelmatig een toertje uithalen,mijnman is de hele dag thuis en dat leidt wel eens af,
maar ik hou wel van dit soort dingen is erg leuk!!Ik heb er nu drie klaar in ong. 2 weken,brei ook nog af en toe.
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 21:24
ooooh! hij is weer prachtig gewroden, hoor corry! ben weer helemaal verliefd op dit leukerdje!!!!! 
en de klokjes gaan ook hard, zeg! Je kent ze vast van buiten nu, joke? whaw! wat goed, zeg! heb je ze opnieuw wit gedaan of nog met iets anders?
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 21:32
Josl wrote:
Hoi
Corrie, wat een geweldig leuke Benjamin. Ben je daar lang mee bezig geweest of valt dat wel mee?
Ik handwerk alleen maar thuis en ben veel (onder)weg. Gaat dus allemaal niet zo heeeeeeeel snel.
groetjes, ik ga weer verder met de kerstklokjes, Joke
|
Wanneer krijgen we ze te zien??
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 21:46
kling, klokje klinge-linge-ling... dat zingt mijn dochtertje altijd...
|
Datum bericht: 21 Augustus 2007 om 21:54
hoi Corry benjamin is prachtig geworden 
groetjes Thea
|
Datum bericht: 22 Augustus 2007 om 17:40
Hoi Chrisje,
de witte vind ik zelf het mooist. Heb er nu een paar gemaakte van wit met kerstgroen, ook leuk. Daarna wit met kerstrood en dan toch maar weer een paar witte.
Wacht maar af totdat alles is afgewerkt en er lusjes aan zitten!!!!!
groetjes, Joke
|
Datum bericht: 22 Augustus 2007 om 18:25
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig.ik vond ze op het plaatje al zo leuk!!
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 08:21

Dit is Mopsy!!
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 08:43
Ook al weer zo'n lekker poeppie 
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 09:54
Bericht van: geesje
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 13:04
.................o,wat is mopsy leuk..............  
------------- groetjes geesje
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 14:28
Ik heb de oplossing gevonden voor onze pakjes.we kunnen ze tzt. naar een postbus van het postkantoor in putte sturen, zij bewaren de pakjes en chrisje kan ze ophalen,hoeft ze ook niet ver te rijden,.In november melden we nog wel de gegevens.
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 15:22
Wat handig ben jij toch Corrie!! En nu maar hopen dat er heeeeeeeel veel pakjes komen he??
groetjes, Joke
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 17:04
Dank je,en ik hoop dat er inderdaad veel komt,probeer ook de topic een beetje in leven te houden door steeds wat te melden.
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 18:57
Hihihihihihi, nog steeds geen foto van de kerstklokjes!!!!!
groetjes, Joke
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 19:04
moest wel even lachen,je houdt ons aardig in spanning!!!!
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 19:13
slapeloze nachten krijgen we van die klokjes, hihi!
Maar inderdaad super idee om ze gewoon naar putte door te sturen! Die corry is toch een wakker vogeltje, hé! Ik loop zo'n beetje de deur plat daar in dar postkantoor, dus dat komt allemaal prima in orde! (ik kom er vaak met vanalles om op te sturen, dus ben daar geen onbekende meer... )
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 19:16
En wat zullen de anderen gaan maken??
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 20:29
Tja, weet het nog steeds niet helemaal. Had een engeltje gehaakt, maar is niet echt je van het ... Ben nog zwaar aan het dubben.
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 22:44
..................ik heb al een paar tasjes..............
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 22:55
Ik hou het toch bij poppen kleertjes, en misschien wat van die baby schoentjes die ik ooit bij mijn creaties gezet heb, daar heb ik hier honderden paren van verkocht op markten, dus dat zal daar ook wel verkopen.
Leuke bijkomstigheid .... ik heb 55 jaar geleden met mijn vader, verschillende jaren, op de jaarmarkt in Putte ook schoenen verkocht, die ik toen als schoenstikster ook gedeeltelijk zelf gemaakt had. Zouden ze me nog kennen ???
Het idee om de pakjes rechtstreeks naar het postkantoor daar te sturen is super, daar moet je Corrie voor heten .
Groetjes Tony
------------- Antonia
|
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 22:58
Ik ga 2 Lotte's maken.Ze staan bij mijn creaties,weet je direct wat ik bedoel.
|
Bericht van: Marike
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 09:42
Oh jee, volgens mij moet Chrisje er nog een kraam bijhuren voor al de creaties die er komen gaan!!!! Maar hij kan niet vol genoeg zijn voor Sri Lanka en ik hoop dan ook dat er heeeeeel veel verkocht gaat worden!!!! En Corrie, super idee om ze naar het postkantoor te laten versturen!!!!
|
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 13:18
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 15:10
catharina wrote:
Ik ga 2 Lotte's maken.Ze staan bij mijn creaties,weet je direct wat ik bedoel. |
lotte is enig!!!
|
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 15:11
Marike wrote:
Oh jee, volgens mij moet Chrisje er nog een kraam bijhuren voor al de creaties die er komen gaan!!!! Maar hij kan niet vol genoeg zijn voor Sri Lanka en ik hoop dan ook dat er heeeeeel veel verkocht gaat worden!!!! En Corrie, super idee om ze naar het postkantoor te laten versturen!!!! |
Dank je wel,leuk dat iedereen er zo,n plezier in heeft.
|
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 15:12
ben benieuwd,en volgens mij kan alles verkocht worden!!
|
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 15:14
Wat is iedereen druk in de weer,Tony, ze kennen je vast nog wel,wel je naam op de schoentjes zetten!!!
|
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 20:54
Geesje, welke tasjes heb je gemaakt??
groetjes, Joke
|
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 21:22
...................foto volgt z.s.m krijg ze niet van de camera op de p.c
|
Datum bericht: 25 Augustus 2007 om 12:09
Ik wil wel zo'n Lotte kopen hoor want zij is geweldig.
|
Bericht van: Tess
Datum bericht: 25 Augustus 2007 om 21:09
Wat een goed initiatief zeg ! Ik wil hier natuurlijk best aan bijdrage, mag het ook iets niet kersterigs zijn ? Ik heb misschien nog wel wat liggen wat ik kan toe sturen.
------------- Liefs Tess
|
Datum bericht: 26 Augustus 2007 om 07:46
Alles is welkom,leuk dat je meedoet.
|
Datum bericht: 26 Augustus 2007 om 09:54
Zou iemand misschien het patroon van de kerstman van 1000 Characters naar mij willen mailen? Het bestand is te groot (??) voor onze computer om te downloaden van de patronensite en het meest vervelende is nog wel dat ik geen Word en Excel heb op dit moment (upload gehad, maar nog niet alles is weer geïnstalleerd).
|
Datum bericht: 26 Augustus 2007 om 11:56
Waar staat hij ergens,dan kan ik straks even kijken,soms kan ik ook niet downloaden van de site,maar als ik het dan opsla gaat het wel,en van daar kan ik denk ik wel mailen.
|
Datum bericht: 26 Augustus 2007 om 11:58

Voor de kerstmarkt (hij lijkt scheel, maar valt reuze mee).
|
|