Print Pagina | Close Window

Sinterklaashuis van Jips :)

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24269
Print Datum: 26 Juni 2024 om 16:50
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Sinterklaashuis van Jips :)
Bericht van: Jips
Onderwerp: Sinterklaashuis van Jips :)
Datum bericht: 09 November 2011 om 15:34

Een aantal van jullie weten het; een aantal misschien niet: ik ben Sinterklaasgek en spaar alles wat met Sinterklaas en 5 december te maken heeft.

Vanmiddag heb ik mijn kamer en gang versierd en ik wil jullie een beetje laten meegenieten. De leukste plekjes heb ik gefotografeerd

 



-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.



Antwoorden:
Bericht van: diny183
Datum bericht: 09 November 2011 om 15:49

Superleuk.



-------------


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 09 November 2011 om 15:57
Wat ziet dat er gezellig uit erg leuk krijg spontaan zin in pepernoten haha

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: drempt
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:04

bij het kruidvat hebben ze weer verrassingseitjes met sint en piet popjes erin

staat in de folder



-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: annettevl
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:14

wow wat gaaaaaaf als ik de jongens hier hun gang laat gaan ziet het er hier ook zo uit haha. eb die houtenboot van de action hebben wij ook al. oja die verassingseieren die komen zaterdag in de schoen.

 



-------------
liefs Annette


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:24

wat leuk zeg.

en wat gezellig.

 



-------------


Bericht van: ladyken
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:33
hoi jips wat mooi
ik wil nog kind zijn hoor hahaha


Bericht van: pippie
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:37
Dat ziet er gezellig uit! Hoe is het met je "geloof" ?


Bericht van: lenie4
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:38
Wat super gezellig,heerlijk toch dat ouderwetse sinterklaasgevoel

-------------
groetjes Lenie


Bericht van: sjaak
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:42
Leuk,wat heerlijk dat hij zaterdag weer aankomt.Hopelijk kunnen we aan de nieuwe sinte rklaas wennen

-------------
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 09 November 2011 om 16:48
Super! Sinterklaas is een beetje een ondergeschoven kindje de laatste jaren, heel jammer want het is het mooiste feest van het jaar voor mij 

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: vlijtig liesje
Datum bericht: 09 November 2011 om 17:16
leuk hoor Het ziet er prachtig uit

groetjes vlijtig liesje

-------------
vlijtig liesje 4961


Bericht van: creaans
Datum bericht: 09 November 2011 om 18:33
oh dat ziet er heel gezellig en leuk uit!
Geniet ervan


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 09 November 2011 om 19:01

ziet er super uit zeg.  je pakt alles gezellig 1 x per jaar uit, oh ja dat had ik ook nog, elke jaar weer opnieuw een tripje naar memorylane en de verhalen die er achter zitten, oh dat heb ik samen met Magteld gekocht, en dat heb ik daar op de kop getikt, en o ja dat heb ik gekregen van die en die.



-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: Jips
Datum bericht: 09 November 2011 om 19:45

Nou zeker hoor! Ik heb diverse dingen van Magtelt gekregen en nu had ze ook weer gescoord voor mij op de rommelmarkt.

Ook van een paar andere hobbydoosjes heb ik leuke dingen via de post gekregen. Nogmaals allemaal bedankt!



-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: amandel
Datum bericht: 09 November 2011 om 19:50
Wat leukkkkkkkkkkkkkk, heerlijk het echte Sint gevoel, ik begin meteen weer in de heilig man te geloven. , groetjes irene

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: Bloemenvrouwtje
Datum bericht: 09 November 2011 om 19:58
Jullie Nederlanders hebben het echt hé, die sinterklaas gekte.  Hier in België kennen we dat zo niet.  Toen onze meisjes nog geloofden, mochten ze van ons vanaf 1 december elke avond hun schoentje zetten en de volgende dag stak er dan een kleine verassing in.  Op 5 december, maakte ik er dan een heel spel van.  Met liedjes zingen, tekeningen maken, koffie klaar zetten voor sint en piet, en zeker de wortel niet vergeten voor het paard.  Nu zijn onze meisjes 14 & 16 jaar, en nu nog denken ze met weemoed terug aan die leuke tijd.  Onze oudste zei laatst nog, dat ze het wel miste die leuke avonden voor sinterklaas.  Dus het zal wel goed geweest zijn, wat ik gedaan heb en ze hebben toch leuke herinneringen.  Ik hoop dat ze deze traditie doorzetten als ze ooit ook eens mama worden.

-------------
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.


Bericht van: Jips
Datum bericht: 09 November 2011 om 20:47

Mijn jongste (8 jaar) gelooft hier nog. Mijn oudste is een autist en is nu 11 jaar. Hij had er heel veel moeite mee toen wij hem vertelden hoe het in elkaar stak. Nu geniet hij van het lootjes trekken en het inkopen doen samen met mama op een vrijdagavond. Lekker samen in het donker naar de stad en daar hoort ook een grote kom warme choco bij

Zaterdag is de intocht en dan mogen ze hun schoen zetten. Daarna iedere woensdag en zaterdag tot 5 december. Ik doe echt aan schoencadeautjes, dus kleine presentjes of een sint snoepje tot ongeveer 1,50.

Op 5 december vieren we pakjesavond met mijn schoonfamilie. Dan krijgen ze allebei 3 kleine pakjes en 1 groot pak en dat is altijd voor ieder een grote doos lego. En deze koop ik altijd al vlak voor de zomer(school)vakantie.

Dan doet onze Intertoys een groot gedeelte van de collectie weg om plaats te maken voor de nieuwe lego collectie. En dan koop ik voor ieder een grote doos voor minder dan de helft van de originele prijs!

Ze zijn altijd heel erg blij en super tevreden mijn mannetjes! En ik geniet van iedere minuut van het versieren van mijn huis t/m pakjesavond. En 6 december gaat alles de zolder weer op



-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 09 November 2011 om 20:57

Ziet er heel gezellig uit,Jips.Leuk.Volgend jaar is mijn kleindochter 2,5 jaar ,dan gaan wij ook weer Sinterklaas vieren.

groetjes Frea



-------------


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 09 November 2011 om 21:31

Oh Jips wat gezellig. Ik kan me voorstellen dat je kwijlend door je huis loopt regelmatig. En wat moet het moeilijk zijn om niet alles te kopen wat er is op dit gebied. Want je hebt zoveel leuke dingen.

Wij hebben dit jaar voor het eerst geen groot loodjesfeest bij mijn schoonfamilie. Al gaan we er wel gezellig met elkaar eten, en krijgen de kinderen een kleinigheidje. We waren samen erg teleurgesteld maar de enigen. De rest vond het erg veel drukte en nu met de kinderen er bij was het toch alleen maar rommelig. Maar ik heb nog steeds zo'n weemoed gevoel. Gelukkig herkenden mijn zwager en schoonzus die in azie wonen het. Dus als zij ooit weer naar Nederland komen vieren we het vast weer groots en als vanouds. en er gaat net als elk jaar een doos naar azie. De pret van iets kleins kopen, een gedichtje maken en het dan opsturen is veel te leuk. Dat neemt niemand me af....

Ik denk dat wij hier thuis er een gezellig feest van gaan maken. We hebben vanavond al het sinterklaasjournaal gevolgt. Al hebben we wel tegen elkaar gezegt dat we Manuel er niet in gaan laten geloven. We kunnen het niet over ons hart verkrijgen om hem daar over voor de gek te houden. Maar misschien komt dat wel omdat onze ouders dat ook nooit gedaan hebben. Want als ik het wel eens zeg dat wij dat niet doen dan roepen anderen: oh meid, wat zonde. Het is zo leuk!



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: linda1959
Datum bericht: 09 November 2011 om 22:12

ik wist het hoor Jips dat jij sinterklaas gek bent  

mijn kinderen zijn nu te groot om sinterklaas echt te vieren zoals vroeger , maar toch krijgen ze nog allemaal hun speculaas en hun chocolade op 6 dec  Als men kleinzoon wat ouder is kan het terug lekker ouderwets en dan de kleine maar vanalles wijsmaken  En dan ..... dan zijn er die pretoogjes die honderduit uitkijken naar wat de sint gebracht heeft ...... zeg nu zelf wat is er leuker dan dit

mooie versiering trouwens Jips , heel gezellig



-------------
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA


Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 10 November 2011 om 00:26

Jips dat ziet er vreselijk leuk uit.

hetdoet me een beetje denken aan Hester onze  kerstgek.



-------------


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 10 November 2011 om 07:25
wat leuk !


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 10 November 2011 om 08:23
Wat leuk Jips!

Wij doen niet aan Sinterklaas. Zit dat hele weekend waarschijnlijk in het zwembad, dus denk dat er dan wel pepernoten en chocoladeletters tevoorschijn getoverd worden.


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 10 November 2011 om 08:28

https://picasaweb.google.com/lh/photo/BDaHdiNd5QFxJHZFsWMvRw?feat=embedwebsite">
Van https://picasaweb.google.com/101292205228282499849/2903?authuser=0&feat=embedwebsite - 29
Jips,

hebben jullie een DIO drogist in de buurt? Ik lees in de folder dat zij 4 verschillende Sinterklaaspuzzels hebben van 24 stukjes elk voor 0,69 eurocent.

Stuur maar een pm als je ze wilt hebben.

groetjes Frea.



-------------


Bericht van: rianne35
Datum bericht: 10 November 2011 om 09:10
Wat leuk al die versieringen, geweldig!! Vind het zelf ook zo'n leuke tijd!

-------------
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.


Bericht van: drgini
Datum bericht: 10 November 2011 om 09:22

Heerlijk gezellig :)

Hier gaan we vrijdag eerst sint maarten lopen en dan komen er ook wat sintspulletjes in huis :)



Bericht van: Jips
Datum bericht: 10 November 2011 om 12:33

Hoi Frea,

Wat lief van je! Bart Smit had ze ook liggen en ik denk dat Sinterklaas ze daar gekocht had voor in mijn jongste zijn schoen vorig jaar

Hij is helemaal puzzel gek en maakt nu met zijn 8 jaar 250 stukken en gaat al naar 500 stukken

 



-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 10 November 2011 om 12:43
 We denken met je mee. Wat leuk dat de jongste puzzelen leuk vind.Ik zelf vind het ook erg leuk om te doen.

-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 11 November 2011 om 11:27

Frea: Ik hou zelf ook van puzzelen en puzzel vaak 's avonds na het avondeten een poosje met beide zonen aan grote puzzels van 500 of 1.000 stukjes.

We maken nu een leuke landkaart van NL van 500 stukjes met iedere provincie een eigen kleur en met allerlei leuke karikatuur achtige plaatjes en printjes erop



-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 11 November 2011 om 11:37
Zo leuk zeg

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Henneke
Datum bericht: 11 November 2011 om 11:46

Heerlijk zo'n sinthuis. dat brengt het ware gevoel toch weer naar boven . Mijn jongens zijn er helaas te groot voor om het huis te versieren . maar " het Sinten" doen we wel hoor !!!

 

 



-------------
Groetjes Henneke


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 11 November 2011 om 14:09

Dat is leuk zo'n puzzel en gelijk leerzaam.Kunnen ze straks als ze topografie krijgen Nederland al een beetje.

groetjes Frea



-------------


Bericht van: ilyani
Datum bericht: 11 November 2011 om 16:21
Naast een kerstgek hebben we dus ook een sintgek in ons
midden!! Super wat een leuke plekjes heb je in je huis,
Jips!! erg leuk om te zien. hier zijn ze dat eigenlijk een
beetje ontgroeit en vinden het nu erg leuk om lootjes te
trekken.

-------------
groetjes miranda


Bericht van: Corneliaz
Datum bericht: 11 November 2011 om 18:53
Ziet er heel erg gezellig uit. Hier helaas geen kinderen in huis.

-------------
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 13 November 2011 om 12:39
Heb gister het keukenraam versierd. En de schoentjes waren gevilt
vanochtend


Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 13 November 2011 om 12:42
wat leuk Jips!!


Bericht van: smimske
Datum bericht: 13 November 2011 om 13:26

Ziet er allemaal super-gezellig uit!!!

 



-------------



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net