Print Pagina | Close Window

terug

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2557
Print Datum: 28 September 2024 om 15:46
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: terug
Bericht van: BreienHaken
Onderwerp: terug
Datum bericht: 17 September 2007 om 21:42
ok, ben dus net een half uur terug maar zit alweer achter de laptop hahaha, manlief zit hoofdschuddend te kijken.
Ik heb een hele mooie vakantie gehad, prachtige dingen gezien, veels te veel gedaan en veels te veel fotos gemaakt. Maar me dus goed vermaakt. We sliepen regelmatig in een ander pension/hotel en 1 ervan was recht tegenover de wolwinkel hahahah handig toch?




Antwoorden:
Bericht van: tdv
Datum bericht: 17 September 2007 om 22:31
he welkom back  heerlijk zo'n wolwinkel tegenover het hotel,heb je veel ingeslagen??

-------------
groetjes tine


Bericht van: breioma
Datum bericht: 18 September 2007 om 07:55
Blij dat je weer heelhuids terug bent,het lijkt me heerlijk tegenover een wolwinkel te slapen!!Hadden ze ook mooie wol en heb je nog wat gekocht??


Bericht van: corine
Datum bericht: 18 September 2007 om 08:04
Welkom terug

-------------


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 18 September 2007 om 08:07
Hihi, heb je vannacht nog geslapen, of heb je alle 9 bladzijde doorgelezen????

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: perle
Datum bericht: 18 September 2007 om 08:10

 

Welkom terug ,Lisa!

Blijkbaar hebben jullie het goed gesteld!

En een wolwinkel voor je deur!Moet een mens nog meer hebben?!Hahahaha!

Vele groetjes,Perle



-------------


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 18 September 2007 om 09:46
hoihoi! leuk dat je terug bent! Ik vrees dat we weer vreselijk hebben zitten klepperen, dus veel leesplezier! gelukkig heb je een leuke vakantie gehad, dus kun je ons weer aan, hihi!


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 18 September 2007 om 10:04
uhm ja heb gisteravond tot laat hier zitten lezen hahaha. Ik heb 1 volle tas ingeslagen en manlief heeft meteen een foto gemaakt van mijn schuldige gezicht. De wol was namelijk superduur (14 euro per bol!!!) maar ze hadden zulke aparte dingen....tja dan moet je he? hihihi


Bericht van: Marike
Datum bericht: 18 September 2007 om 10:06

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

uhm ja heb gisteravond tot laat hier zitten lezen hahaha. Ik heb 1 volle tas ingeslagen en manlief heeft meteen een foto gemaakt van mijn schuldige gezicht. De wol was namelijk superduur (14 euro per bol!!!) maar ze hadden zulke aparte dingen....tja dan moet je he? hihihi

hihi..... goed van je dat je dat hebt gedaan hoor  als je er iets leuks van maakt zul je altijd aan je leuke vakantie terugdenken!!! Welkom terug



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 18 September 2007 om 10:08

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

uhm ja heb gisteravond tot laat hier zitten lezen hahaha. Ik heb 1 volle tas ingeslagen en manlief heeft meteen een foto gemaakt van mijn schuldige gezicht. De wol was namelijk superduur (14 euro per bol!!!) maar ze hadden zulke aparte dingen....tja dan moet je he? hihihi

mogen wij ook genieten van die foto?



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 18 September 2007 om 11:11
hahahhahaha ik breng straks de rolletjes weg maar denk niet dat dat wat wordt want heb m niet digitaal, maar zal een poging doen Hoe was het hier dan?


Bericht van: miep
Datum bericht: 18 September 2007 om 15:20
He, gezellig dat je terug bent. Ik ben ook benieuwd naar de nieuw aangeschafte bollen.


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 18 September 2007 om 21:45
hallo Lisa gezellig dat je weer terug bent en dat je een fijne vakantie gehad hebt en mooie wol hebt gekocht

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 19 September 2007 om 00:35
Welkom terug hier in het hobbydoosje.  En dat bijlezen niet te doen hoor. Ben een paar dagen minder aanwezig geweest en kan al haast niet volgen

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Josl
Datum bericht: 19 September 2007 om 10:10

Hoi, welkom terug en veel "na"-plezier met je mooie bolletjes. Heb je al een idee wat je er mee gaat doen??

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 19 September 2007 om 10:37
he Joke, nee geen flauw idee nog. Er zitten 2 bollen sokkenwol bij dus dat zal ik wel gaan leren en de rest...???


Bericht van: perle
Datum bericht: 19 September 2007 om 13:57

Hallo,Lisa!!!!!!!!!!

Leuk,nieuwe wol!Inderdaad dure bollekes!!!!!!!Ben ook heek benieuwd hoe ze eruit zien!

Wat lees ik sokken!!!!!!!!!!Leuk!!!!!!!!Ik ben zeker dat je daar wel in zal slagen,is niet zo moeilijk,moet gewoon doen wat er staat en de sok komt vanzelf!En dan zal je er lang genot van hebben!

En als je wol op is kun je nog altijd manlief wijsmaken dat je die enkel en alleen daar kunt krijgen...dus...yes!!!!weer op vakantie!Hahaha!Zal nie lukken,zekers?  Groetjes,Perle!



-------------


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 19 September 2007 om 14:04
ok dit zijn een paar van de gekochte bolletjes:
de kleine effen waren niet duur maar die multicolordingen wel.







Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 19 September 2007 om 14:05
Originally posted by Line S Line S wrote:

Welkom terug hier in het hobbydoosje.  En dat bijlezen niet te doen hoor. Ben een paar dagen minder aanwezig geweest en kan al haast niet volgen


Inderdaad, ik volg ook flarden, maar mis eigenlijk het grootste deel. Het is gewoon niet te doen als je niet elke dag minstens een paar keer aanwezig kunt zijn


-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: geesje
Datum bericht: 19 September 2007 om 19:49
Hallo Lisa, ben benieuwd wat het gaat worden..

-------------
groetjes geesje


Bericht van: catharina
Datum bericht: 19 September 2007 om 21:05

Lieke.

Inderdaad, ik volg ook flarden, maar mis eigenlijk het grootste deel. Het is gewoon niet te doen als je niet elke dag minstens een paar keer aanwezig kunt zijn
[/QUOTE]

 

........en het handwerken mag er niet onder lijden he?



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: perle
Datum bericht: 19 September 2007 om 21:06

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

ok dit zijn een paar van de gekochte bolletjes:
de kleine effen waren niet duur maar die multicolordingen wel.

 Vind die multicolordingen wel heel mooi!hoor!Super,zeker dat donkerste tintje lijkt een beetje op die opaldraadjes(in kleur lolly)als je die kent!Hoeveel is er daar op? zijn wel megabollen,niet?Sjiek!!!!!!
Deze kleinere bolletjes zijn mooi om naar de nieuwste mode kleedjes te breien!Jajaja!Multifunctioneel,je kunt er heel veel mee beginnen!Mooi,mooi,mooi!

Dank om ons te laten mee genieten!Mooie draadjes,hoor!

Groetjes,Perle!



-------------


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 19 September 2007 om 21:33
he perle, dank je wel. die megabollen is 150 gram en dan zo'n 450 meter


Bericht van: Tony
Datum bericht: 19 September 2007 om 23:29

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die een koorts aanval krijgt als ze in de buurt van een wolwinkel komt .

Prachtige wol Lisa, en zo te horen heb je een goede vakantie gehad .

Groetjes Tony



-------------
Antonia



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net