Print Pagina | Close Window

jeetje, ik ben weg

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=26532
Print Datum: 24 September 2024 om 21:04
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: jeetje, ik ben weg
Bericht van: l.wijsbroek
Onderwerp: jeetje, ik ben weg
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 11:27
ik heb blijkbaar wat aangehaald met het topic bij creaties. het lijkt me beter dat ik wegblijf van het fotrum, iedereen mag zijn/haar mening hebben, zodra je dat echter ventileert krijg je zoveel heisa over je heen, waar je gewoon misselijk van wordt. Dit alles kan gewoon voorkomen worden met een goede moderator op het forum. het forum is de laatste tijd zo traag, denk door alle berichten die er in blijven hangen.

-------------
lydia wijsbroek



Antwoorden:
Bericht van: Jips
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 11:32

Ik ben het met je eens hoor Lydia, er is heel veel vervuiling op het forum.

Er zijn ook zoveel van die off/topics in de Koffiecorner dat ik er ondertussen tureluurs van wordt. Er hoeft ook niet overal een topic over geopend te worden. Toen ik lid werd was dat niet zo.

Jammer dat mensen zich altijd aangesproken voelen en daardoor negatief reageren. Ik zou het jammer vinden als je daardoor wegblijft van dit leuke forum



-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 11:46
Zou deze schermutseling niet het resultaat zijn van het feit dat er hier nauwelijks regelgeving is? Vrijheid ...blijheid waarbij ieder naar eigen geweten haar fatsoensnormen mag invullen? Jammer als dit leden gaat kosten.    


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 11:51
Ik ben het helemaal met je eens Lydia.
Zolang opmerkingen niet persoonlijk zijn moeten we het
toch
kunnen ventileren.
Tegenwoordig hebben mensen erg lange tenen is mij
opgevallen, vat niet alles persoonlijk op dunkt mij.
Bovendien kan je niet met iedereen door één deur. Dan
lever je mijns inziens teveel van jezelf in.
We proberen er toch met zijn allen een leuk forum op na
te
houden !!!!

Ga zo door!!

Marlies


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 12:04
Lydia niet weg van hoor dat zal wel erg jammer zijn.

Helaas komt het denk ik ook doordat er geen beheer is,
Als je alleen al ziet hoeveel leden er lid zijn en al jaren niet gereageerd
hebben, dat is dat al veel ruimte.



Bericht van: Jolly
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 12:25
Lydia blijf alsjeblieft hier

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: diny183
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 12:31
Ik snap het eventjes niet meer, wat is er nu precies aan de hand, zou
iemand mij dat willen uitleggen?

Heb het hele forum al na zitten pluizen of er verkeerde woorden zijn
gevallen maar ik kan niets vinden.

Lydia niet direct weglopen hoor, je hoort echt bij deze club.


-------------


Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 12:56

Heyyyyyyy Lydia, kom op meid, jij hebt het aangekaart en ik vind nog steeds terecht maar ik heb het vuurtje aangewakkerd dus ben ik de boosdoener, jij niet hoor, b l i j v e n jij !!!!! En de reacties waren overwegend : ja, dat vinden wij ook....dus vertolken we toch de gevoelens van het volluk...à la Corrie Vonk.....

Dames, we gaan weer gewoon door met haken en breien en show je creaties en je www .... en niet meer boos zijn 



-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy


Bericht van: griet
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 13:10
heb ik wat gemist

-------------
http://www.animaatjes.nl/mini-plaatjes/" rel="nofollow">

groetjes grietje


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 13:12
Lydia................niet weggaan......we kunnen je niet missen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 13:26
Lydia, alsjeblief, als jouw naam ergens bijstaat kijk ik altijd wat je gezegd hebt. Ik kan je niet missen. De personen die nu boos op je zijn kunnen we misschien wel missen tenzij ze hun manieren veranderen.

Ik had dit keer niet meteen gereageerd, maar wel tegen mijn laptop geroepen: "Wel ja zet je hele negotie op het forum, zal ik mijn boeken van marktplaats hier ook maar neerzetten?"

Ik las nu net het topic van Marlene weer en ik zag dat er weer op zere tenen was getrapt, er is toch wel verschil of je als newbie je hele negotie in een keer op het foum kwakt of dat je soms een creatie laat zien en vertelt dat die voor de verkoop is.

Iemand had Renske gevraagd om aanpassingen in het aanmeldingsformulier en het antwoord was dat het forum laagdrempelig moest blijven, Ja, zo laagdrempelig dat wij elke keer op ons knieën moeten liggen smeken om e-mailadressen omdat newbies denken dat dat al in hun profiel staat. Met alle gezeur vandien. Daarom heb ik in Even voorstellen het topic WELKOM geopend, wat ik dan tig keer moet ophijsen omdat het anders naar bladzij 2 zakt.

Regeltjes zijn misschien vervelend , maar wel vaak duidelijker dan dit anarchistische gedoe.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: ladyken
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 14:22
magtelt jij hebt 100% gelijk als newbie maar even bij
welkom gaan lezen hoe het hier te werk gaat


en lydia blijven hoor meid wij en daar mee bedoel ik
iedereen willen niet dat je vertrekt we gaan je enorm hard
missen ,


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 14:36

Ik weet nog niet precies wat er aan de hand is,ga alles even op mijn gemak met een kopje thee en een stroopwafel lezen. MAAR 1 ding weet ik zeker:

LYDIA,jou kunnen we niet missen dus s.v.p. hier blijven.

groetjes Frea.



-------------


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 15:05

Lidia en andere hobbydozen,

De waarheid mag gezegd worden, ook al is die niet altijd even prettig. wij hebben ons hart gelucht en gaan weer over tot de orde van de dag. gezellig met elkaar handwerken op amateur basis en elkaar helpen waar we kunnen. En reclame gaan we voortaan gelijk weren.

 



-------------


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 16:41

En morgen beginnen we aan onze sjaal en vergeten we al die heisa  

Lang leve hobbydoos



-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 16:48
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

En morgen beginnen we aan onze sjaal en
vergeten we al die heisa  


Lang leve hobbydoos



Hè hè niet vals spelen hè! Zaterdag mogen we toch pas beginnen


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 17:00

Lydia blijf we zijn toch 1 grote familie in alle familie's is het wel al eens een woorden wissel en dan is het nog zo plezant dat het bij gelegd word

PLAESE BLIJF



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: pippie
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 17:12
Lydia, dit kan je niet maken!!!!
Please, blijf hier!!!Als iemand anders zo nodig "brutaal"wil zijn, mag je daar toch wel wat van zeggen?
Ik ben soms zo trots als een aap met zeven staarten als me iets gelukt is, en dat is de reden dat ik ( en velen met mij) het laat zien.
En DAT BLIJVEN WE DOEN!!! Hopsaké, over tot de orde van de dag. Lieve groeten voor alle vriendinnen hier op dit forum.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 17:58
Zolang er niet een verdere duidelijkheid komt omtrent nieuwe leden en gedragsregels zullen we dit houden. We kunnen niet allemaal vriendjes van elkaar zijn en worden maar ik voel me hier thuis. Ik mag en kan zijn wie ik ben. Het zou jammer zijn als wij onze meningen en gevoelens niet meer mogen of kunnen ventileren. Kwestie van gewone fatsoensnormen en waarden.


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: francisca
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 18:06
lydia blijf gewoon lekker hier als het gaat over het geen ik denk dat het gaat stond en sta je gewoon in je recht en dat mag gezegt worden of iemand dat nu leuk vindt of niet zoals al eerder gezegt we kunne je niet missen

-------------
Anne-Marie


Bericht van: Fien
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 18:09
Maar waar gaat het nou om?


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 18:15

Ik heb even gemist waar het om gaat, ook verder niet belangrijk om te weten.

Maar lieve Lydia weg gaan is geen oplossing, heb ik ook gedaan moest even alles vergeten, maar je gaat het missen.
En jij hoort hier gewoon helemaal bij hoor, dus blijf nu lekker bij ons want als alle lieve doosjes weg gaan blijft er niets van onze hechte familie over.

Liefs, Je naamgenootje.



Bericht van: hbootsman
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 18:37
Jeetje mina, mini goede tijden slechte tijden op een forum...
Advies, dit alles is digitaal leg het naast je neer en ga weer verder waar je mee bezig was, ik persoonlijk vind dat dit alles veel te gedramatiseerd word en kom op zeg doe je dit ook in het echte leven als je een meningsverschil hebt? Dan ga je maar weg?

Zo dat was mijn gemopper voor vandaag...

Nu weer lekker verder met handwerken waar voor ik hier kom, om andere creaties te bekijken en met mensen over hobby's te babbelen, niet dit soort drama.


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 19:38
Ben je een paar dagen niet op het forum geweest, lees ik dit ineens. Lydia, niet weggaan. Dat is dit gedoe allemaal niet waard. We kunnen je hier niet missen

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 19:41
Originally posted by hbootsman hbootsman wrote:

Jeetje mina, mini goede tijden slechte tijden op een forum...
Advies, dit alles is digitaal leg het naast je neer en ga weer verder waar je mee bezig was, ik persoonlijk vind dat dit alles veel te gedramatiseerd word en kom op zeg doe je dit ook in het echte leven als je een meningsverschil hebt? Dan ga je maar weg?

Zo dat was mijn gemopper voor vandaag...

Nu weer lekker verder met handwerken waar voor ik hier kom, om andere creaties te bekijken en met mensen over hobby's te babbelen, niet dit soort drama.


Ik vind dit erg kort door de bocht... Er is al een hele poos gedoe en veel vraag voor structuur door mods. Als je weet wat Lidia aan pm's krijgt en wat ze allemaal voor ons doet dan snap je misschien waarom ze zich zo uit. Ik vraag en zeg niet dat we het met lidia eens moeten zijn maar gelukkig zijn er veel mensen met veel begrip voor haar verhaal.


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 19:49

Lydia, NIET  weggaan, we zouden je echt missen, leg het naaste je neer,

ik ben het volledig met je eens

het is hier een gezellig forum, laten we het zo houden, en trek je niets aan van diegenen die lange tenen hebben, of die alles persoonlijk nemen

 



Bericht van: Corrie
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 20:04
ik heb ook weer iets gemist en ga niet op zoek,wat een gedoe zeg.

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: natie.83
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 20:35
Niet weg gaan hoor vind het zo
jammer dat iedereen weg wil
gaan straks blijft er niemand
meer over lidia jij behoort TOT de
harde kern hier jij mag niet weg
gaan   

-------------
groetjes nathalie


Bericht van: hbootsman
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 21:21
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by hbootsman hbootsman wrote:

Jeetje mina, mini goede tijden slechte tijden op een forum...
Advies, dit alles is digitaal leg het naast je neer en ga weer verder waar je mee bezig was, ik persoonlijk vind dat dit alles veel te gedramatiseerd word en kom op zeg doe je dit ook in het echte leven als je een meningsverschil hebt? Dan ga je maar weg?

Zo dat was mijn gemopper voor vandaag...

Nu weer lekker verder met handwerken waar voor ik hier kom, om andere creaties te bekijken en met mensen over hobby's te babbelen, niet dit soort drama.


Ik vind dit erg kort door de bocht... Er is al een hele poos gedoe en veel vraag voor structuur door mods. Als je weet wat Lidia aan pm's krijgt en wat ze allemaal voor ons doet dan snap je misschien waarom ze zich zo uit. Ik vraag en zeg niet dat we het met lidia eens moeten zijn maar gelukkig zijn er veel mensen met veel begrip voor haar verhaal.


Kijk dat is weer het grappige aan een forum je maak er je eigen verhaal van.
Lees je ergens dat ik zeg dat ik het niet met haar eens ben? Lees jij ergens dat ik zeg dat ik geen begrip voor haar heb?

Ik vind het eerder kort door de bocht dat mensen direct een topic gaan aanmaken dat ze weg gaan...


Bericht van: @-MGR
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 21:59

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:


Daarom heb ik in Even voorstellen het topic WELKOM geopend, wat ik dan tig keer moet ophijsen omdat het anders naar bladzij 2 zakt.

Regeltjes zijn misschien vervelend , maar wel vaak duidelijker dan dit anarchistische gedoe.

Met het risico dat het al eerder geopperd is, kun je van dat "WELKOM" niet een vast bericht maken? Net zoals bij "vragen" de twee topics bovenaan?? Die verdwijnen ook niet, en zijn prominet zichtbaar...

 



Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 22:13

nee helaas dat kan niet en zoals ik al in een eerder topic de vragen van hobbydoos hier copieerde met antwoorden, die post is dus ineens wel weggehaald, dus dat kan wel, een post vastklikken dus blijkbaar niet. wij zijn gewoon de wikipedia van hobbydoos en Drops. Als je vragen hebt over een patroon van hobbydoos (vraag het op het forum)

zoek je een patroon (vraag het op het forum) waar honderden hobbydozen zijn, die misschien dat patroon wel hebben. Zo komen de nieuwelingen hier.

er was dus ook al commentaar geleverd op dat topic en dat is dus nu gewoon weggehaald. Blijkbaar kan er meeer al wij denken.



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Maart 2012 om 22:39
Mamaluca, je bent net nieuw, maar welkom, je hebt voor veel duidelijkheid gezorgd.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 09 Maart 2012 om 08:11
O nee heb me van dag vergist .....wou gewoon iets vrolijks zetten want ik hou niet van die uitlatingen die blijven duren ,als je ergens mee zit laat het dan aan de persoon zelf weten ,dat zou toch veel beter zijn en hoeven wij ons allemaal niet ongelukkig te voelen

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: doortje
Datum bericht: 09 Maart 2012 om 09:27

hoi pareltje

ik snap je gevoel maar soms is het gewoon nodig om even je gevoel en frustaties kwijt te kunnen niemand hoeft dit topic te lezen want dat is niet verplicht dus klik je het weer weg maar als je dingen echt niet leuk vind op het forum is het juist fijn om even te kunnen mopperen zo blijven de mensen op dit forum want anders lopen ze weg en ja dan roep je wel is ik ga weg maar na een bakkie koffie en wat begrip van de andere blijf je lekker toch want het is zo fijn dit forum met je mede hobbymutssen (zo noemt mij vriend me) dus laat iedereen toch lekker zich zelf blijven daar hou ik van als ik iets doe wat zoveel mensen niet leuk vinden dan zeg ik sorry het spijt me en doe het dan niet meer en daar door blijft het goed gaan en potjandikkie ze heeft toch gelijk en dan mag dat toch gewoon gezegd worden zonder dat er zo'n drama van gemaakt wordt




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net