Print Pagina | Close Window

Weinig aanwezig,weinig breien

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=26704
Print Datum: 18 Mei 2024 om 16:48
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Weinig aanwezig,weinig breien
Bericht van: NicoleTeg
Onderwerp: Weinig aanwezig,weinig breien
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 00:08
Lieve Hobbydozen,
 
Ik ben heel weinig aanwezig de laatste weken...Ook breien komt niet uit m'n handen...
Ik zit heel erg slecht in m'n vel,nu ruim 2 jaar zitten we al in ellende...Van de ene tegenslag in de andere....Handwerken en op de computer lukt me haast niet...
 
Ik zeg dit niet om zielig te doen,maar wilde even zeggen dat ik hoop snel weer vaker te komen,en m'n projecten af te maken. In maart 2010 zijn wij ons (toen ongeboren)dochterje verloren,en elke dag beleven we nu opnieuw wat we die maand allemaal meemaakte. Zaterdag is haar overlijdensdatum,25 maart haar geboortedatum...De hel die we zijn doorgegaan beleven we weer heel bewust.
Daarna werd het erger,er lijkt geen eind aan te komen....Nog een rotzwangerschap,vol spanning en angsten..(gelukkig een kerngezonde zoon,maar weer ziekenhuis,en 5 weken te vroeg bevallen).Een hele nare scheiding van mijn ouders (loopt nu al een jaar), een van mijn halfbroers heeft 2 weken geleden zelfmoord gepleegd en ik heb dit uit de krant moeten lezen...Vandaag m'n hond in laten slapen...De liefste hond die ik ooit heb gehad,slechts 2 jaar oud geworden...Het ging niet meer samen met ons zoontje....Volgende maand wordt m'n zoontje 1,wat een vrolijke dag moet worden,wordt nu de dag dat mijn ouders bij de rechter moeten komen om (hopelijk) de scheiding erdoor te krijgen....Tegenslag na tegenslag....En we kunnen alleen maar blijven incasseren, adem blijven halen en hopen op betere tijden...
 
Laatste week ook ziekjes geweest, begin nu lichamelijke reacties te krijgen op alle stress en spanning.
 
Ik hoop heel snel weer lekker in m'n vel te zitten,en weer lekker actief mee te doen hier! En wat mooie foto's te kunnen plaatsen van afgemaakte breiwerken!!!!!
 
Groetjes Nicole



Antwoorden:
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 06:20
Heel veel sterkte met alles. Probeer tussen alle ellende door ook heerlijk te genieten van je zoontje.en neem ook je ontspanning.


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 07:33

Nicole, wat een ellende allemaal.

Hoeveel kan een mens hebben.
Ik denk aan je en hoop dat het snel beter gaat......
Knuffelen


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: diny183
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 07:52
   Dikke knuffel speciaal voor jou.

-------------


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 08:01
er zijn grenzen aan het geen we kunnen hebben, wij hebben een luisterend oor voor je. Heel veel sterkte de komende tijd

-------------


Bericht van: natie.83
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 08:09
Pfff wat heftig zeg
Ik kan alleen maar zeggen sterkte

-------------
groetjes nathalie


Bericht van: Ursula75
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 08:34
Hug
Sterkte


Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 09:56
Dank jullie wel hoor,doet me echt heel erg goed! Ik wilde laatst al een stukje neerzetten,want voelde me een beetje schuldig dat ik ineens zo weinig nog kwam..Maar ik was ook een beetje bang voor de reacties: het is een hobby forum, en ik was bang dat mensen het als aandachttrekken/zieligvinden zouden opvatten..
Inderdaad,hoeveel kan een mensen hebben...Blijkbaar heel erg veel,want wat doe je ertegen? Ik hoor wel is: hoe hou je het vol....Ja,dat gaat toch automatisch,we hebben geen andere keus...Happen,slikken en doorademen....Gelukkig is die kleine daar,die ons aan het lachen maakt! En die een lachende mama wil zien,en dat ook verdiend!
Maar nu zou het fijn zijn als ons huisje voorlopig even overgeslagen wordt,ik hoef geen hoofdprijs te winnen,geen carriere aanbieding,geen wat dan ook! Alleen maar een periode (al is het maar een weekje!) dat er niets bijkomt,rust in de tent....
 
Vanmiddag babyzwemmen,een half uurtje geen ruimte in m'n hoofd voor andere zaken,de wereld van mij en mijn zoon...Heerlijk! Kijk er elke week,de hele week naar uit!
 
Bedankt voor jullie reacties!!!


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 10:02
Jeetje Lieverd,
Wat een ellende allemaal, maar blijf aub positief al is dat erg moeilijk.
Probeer zoveel  mogelijk te genieten van je zoontje, er komen betere tijden dat moet je blijven zeggen tegen jezelf, je komt er door heen.
 
Liefs en heel veel sterkte,
Lidia


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 10:36
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Dank jullie wel hoor,doet me echt heel erg goed! Ik wilde laatst al een stukje neerzetten,want voelde me een beetje schuldig dat ik ineens zo weinig nog kwam..Maar ik was ook een beetje bang voor de reacties: het is een hobby forum, en ik was bang dat mensen het als aandachttrekken/zieligvinden zouden opvatten..
Inderdaad,hoeveel kan een mensen hebben...Blijkbaar heel erg veel,want wat doe je ertegen? Ik hoor wel is: hoe hou je het vol....Ja,dat gaat toch automatisch,we hebben geen andere keus...Happen,slikken en doorademen....Gelukkig is die kleine daar,die ons aan het lachen maakt! En die een lachende mama wil zien,en dat ook verdiend!
Maar nu zou het fijn zijn als ons huisje voorlopig even overgeslagen wordt,ik hoef geen hoofdprijs te winnen,geen carriere aanbieding,geen wat dan ook! Alleen maar een periode (al is het maar een weekje!) dat er niets bijkomt,rust in de tent....
 
Vanmiddag babyzwemmen,een half uurtje geen ruimte in m'n hoofd voor andere zaken,de wereld van mij en mijn zoon...Heerlijk! Kijk er elke week,de hele week naar uit!
 
Bedankt voor jullie reacties!!!
Daar zijn wij voor heje moet niet opkroppen wij staan voor jou klaar dat is niet niets veel sterkte
Groetjes ConnyWink


-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 10:49
Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat er snel betere tijden voor jullie aan komen.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 11:01
zorg ook goed voor jezelf !! het is belangrijk dat je ook aan kleine dingen toekomt waar je weer energie van krijgt.
Vrouwen zijn nogal geneigd om aan anderen te denken en zichzelf achter te stellen.
Werkt niet, weet ik uit eigen ervaring.
Sterkte


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 12:33
Van mij een hele dikke knuffel en hou je sterk Hug

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 12:38
heerlijk vanmiddag babyzwemmen, effe iets anders aan je hoofd, geniet met volle teugen van je kleine man en probeer positief te blijven, kop op en een dikke

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 12:48
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het vanaf nu weer beter gaat.even van je afschrijven kan goed doen. een dikke Hug

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: geesje
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 13:48
nou dat is niet mis...........dat je nu zelf wat lichamelijke problemen hebt
geen wonder...........Maar Alles Heeft Zijn Tijd........
probeer te genieten.........Hug


-------------
groetjes geesje


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 18:32
Uit ervaring weet ik dat een mens best heel veel kan hebben, maar blijf goed op jezelf passen, het is niet altijd goed om jezelf weg te cijferen. Je hebt ook ruimte voor jezelf nodig en ook de kleine heeft je onverdeelde aandacht nodig op de momenten dat hij wakker is.
Heel veel sterkte en een hele dikke Hug


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: JoJo
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 18:44
Sterkte!!!!!!!!!!!!!!!


Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 18:59
Nicole, sterke meis en in plaats van te breien kom je hier maar vaak een knuffel halen, okej!!
Hug


-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy


Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 20:11
Hihi, kreeg het er helemaal warm van zeg!!!Wat een lieve reacties allemaal! Doet me erg goed!
Ik PROBEER op mezelf te passen,hihi,probeer...Want ook ik ben het type dat eerst iedereen uit de put trekt en dan pas aan mezelf toekom... Vanmiddag heerlijk gezwommen met m'n zoontje,geen ruimte voor piekeren,heerlijk met z'n tweeen genieten! En wat heeft ie zich weer uitgesloofd zeg!
Morgen weer een zware dag,de sterfdag van m'n dochtertje...En de as van m'n allerliefste hond ophalen... Dat worden weer een heleboel tranen!
 
Vanmiddag 2 patronen uitgeprint, heel veel zin om daar aan te beginnen (ienimieni projectjes,snel resultaat dus) en hoop dat ik dan weer de smaak helemaal te pakken heb!
Fijn dat ik voorlopig alleen langs mag komen voor knuffels!!!Ik probeer op de hoogte te blijven,mee te lezen,maar reageren komt er niet altijd van...
 
Dank jullie wel!Doet me heel erg goed!!!!


Bericht van: corine
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 20:37
Ik kom hier ook niet zoveel de laatste tijd, heb soms even genoeg aan mijzelf.
Maar het is wel fijn dat er zoveel hobbydoosjes je steunen als het nodig is.


-------------


Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 21:53

Meid wat een narigheid allemaal. Net wat meerdere hobbydoosjes al zeiden, probeer de leuke kanten van het leven te blijven zien, hoe moeilijk het soms ook is!

 
Een dikke knuffel voor jou!


Bericht van: zakdoek
Datum bericht: 16 Maart 2012 om 22:38
Het is wel veel joh. Veel sterkte! Ik vind het knap van je dat je het zo volhoudt.


Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 17 Maart 2012 om 11:49
Nee hoor,das helemaal niet knap...Das gewoon geen andere keus hebben.
Dadelijk de as van onze hond ophalen,zie er vreselijk tegenop...
En heb net prachtige roosjes gekocht voor bij het monumentje van onze dochter...Precies 2 jaar geleden overleed ze in mijn buik...Heftige herinneringen...Maar we proberen er toch maar een mooie dag van te maken,tis mooi weer,misschien even met de kleine wandelen in het bos ofzo...


Bericht van: Gite
Datum bericht: 22 Maart 2012 om 08:00
Even een knuf Hugvoor jou Nicole, sterkte...


-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl


Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 22 Maart 2012 om 21:50
Dank je wel Gite,je bent een lieverd! (en jullie allemaal natuurlijk!)


Bericht van: ladyken
Datum bericht: 23 Maart 2012 om 08:02
meid jij moet nu aan je gezin denken en genieten van alle kleine dingen en alles een plaats geven 
en genieten van het zonnetje 

je zoontje heeft zijn mama heel hard nodig om op te groeien in een heel warm nest 

maar als je het deze dagen heel moeilijk hebt kom je maar bij ons aan kloppen als dat een troost voor je kan zijn 

we zijn hier niet alleen om de leuk dingen te delen we zijn er ook om de trieste dingen te delen

en van hier uit een welgemeende HugHug


Bericht van: Iris74
Datum bericht: 23 Maart 2012 om 11:26
Nou meid, heel veel sterkte hoor, wat een narigheid moet je allemaal meemaken. Ik wens je veel kracht toe om alles een plaatsje te geven, dat zal moeilijk zijn. Gelukkig zorgt het mooie weer al wel voor een hoop mooie lichtstraaltjes! Knuffel voor jullie!!

-------------
**************
groetjes
Iris
**************


Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 23 Maart 2012 om 19:29
Ik merk dat ik een beetje uit de put klim (en op sommige momenten er heeeeel diep weer inval) Van de week een mooi gedichtje geschreven voor aan mijn Heliumduif,die laten we zondag op bij het grafje van m'n dochter. Ik heb ook een soort vlindertje gebreid,heel mooi geworden. Geeft me elk jaar rust als dat af is... Heb me verder gestort op het verjaardagskaartje voor m'n zoontje volgende maand (nog niet naar m'n zin,maar goede afleiding) En vandaag weer gezwommen met m'n zoontje,en hij heeft zich weer vreselijk uitgesloofd en dus heb ik een half uur weer intens genoten! Ik wil graag nog m'n gedichtje voor m'n dochtertje laten lezen aan jullie...Ben er heel erg trots op,en is toch eigenlijk ook een creatie om te delen:
 

Ik wou dat ik een vogel was,

Met zachte witte veren

En vliegen kon, heel hoog naar jou

Om nooit meer terug te keren.

 

Ik zou dan willen vliegen,

Gedreven op de wind

Op vleugels van verlangen,

Op weg naar jou, mijn kind.

 

Maar mama kan nog niet komen

Daarom stuur ik deze duif naar jou

Zodat je nu kunt lezen

Hoeveel ik van jou hou

Ik weet dat er hier meer mama's zijn die zoiets hebben meegemaakt,misschien hebben jullie er ook iets aan? En ook een beetje om te laten zien hoeveel mijn dochter (ondanks ze in mijn buik is overleden en ik haar dus nooit levend heb kunnen zien) voor mij betekend,en hoe je dat altijd met je meedraagt. Jullie zijn heel erg begripvol, de grote boze mensenwereld is dat meestal niet...Krijg soms wel eens het idee dat je na 2 jaar toch niet meer daarover hoeft te praten,terwijl dit voor ons zo belangrijk is!

Zondag dus haar 2e verjaardag/gedenkdag...We laten de dag maar over ons heenkomen. Maar mooi weer wordt het volgens mij! En hoeveel ellende er ook is, wij blijven toch altijd naar het positieve kijken (dat proberen we in ieder geval!).
Thanx lieve dozen weer voor het lezen!!!


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 23 Maart 2012 om 19:36
Hoi Nicole dat vind ik mooi geschreven

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Woutera
Datum bericht: 23 Maart 2012 om 22:39
Een mooi gedichtje, ik merk dat het mij veel doet.
Ik wens je veel "liefde - licht en kracht" toe.
 
Een dikke knuffel van mij Hug
 
Groet Woutera


Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 23 Maart 2012 om 22:47
Heel heel veel sterkte in deze moeilijke periode, En een hele dikke knuffel van mijHug


Bericht van: Iris74
Datum bericht: 24 Maart 2012 om 10:40
Wat heb je een mooi gedichtje geschreven....het verwoordt goed hoe het in praktijk werkt. Ik heb gelukkig niet deze ervaring die jij hebt gehad, maar ik moet wel zeggen dat wij ook het nodige onbegrijpelijke op ons pad hebben gekregen, en ook daar is jouw gedichtje op van toepassing. Mooi hoor! Ik hoop dat je je vasthoudt aan de lichtstraaltjes die je krijgt met onder andere je zoontje!! XXX

-------------
**************
groetjes
Iris
**************



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net