Print Pagina | Close Window

Ben ik nu de enige ????

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=27219
Print Datum: 23 Juni 2025 om 22:32
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Ben ik nu de enige ????
Bericht van: MariaLA
Onderwerp: Ben ik nu de enige ????
Datum bericht: 11 April 2012 om 16:09
Ben ik de enige die alweer met iets anders bezig is in haar hoofd terwijl het ene nog niet af is?????
De giraf is bijna klaar.

Nu ben ik (alweer) naarstig op zoek naar allerlei leuke Granny's om te haken. Wil een strook over het voeteneinde van ons bed haken in wit en grijs.
Een hele sprei is te groot!!! 1.80 x 2.10 mtr en dan nog overhangen............neeeeeeeee dat wordt 'm niet. Heb me wel voorgenomen dat het even mag duren voor het klaar is. Het moet vooral een caravanproject worden.....

En al surfend kom je ook weer andere leuke dingen tegen die daar ook weer heel goed bij passen.

http://attic24.typepad.com/weblog/" rel="nofollow - http://attic24.typepad.com/weblog/   is zo'n gevaarlijke site!! Jullie zijn gewaarschuwd LOL

Kortom, onrust in de bovenkamer van iets waar je eigenlijk rustig van zou moeten worden Big smile

Antwoorden:
Bericht van: arnhemmertje
Datum bericht: 11 April 2012 om 16:15
Geloof me, je bent niet de enige!!

Moet mijn giraf nog afmaken (2 benen en alle stipjes nog te gaan), tijgetje ligt hier nog, een panda en een giraf sleutelhanger.. En dan nog de dingen die ik allemaal nog wil maken en moet maken.. lol..

Die site ken ik!! Daar ga ik nu even niet op kijken als je het niet erg vindt.. LOL

Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 11 April 2012 om 16:24
Nee hoor je bent zeker niet de enige!
Ik heb ook nog wat onaffe projecten liggen ... en kijk ook regelmatig rond en zie dan van alles wat heel leuk is! Dat onrust gevoel ken ik ook heel goed, maar daar probeer ik korte metten mee te maken, want met hebberigheid maak je het niet echt vind ik ... dus als ik zogenaamd perse van alles MOET hebben en maken, dan stop ik en ga ik iets doen waar ik al mee bezig ben. Negen van de tien keer is de volgende dag het andere al weer vergeten Smile. Kijken is ook leuk denk ik dan maar ... er is zoveel te doen en te maken, dat kiezen eigenlijk alleen maar goed is ... 

Bericht van: KimmvBritt
Datum bericht: 11 April 2012 om 16:30
Hahahaha zo herkenbaar.

Ben momenteel bezig met heel wat uiltjes als uitdeelproject. Ben ook nog bezig met een hele grote panda van Conchita en heb alweer een patroon of 2 liggen die ik wil gaan doen.

En ik wil overal het liefst NU mee beginnen....

Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 11 April 2012 om 16:35
Oh je bent niet alleen hoor.
Ik bent met 2 dingen bezig, en heb nog wel een lijstje wat ik nog wil.
Daarbij weet Ik dat iik snel een naaimachine krijg, en heb daar al zoveel leuke patronen voor gezien
Heb al stofjes enzo.

Tijd tekort:)

Bericht van: Nomi
Datum bericht: 11 April 2012 om 16:36
ja, heeeeel herkenbaar!
Grotere projecten doe ik in delen en tussendoor een ander project. Het liefste doe ik alles tegelijk.... soms is dat idd niet onspannend ..

Bericht van: Crea-Mo
Datum bericht: 11 April 2012 om 18:22
Ja, dat ken ik!!!!
Er ligt hier ook nog een lijkje in de kast.......het spul in elkaar zetten vind ik toch minder leuk dan het haken of breien zelf Ermm
En dan is er tussendoor weer iemand jarig voor wie ik iets wil maken..... of ik zie weer zóóóóóóó'n leuk patroon tussendoor..... Misschien niet rustgevend, maar de voorpret alleen vind ik ook al leuk!

Bericht van: andrea21
Datum bericht: 11 April 2012 om 18:57
Ik probeer wel altijd af te maken waar ik mee bezig ben ik kan me eigen te goed anders soms als het garen op is dan moet ik wel , maar heb nu net een poncho af en bijna een libelle dan ga ik een poke mon maken en een draakje voor me aanstaande kleinkind Wink en dan een tas voor me zelf dussss ............... genoeg te doen.

-------------

Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 11 April 2012 om 19:01
Oh ik heb overal *halve* projecten liggen, een hele lappenmand vol zou je haast zeggen. Allemaal nét niet af en dan wil ik weer wat anders leuks... dus nee, je bent zeker niet de enige!

Bericht van: drempt
Datum bericht: 11 April 2012 om 19:04
ooo ja Lucy van attic24 ken ik ook
kijk maar naar mijn ripple blanket bij creaties
en de blooming pillow staat op mijn verlanglijstje haha

ik moet ook verder met mijn grannydeken
de kleerhangertjes zijn ook af
en ik loer ook alweer naar iets anders

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Bericht van: Lilyishere
Datum bericht: 11 April 2012 om 19:05
Heleboel halve projecten inderdaad. Hier ook dus

Datum bericht: 11 April 2012 om 19:05
toch wel grappig om te zien wat zo'n vraag teweeg brengt.
Ga nu eerst écht de giraf afmaken en ga me dan focussen op mijn Granny. Als ik eerst maar een begin heb gemaakt met de kleuren en een proef heb gemaakt komt de rust wel weer vanzelf. Ter afwisseling ga ik verder met de sokken die ik nog moet afmaken.......Smile

Datum bericht: 11 April 2012 om 22:08
Originally posted by drempt drempt wrote:

ooo ja Lucy van attic24 ken ik ook
kijk maar naar mijn ripple blanket bij creaties
en de blooming pillow staat op mijn verlanglijstje haha

ik moet ook verder met mijn grannydeken
de kleerhangertjes zijn ook af
en ik loer ook alweer naar iets anders

dat bedoel ik dus, je ziet het een en meteen iets wat erbij past.....Big smile

Bericht van: KaVL
Datum bericht: 11 April 2012 om 22:25
ik neem me steeds voor om een project af te werken voor ik een nieuw begin, maar dat lukt me dus niet
ik werk vaak wel ieder deeltje af, maar dan kom ik er niet toe om iets in mekaar te zetten :/
ach ja, we blijven bezig hé :)

-------------
*Groetjes*
° Karen °

Bericht van: Jolly
Datum bericht: 11 April 2012 om 22:29
Allemaal erg herkenbaar hoor LOL

-------------
Groetjes van Jolly

Bericht van: Marileen
Datum bericht: 11 April 2012 om 23:14
Hahahaha Marlies.......ik herken het heeeeeeeeeeeelemaal!!!!!
Ik ben ook aan een paar dingen bezig, en al weer in m'n hoofd bezig mt iets nieuws.
Zou zo graag willen dat ik meer tijd te besteden had om te hobby`en Confused

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">

Bericht van: Vifke
Datum bericht: 12 April 2012 om 06:55
Herkenbaar, ik heb hier een "ziekenhuis doos" dat is een doos waar mijn projecten, meestal amigurumi, in liggen die nog niet helemaal af zijn. Meestal moeten ze enkel nog aaneen genaaid worden. Aan dat werkje heb ik namelijk een hekel. 

Bericht van: zazia
Datum bericht: 12 April 2012 om 09:50
Wat dat betreft heb ik geluk dat ik makkelijk dingen vergeet. Ik zie zo vaak leuke dingen, die wil ik dan echt gaan maken, maar ik schrijf ze niet op. En dan is de volgende keer altijd de vraag wat ik nou ook al weer wou gaan maken.
En ik heb altijd de neiging om aan nieuwe dingen te beginnen, omdat ze voor iemand worden. Blije gezichten vind ik leuker dan half afgemaakte werkjes. 

-------------

Bericht van: pippie
Datum bericht: 12 April 2012 om 09:50
Tot nog toe had ik het allemaal onder controle, maar nu is het uit de hand gelopen.
Ëven"harmonicahond"getest, voor Vifke een sleutelhangerpopje aan het testen, Kaas met muizen is klaar op één muizenkopje na, katoen was op, gisterenavond aan de giraffe begonnen, moest oppassen en wilde geen vulling meesjouwen.
Eigenlijk word ik er onrustig van, en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Maar er is zoveel mooiis te haken en te brreien!!

Bericht van: Karina
Datum bericht: 12 April 2012 om 10:18
ik herken het ook. Ben nu bezig met bambi te haken voor mijn grote bambi liefhebber. Heb het hoofd af. Moet nog een aantal sleutelhangers maken die ik aan de vriendinnen van mijn oudste heb beloofd. (is al voor de helft klaar) en nu ben ik al heel de week internet aan het afstruinen voor een leuke tas (ook voor de oudste)
Verder heb ik nog een half konijntje liggen. Vorig jaar aan een kussen begonnen die ook nog niet af is.  Ga dus maar weer snel verder

Bericht van: mimisa
Datum bericht: 12 April 2012 om 10:27
Goh ik heb dat helemaal niet. LOL Echt wel hoor. Ben bezig met een aap, een kip en een pony. Ik begin altijd heel erg enthousiast maar dan zie ik weer iets nieuws en dan wil ik dat maken. Vind nu die harmonica hond zo leuk. Maar ik probeer streng te zijn .. eerst afmaken waar ik mee bezig ben.
Hahaha als dat lukt bel ik de krant.....

-------------

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 12 April 2012 om 11:53
ik ben ook met verschillende dingen bezig. maar dat is meer om te variëren. de ene dag haken, dan weer borduren dan weer breien. een kaartje maken tussen door en ga zo maar door. geen probleem het komt af. zeg alleen nooit wanneer  LOL

-------------

Bericht van: Jolanda43
Datum bericht: 12 April 2012 om 12:10
Bij mij is het net zo hoor. Ben een trui aan het breien, ook liggen er een paar borduurpakketten waar ik al aan begonnen ben. er moeten nog verschillende ingelijst worden. Heb een gordijntje half af, 3 haakprojectenConfused quilt die nog niet af is enzzzzzzzzzzz. Vreselijk he als je het allemaal op schrijftEmbarrassed
Zo zie je maar weer, eigenlijk zijn we allemaal hetzelfdeWink

Bericht van: wolverino
Datum bericht: 12 April 2012 om 12:24
ik herken het zeker, ik ben met een kameleon bezig en met een tas terwijl ik alweer iets anders leuks heb gezien wat ik wil gaan makenTongue 
je moet het idd niet opschrijven wordt bij mij wel een hele lange lijstBig smile

-------------
groetjes karen
http://www.animaatjes.nl/mini-plaatjes/" rel="nofollow">

Bericht van: Elgurumi
Datum bericht: 12 April 2012 om 12:31
Ik had even 'n haakstop omdat ik eerst drie shirts wilde naaien voor mezelf. Maar die zijn nu af en ik ben nu eerst mijn halfafgemaakte dingetjes aan het doen. Of ik het volhoud weet ik niet, er is nog zóveel leuks!!!

-------------
Oost West, thuis in je eigen nest!

Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 12 April 2012 om 15:29
Nou ik hoor ook bij deze groep hoor ben nog niet aan het ene begonnen en wil alweer het volgende maken had het eerst heel goed in de hand eerst het ene project af maken voor ik met iets nieuws begin maar dat is verleden tijd.

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/

Bericht van: lidwina
Datum bericht: 12 April 2012 om 18:00
Ik naai overdag (als er niets te huishouden of te hobbydozen is), en 's avonds brei of haak ik. Groetjes, Lida.

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 12 April 2012 om 18:41
Het is allemaal heel herkenbaar. Ik was bezig met een konijn, maar intussen vroeg er iemand om een sleutelhanger van een maltezer leeuwtje, dus die kwam tussendoor. En ik heb een borduurwerk liggen die ik heb gekregen van mijn man toen we nog verkering hadden (volgend jaar zijn we 25 jaar getrouwd Tongue dus die mag eigenlijk ook wel eens afgemaakt worden) en Op zolder liggen nog 2 ufo's die in elkaar gezet moeten worden, ook bij mij niet mijn meest favoriete karweitje

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Datum bericht: 12 April 2012 om 19:07
Ik merk dat ik op gevaarlijk terrein kom...... mijn giraf is af. Nu alleen nog in elkaar zetten.....als ik bovenstaand lees geeft dat de meeste problemen Big smileBig smile.

Mijn volgende item heb ik ook op regel.
Een brede strook op het voeteneinde van het bed in Nature met donkergrijs. Heb mooie Granny's gevonden met bloemen, nu alleen nog even de maat op elkaar af zien te stemmen....
Dit heeft geen haast !!!! (ik zet het nu zwart op wit zodat jullie getuige ervan zijn, hahahahaha)

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net