Print Pagina | Close Window

~Ik stop er mee..~

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2744
Print Datum: 11 Mei 2024 om 19:40
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: ~Ik stop er mee..~
Bericht van: Carola
Onderwerp: ~Ik stop er mee..~
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 19:20

.




Antwoorden:
Bericht van: Marike
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 19:21
Voor mij geldt hetzelfde.....


Bericht van: Hil7
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 19:25

Hallo Carola en Marike,

Mag ik ook de reden weten, waarom dit nu zo ineens?

Groetjes van Hil



-------------
Hil7


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 19:32

Jammer dat je er zo over denkt...   ik hoop dat je er nadien anders over denkt, want we gaan jullie erg missen... Ik reageer zelf niet op berichtjes die niet "in mijn lijn" liggen , maar dat moet ieder voor zich uitmaken hoeveel belang je er aan hecht... en het naast je kan neerleggen... Maar ik begrijp dat het soms teveel kan zijn... Ik hoopte dat de leuke mensen hier (en dat zijn er veel) jullie toch konden overtuigen dat er echt nog wel mensen met een groot hart zijn... (zoals jullie zelf dus)

Jullie zijn allebei schatten van meiden en ik stuur je een dikke



Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 19:34
wow, dit overvalt mij, heb ik iets gemist? ik vind het wel heel erg jammer.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 19:36
Ik overweeg eerlijk gezegd al een tijdje het zelfde.
Kom al beduidend minder en lees allang niet alles meer.
Voor mij is een forum een informatiebron, een inspriatiebron, een discussieplatform desnoods, maar geen gratis winkel. Jammer.



-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 20:26
Ik kan het me wel voorstellen. Er was weer zo'n sprong in het forum, zonder zich voor te stellen en geboortedatum en hobby's zwaar geheim, van Hebben jullie patronen van knuffels en poppen voor mij, mail me dan. Daar heb ik een beetje vinnig op gereageerd.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: breioma
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 21:07
Heel erg jammer wat er nu gebeurt,jullie hebben zoveel voor het forum gedaan,ik zal jullie dan ook heel erg missen,misschien terug onder een andere naam en je pm afsluiten?


Bericht van: miep
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 21:20

Hoi dames, mede door jullie inzet is dit een hartstikke leuk forum. Het is vervelend dat het zo gelopen is en dat het op deze manier eindigt. Uiteraard respecteer ik de beslissing, maar vind het erg jammer en zal jullie missen.



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 21:23
Dat is wel even slikken hoor die beslissing van jullie.
De reden is natuurlijk altijd persoonlijk maar ik vind het wel heeeeeel erg jammer dat jullie dit besluit hebben moeten nemen.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: omajohanna
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 22:22

Cry

Ik plaats zelf geen berichtjes maar lees wel die van jullie.

Ik vind het jammer dat jullie stoppen dames en ik zal jullie best missen.

Groetjes van omajohanna



-------------
0majohanna


Bericht van: schippersvrouw
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 22:45

oh, wat jammer zeg dat het zo moet gaan. Ik ben nog niet zo lang op dit forum, te kort om een oordeel te geven. Maar ik hoop dat jullie je bedenken en desnoods onder een andere naam weer komen.

Het moet wel leuk blijven natuurlijk en geen verplichting allemaal. Sterkte dames!

Ik ben erg blij met dit forum en ik leer hier heel veel dus hoop echt dat jullie hobbywonders en guru's allemaal blijven!!



-------------
De groetjes van Wendy


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 22:51
hallo Carola en Marike wat jammer dat jullie stoppen op dit forum ik zal jullie missenvoor jullie

-------------
groetjes Thea


Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 11 Oktober 2007 om 22:52

hallo carola en marike,

ik ben hier ook nog niet zolang,maar vond het wel gezellig met jullie erbij.

jullie waren altijd zo snel in het beantwoorden van dingen hier op het forum,als er weer is hulp nodig was..

ik vind het jammer dat jullie weg gaan,hoop dat je je nog bedenkt want ik geloof dat jullie toppers van vrouwen zijn!!!!

die denk ik niet gemist kunnen worden hier op dit gezellige forum,

groetjes hesterkerstgek1



-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: monica
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 08:15
ik vind het heel jammer dat jullie er zo over denken er zijn hier toch heel veel mensen die wel van goede wil zijn. jullie zullen gemist worden.                                                                                                                                                               groetjes janny


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 08:28
jemig, dat is jammer zeg! en onverwachts....maar goed soms gaan die dingen zo, ik snap het wel denk ik.
Maareh, ik blijf zelf maar hangen hier...


Bericht van: Haaknaald
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 08:42

Hoi Carola en Marike,

Jammer dat jullie stoppen maar ik kan het wel begrijpen.

Graag wil ik jullie bedanken voor al het werk wat je hier gedaan hebt en natuurlijk voor de patronen die ik heb gehad.

Ik wens jullie het allerbeste toe.

Groetjes Els.



-------------
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 08:47

Twee dagen heb ik niet gelezen en dit is het eerste berichtje dat me opvalt bij "actieve berichten"

Ik vind het jammer dat jullie deze beslissing hebben genomen en ik zal jullie inbreng zeker missen.

Het allerbeste, groetjes Syl

ps. Schroom je niet als je toch nog een keer langs wilt komen



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: breioma
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 09:05

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

jemig, dat is jammer zeg! en onverwachts....maar goed soms gaan die dingen zo, ik snap het wel denk ik.
Maareh, ik blijf zelf maar hangen hier...

gelukkig maar!!



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 09:05
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik kan het me wel voorstellen. Er was weer zo'n sprong in het forum, zonder zich voor te stellen en geboortedatum en hobby's zwaar geheim, van Hebben jullie patronen van knuffels en poppen voor mij, mail me dan. Daar heb ik een beetje vinnig op gereageerd.


ik heb zelf ook alles op geheim staan maar dat heeft niets met jullie te maken. ik heb daar een hele goede reden voor, wat ik hier liever niet deel. Maar, ben wel erg benieuwd wie jou zo boos heeft gemaakt, ik heb dat gemist.


Bericht van: Guests
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 09:28

Ik sluit mij bij de vorige reakties aan,ben er helemaal nerveus van ,triest triest.

lieve groetjes puckEmbarrassedConfused



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 09:41
Knitalot, ik bedoelde bij Gezocht :Knuffelpatronen. Die viel bij mij effe verkeerd. misschien omdat ik zwaar verkouden was. Het was net zoiets als een winkel binnenstormen en je bestelling kraaien zonder te kijken of je wel aan de beurt bent. Ik ben anders een heel coulante shopper, die anderen met een klein mandje vóór laat gaan voor haar volle kar in de buurtsuper, maar dat soort mensen krijgen ineens een kwaaie kat tegenover zich. Als ik me aangesproken voel door een oproep ben ik altijd bereid om naar de winkel te hollen voor kopieën en de zooi gelijk te posten, gratis en voor niks, maar nu stond ik met mijn hakken in het zand.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: The Anny
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 10:06
Hoi Carola en Marijke,

Ik vind het heel erg jammer dat jullie er mee stoppen...
Ik heb altijd een deftig en waardevol antwoord van jullie gekregen.

Aan Carola,
Ik kreeg altijd direct antwoord op vragen in dit forum en je was altijd zo vriendelijk om me patroontjes te sturen. Ook op technische vragen was jij altijd één van de eerste die antwoorden. Er waren bijna geen vragen waar jij geen antwoord op wist...

Maar ik kan me voorstellen dat je niet altijd de vraagbaak wenst te zijn en als je er dan weinig of geen respect voor terug krijgt, dan kan de emmer wel eens overlopen...

Ik kijk altijd vol bewondering naar je creaties en leer heel veel bij van je reacties hier op het forum. Ik kijk toch op naar je meid. Ik hoop dat je je nog bedenkt! Maar begrijp van een andere kant wel je beslissing....

Hou je goed meid!

Groetjes Anny


-------------


Bericht van: MaVee
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 10:23
Wel jammer... slaap er nog eens een nachtje over alsjeblieft? Helemaal stoppen is ook zo wat... Misschien is knitalot's idee iets (alles op 'geheim' zetten)? Enne, jullie hoeven niet altijd iedereeen te helpen (is wel lastig hoor, kan zelf irl ook moeilijk 'nee' zeggen).
Iig bedankt voor alle hulp en gezelligheid! Of jullie nu blijven of niet


Bericht van: Suzanne.vnh
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 11:20
Dit vind ik echt jammer!
Ik vind het forum super, omdat ik geen vriendinnen ofzo heb die ook haken of breien kan ik hier altijd wel hulp vinden als ik iets niet snap van een patroon ofzo. Dus jullie hebben het me zowat geleerd, , dus aan iedereen op het forum nog es dankje , voor velen hier doe ik echt mijn petje af want er worden heel vaak erg knappe dingen gemaakt, de inspiratie vliegt hier rond je oren!
Ik vind het erg jammer dat jullie deze keuze maken, het moet jullie wel erg storen,
ik hoop dat ik niet één van de mensen ben waar jullie je aan storen,
ik hoop dat jullie nog van idee veranderen en toch blijven...
mss als we nu een allemaal lief kijken :

Dankje voor alle hulp



Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 11:30

Originally posted by Suzanne.vnh Suzanne.vnh wrote:


mss als we nu een allemaal lief kijken :

 

    



-------------
Marjolein


Bericht van: claudine
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 11:36
Hoi,
ik respecteer jullie beslissing en vind het zeker jammer dat jullie dit forum verlaten.
Laat het misschien een paar weekjes rusten en wie weet kom je dan toch nog eens terug.
Het beste meiden.


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 12:00
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by Suzanne.vnh Suzanne.vnh wrote:


mss als we nu een allemaal lief kijken :

 

    

ik kijk mee lief!



Bericht van: breioma
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 12:25

Puck is er nerveus van,mij zit het heel erg dwars,jullie hebben zoveel gedaan en nu dit,uiteraard ben ik jullie heel erg dankbaar en respecteer ik alles,maar toSmilech,misschien helpen een heleboel lieve smileys wel,ik doe met chrisje mee.

SmileSmileSmile

veel liefs .



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 12:29
ik zit er ook de hele tijd mee in mijn hoofd eigenlijk... 


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 15:24
hallo carola en marike,wat jammer dat jullie moeten gaan het stemt mij ,toch wil ik zeggen bedankt voor alle vertaalwerkzaamheden en patronen die je gestuurd heb,groetjes van diana.


Bericht van: huppel
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 15:43

Het is jammer, dat jullie stoppen, maar de preciese reden weet ik niet.

Is het mogelijk, om nog een keer te reageren op dit draadje?

Als jullie dit lezen, wens ik jullie in ieder geval veel geluk en gezondheid.



Bericht van: Roos39
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 17:09

Hallo, ik heb zojuist ook een berichtje geplaatst onder "hersenspoeling". Ik hoop dat dit iniatitief helpt om jullie te behouden.

Ook ik ben een "newbie" die een aantal weken geleden een spoedoproepje heeft geplaatst. Kwam min of meer per ongeluk op jullie site terecht en zag een afbeelding waar ik direct iets in zag voor een speciaal iemand te maken. De stap genomen om aan te melden, en te vragen of iemand me kon helpen. Een half uur later was er al een reactie. Hoewel ik het kruissteekpatroon niet heb gekregen ( misschien ivm bovenstaande discussie), was ik aangenaam verrast door de snelheid van reactie. Ter plaatse verliefd geworden op het muizenmeisje en patroon aanvragen geklikt. Dit was er dus binnen datzelfde half uur. Tot zover klinkt dit aardig als een brutale eendagsvlieg. Gelukkig heb ik daarna wel een reactie geplaatst dat foto's plaatsen dus niet lukt.  Het muizenmeisjepatroon ligt nog klaar, maar doordat ik inmiddels dagelijks wel even bij de nieuwe creaties kijk en het forum globaal doorlees, ben ik gevallen voor het baby born jasje. Nu bijna klaar. Wederom bij aanvraag, 's avonds nog kunnen beginnen.

Carola, Marike en alle andere wonders en guru's ik heb veel bewondering voor jullie, met welke intensiteit jullie aan dit forum meewerken. Heel veel site's heb ik inmiddels via jullie tips, links, eigen site's bekeken. Maar dit is ernstig gegroeid na de eerste kennismaking. 



Bericht van: Roos39
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 17:18

Ik weet nu heel veel patronen te vinden, zoals de bal en de gehaakte vlinders op de site van L33ntje. Barbiepatronen, babybornkleding op breikraam enz. Hoewel ik van Newbie, geen wonder zal worden wil ik met deze, inmiddels 2 reactie's, een beetje goedmaken, van wat ik verzuimd heb. En echt, die foto's komen er.

Ondanks dat er veel nieuwelingen aangemeld worden, denk ik/hoop ik toch dat grootste deel geen misbruikbedoelingen heeft, en respect heeft voor jullie parate kennis. Feit blijft dat je uit zelfbescherming moet gaan selecteren. En dat neemt niemand, iemand kwalijk. Het idee van retourenvelop heb ik toevallig ook ergens gezien, maar inderdaad als je het vanachter de pc kunt, is dit ook weer praktischer. Ik hoop dat iedereen die van plan is ermee te willen stoppen, zich nog eens bedenkt. Ik hoop jullie vertrouwde namen, nog gauw te zien.

Rosemarie



Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 17:41
Ik denk eerlijk gezegd dat de 'druppel' een beetje de manier is waarop zíj in het laatste topic werden aangevallen, en ik weet niet of je dat zomaar wer kunt terugdraaien. Als je zó een drastische stap neemt, is er ECHT wel iets gebeurd, dat kunnen we rustig aannemen. Wat precies zullen we nooit weten.



-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: breidje
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 21:47

ik heb er geen woorden voor.

wat is dit jammer allemaal



-------------
wil    


Bericht van: cormout
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 23:15
Jammer dat jullie blijkbaar ergens behoorlijk door gekwetst zijn.

Voor de mensen die na 28 maart 2007 hier lid geworden zijn een tip.
Er huist hier nog een lid met heeeeeeeeel veel kennis.
Zij beantwoordde veel van onze vragen en hielp ons uit de meeste problemen en is al lid sinds 02 April 2006 .

Ra,ra, wie is zij.

Het is tijd dat ze weer van stal komt of is ze misschien met de vut.


Bericht van: TLooman
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 23:34
voor Carola en Marike

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Rubia
Datum bericht: 12 Oktober 2007 om 23:51

Cormout,

Die is haar hele huis aan het opknappen en ze is afgelopen week gevallen bij het hardlopen en heeft nu last van haar ribben en schouder. Sneu hè? Ze komt wel weer hoor. Ze is nl. ernstig verslaafd ;-)



-------------



Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 01:36

Heel jammer dat het zo moest lopen. Ik had jullie graag bij ons clubje gehouden maar heb begrip voor jullie beslissing.  Bij deze heel veel dank voor wat jullie voor dit forum gedaan hebben.

En ik hoop dat als alles een beetje bezonken is en de gemoederen weer bedaard zijn en jullie toch nog eens een kijkje komen nemen al was het maar om te zien hoe het met alle andere gesteld is. Niets jullie zal beletten om alle gegevens buiten jullie naam te wissen of onder een nieuwe nikname aan te melden. Weet dat jullie steeds welkom zijn en dat er hier nog heel veel zijn die jullie erg waarderen.



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 05:31
He wat een vervelend bericht. Ik ben de afgelopen tijd niet actief genoeg om er iets van meegekregen te hebben, maar het is altijd super jammer als er mede hobbydozen vertrekken, zeker vanwege de sfeer. Ookal laat ik niet veel van me horen, ik lees wel veel en bekijk alle creaties (alleen post ik niet overal, omdat ik de rest van het topic meestal niet kan lezen door de beperkte tijd en dan wordt het ineens spamming)

Ik vind het echt super jammer dat jullie nu weg zijn.


-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: breioma
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 07:59
Cormout,ze is ook druk met de naschoolse opvang!!


Bericht van: cormout
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 08:18
Originally posted by Rubia Rubia wrote:


Die is haar hele huis aan het opknappen en ze is afgelopen week gevallen bij het hardlopen en heeft nu last van haar ribben en schouder. Sneu hè? Ze komt wel weer hoor. Ze is nl. ernstig verslaafd ;-)



Dat ze ernstig verslaafd is geloof ik graag
Maar wat jammer dat ze gevallen is zeg, wens haar beterschap als je haar ergens spreek.
En zeg haar dat we haar altijd gezellige aanwezigheid missen.


Bericht van: happyknitter26
Datum bericht: 13 Oktober 2007 om 09:05
bedankt/kaartjebedanktvoorjelievehulp.gif

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie


Bericht van: Tony
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 00:55

Carola en Marike, ik weet zeker dat jullie hier door velen héééééé'l erg gemist zullen worden. Maar ik heb respect voor jullie beslissing, en wens jullie nog veel hobby plezier.

Groetjes Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Josl
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 08:57

Marike en Carola,

ik begrijp jullie beslissing best wel hoor. Bedankt voor alles wat jullie (in ieder geval voor mij) betekend hebben (en NOG natuurlijk) en dan bedoel ik zeker niet alleen patroontjes maar wel een vorm van vriendschap.

liefs, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: stempelaar
Datum bericht: 15 Oktober 2007 om 15:15

Hallo Carola en Marike,

Wat ontzettend jammer dat het blijkbaar mis is gelopen op het forum. Ik heb jullie reacties en adviezen altijd zeer gewaardeerd. Ik was ook zó blij met de cd's. Had daar graag wat voor terug willen doen, maar dat wilden jullie niet. Heb iedereen om mij heen verteld dat er nog mensen op deze wereld bestonden die mij zomaar iets wilden toesturen, was er beduusd van. Ik hoop dat jullie (wellicht op een ander forum onder een andere naam) toch nog veel van jullie creativiteit kwijt kunnen, maar vindt het heel jammer om jullie niet meer terug te zien op dit forum!



-------------
stempelaar


Bericht van: smurfje
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 09:36

Hey Carola en Marike...

Ik lees dit hier zopas en ben er een beetje door geschrokken!!!!!!! Ik weet niet wat er gebeurd is maar als het aan mij ligt laat het me dan aub weten!!!!! Ik vind het heel erg spijtig dat we jullie hier zullen moeten missen!!!!!!! Nogmaals bedankt aan beiden voor de vele hulp en Marike nog eens bedankt voor de dvd!!!!!  



-------------
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje


Bericht van: Guests
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 10:09

hallo fabie

wat jammer nou,is er een reden voor of heb je gewoon geen tijd meer.

groetjes puckCry



Bericht van: tdv
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 10:52
Originally posted by puck holleman puck holleman wrote:

hallo fabie

wat jammer nou,is er een reden voor of heb je gewoon geen tijd meer.

groetjes puckCry

 

ik dacht al fabie weg?? maar het eerste bericht staat nu op fabie haar naam en niet meer op die van carola,vreemd hoor. maar fabie gaat niet weg hoor(toch?) het zijn carola en marike



-------------
groetjes tine


Bericht van: breioma
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 10:55
er klopt iets niet, heteerste berichtje is ineens van 2 okt. en dat van carola en marike is later.?????


Bericht van: hobbydoos
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 11:03

Ik zal het bedrijf bellen die de database onderhoud.

kom er op terug.

Renske



-------------
https://hobbydoos.tumblr.com/ - Blog Hobbydoos - https://www.hobbydoos.nl/boeken/ - Handwerkboeken - https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis patronen - https://www.hobbydoos.nl/winkel/ - Garen - https://www.hobbydoos.nl/patroon/model/2/breien'>Breipatronen - Haakpatronen - borduurgaren


Bericht van: Guests
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 11:06

inderdaad,hij stond bij mij bij de post,met de enveloppe bedankt voor alle hulp zag nu pas dat er 2 okt stond.zo komen nu de praatjes in de wereld.

1000 maal excuusssssssssssssss!

enne       niet boos worden op mij

puckDead



Bericht van: breioma
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 11:23
Nee hoor puck,was ook al met een welkom voor iemand van een jar geleden,had bijna niemand in de gaten,moet hier wel om lachen!!


Bericht van: tdv
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 12:31
hihihihhih geeft niks hoor puck

-------------
groetjes tine


Bericht van: MarMar
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 15:46
Hoi Marike, ik hoop dat je deze toch nog leest: ik kom niet zo vaak op deze site want als ik een leuk patroontje heb gevonden dan ben ik soms weken aan het haken. Zoals nu met die leuke kerstklokjes. En als ik het dan weer zat ben ga ik op zoek naar een nieuw, ander leuk patroontje. Op mijn eerste vraag over het spaanse jurkje voor Barbie heb ik vooral van jou heel leuke response gekregen. Anderen ken ik nog niet zo goed maar jij was gelijk zo vertrouwd. Kan ik iets betekenen om je toch nog over te halen te blijven? Zo niet dan wil ik je nogmaals hartelijk danken en alle goeds wensen voor nu en in de toekomst. Mar.

-------------
"Maak een ander gelukkig, dan ben je het zelf ook".


Bericht van: hobbydoos
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 16:52

Het probleem is gevonden.

Vannacht worden de posts weer op een rijtje gezet.

Renske

 



-------------
https://hobbydoos.tumblr.com/ - Blog Hobbydoos - https://www.hobbydoos.nl/boeken/ - Handwerkboeken - https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis patronen - https://www.hobbydoos.nl/winkel/ - Garen - https://www.hobbydoos.nl/patroon/model/2/breien'>Breipatronen - Haakpatronen - borduurgaren


Bericht van: tdv
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 18:19
oke bedankt renske het is toch maar een raar iets he die databases enzovoorts

-------------
groetjes tine


Bericht van: breioma
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 18:32
Dank je wel Renske,het is wel lachen zoiets!!


Bericht van: hobbydoos
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 19:56

En opgelost.

Als het goed is staat alles weer op een rijtje

 



-------------
https://hobbydoos.tumblr.com/ - Blog Hobbydoos - https://www.hobbydoos.nl/boeken/ - Handwerkboeken - https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis patronen - https://www.hobbydoos.nl/winkel/ - Garen - https://www.hobbydoos.nl/patroon/model/2/breien'>Breipatronen - Haakpatronen - borduurgaren


Bericht van: Guests
Datum bericht: 23 Oktober 2007 om 20:18

 

alles opgelost,en ik hoop dat bij mij ook alles weer op een rijtje staat.

groetjes puckLOLLOLLOL



Bericht van: tdv
Datum bericht: 24 Oktober 2007 om 11:01

hihihihhi puck

goed dat alles weer opgelost is.



-------------
groetjes tine



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net