Print Pagina | Close Window

zoon in ziekenhuis

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=27719
Print Datum: 06 Juni 2024 om 08:46
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: zoon in ziekenhuis
Bericht van: doortje
Onderwerp: zoon in ziekenhuis
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 22:08
mijn zoon 23jaar heeft een zware rug operatie gehad in amsterdam ze hebben een hernia weggehaald de 3e al en zijn rug vast gezet met schroeven en plaatjes enz, kennen jullie dat gevoel van helemaal leeg zijn van alle stres en angst ik wil huilen maar kan het niet, ik woon zelf in de betuwe en rijd iedere dag naar amsterdam tjonge wat is het druk daar zeg dat ben ik helemaal niet gewent hij wordt volgende week 24 en dan denk ik tjonge hoe moet het toch in de toekomst met zo'n rug hij wil heel graag gaan samen wonen maar hij is ontslagen vanwege zijn rug dat heb je met jaarcontracten.
het maakt me zo verdrietig en ik weet er geen oplossing voor ze moeten nog beginnen met het leven ik maak me zo zorgen vinden jullie dat aanstellerig van mij ik zit er een beetje doorheen denk ik hij loopt er al 2jaar mee ze hebben hem 1x geopereerd maar de pijn werdt niet minder maar meer en weetje wat ze zeiden het zit tussen je oren je kan die pijn niet meer hebben ik dank god op m'n blote knieen dat we naar amsterdam zijn gegaan want die hebben wel gevonden hoe slecht zijn rug is, ik ben blij dat ik het even op kan schrijven want als moeder moet je altijd sterk zijn en dat ben ik ook meestal maar het lukt me even niet ik hoop niet dat jullie me een zeurpiet vinden ik moest het echt heel even kwijt



Antwoorden:
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 22:11
Jeu Elma,
Kan me voorstellen dat het je even te veel wordt nu! Zeurpiet? Echt niet! Gelukkig is je zoon geopereerd en is het hopelijk zijn laatste. Probeer niet aan de negatieve ervaringen met artsen te denken maar aan zijn herstel nu. Het is crisis en een  enorme rottijd voor banen (ik weet er alles van). Denk positief dat er hopelijk snel mooi weer aan komt en dat hij dan buiten lekker kan revalideren en nog een lekker kleurtje op de wangen krijgt. De rest zijn zorgen voor later. Beter worden is nu eerst aan de beurt.
Veel sterkte en dikke Hug


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Ingemo
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 22:17
jeetje Elma
waarom denk je dat we je een zeurpiet vinden ? als er iets met je kind is dan maak je je daar natuurlijk zorgen om. Zo jong al een hernia dat is ook niet niks. Ik wens jullie heel veel sterkte, en wat mij betreft mag je hier altijd je hart luchten.


-------------
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/


Bericht van: doortje
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 22:19
en weet je wat ook zo erg is ze hebben hem de ziektewet uitgegooid want hij mankeerde niks al 3mnd zijn we aan het vechten daar voor het uwv heeft gezegd dat hij echt niet kan werken en toch willen ze hem nog steeds niet uitbetalen we gaan eerst maar is bekijken of het waar is hoeveel bewijs moeten ze nog hebben??? en dat alles maakt me zo verdrietig ik heb 3zonen maar het lijkt altijd dat hem alles tegen zit al vanaf dat ie klein was ik wil al dat negatieve doorbreken maar weet niet hoe tjonge ik zit er echt een beetje doorheen maar morgen ben ik dat wel weer kwijt hoor ik ben best positief ingesteld maar nu even niet en dat is zo'n rot gevoel het is maar goed dat ie me zo niet ziet Embarrassed


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 22:26
Heb je rechtsbijstand Elma? Die gelijk morgen bellen! Ze lusten daar het UWV inmiddels rauw :) 

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Marileen
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 22:48
Lieve Elma......je stelt je helemaal NIET aan....en je bent ook GEEN zeurpiet.
Ik kan het heel goed begrijpen hoor hoe je je voelt.
Ook al is het al een man....het blijft je kind!
Het is verschrikkelijk.....ik leef met je mee hoor lieve Elma!!!!
Een dikke kus voor jou en ik denk aan je en natuurlijk aan je zoon.
Heel veel sterkte........


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: doortje
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 22:50
het is niet het uwv die ons dwars zit die helpen ons juist het is acture die ons dwars zit ron werkte voor het uitzendburo toen ie zijn baan kwijt geraakt was maar dat ging door zijn rug niet meer en toen is ie in de ziektewet gekomen en uitzendburo's hebben acture als je google op acture vindt je allemaal klachten soms lijkt het gewoon dat ze pesten zo van nee hoor we gaan eerst alles heel rustig bekijken en dan hoort u nog van ons maar ze bellen nooit terug en je ben zo machteloos want zij hebben de touwtjes in handen het uwv heeft hun ook een verklaring gestuurd door een verzekerings arts dat ron echt niet kan werken zij staan juist achter ons het is echt dweilen met de kraan open het is echt hufter gedrag want de rekeningen moet hij gewoon betalen zoals ziekenfonds


Bericht van: hitsje
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 23:12
Wat verdrietig allemaal. Heel veel sterkte en ik hoop dat er een oplossing komt en dat je zoon goed geneest!! 
Heel veel sterkte!


-------------
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/



Bericht van: doortje
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 23:25
dank jullie wel ik ben zo blij met jullie het is zo fijn om het even kwijt te kunnen ik ben er echt zo verdrietig van maar dat komt natuurlijk ook omdat ik zo nerveus voor die operatie was want boren in je ruggewervel klinkt ook zo eng 1x verkeerd boren en je kan niet meer lopen ik ben zo blij dat het achter de rug is nu gaat ie op nieuw leren lopen enz en waar ik ook heel blij mee ben is dat ie gelukkig weer warme voeten heeft dat was al een goed teken zei de arts ik heb allerlei sokken voor hem gekocht van goedkoop tot heel duur maar nooit kreeg ie zijn voeten warm maar nu is dat gelukkig terug dus het eerste lichtpuntje is er en het maak niet uit of je kind 2 is of 23 is als ze wat hebben doet dat zoveel zeer en ik hou zoveel van mijn kinderen als ze nu zouden bellen u kind heeft een hart nodig maar we kunnen het niet vinden dan geef ik per direct mijn hart zo diep gaat de liefde voor je kind het is zo'n dierbaar bezit, eindelijk kan ik huilen dank jullie wel jullie zijn schatten het lucht zo op Hug


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 09 Mei 2012 om 23:31
Je weet Elma, wij hebben altijd een luisterend oor, schrijf het van je af dan heeft je zoon een moeder zonder stress. Heel veel sterkte Thumbs Up

-------------


Bericht van: Claire
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 00:48
Elma heel veel sterkte gewenst voor je zoon  helaas weet ik maar al te goed hoe het is om te leven met pijn in je rug terwijlt ze denken dat het tussen je oren zit. Maar als uiteindelijk blijkt dat je totaal geen tussenwervels meer wordt het een totaal ander verhaal maar dan is het te laat. 'k hoop dat je zoon snel hersteld en verder kan met zijn leven. Voor jou ook veel sterkte...tis toch je kind en dan maakt het niet uit welke leeftijd ze hebben.

-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 06:48
Wat een vreselijke situatie.
Hopenlijk gaat het herstel van je zoon goed.
Heel erg veel sterkte.


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 07:45
Een wel heel vervelende situatie Elma Hopelijk hersteld je zoon zich spoedig en kan voor hem ook de rest ten goede keren sterkte voor jullie beiden.

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: Jips
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 08:00
Wat een verhaal zeg! Nee hoor geen zeurpiet, even lekker ontladen hier. Dat is goed voor je en dat heb je nu nodig. Je kinderen, hoe oud ook, blijven altijd een zorg.
Ik hoop dat het je zoon nu beter zal gaan en hij een fijner leven kan krijgen. Hij is nog zo jong. Fijn dat Amsterdam jullie wel serieus nam en dat jullie daar terecht konden voor de operatie.
 
Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe de komende tijd en als je nog wat kwijt wilt, we zijn er voor je!
 
Liefs, Jips Hug


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 09:05
Heel veel sterkte Elma!


Bericht van: Jolly
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 09:08
Heel veel sterkte gewenst bij de zorgen om je zoon en voor hem beterschap gewenst.

-------------
Groetjes van Jolly





Bericht van: Babbel.truitjes
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 09:37
een zeurderrrrrrrrrrr ben je gek, je bent eens een moeder je hele leven een moeder.
Dus het is heel normaal deze gevoelens en je hoeft ze niet te verbergen.
Die uwv is soms zo achtelijk en ze weten het altijd beter soms nog beter dan artsen.
Lijkt wel of ze provisie krijgen als ze er 1 niet uit hoeven te betalen.
Lekker naar de rechtsbijstand en dan houd hij nog wel wat tegoed van ze .
Al het achterstalige moeten ze dan betalen.
 
Fijn dat je nu weer positief er tegen aankijkt nu hij geholpen is, de rest volgt zich vanzelf.
sterkte moeder van Naomi


-------------
babbel


Bericht van: Wilma00
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 09:46
Ook van mij ontzettend veel sterkte toegewenst!
Zo jong en dan al zo'n ingrijpende operatie,zucht!! Dat is net niks!!
Logisch dat jij als goede lieve moeder je druk maakt,zou niet goed zijn als je dat niet deed!
Hopelijk komt de financiële situatie ook snel goed voor hem!
En hopelijk komt zijn ruggetje goed uit deze strijd en kan hij zijn leventje op gaan bouwen!


Bericht van: linda1959
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 10:15
hallo Elma , allereerst wil ik je zoon het allerbeste toewensen . Jou verhaal kan evengoed het mijne geweest zijn .Mijn zoon was 21 j toen hij op zijn werk een ongeval kreeg (waren met 2 een verwarmingketel op een trap aan het dragen en de onderste liet dit ineens los en mijn zoon ging helemaal mee naar beneden ) rug volledig geblokkeerd . Is na 6 maanden afgedankt (was toen nog steeds op assurantie) Nu , 4jaar later , 2 operaties verder , veel revalidaties , kinesisten , medicatie (neemt elke dag morfine in de vorm van plakkers die hij om de 3 dagen moet vervangen ) zijn we nog altijd even ver . En dan zit je daar als moeder e , heb me ook dikwijls afgevraagt hoe het verder moet met hem , heb ook veel geweent maar het lost de problemen niet op lieve Elma (het lucht wel ons hartje ) Mijn zoon zal nooit meer het werk kunnen doen wat hij het liefste deed (in de bouw) Ik weet zelfs niet of hij ooit nog in staat is om te kunnen werken . Maar weet je .... hij leeft , hij is er nog en hij is op zijn manier gelukkig en dan denk ik ..... het had nog slechter kunnen aflopen . Een moeder zou haar leven geven voor haar kinderen , ik ben gewoon gelukkig met wat ik op deze moment heb . Ik kan niet in de toekomst kijken wat deze nog brengen zal (maar goed ook denk ik soms)
maar ach we slaan er ons wel doorheen en geen enkele ouder wil dat haar kind (oud of jong) pijn heeft . Ik kan de pijn niet overnemen van hem anders deed ik dat wel . Zo is nu eenmaal een moeder e hahhahaha En dan is er natuurlijk nog zoiets dat iedereen maar zegt dat hij er zo goed uitziet ( tuurlijk het is niet zijn gezicht dat stuk is , het is zijn rugAngry) Daar  wordt ik dan zo boos over pfffffffffffff 
ach ja het si zoals ik al zei ..... we komen er wel
 
veel beterschap
groetjes Linda


Bericht van: doortje
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 10:39
DANK JULLIE WEL voor deze lieve woordjes het doet me zo goed en linda ik ben ook zoals jou ik denk altijd poeh gelukkig het is geen kanker of iets anders dodelijks want ook dat speeld weleens door je hoofd als ze steeds maar zeggen het zit tussen je oren je hoort zulke enge verhalen en onbewust sla je die toch op. ik heb ron net gebeld en hij heeft heel veel pijn ze gaan nu vragen of ie zwaardere medicijnen mag maar met pijn kan ik wel leven het was veel erger geweest als ie niks meer voelde en na zo'n zware operatie kan je volgens mij ook alleen maar veel pijn hebben en hoe zwaar het ook is om toe te kijken hoeveel pijn hij heeft ben ik blij dat hij pijn voelt het klinkt zo stom maar bedoel het niet zo, het wordt een hele spannende tijd hoe zal zijn rug nu zijn????? dat is de vraag maar ik ben wel positief nu, ik zat er gisteravond zo doorheen tjonge mijn keel leek wel dicht te zitten ik wilde huilen maar het ging niet en dankzij jullie lukte het ik was daar zo blij om er kwam geen normaal ding meer door mijn handen en als ik praate moest ik zo opletten wat ik zei wat kan een mens toch leeg zijn ik was zo nerveus om de operatie dat vreet tonnen energie maarja het is je kind daar verdraag je toch niks van misschien ben ik een te overbezorgde moeder ik weet het niet maar als je veel heb meegemaakt met je kinderen wordt je vanzelf bang het is zo'n dierbaar bezit daar kan je toch niet zonder daarom brand ik weleens een kaarsje voor alle vlinder kindertjes en sta daar dan even bij stil en ik ben dan zo erg dankbaar dat mijn kinderen geen vlinder kindjes zijn want die ouders moeten zoveel verdriet verwerken ga er maar aanstaan dus nu het een nieuwe dag is en jullie bij me heb als het even niet gaat ben ik weer met beide voetjes op de grond gekomen en kan ik weer lachen als ik bij ron ben en weet hij lekker niet hoe ik er even door zat een hele hele hele dikke knuffel allemaal jullie zijn kanjers


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 10:49
Het herstel heeft tijd nodig. Mijn buurmeisje van 27 is onlangs geopereerd aan een dubbele hernia....
Ze loopt nu weer als een kievit en is pijnvrij, blijven hopen !!!!
Sterkte met het hele gebeuren.


Bericht van: Janne Marie
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:29
Heel normaal hoor, dat je zo in de zorgen zit om je kind. Dat heeft elke normale moeder. Ik heb het zelfs als mijn gezonde kinderen zijn stappen, ben altijd zo blij als ze weer heelhuids thuis zijn.

En het is ook niet niks wat die jongen meemaakt, veel pijn en dan ook nog eens zijn werk kwijt doordat ie ziek is. Dat je ziek bent daar kunt je niets aan doen en toch wordt je erom gestraft.

Ik wens jullie heel veel sterkte, ook in de strijd om de uitkering waar je toch recht op hebt. Let wel, het is wel stukken lager dan je gewend was (heb ik gemerkt, ik heb nu nog minder dan de helft van wat ik altijd verdiende).


Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:30
Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook voor je zoon! Het is niet niks als één van je kinderen zo'n pijn heeft.

-------------
Groet,

Yobsje


Bericht van: lollibol
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:31
We wensen jou en je zoon heel veel sterkte in het genezingsproces. We hopen dat alles weer leefbaar wordt.

-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.


Bericht van: doortje
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:41
ik kan wel zingen van geluk ron belde net en hij heeft een klein stukje gelopen en heeft GEEN pijn meer in zijn been de pijn die hij nu heeft is echt van de operatie vanmiddag gaan ze nog foto's maken dus dan kunnen ze helemaal zien of alles goed is hij ligt in het st lucas andreas wat een geweldig ziekenhuis zeg wat wordt je daar serieus genomen  en dat is toch zo fijn dat kan ik gewoon niet onder woorden brengen ik ben zo blij dat zijn been weer goed beweegt en zonder pijn het regent hier maar in mijn huis schijnt de zon nu ik ben zo enorm blij soms kan je gillen van geluk zal het maar niet doen want dan schrikken de buren zo ik doe het maar zachtjes LOL


Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:51
wat een geweldig bericht ik kan het mij voorstellen dat je heel blij en gelukkig bent en dat de zon schijnt ook al regent het pijpenstelen.
een dikke Hug


-------------
Geniet van elke dag!!!


Bericht van: RoosjeS
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:54
Doortje, wat lekker dat je zoon nu weer pijnvrij is!
Hopen dat hij snel weer helemaal op de been is en dat alles weer wat positiever wordt!


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:56
Elma, wat fijn voor je je dat Ron al een stukje gelopen heeft zonder pijn. Is een heel goed teken.Heel veel sterkte en beterschap voor je zoon.Kom jij maar lekker kletsen hier.Wij laten je wel huilen (Embarrassed) en beuren je daarna weer op.Hug

-------------


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 11:57
ik ben zo enorm blij soms kan je gillen van geluk zal het maar niet doen want dan schrikken de buren zo ik doe het maar zachtjes LOL
 
Gewoon gillen, mag op zijn tijd......Big smile


Bericht van: pippie
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 15:42
O Elma, ik lees nu pas alle ellende rond je zoon.
Ik zou het gek vinden als het je niets deed, dat je zoon zo in de kreukels zit.
Kom a.u.b. hier je hart luchten, en het mag ook met p.m. bij mij hoor.
Ik heb het hele verhaal even doorgelopen. Wat heerlijk dat er hier een groot vangnet is. En nog heerlijker: je zoon gaat vooruit!!!! JOEPIE!!!!!


Bericht van: diny183
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 15:47
Had je verhaal vanmorgen vroeg al gelezen maar geen tijd om te reageren, nu lees ik dat er vooruitgang is, wat een geweldig mooi nieuws.
En wat je zorgen over je kinderen betreft, welke moeder maakt zich nu geen zorgen, of ze nu 3 of 30 jaar zijn de zorgen blijven, het liefst zou je ze dicht bij je houden en ze altijd beschermen. Tenminste, zo' n moeder ben ik wel.

-------------


Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 16:42
daar sluit ik mij helemaal bij aan.

-------------
Geniet van elke dag!!!


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 16:47
Wens je zoon al veel beterschap en een gelukkige verjaardag.Ik ken dat heb er zelf al 2 gehad nu een discus in en de rug loopt in fassetten en tot hier toe geen rugpijn hout vast houden .En voor jou dat over en weer rijden kruipt niet in de kleren ziet maar dat je voorzichtig bent hoor ,blij dat de pijn al weg is

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: linda1959
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 19:58
Thumbs UpThumbs UpThumbs Up   komt allemaal goed Elma
 
groetjes Linda


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 10 Mei 2012 om 21:04
Dit is een heel fijn bericht, hier krijg je vleugeltjes van

-------------


Bericht van: doortje
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 09:46
even snel een berichtje ik was gisteravond zo moe dat ik op de bank plofte en niks meer gedaan heb maar met ron gaat het nog niet zo lekker hij heeft heel veel pijn maar zijn been is nog steeds goed dus daar ben ik zo ontzettend blij mee de pijn die ron nu heeft dat is puur door de operatie dus daar moet ie echt even doorheen is wel zielig hoor maar als hiermee zijn rug weer goed komt is het de moeite waard hoe pijnlijk ook, vanmiddag ga ik weer naar amsterdam en dan ben ik heel benieuwd hoe ie nu kan lopen want dat gaat nog niet echt lekker maarja de operatie is nog maar zo kort.  ik zit er gelukkig niet meer doorheen en wil toch nog 1x bedankt zeggen jullie zijn echt schatten ik heb er zo veel aan gehad dus toch nog een keer een hele super dikkeHug


Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 10:30

Als het de pijn van de operatie is ja dan is het even doorbijten als het met zijn rug maar weer goed is heel veel beterschap voor je zoon en een dikke Hugvoor jou.



-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 10:43
Halo Elma,
zolang hij geen pijn in zijn been heeft is het goed, want die kwam waarschijnlijk van de hernia die nu opgelost is,  en van mij ook  http://www.funpagina.eu" rel="nofollow"> , en geef je zoon er ook maar een


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 18:44
Sterkte en beterschap voor jou en je zoon

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: doortje
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 21:37
ik ben net thuis en ik moet zeggen dat ik ondanks zijn pijn ik zo blij ben ik heb ron zien lopen en tjonge wat is zijn been nu goed hij loopt gewoon met zijn been hij reageerd alleen heftig op de morfine bijna flauwvallen enzo, hij komt nog niet naar huis maar de broeder zei dat hij recht op pijn heeft want het is een hele zware operatie dus dat heeft tijd nodig ik heb ook de foto van zijn rug gezien en tjonge dat maakte wel indruk 4 schroeven 2 pennen en een paar plaatjes best heftig hoor maar ik ben echt heel positief dat komt natuurlijk omdat ik hem heb zien lopen en dat ging zo goed duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus ik ben heel blij jippie


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 22:48
blij dat er al zoveel positieve berichten zijn gekomen, kan nu alleen maar beter worden. Thumbs Up

-------------


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 23:03
Wat fijn dat je vooruitgang ziet wat betreft zijn lopen/been. Pijn na zo'n zware operatie lijkt mij normaal.Sterkte de komende tijd.

-------------


Bericht van: Jopaa
Datum bericht: 11 Mei 2012 om 23:09
Wat fijn dat er positieve berichten komen nu! Hopen dat het doorzet en de goede kant op blijft gaan! Beterschap voor je zoon en sterkte allemaal met elkaar!

-------------


Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 09:40
Wat vervelend voor jullie, fijn dat er nu betere berichten zijn! Sterkte!


Bericht van: pippie
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 11:21
Dit klinkt goed. Als je maar weet dat die pijn erbij hoort, kun je het
ook wel plaatsen, en vanaf nu...elke dag een beetje minder pijn!!!
Groetjes, ook voor je zoon.



Bericht van: Jips
Datum bericht: 12 Mei 2012 om 11:43
WOW zeg, fijne berichten. Ik hoop dat het nu alleen maar beter mag worden Hug

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: doortje
Datum bericht: 13 Mei 2012 om 11:41
zo even gauw een berichtje gisteren is ron mee naar benede geweest geweldig toch daar wordt je toch blij van alleen nu heeft ie daar wel iets last van maar dat vind ik wel goed want anders loopt ie te hard van stapel en daar moeten we heel goed voor uit kijken ik ben een gelukkige moeder nu ik zat er doorheen maar dat is nu gelukkig hellemaal weg fijne moederdag alleemaal


Bericht van: creaans
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 00:14
oh wat een fijn bericht!


Bericht van: doortje
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 09:35
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  ik mag hem ophalen hij mag naar huis ik ben zooooooooooo  blij ik ga me snel omkleden en dan ga ik ooooo ik ben zo blij


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 10:40
heel fijn . Rij voorzichtig .
 
Houd ons op de hoogte


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 10:42
heel veel plezier onderweg naar huis en verwen hem maar lekker

-------------


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 12:09
Doortje en Ron


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 13:08
Weer een goed bericht hoor doe zo verder

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Jips
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 14:20
Leuke berichten!
 
Fijne dagen thuis nu en neem wat rust.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: doortje
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 15:35
ron is thuis ik ben zo blij en hij klinkt zo vrolijk hij heeft nog wel pijn maarja dat kan natuurlijk niet anders het lopen gaat ook beter dus vooruitgang is er al ik heb goeie hoop voor de toekomst en nu weer verder knokken voor zijn ziektewet want dat schiet ook maar niet op en daar raakt ie een beetje gespannen van maar ook dat zal wel weer goed komen en anders maar naar de rechter.
lieve schatte ik wil jullie heel erg bedanken wat had ik zonder jullie gemoeten jullie zijn in 1 woord GEWELDIG 100 hele dikke HugHugHug


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 15:46

Fijn

En nu niet verder springen dan je polsstok lang is .Hug


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 19:20
Fijn dat hij weer thuis is. Laat hem wel rustig aan doen, want hij heeft natuurlijk wel een ingreep achter de rug

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: hitsje
Datum bericht: 14 Mei 2012 om 19:25
Fijn dat hij thuis is!! Inderdaad wel rustig aan doen!!

-------------
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/



Bericht van: creaans
Datum bericht: 15 Mei 2012 om 01:12
oh wat een heerlijk bericht!
Hoop dat hij gauw verder herstelt en dat het met met de ziektewet ook gauw weer rond komt.
oh wat ben ik blij voor je...


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 15 Mei 2012 om 07:02
Ik sluit me hierbij aan!!!!
Ben heel blij voor je Big smile


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: jetje1970
Datum bericht: 15 Mei 2012 om 08:28
Kan jullie alleen maar veel sterkte wensen.
Beslist geen zeuren hoor, rug blijft altijd lastig.
Niet zichtbaar voor de buitenwereld. Arbeidsongeschiktheid is nu helemaal een drama.
Hoop voor jullie dat het in de toekomst beter gaat.
 
 
Gr. Rianne



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net