waar ben je nu mee bezig?
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=28248
Print Datum: 23 Juni 2025 om 15:17 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: waar ben je nu mee bezig?
Bericht van: lieveheersbeestje
Onderwerp: waar ben je nu mee bezig?
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 13:28
ik ga zo een 2de vingerloze uilen handschoen maken.
|
Antwoorden:
Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 13:29
ik ben nog druk aan het vaasjes omhaken!! maar dan wil ik beginnen met leren inbreien!
-------------
|
Bericht van: yaya
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 14:10
ik ben nog bezig met een hoes voor mijn notebook, ik moet nog een voering maken voor een handtas, een sjaal is juist afgewerkt maar moet nog foto's maken en wil beginnen aan een gehaakte armband en daarna nog 1001 dingen
------------- Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/
|
Bericht van: zazia
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 14:33
Qua haken ben ik bezig met Guido de Ooievaar en volgens mij Guido giraffe. En Stella de koe staat voor heel binnenkort op het programma. Momenteel ben ik vooral bezig met appeltaart, worteltaart, scones en mini cakejes bakken en veel afwassen . Straks nog als een gek het huis poetsen.
-------------
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 14:36
ben bezig met een trui te breien
[/IMG]
komt uit het boekje van Merino van lana grossa, uitgave no. 3, de boekjes kosten maar 2,50 en er staan hele gave patronen in, duidelijker beschreven als de drops patronen.
ben aan de 2e mouw bezig, dan nog blokken en inelkaar zetten en de kraag erop breien.
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: KimmvBritt
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 14:46
Pffff waar ben ik eigenlijk niet mee bezig haha.
Momenteel ben ik bezig met 24 uiltjes haken naar het patroon van matawi, dit om uit te delen in de klas als Britt jarig is. 4 Juli moeten ze af zijn en moet er nog 9 doen. Heb nog even de tijd, maar begint wel te dringen.
Ben bezig met Elton the Sheep van DC, Donnie the Mouse van DC, Cordelia the Cobra Snake van DC. Volgens mij was dat het haha.
Oh nee ik vergeet natuurlijk dat ik tussendoor ook granny's haak voor een deken van 2 x 2 mtr .
Dat is volgens mij ook een 10 jarenplan aan het worden haha.
|
Bericht van: Vifke
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 15:29
Ik ben bezig 15 sleutelhangers (uiltjes maar zonder patroon) te maken voor de cursisten van het ontmoetingshuis waar ik als vrijwilligster Engelse les aan geef. Dinsdag is de laatste dag en dit tot Januari doordat ik in September mijn operatie heb, nog ééntje en ze zijn af. Ondertussen heb ik ook dat gelukspoppetje die in de linken stond(dat kikkertje) effen gemaakt.
Wat volgende project dan zal worden, waar ik morgen waarschijnlijk aan begin, weet ik nog niet zeker, teveel om uit te kiezen :-)
|
Bericht van: arnhemmertje
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 15:50
Net ff het 2e decohart afgemaakt, voor mijn moeders verjaardag.. Heb een konijn , een teckel, giraf en tijgertje die liggen wachten tot ik zin heb om ze verder af te maken Maar ik zit nu weer een nieuw patroon te zoeken die ik kan gaan maken (waarschijnlijk ook voor de helft haha)..
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 15:52
Een gehaakte poppentrui voor een vriendin en omgebreide kinderkleerhangers.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 16:06
ik ben ondertussen klaar (zie mijn creaties) en ben nu bezig met een uil.
|
Bericht van: vikike
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 16:09
teveel om op te noemen, ben ook weeral met een test patroon van iemand bezig maar dit is een echt hel patroon rond electrische draad haken en mijn vingers doen al pijn van het vechten met de draad
-------------

|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 16:13
een vest voor mezelf.
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 16:31
ik ben een vlinder aan het ontwerpen. ik heb een halve oranje leeuw. en daarna heb ik zulke leuke patroontjes voor stoffen knuffels.
-------------
|
Bericht van: Seeke69
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 16:58
Mijn "Bo" rabbit, maar die is vrij groot dus dat gaat een beetje langzaam... Dus ben ik ook aan een kleiner konijntje bezig, little spring bunny "Samuel", allebei van Susan Hickson (Mary Jane's tearoom). Omdat het laatst zo warm was, en het breien een beetje stroef ging ben ik dus aan mijn tas begonnen, die doe ik dus nu lekker 's avonds aan de tv. Mijn "Bo" konijn is voor kerst dus ik heb nog fftjes :-).
------------- http://postimage.org/" rel="nofollow"> <a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
|
Bericht van: drempt
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 17:31
heb nog steeds de grannydeken liggen waar eigenlijk momenteel nauwelijks aan gewerkt wordt
Koosje is ook nog niet af
en aan de nieuwe deken ben ik nog niet begonnen
heb echt de tijd niet om te haken helaas
ben zo druk met andere dingen
lees wel regelmatig de berichten hier
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Bericht van: Venaille
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 18:03
De draak en clown van LilikSha liggen samen met 2x Willem van Christel Krukkert (1 voor een bestelling zonder haast en 1 voor een verjaardag) in een doos om in elkaar gezet te worden. Maar kreeg tussendoor een bestelling van 2x Betty van Christel Krukkkert, waarvan 1 omgetoverd als jongentje, ik noem hem Bert. Betty ligt klaar in onderdelen. De onderdelen die van Bert gelijk waren aan die van Betty zijn ook al af... Nu de rest nog en dan alles in elkaar zetten... Ook was ik al begonnen met het haken van de bloempot van een orchidee van SkyMagenta. Betty, Bert en de orchidee moeten allemaal komende week af eigenlijk. Betty en Bert wil eigenlijk maandag opsturen. Zij zijn voor een kraamcadeautje, waarvan de zwangere op 17 juni is uitgerekend. En volgende week zondag (de 17e) hebben we een groot verjaardagsfeest van een oudtante van mijn man. Zij wordt 85 en geeft een bowlingfeest voor 70 man! De clown is eigenlijk nog een moederdagcadeautje voor mijn moeder...  En voor mijn schoonmoeder ga ik ook nog een orchidee haken... Ze hebben met moederdag allebei een tegoedbon gehad. En mijn schoonmoeder heeft Guido de ooievaar ook nog bij me besteld, deze moet halverwege juli af. Halverwege juli is een vriendin van mij ook uitgerekend en voor haar oudste dochter en de baby wil ik ook nog iets gaan haken. Voor de kids van mijn zwager en schoonzusje staan ook nog een tractor en een monster truck op de planning. Voor de kids van mijn beste vriendin (die het servies heeft gehad) wil ik ook nog wat haken voor de verjaardagen (de een is in juni en de ander in september)... Ook wil ik voor familie in Australië nog wat maken... Nu gaat mijn schoonzusje in Augustus daar naartoe... dus als ik verzendkosten wil besparen, moet ik opschieten... Met de kerst wou ik op een kerstmarkt gaan staan met gehaakte kerstboomversiering... maar ik weet niet of dat wel wat wordt, gezien de lange to do lijst nog... Want voor de winter wil ik ook een lekkere colsjaal voor mezelf maken, leuke mutsjes en sjaals voor mijn meiden... Kortom er zitten voor mij gewoon te weinig uren in een dag en te weinig dagen in een week... Vooral nu met 2 kids... die de nodige verzorging nodig hebben... en nu ben ik nog niet eens weer aan het werk... Krista is morgen (alweer) 7 weken, dus heb nog maar 3 weekjes vrij....
------------- Veel liefs van Marieke
|
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 18:19
wat heb jij een hoop te doen zeg!! krijgen we wel foto's er van te zien?
|
Bericht van: Rosanne
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 18:32
Wat een drukke dames allemaal!  Ik ben bezig met een appeljasje, heb alleen een beetje te strak gehaakt.. oeps!
------------- Groetjes Rosanne!!
Mijn blog met nog meer zelf gemaakte dingen! rosannebrandenbarg.blogspot.com pinterest.com/rosannecreatief facebook.com/Rosannecreatief
|
Bericht van: okkiepowerrr
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 18:41
ik ben weer iets aanhe tontwerpen . ben er bijna mee klaar en dan moetie in elkaar gezet worden. daarna ga ik denk ik sterren haken heb een leuk patroon gekocht bij ater en ik kreeg een leuk patroontje van een hartje gratis bij haar. dus di ga ik eerst uitproberen en dan nog wat uilen applicaties haken en daarna moet ik nogsteeds het regenboog paard van liliksa afmaken. en ik moet nog voormijn zus een hanger maken voor haar verjaardag maar die hoeft pas 14 juli asf te zijn
------------- okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
Bericht van: breijoke
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 18:45
Ik ben sokken aan het breien, de 2e is bijna klaar en dan ga ik eens haken, wat weet ik nog niet vind de klok erg leuk.
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 19:12
Heb heel veel halve knuffs liggen, maar ben nu met de oren van de tekkel aan het haken , dan zijn pootjes en staart, en dit maak ik AF.......... ....trouwens het hoofd en koppie zijn al gevuld...(eerst ook nog gevoerd )
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: TaNichia
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 20:24
Net me Bunny afgemaakt, en nu weer begonnen aan een ooievaar .
------------- Liefs Diana
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 20:27
Ik ben nu met een aapje bezig, en daarna ga ik een beer met een zwemband maken denk ik
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: IngeDeV
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 21:14
Ik ben volop bezig aan sokken. Nu heb ik een slaapkleedje voor de pop opgezet en hoop het na het week-end klaar te hebben. Ik las her ergens van iemand mijn dag zou meer uren moeten hebben wel bij mij is het ook zo. Zo gauw ik iets klaar heb kom ik het showen. Groetjes IngeDev
------------- IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com
http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html
|
Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 21:28
ik ben nu bezig met granny's te haken. Even iets makkelijks op de camping zonder er bij na te hoeven denken. Heb thuis een sjaal op de pennen (lace knitting). Maar ben erachter gekomen dat ik dat alleen kan doen als ik HELEMAAL ALLEEN ben, hahahahaha. Verder heb ik ook weer andere leuke sjaals/omslagdoeken gezien. Genoeg plannen, te weinig tijd!!! (zoals iedereen)
|
Bericht van: Saartje76
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 21:36
Ik ben bezig met een vest uit het Phildar haakboek, een speelkleed van granny's en een sjaal van drops lach. En dan doe ik hier nog veel meer ideeën op!
------------- Groeten, Saartje
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 21:51
ik ben bezig met babyjasje,
-------------
|
Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 22:25
Ik ben aan het borduren,vlinders in paars en wit tinten Hij wordt best groot maar heel mooi vind ik zelf. Het was een bestaand patroon en iemand heeft de kleuren in mijn favorite kleuren omgezet. Groetjes jenny
|
Bericht van: Catherine13
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 22:32
Ik ben bezig met het ontwerpen van gehaakte letters. Groetjes, Catherine.
|
Bericht van: Sheila
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 22:41
Ik ben bezig met pop lucy van pii-chi. Ik gebruik drops paris garen en wordt dus mooi groot.
Groetjes, Sheila
|
Bericht van: andrea21
Datum bericht: 08 Juni 2012 om 23:42
Ik ben een sprei aan het haken van granny's.
-------------
|
Bericht van: Wanda
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 07:27
ik ben bezig met de geboorteklok, is zover af, nu nog wachten tot de baby geboren wordt, dan kan ik de naam en de tijd invulllen.
verder nog bezig aan de sprei en het vestje voor de buurvrouw haar moeder, maar dat schiet ook al op.
nu nog even nadenken wat ik tussendoor kan doen
------------- WANDA Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
|
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 08:57
ik ben nu ook begonnen met de giraf uit het boekje amigurumi & more. ik denk dat ik ff tussendoor een muts ga maken van het patroon wat ik net heb gekocht.
|
Bericht van: Boris
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 09:23
Ik ben met veeeeel dingen tegelijk bezig. Moet nu van zelf eerst maar eens een paar dingen afmaken voordat ik weer aan iets nieuws ga beginnen. Maar het zijn wel allemaal kleine projectjes hoor.
|
Bericht van: Miep52
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 10:06
Ik ben nu bezig met een vlaggetjeslijn van tafelzeil, ben een me-to-you beertje aan het haken en de basketbalschoentjes. Ook ben ik een origineel kadoverpakking aan het maken voor mijn ouders. Er staat nog een das op de pennen, maar die kan wachten tot het najaar. Zoveel te doen, zo weinig tijd!!
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 15:46
Gabrielle terug aan het draaien. Ongelofelijk. Ze is vier maanden en draait om. Maar dat kleine koppie is zo zwaar dat ze het maar heel kort vol houd. En zodra ze weer op haar rug ligt gaat ze weer. Nu maar in de schommel gelegt. Kan ze lekker schommelen en niet draaien. Verder ben ik een spencer voor Manuel aan het breien en een tas voor mijzelf. Ben kasten voor Manuels kamer aan het verven en afmaken. (t arme kind heeft wel kasten maar de deurtjes stonden nog in de schuur en het hele geval stond alleen nog maar in de grondverf. Ben nu met felrood aan de slag gegaan om het maar goed te maken.) En dan wil ik nog een broek voor Manuel naaien, een rokje voor Gabrielle en na het eindeloos neuzen in oude handwerktijdschriften heb ik bedacht dat ik voor in het onderhuis gordijntjes ga haken. Ik heb al patronen uitgezocht. Nu nog het garen en de tijd.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: simonevv
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 16:22
babyvestje afmaken, Afrikaanse tas afmaken (voering) kerststal afmaken, mooi karweitjes voor onder het voetbal.
-------------
|
Bericht van: Jopaa
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 17:41
Bericht van: francisca
Datum bericht: 09 Juni 2012 om 18:38
babydeken van blokjes van 5cm bij 5cm moet 1m bij 1,50m worden en als tussen doortje guido ooievaar voor de plateselijke natuurlijk spelen winkel juf frouw pollewop en er liggen nog wat af maak projectjes te wachten
------------- Anne-Marie
|
Datum bericht: 10 Juni 2012 om 11:00
knopen vastmaken aan de handschoenen en muts, daarna de knuffel uil af makken.
|
Bericht van: Boris
Datum bericht: 18 Juni 2012 om 12:01
Ik laat de on-afgemaakte dingen voor wat ze zijn, en ben begonnen met Aminkeo. En de eerste is so cute . En hij ligt zo lekker op de lamp te slapen. Dus ben begonnen aan een tweede .
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 18 Juni 2012 om 12:14
gister de teckel en een knuffel afgemaakt, en ben nu bezig met Cuddy-baby bezig, bijna klaar..........  .
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Krissis
Datum bericht: 18 Juni 2012 om 12:19
ik ben bezig met een van de uilen van Delicious Crochet. Wordt leuk als ik het zo zie!
------------- Voor mij geschreven, http://www.youtube.com/watch?v=q2jqiwrPAP4" rel="nofollow - KLIK
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 18 Juni 2012 om 12:24
ik heb net een opdracht (vlinder via eigen ontwerp) klaar en heb nu een opdracht om 3 stoffen uitljes te maken.
-------------
|
Datum bericht: 18 Juni 2012 om 17:07
ik ben bezig met de 3de cuddly baby
|
|