Print Pagina | Close Window

veel stiller

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=29878
Print Datum: 07 November 2025 om 00:40
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: veel stiller
Bericht van: vikike
Onderwerp: veel stiller
Datum bericht: 28 Augustus 2012 om 22:35
is dat nu mijn gedacht of is het hier nu veel stiller geworden, en is iedereen een beetje verschoten van wat er de laatste weken gebeurt is.
Het valt op dat er veel minder gereageerd word en op een heel andere manier veel afstandelijker, of ben ik het nu die dat zo ervaart, maar voor mij komt dat zo over.
Ik zal het nu al zeggen, ik schrijf dit niet dat er weer gezever van gaat komen maar het moest even van mijn lever af

-------------

Antwoorden:
Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 28 Augustus 2012 om 22:47
Het zal gaan beteren als ik terug in Belgie ben ;-)
Deze week nog uit en dan ben ik weer vaker op het forum :-)

Dus nog even volhouden. Ik weet zelfs niet wat er allemaal gebeurt is.

-------------

http://pinterest.com/ellejientje/

Bericht van: doortje
Datum bericht: 28 Augustus 2012 om 23:03
ja ik denk dat het zo is, ik ben ook even weggebleven, ik en dan spreek ik voor mezelf was al het geruzie en gedoe zat, en ik merkte ook dat er bijvoorbaat al sorry werdt gezegd, dus het zat even niet lekker hier op het forum, maar ik denk en hoop dat ook, dat de rust terug is, en ook ik zeg dit nu niet om het weer op te hitsen, want dat vond ik echt heel heel erg, dus zou dat echt niet meer terug willen

Bericht van: Seeke69
Datum bericht: 28 Augustus 2012 om 23:35
Het is idd wel rustiger valt mij op......

-------------
http://postimage.org/" rel="nofollow">
<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho

Bericht van: Krissis
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 00:58
Komt omdat ik op vakantie ben met slecht bereik :-)

-------------
Voor mij geschreven, http://www.youtube.com/watch?v=q2jqiwrPAP4" rel="nofollow - KLIK

Bericht van: malofa
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 05:29
Ik denk dat het ook een deel door de vakantie komt. Wacht maar af. Over een maandje is het weer drukker

Groetjes Wenke

-------------
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 07:53
wat dacht je van het mooie weer, we zitten nu buiten met ons brei- of haakwerkje te genieten van de zomer die dan nu toch eindelijk is gekomen. Thumbs Up

-------------

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 08:05
veel werken, minder tijd voor handwerken en forum.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 09:29
Ik kom nog even vaak op het forum, maar ik reageer veel minder.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: francisca
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 09:31
kijk nu vooral mee maar reageer de laatste tijd inderdaad minder was het geharre war onder ling even zat

-------------
Anne-Marie

Bericht van: katelijne
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 09:56
Vakantie, eindelijk zon, allemaal redenen van minder activiteit.
Wat mij vooral opvalt is de vriendelijke, gemoedelijke, behulpzame sfeer die er nu heerst.

Houden zo ! WinkTongue

-------------
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden

Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 10:41
Na een  tijdje wat minder op het forum te zijn geweest ben ik weer terug en viel midden in een discussie erin. Heb er bewust niet op gereageerd want ik kom toch voor de gezelligheid. Mij is inderdaad opgevallen dat het nu toch ineens rustiger is. Het komt wel weer denk ik en inderdaad vakanties en mooi weer... In ieder geval ik ben nu weer meer aanwezig, heb de afgelopen periode veel gehaakt en zal dit binnenkort jullie laten zien!

-------------
groetjes Annelies ;)

Bericht van: hobby4you
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 10:43
Ook ik kijk veel mee en reageer niet zoveel maar dat komt door de verandering van thuis!!
De oudste is 4 geworden en dat is wel even wennen met naar school en weer ophalen!!
Moet nog even weer mijn ritme vinden:-) :-) :-)

-------------

Bericht van: macheri
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 12:01
Het is op alle fora erg rustig. Af en toe heb je van die periodes .Ik weet zoal 3 mensen die op vakantie zijn en dan zijn er ook nog enkele die het hier melden.
IK denk dat  het volgende week al weer aan trekt. 
En ik den ook dat  het het warme weer is.
Plus er heerst  ook wee van alles. 
De meeste scholen zijn weer begonnen, dus de een steekt de ander weer aan en dus ook de ouders die of bezig zijn met de kids of zelf aangestoken zijn.

Ik denk niet dat dat  gedoe er verder wat  mee te maken heeft maar meer gewoon toeval.

-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">

Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 13:21
ik moet zeggen dat van het goede weer en de kinderen etc. heeft daarvoor toch nooit de reden geweest dat het stiller was, maar dank aan diegene zoals ik eerlijk zijn komen kijken en lezen maar inderdaad veel minder reageren.
kom nu ook nog maar 1 maal per dag kijken en daarvoor kwam ik toch elk vrij moment even piepen

-------------

Bericht van: Guests
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 14:03
Het kan ook met de vakantie te maken hebben. Maar ik moet voor mezelf eerlijk zeggen dat, met de agressieve toon die de laatste tijd soms in de berichten gebruikt wordt, ik me wat meer op de achtergrond houd. Het speelt wel mee in elk geval.

Bericht van: lollibol
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 14:49
Ik heb me voorgenomen de laatste week van de vakantie minder op het forum te komen. Ik
wil graag nog wat projecten afwerken, ben bezig met alles school-klaar te krijgen voor de kinderen.
Ik start maandag ook opnieuw met werken (na 9 weken) en wil dus de ramen gepoetst zien ( het zijn er veel), gordijnen gewassen, dekbedden nog een extra opfrisbeurt geven.
Ik ben vandaag ook nog eventjes met de jongens naar Brugge geweest, kledij gaan halen voor volgende week,.... noem het maar op en ik heb het gedaan ;.))
Jaja, ik vruchtbaren weken achter de rug ;.))

-------------
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.

Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 23:08
Originally posted by vikike vikike wrote:

ik moet zeggen dat van het goede weer en de kinderen etc. heeft daarvoor toch nooit de reden geweest dat het stiller was, maar dank aan diegene zoals ik eerlijk zijn komen kijken en lezen maar inderdaad veel minder reageren.
kom nu ook nog maar 1 maal per dag kijken en daarvoor kwam ik toch elk vrij moment even piepen

Ik snap het even niet.  
Waarom zijn mensen die zeggen dat  het door een boel andere reden komt dan de discussie nou weer niet eerlijk???????????Cry
Dat dat voor jou zo geld kan best  zijn. 

Maar ik voor mezelf, heb 5 dagen 40,5 graden koorts gehad en dan ga ik echt niet achter de computer zitten. 

Dus bij mij komt het echt niet door dezelfde reden als bij jou. 
En met mij zullen er nog een heleboel andere ook een heel andere reden hebben.
Wat ik al zeg ik ken er minstens 3 die met  vakantie zijn.

Zijn wij dan niet eerlijk??????Unhappy

-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">

Bericht van: Wanda
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 23:13
heb lekker buiten zitten handwerken, even genieten van de zon, mag er wel niet inzitten, maar onder de partytent prima uit te houden. we kwamen vanavond pas om 22.00 uur naar binnen.

-------------
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 23:23
heb vandaag samen met m'n man 1850 maisskolven schoongemaakt, 6 kolven in een zakje en de diepvries in. Je moet wat over hebben voor je gaaitjes, Er gaan elke dag 6 kolven doorheen bij het verse fruit en de groente die ze krijgen en lekker dat ze het vinden, maar ik kan geen maiskolf meer zien.

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 23:32
Originally posted by macheri macheri wrote:

Originally posted by vikike vikike wrote:

Ik snap het even niet.  
Waarom zijn mensen die zeggen dat  het door een boel andere reden komt dan de discussie nou weer niet eerlijk???????????Cry
Dat dat voor jou zo geld kan best  zijn. 

Maar ik voor mezelf, heb 5 dagen 40,5 graden koorts gehad en dan ga ik echt niet achter de computer zitten. 

Dus bij mij komt het echt niet door dezelfde reden als bij jou. 
En met mij zullen er nog een heleboel andere ook een heel andere reden hebben.
Wat ik al zeg ik ken er minstens 3 die met  vakantie zijn.

Zijn wij dan niet eerlijk??????Unhappy

zo zie je maar weer hoe snel iemand zich voelt aangevallen omdat ik 1 woordje schrijf zoals ik het voel, moet jij maar eens even uitleggen hoe ik het dan moet zeggen zodat ik jouw niet ga kwetsen ?????????

-------------

Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 23:37
Je kan gewoon zeggen dat het  voor jou wel geld en dat jij er wel problemen mee hebt en dat hele dank aan de eerlijke mensen gewoon weglaten. 
Dat was namelijk wel degelijk bedoeld om het zo op te vatten want  het is eigenlijk een totaal overbodige opmerking. 
Maar ja je maakt  hier mee natuurlijk wel zelf iets heel duidelijk he.

Maar ik ga hier verder niet op in want  je zoekt er gewoon naar.

-------------

Datum bericht: 29 Augustus 2012 om 23:43
Originally posted by macheri macheri wrote:

Je kan gewoon zeggen dat het  voor jou wel geld en dat jij er wel problemen mee hebt en dat hele dank aan de eerlijke mensen gewoon weglaten. 
Dat was namelijk wel degelijk bedoeld om het zo op te vatten want  het is eigenlijk een totaal overbodige opmerking. 
Maar ja je maakt  hier mee natuurlijk wel zelf iets heel duidelijk he.

Maar ik ga hier verder niet op in want  je zoekt er gewoon naar.

misschien begrijp je mij niet ik ben een Belgje , en ben ik te dom om te begrijpen wat jij nu bedoeld
wat ik zoek ik mensen die terug beginnen te investeren in het forum en niet naar kleine woorden zoeken om iets in gang te zetten

-------------

Bericht van: Esther1963
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 00:04
Ik ben maar een nieuweling hier, maar geen nieuweling op allerlei (honden)forums en werkelijk overal is het ook hetzelfde, er is maar weinig nodig om een ander te laten ontploffen. En ik maar denken dat die handwerkende dames wat milder waren met elkaar in omgang... blijkbaar verkeerd gedacht? Maar ik moet zeggen, ik vermaak mij hier prima en vooralsnog vind ik een ieder heel mild hier, moet je eens langskomen op een hondenforum.... tja daar wordt pas echt met sh*t gegooid LOL

-------------

Bericht van: dine
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 02:05
Vikike wat de argumenten 'weer en kinderen' betreft, klopt het helemaal hoor wat de dames zeggen.

Meer dan de helft van de vakantie was het zo'n rotweer dat je bijna niks anders kon doen dan achter je pc zitten en in Nederland starten de scholen vroeger dan bij ons. Ik denk dat de Belgskes eerlijk gezegd volgende week (bij de start van het nieuwe schooljaar) ook niet veel aanwezig zullen zijn.. Wink

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 11:00
Mijn probleem niet, maar door die regen zullen veel mannen en kinderen ook liever achter de computer hebben willen zitten.

Ik heb het op het moment ook druk met de burgerlijke stand van mijn poppenfamilie.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 11:07
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Ik ben maar een nieuweling hier, maar geen nieuweling op allerlei (honden)forums en werkelijk overal is het ook hetzelfde, er is maar weinig nodig om een ander te laten ontploffen. En ik maar denken dat die handwerkende dames wat milder waren met elkaar in omgang... blijkbaar verkeerd gedacht? Maar ik moet zeggen, ik vermaak mij hier prima en vooralsnog vind ik een ieder heel mild hier, moet je eens langskomen op een hondenforum.... tja daar wordt pas echt met sh*t gegooid LOL

nou vlak het hier ook niet uit hoor, M'n pa zei altijd als er geen haan is om de boel te controleren wordt het een bende in het kippenhok

Nou hebben we hier op het forum een prachthaan en die kan bepaalde dingen op z'n belgisch zo mooi onder woorden brengen, dat vindt ik toch van onze zuiderburen. Ons hollanders zijn misschien vaak te kort door de bocht, vindt het altijd een heerlijke manier zoals zij het onder woorden brengen. (Zij kuisen het huis, wij schoonmaken) heb eerlijk gezegd geen zin in beide

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 11:23
Op het hondenforum zijn verschillende moderatoren maar dan nog gaat het er hard aan toe en ik geloof dat ik ergens in juli nog uitgemaakt ben voor het volgende "Een schoolvoorbeeld van een gefrustreerde feminist in de overgang" en dan heb ik het over het kippenforum en degene die mij zo beschreef was een man. LOL Ach hij is hier ernstig voor op de vingers getikt door de moderator van het kippenforum, maar hier zit geen moderator en ik ben nog geen scheldpartijen tegen gekomen (of ik heb niet goed gelezen Wink) Dus ik weet niet wat beter is, wel of geen moderator. 

-------------

Bericht van: dine
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 12:52

in juli nog uitgemaakt ben voor het volgende "Een schoolvoorbeeld van een gefrustreerde feminist in de overgang"

Overduidelijk wie hier de gefrustreerde is. LOL
Hier bij ons zouden ze antwoorden : Wat is er jongen ? Mocht je vannacht niet van je vrouw ? Wink

Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 12:55
Originally posted by dine dine wrote:

in juli nog uitgemaakt ben voor het volgende "Een schoolvoorbeeld van een gefrustreerde feminist in de overgang"

Overduidelijk wie hier de gefrustreerde is. LOL
Hier bij ons zouden ze antwoorden : Wat is er jongen ? Mocht je vannacht niet van je vrouw ? Wink

Inderdaad.... dat is precies wat ik wilde neerschrijven, maar niet gedaan omdat het olie op het vuur is bij zo'n vent dus hij is door alle andere vrouwen ook op de vingers getikt. Maar niks geen excuses he van het trotse haantje... LOL ik heb het maar zo gelaten (goh wat ben ik aardig http://www.forumsmilies.nl" rel="nofollow"> )

-------------

Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 14:48
Hey dames, ik zit in Zuid Frankrijk.........waar het regent.......en ik DUS even achter de pc zit...... WinkSmile. Ik denk dat voor ons allen geld t"rust en regelmaat" en dat dat  vaak ver te zoeken is in de vakantieperiode....Het was mij al opgevallen voor ik weg ging dat het rustig is op het forum. Ach dan hebben we weer een en ander te vertellen als we elkaar weer treffen hier,toch?!

Bericht van: Guests
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 19:44
Originally posted by dine dine wrote:

Meer dan de helft van de vakantie was het zo'n rotweer dat je bijna niks anders kon doen dan achter je pc zitten en in Nederland starten de scholen vroeger dan bij ons. Ik denk dat de Belgskes eerlijk gezegd volgende week (bij de start van het nieuwe schooljaar) ook niet veel aanwezig zullen zijn.. Wink

Klinkt mij niet logisch in de oren, ik heb juist meer tijd voor de computer nu de kinderen weer naar school zijn.

Bericht van: katelijne
Datum bericht: 30 Augustus 2012 om 20:07
Bij ons zijn de eerste dagen echt wel hectisch.
De kinderen komen de eerste week elke dag met een lijstje naar huis om spulletjes aan te kopen.
De boeken moeten gekaft worden.
En dan heb ik het nog niet over de dagelijkse ritjes naar school : 's morgens brengen, 's middags ophalen om thuis te eten, daarna terugbrengen en daarna weer ophalen. 

-------------
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 31 Augustus 2012 om 11:50
Ik was gewoon een paar daagjes lekker vakantie aan het vieren. Daar mijn laatste minivakantie dateerde uit 2008 was ik hier heel hard aan toe :)
Enige wat jammer is: ik was bezig met een mooie sjaal van garns en die ligt nog in de auto die nu niet voor de deur staat... Het was te laat vannacht om alles uit de auto te halen hihi. Anders was ik nu nog niet op het forum geweest :P

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 31 Augustus 2012 om 22:08
Zoals ik al eerder gezegd heb,ben ik op dit moment met andere dingen bezig dan met handwerken. Het staat allemaal een beetje op een laag pitje. Maar dat komt allemaal wel goed hoor, hoop ik

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 03 September 2012 om 13:04
Ik hoop vanaf nu volledig terug te zijn eventjes een beetje tijd nodig voor mij en mijn gezin

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: Nova
Datum bericht: 03 September 2012 om 14:08
Ik mag niet te veel doen. Ik heb nu gelukkig vakantie, maar ik mag niet teveel achter de computer, haakwerk rustig aan en breiwerk ligt stil. Sinds anderhalve week terug zit ik weer met nek en schouderklachten. Nou ja, wel wat langer hoor. Mar anderhalve week geleden ben ik teruggefloten door mijn lichaam. Pijn in nek en schouders met tintelingen en doof gevoel links.
Het gaat nu eindelijk weer wat beter, maar ik moet wel goed oppassen.

Ik had nog wel iets afgemaakt voordat ik niets meer mocht. Ik heb gisteren geprobeerd een foto te plaatsen bij creaties, maar mijn computer wilde niet. Dus ik probeer het later nog een keer.

-------------
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net