Print Pagina | Close Window

Nieuw jaar, nieuwe aankopen

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=32202
Print Datum: 01 Juli 2024 om 08:30
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Nieuw jaar, nieuwe aankopen
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Nieuw jaar, nieuwe aankopen
Datum bericht: 03 Januari 2013 om 14:33
Ik begin maar een nieuw topic.

Bij Action een laminator en twee pakken plastic daarvoor plus twee bol blauw en twee bol donkerroze. Bij Kruidvat een zakje knutselfrutsels, lint, applicatie, knoopje, kwastje, pailetjes. Bij Wibra bruine, paarse en aqua Nova katoen. En bij Bart Smit een bruine kleine Simba, daar was er maar eentje van dus niet allemaal naar het centrum van Apeldoorn hollen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Antwoorden:
Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 03 Januari 2013 om 22:54
Ik heb wat bolletjes catania katoen gekocht

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: JePe
Datum bericht: 03 Januari 2013 om 23:46
Ik ben zelfs nog niet in een winkel geweest. Laat staan dat ik iets om te knutselen gekocht zou hebben. Ik zou haast zeggen: wie het langste niets koopt, lijkt me veel moeilijker voor al die knutseldames hier....

-------------
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/


Bericht van: MariaLA
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 09:07
heb nog voldoende garen liggen. Heb mezelf opgelegd eerst een en ander (af)te maken voordat ik weer verder ga inslaan.
De lijst met to do is nog lang genoeg.....en de voorraad garens ook


Bericht van: lori
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 09:15
Ik ga straks een haaknaald 1.75 of 1.50 halen.


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 10:23
Ik heb wol gekocht, voor mijn nieuwe project.:) de grote hond.
Nu mijn huidige afmaken, en ik heb nog wol liggen voor 2 Amigurumi voor de kinderen, enig voor een sjaal voor mezelf.


Bericht van: lori
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 17:43
Geen haaknaald gevonden, ik hoopte daar wel voor te slagen bij de kringloopwinkel in Arnhem.
Ik heb wel een leuk knutselboekje gekocht voor de meiden, als nieuw voor 50 cent. En een hobbydoos, een beauty-case voor kinderen zeg maar, fel groen maar met inzetbakje, ook voor 50 cent.

Ook heb ik nog even gekeken (ja, ik weet het, het heeft niets te maken met hobby) bij de rollators maar 17.50 vond ik nog behoorlijk aan de prijs, zeker omdat de roest er al opzat.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 17:52
Rollator = wandelen = hobby. Jammer van die roest.

Als ik weer rommelmarkten en kofferbakverkopen ga aflopen zal ik er aan denken, haaknaald 1,5 en/of 1,75. 1,5 zit soms in die pakketten katoen van Lidl, daar heb ik er eentje vandaan. De andere dunnetjes, nog van mijn schoonmoeder, heb ik al weggegeven.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: mineke.j
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 18:36
Ik heb wol gekocht om een sjaal te haken en sokkenwol om handschoenen te gaan breien. Dat heb ik nog nooit gedaan dus dat wordt een leuke nieuwe uitdaging. Daarvoor had ik wel nieuwe naaldjes nodig (ik had geen 2mm).

-------------
http://minekeswerkjes.blogspot.com/


Bericht van: lori
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 18:43
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Rollator = wandelen = hobby

Goh, zo had ik het nog niet bekeken, het was meer van iets minder pijnlijk komen van A naar B, vooral bij boodschappen doen.
Ik heb ze een maand of 2 geleden gezien bij een andere kringloop voor 7.50 en 10 euro, maar toen wilde ik er nog niet aan.
Tja, de leeftijd en het feit dat ik 'm niet elke dag nodig heb....
Gelukkig ben ik nu "verstandig" geworden: beter op je 55e met een rollator genieten van wat wel kan als thuis zitten kniezen.
Dus volgende week ga ik met een van de kinderen even naar die andere zaak, kijken of ze ze nog hebben.
Ik laat het weten als ik geslaagd ben.


Bericht van: Karina
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 20:07
ik heb vandaag bij de wibra paarse wol gekocht. Daar ga ik een col van haken voor mijn dochter.
bij de action een pakketjes vogelhuisjes maken van papier. Een heel gefriemel maar de kinderen vinden het leuk om te doen


-------------
groetjes Karina


Bericht van: ElleBelle
Datum bericht: 04 Januari 2013 om 22:23
net een bestelling gedaan:

Haaknaald met scherpe punt
2 clover haaknaalden
2 haakboekjes (granny squares en gehaakte applicaties)
toerenteller
oorbelhaakjes
en kunststof ringen

Hopelijk moet ik er niet te lang op wachten :-)


-------------


http://pinterest.com/ellejientje/


Bericht van: cootje48
Datum bericht: 05 Januari 2013 om 16:39
Vandaag bij Action 2 bollen dikke acrylwol in paars/roze voor een col gekocht.

Bij de hobbywinkel noodgedwongen een nieuwe rits voor in de werkjas van hubbie (wat een rotklussen zijn dat toch)

Bij de kringloop sokkennaalden voornemen voor dit jaar eindelijk sokken leren breien....... wat boekjes o.a pergamano voor de opa van mijn man die op zijn 94e nog volop kaarten maakt en een boekje met traktaties, jongste wordt in maart 4 en dan moet er op school en op het kdv getrakteerd worden.
(en nog een oude snijbonenmolen voor in mijn retro keuken..... en voor de snijbonen uit eigen tuin)



Bericht van: francisca
Datum bericht: 05 Januari 2013 om 18:29
lori wil wel even in mijn verzamelzak kijken of ik een haaknaald 1,5 of 1,75 dubbel heb kun je die tegen verzend kosten krijgen

-------------
Anne-Marie


Bericht van: lori
Datum bericht: 05 Januari 2013 om 19:52
Als je genoegen neemt met postzegels zou het kunnen.
Geld overmaken zit er niet in, sorry.


Bericht van: francisca
Datum bericht: 05 Januari 2013 om 20:12
is geen probleem een leuk patroon is ook goed heb je een pm gestuurt

-------------
Anne-Marie


Bericht van: lori
Datum bericht: 05 Januari 2013 om 21:56
Ik wilde je een nieuw patroontje toesturen, in zoverre nieuw dat ik 'm hier nog niet gezien heb) maar ik zie nergens staan hoe ik een bestand mee kan sturen
Wil je mij een mailtje sturen zodat ik kan antwoorden, op die manier weet ik nu wel hoe ik een bestand kan meezenden.

* vergeet bovenstaande maar, ik denk dat het beddtijd is ik heb je een patroontje gestuurd.


Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 15:11
hoi allemaal,
gelukkig net wat garen bij de zeeman en tablet in de aanbieding van kruidvat en voorlopig helemaal nix! mag minstens 6 weken me voet niet belasten en me andere is gekneusd!
dus dat wordt lekker veel haken!ieder nadeel heb zn voordeel zou cruyff zeggen


Bericht van: muis28
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 15:15
even iets kopen zit er op dit moment niet in, gelukkig heeft mijn moeder een grote voorraad garen.
Hier ben ik even in wezen 'shoppen' voor de pannelappen die ik aan het haken ben.
Wel lekker om toch iets nieuws te kunnen maken, zonder dat het geld kost.


-------------
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 17:26
Ik heb net kaarten via vakantieveiling gekocht voor Peter pan in ziggo dome.
Ik ga samen met mijn moeder. Lekker een avondje uit.
Het lijkt me echt prachtig,


Bericht van: Jips
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 18:33
Wij hebben donderdag met het hele gezin geshopt in Utrecht en daar hebben we een hoop bij de Action gekocht. Prachtige nieuwe Action in winkelcentrum Kanaleneiland.
Mijn leukste aankoop daar was voor mezelf een megazacht donkerblauw fleece borgvest met capuchon. Als ik het aan heb lijk ik wel een beertje zegt mijn man LOL
Verder ondergoed voor de jongste, verzorgingsartikelen, afwaskwasten en natuurlijk snoep, koek en snacks.
 
Verder in het centrum nog wat kleding gekocht voor de jongens en voor moeders het een en ander aan lingerie Wink
 
Voor de hobby heb ik dit jaar nog niks gekocht. Ik wil eerst mijn voorraad nog wat verder uitdunnen! Tongue


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: cootje48
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 18:37
ow die action zit bij mijn werk om de hoek, toch maar eens een lunchpauze aan spenderen


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 18:49
Ik heb mezelf voorgenomen om maar eens voorraad op te gaan maken, maar nu kom ik er net achter dat ik bijna geen rode Soft van Zeeman meer heb. Oef... moet ik morgen, als mijn verkoudheid het me toelaat tenminste want ik hoest mijn longen uit mijn lijf, toch maar even op de fiets

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 19:16
Ik weet niet of het Soft was, maar ik zag uit mijn ooghoek prachtige bordeauxkleurige bollen lggen bij Zeeman. Ik ben maar snel doorgelopen, want ik heb nog 7 iets anders getinte rode Zeeman wol liggen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 06 Januari 2013 om 22:01
Het pakje is even blijven liggen door de kerst en oud en nieuw. We moesten speciaal naar het andere dorp, want eerst was de brievenbus versmalt en daarna helemaal weg gehaald. En ja ik kon hem weer met de postbode meegeven, maar dat durfde ik niet meer.
 
Maar zaterdag zijn de haaknaalden en wat andere dingetjes echt op de post gegaan. Nu maar hopen dat ze niet weer bij mezelf terug komen.


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 07 Januari 2013 om 13:54
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik weet niet of het Soft was, maar ik zag uit mijn ooghoek prachtige bordeauxkleurige bollen lggen bij Zeeman.


Ik ben bang dat het hem vandaag niet gaat worden. het regent hier en ik ben net aan het opknappen. Morgen is er weer een dag Big smile


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 30 Januari 2013 om 15:04
Ik had een VVV bon en een aantal boekenbonnenliggen: een kleine harde Baby Born, het hobbitboek (de prismapocket ligt aan flarden), Diana Haakmode, Gebreide dieren, Haken voor mannen, drie witte bolletjes dunne Action wol, een kleine wok en multivitaminen voor 65+. Droog op de heenweg en terugweg en niet weggewaaid.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: zakdoek
Datum bericht: 30 Januari 2013 om 15:14
De Wibra had vandaag een kast vol! Ik heb mooie (vind ikSmile) Bianca gekocht. Beetje zandkleur-beige-bruinachtig.  Daarna liep ik langs de Zeeman en die bleek prachtige Royal te hebben liggen. Gemelleerd roze-paars-groen-beige. Een soort heidelandschap. Tja, daar ook maar wat van meegenomen.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 30 Januari 2013 om 15:34
Gisteren bij de kringloop een breinaaldenkoker gekocht voor 10 eurocent plus een elecrospel voor 3-6 jarigen voor 1.50 daar zat de batterij nog voor bij .
 
Ik kwam wel drijfnat thuis terwijl de buienradar toch aangaf dat de buien onder ons langs zouden gaan
 


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 30 Januari 2013 om 16:04
Piet Paraplu van SBS6 zei gisteren dat er eerst regen zou komen waarna er buien zouden volgen. Ik dacht meteen bedoelt ie nou driftbuien? Wat is het verschil tussen regen en buien?

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 30 Januari 2013 om 16:12
Ik ben ook droog gebleven op de heen en terugreis (op de fiets)naar Naaldwijk.Bij de kringloopwinkel  het boek Breien,truien voor alle seizoenen,gekocht en een sprookjesboek.Plus een speelgoedbus met blokken en poppetjes.Bij de wibra wol en bij Zeeman verschillende boekjes.Zeeman heeft ondertussen een hele bibliotheek met kleine brei en haakboekjes.In de wolwinkel blauwe Katia wol gekocht voor een poncho en bij C&A een paar truien. Tijdens het winkelen viel er een flinke bui maar toen heb ik even een portie kibbeling genuttigd.

-------------


Bericht van: merelx
Datum bericht: 30 Januari 2013 om 16:23
wou net breinaalden halen nummertje tien bij de zeeman, gisteren voor het eerst aan het breien geslagen... maar helaas, was op...  breien word mn ding denk ik niet, haken is het helemaal!!!Smile
 
verder nog weinig geshopt.... morgen denk ik weer als ik na het breicafe ga(waar ik haak)...


Bericht van: drempt
Datum bericht: 30 Januari 2013 om 17:32
ik heb vorige week  phildar partner 3,5 gekocht grijs wit en paars voor bunty
ik heb vorig jaar een jongenskonijn gebreid met acryl van de zeeman, voor mijn zoon.
hij is heel erg gaan pluizen ik vind de wol een beetje tegenvallen eerlijk gezegd!
dus vandaar phildar!!


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 31 Januari 2013 om 12:55
Bij de Action: nog maar een papierblok met mooie motiefjes, een houten letterbak in de vorm van een hart, wiebeloogjes voor de kinderen om mee te knutselen en verschillende kleertjes voor de Baby born; een jasje, een tuinbroek en een fleecepak (alles in tweevoud) voor 1,95 per stuk.
Bij Kruidvat: vilt, borduurgaren en een pakketje met 5 verschillende stofjes.

-------------
Groet,

Yobsje


Bericht van: okkiepowerrr
Datum bericht: 31 Januari 2013 om 18:49
ik heb wat catania gekocht en een kam tang met kam snaps en een paar patronen bij babsie en mala
verder een zeer leuk speeltje voor charly bij de dieren winkel en een paar speeltjes voor de valkjes. en vandaag twee bossen blommen voor mijn mama gekocht . `1 voor elk zeer been want ze heeft zoon last van haar benen


-------------
okkiepowerrrcharly.blogspot.com



Bericht van: Jessie2845
Datum bericht: 01 Februari 2013 om 09:26
Oh Yobsje, die letterbak heb ik ook gisteren gekocht, en ook een papierblok met mooie motiefjes. Daarmee ga ik de achterwandjes bekleden van de vakjes van dat hart. Ik ga m in de gang hangen met mn eerste ami's er in. Want nu liggen ze een beetje rond te slingeren.
 
Verder bij de Action ook witte takken en houten hartjes en bloemen, daarmee ga ik een hanger maken met gehaakte  vogeltjes er aan. Weer een leuk kadootje om te frobelen, voor 3 euro en wat restjes katoen.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 01 Februari 2013 om 10:59
Breiboek voor hippe meiden bij Bruna. Afgeprijsd van € 14,99 naar 3,99.

Ik kijk aldoor naar die kibbelingen van Frea. Jaloers!!! Ik moet maar weer eens naar de markt, daar zijn ze het lekkerst.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: MG Jewelry
Datum bericht: 01 Februari 2013 om 11:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Piet Paraplu van SBS6 zei gisteren dat er eerst regen zou komen waarna er buien zouden volgen. Ik dacht meteen bedoelt ie nou driftbuien? Wat is het verschil tussen regen en buien?

Haha, Magtelt, ik dacht dat ik alleen Piet Paraplu zoals jij hem noemt wazig vind met zijn weerpraatjes, maar gelukkig sta ik niet alleen LOL


-------------
http://madebymg.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://madebymg.blogspot.nl/


Bericht van: Nova
Datum bericht: 01 Februari 2013 om 11:41
Ik mag niets kopen van mezelf, ik mag niets kopen van mezelf, ik mag.. oh kijk nou, mooie catana garen. Pfft, weer 2 bolletjes gehaald. Het liefst had ik van ieder kleur bolletje 1 meegenomen, maar dat laat mijn budget nu niet toe.
Haaknaald 2,5 (ergonomisch van Clover) gekocht. Ik ben zo blij met de nieuwe hobbywinkel in Hillegom. Mijn portemonnee is niet blij LOL. Ze gaan ook Clover haaknaald 1.75 en 1.5 erbij halen voor mij, die staan ook nog op mijn lijst.
 
En het boek babycadeautjes haken staat nog op mijn lijstje.
 
Het is zo lastig om eerst je voorraad te gebruiken, als je iedere keer zulke mooie garen ziet.


-------------
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 02 Februari 2013 om 11:17
Bij de kruidvat leuke pastel kleuren vilt gehaald, en verder mag ik van mijn portemetniks alleen maar hard door lopen

-------------


Bericht van: JePe
Datum bericht: 02 Februari 2013 om 11:31
Al diverse malen in de verleiding gekomen maar tot nu toe nog niets gekocht. Ik doe het nog met mijn voorraad. Ben nu dus met sokken voor mijn kleinzoon bezig. Verder heb ik genoeg mooi garen waar ik eerst wat mee kan doen. Dus ik zou het hele jaar niets hoeven kopen. Ik ben toch benieuwd of ik dat echt zo lang volhoud. Smile

-------------
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/


Bericht van: widdy
Datum bericht: 02 Februari 2013 om 15:15
Ik ben weer bezweken en heb het lentenummer van Fatto a mano gekocht en een paar bolletjes wol van Lang Yarns voor één van de projectjes uit het boek. Nu alleen eindelijk het vorige afwerken voor ik hieraan mag beginnen van mezelf Wink

-------------
Groetjes, Tineke


Bericht van: jetje1970
Datum bericht: 02 Februari 2013 om 23:14
Jullie schuldWink
Vandaag bij Kruitvat geweest, knoopjes, strikjes/bloemetjes, lapjes stof en lint gekocht.
Daarna naar Action, weer lapjes stof, lintjes, rieten krans, haakpakketjes en nog wat decoratie spulletjes gekocht. Gelukkig deze week geslaagd voor mijn examen, dus krijg ik mijn examengeld van mijn werkt gever terug gestort. Mag ik van mezelf nog wat haakgaren voor bestellenBig smile.
 
Gr. Rianne


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Februari 2013 om 10:13
Rianne, gefeliciteerd met je examen en met je aankopen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Nova
Datum bericht: 03 Februari 2013 om 10:50
Gefeliciteerd met je examen.

-------------
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates


Bericht van: lori
Datum bericht: 03 Februari 2013 om 11:01
Gefeliciteerd met je diploma.


Bericht van: ladyken
Datum bericht: 03 Februari 2013 om 13:04
ja proficiat met het geslaagd zijn in je examen

en inderdaad jij mag je zelf trakteren op heel wat moois voor je hobby



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 12:02
In de Kringloop van Twello een poppenreiswieg, miniledikantje en een grote rieten waaier voor de zomer.

En net bij Zeeman witte fliedertjeswol en dunne witte wol om samen in en winterse poppenoutfit te verwerken voor kleine Baby Born.

Bij AH Babywereld van Phildar en Sandra Nieuwe Haaktrends 20.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 12:40
Magtelt,wat leuk dat je dit topic weer naar voren gooit. Anders was ik vandaag ook op zoek gegaan naar het topic.
 
Sinds oktober vorig jaar hebben wij bij ons in het dorp ook een kringloopwinkel.Deze was al na 2 maanden uit zijn jasje gegroeid. Ander pand gezocht en sinds gisteren opnieuw geopend.
 
Ik heb gister dus een poppenledikant en een poppenkinderstoel gekocht.Zo leuk.
Morgen ga ik voor een weekje naar Duitsland en daar koop ik altijd veel wol. Dus mag mij lekker uitleven.


-------------


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 12:48
vandaag even bij de action geweest helaas hadden ze nog maar 3 bollen pink.ga gewoon nog even eind van de week kijken.als ik boodschappen ga doen voor meer bollen, ook vandaag kreeg ik via de post het haakboekje van christel krukkert haakparty op de boederij,

-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 12:59
Pink is een lentekleur, die komt vast wel weer.

Leuk, Frea, jij poppenmoedert ook lekker. Prettige vakantie en vette buit gewenst.

Het reiswiegje is voor Pippi, dat gaat mee op reis naar de hobbydoosdag, maar dan mag mijn pop er wel even in.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pippie
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 13:16
Manlief is naar het Kruitvat gegaan om een barbie voor mij te kopen.
Kostte wel iets meer dan een scheet en drie knikkers(uitdrukking van Magtelt), maar ze is heel lief. Schoondochters hebben wel barbies, maar ik moet NU kleertjes haken.
Kennen jullie dat? Neeeee, natuurlijk niet .


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 17:47
Nee, Pippi, dat is mij geheel vreemd. Wat ik erg heb is dat ik een nieuw puzzelboekje in één keer wil oplossen.

Dan heeft je man zeker een echte Barbie gekocht. Van Mattel. Dat zijn dure juffies, ook in onderhoud, die willen een Ferrari of Porsche en allerlei schoenen en juwelen. Ik hoop dat ze genoegen neemt met je gehaakte kleren.

Mijne is een nepperd van Action, maar ze is wel zwanger, dus 2 voor de prijs van 1.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 18:02
Hoestdranken, keelpastilles en paracetemol gekocht

-------------


Bericht van: jetje1970
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 18:55
Nou dat Simone dat klinkt niet zo goed.
Geen leuke aankopen (maar soms wel prettig om in huis te hebben).
Beterschap dan maar?
 
Gr. Rianne


Bericht van: pippie
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 19:35
Manlief en ik allebei nieuwe bril, van de kleinkinderbijslag! Tjonge, een rib uit mijn lijf! Maar als je het nog hebt, heb je( ik dus) eigenlijk niets te klagen. De huidige bril laat de verf los, na zoveel jaren. Dus het was niet helemaal overbodig!


Bericht van: drempt
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 19:50
Originally posted by pippie pippie wrote:

Manlief en ik allebei nieuwe bril, van de kleinkinderbijslag! Tjonge, een rib uit mijn lijf! Maar als je het nog hebt, heb je( ik dus) eigenlijk niets te klagen. De huidige bril laat de verf los, na zoveel jaren. Dus het was niet helemaal overbodig!
nou
 
dan kunnen jullie elkaar weer eens diep in de ogen kijken hahahhaaWink


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: pippie
Datum bericht: 28 Februari 2013 om 20:23
Daar verheug ik me dan maar op, duurt nog twee weken!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 01 Maart 2013 om 11:36
Een pakje vilt en twee kleine porceleinen bakjes voor de poezenmelkjes (koffieroomcupjes) bij Xenos en het Oranjebreiboek en de Kuifjefilm en een Hergé documentaire vast voor moederdag en vaderdag bij Boekenvoordeel.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pippie
Datum bericht: 01 Maart 2013 om 12:11
Ga je koninklijk breien?


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 01 Maart 2013 om 16:15
Nee, dat boekje is voor de hep. Ik ben niet zo vreselijk koningsgezind, alleen vind ik een president ook niet zo tof. Stel dat de laatste twee premiers president van Nederland waren geweest. Toch een ander slag dan Obama.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 01 Maart 2013 om 18:51
Originally posted by jetje1970 jetje1970 wrote:

Nou dat Simone dat klinkt niet zo goed.
Geen leuke aankopen (maar soms wel prettig om in huis te hebben).

Beterschap dan maar?

 

Gr. Rianne


Een flinke verkoudheid, gelukkig geen griep


-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 11:52
Waterloopleinmarkt in Ugchelen, vette buit: tienerpopje 34 cm, Famosapopje 31 cm, hemelbedje 35 cm en rieten wiegje 23 cm, 3 tunische haaknaalden (voor de hobbydoosdag, ik heb die nummers al), tashandvaten. ,€ 4,50 gaat naar het goede doel, namens mij. Misschien is dat voor het behoud van de kerk, zodat ze meer rommelmarkten kunnn houden.

Er lagen stapels Knip en Ariadne, maar die heb ik laten liggen. Ik weet nu al niet waar ik tijdschriften moet laten, zodat ik ze terugvind.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 12:05
Magtelt, ben jij een beetje koopziek??? Of was het echt alleen ter ondersteuning van de kerk?

-------------
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 12:28
Ik heb net het boek babywereld van phildar gekocht ,heel leuk boek

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: ridder204
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 12:36
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

voor de poezenmelkjes (koffieroomcupjes) .
hahahaha mag jij ook niet alleen koffiedrinken? Ik word hier wakker gemaakt als het koffietijd isSmile


-------------
groetjes margriet http://postimage.org/" rel="nofollow">


Bericht van: BettyKleien
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 12:53
Hoi ,heel fel neon rosé bij action voor 59 eurocent gr betty


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 02 Maart 2013 om 15:35
Nee, Lida, het was puur voor de kerk. Ik was niet van plan poppen te kopen, maar deze twee waren schoon, de andere zaten vol vlekken, daar begin ik niet meer aan. En het hemelbedje had ik nog nooit gezien, daar kan ik wat mee. Met het rieten wiegje ook. De haaknaalden zijn voor de hobbydoosdag, voor mijn cursisten tunisch haken. Ik weet niet of ik zelf iets met de handvaten ga doen, ik heb liever zo'n schouderriem, maar voor 50 cent liet ik ze niet liggen. Ik kan ze per envelop naar liefhebbers sturen. Op de markt zijn ze erg duur, vind ik.

Ik heb Babywereld ook gekocht, er staan naast kleren allerlei projecten in voor de babykamer, slingers, lampekap, kleerhanger en zo.

Wij hebben de koffieroomcupjes vooral voor de katten, en als er dan visite room/koffiemelk wil, grijpen we niet mis. Ik koop speciaal heel kleine lebberbakjes daarvoor bij Xenos en dat soort winkels.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Maart 2013 om 16:56
Ik heb allerlei spul bij de Action gekocht, zie topic Action, en twee haakboeken, Bloemblokken (maar het zijn ook rondjs, driehoeken, en 6 hoeken) en Amigurumicadeautjes.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Maart 2013 om 17:58
En daar ben ik weer: 2 gouden bolletjes Ina en twee felgroene katoenen Nova, een boekje Accessoires van stof bij Wibra en speciale opzettandenborstels bij Kruidvat.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 13 Maart 2013 om 22:59
Bij de boekenvoordeel en euroland kleine knoopjes gekocht voor barbie en poppenkleertjes

-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 14 Maart 2013 om 11:19
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Bij de boekenvoordeel en euroland kleine knoopjes gekocht voor barbie en poppenkleertjes


Euroland heeft die ook, minder dan 3 mm doorsnee, toch? Ze hadden ze gesorteerd op kleur of gemengd. Bij de kaartenmaakhoek.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 14 Maart 2013 om 16:40
3 Bolletjes Catania, ik had een lijstje met 5 kleuren, maar 3 kleuren waren er niet. Bij Hobbyvoordeel had ik laatst een paar mooie kleuren Phil cotton 3 gekocht, daar wilde ik nog een paar van, maar die hadden ze niet meer. En ook nog 4 felle kleurtjes Bravo gekocht, ik heb daar nog nooit mee gehaakt.

-------------
Groet,

Yobsje


Bericht van: breienmaar
Datum bericht: 14 Maart 2013 om 18:58
me helemaal te buiten gegaan!!!
haakkatoen allemaal leuke kleurtjes, boekje ami beesten, boekje theemutsen breien!
was veel te veel, maar nu geen verzendkosten, o ja sokkenwol ook nog


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 15 Maart 2013 om 00:16
Klopt, bij de boekenvoordeel de roodtinten in een zakje, de groentinten en de blauwtinten bij elkaar en een beetje wit erbij
Euroland had ze gesorteerd

-------------


Bericht van: Jips
Datum bericht: 16 Maart 2013 om 17:35
Voor het eerst in maanden weer een paar bolletjes gescoord: 4 fluor roze bollen saskia uit de folder die as maandag ingaat.
 
Ik heb voor beide zonen ook 2 balen fluor enkelsokjes gekocht in geel en groen en voor mezelf een potje fluor oranje nagellak.


-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.


Bericht van: Saskia_
Datum bericht: 16 Maart 2013 om 18:21
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

me helemaal te buiten gegaan!!!
haakkatoen allemaal leuke kleurtjes, boekje ami beesten, boekje theemutsen breien!
was veel te veel, maar nu geen verzendkosten, o ja sokkenwol ook nog

Thumbs Up


-------------
Groetjes Saskia ♡♡♡



Bericht van: drempt
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 07:56
Ik heb 3 patronen besteld bij stip en haak aap lieveheersbeestje en schaap

Ben benieuwd wanneer ik ze krijg

-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 09:10
Oh leuk drempt,ik moet alleen de pootjes van het schaap nog,de rest zit al aan elkaar.
Ik heb alleen een beetje een wiebelhoofd ,weet jij misschien hoe je dat steviger kan maken?
Ik heb hem al een paar keer vastgezet maar hij blijft knikkenbollen.
In ieder geval veel plezier met je patronen,ze zijn erg leuk en ik had ze heel snel binnen.
Groetjes jenny

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: drempt
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 09:38
Originally posted by Gerbera Gerbera wrote:

Oh leuk drempt,ik moet alleen de pootjes van het schaap nog,de rest zit al aan elkaar.
Ik heb alleen een beetje een wiebelhoofd ,weet jij misschien hoe je dat steviger kan maken?
Ik heb hem al een paar keer vastgezet maar hij blijft knikkenbollen.
In ieder geval veel plezier met je patronen,ze zijn erg leuk en ik had ze heel snel binnen.
Groetjes jenny
 
oooo leuk leuk leuk
ik ben zo benieuwd Het zal wel na het weekend worden heb ze vrijdag pas besteld en betaald
ik weet niet wanneer zij de betaling dan ontvangt
 
Ik had eigenlijk gister al willen beginnen haha
heb jij het lijf van schaap ook met douce gehaakt van phildar??
tja een wiebelhoofd dat moeten we even aan de xperts onder ons vragen Ik heb geen idee dat opte lossen is het een los hoofd of haakje het hoofd direct aan het lijf??


-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 10:01
Ja ik heb ook douce gebruikt,maar doe het nooit meer,ik had er zelfs een draadje bij meegehaakt,maar zag nog steeds de steken niet.
Dit is dan ook mijn eerste echte beestje wat ik gemaakt hebt,wat ik moeilijk vond om in elkaar te zetten.
Ja het hoofd is los van het lijf gehaakt
Groetjes jenny

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: pippie
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 10:28
Het is eigenlijk altijd een kwestie van vullen. Als er niets meer bij kan, dan toch nog wat bijstoppen! Lange nekken doe ik een stuk piepschuim isoleer van buizen in. Dat zwarte spul. Werkt prima!


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 11:18
Okee pippie dat doe ik dan bij de volgende,al zou ik het willen,ik kan het niet meer los krijgen .
Bedankt

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: pippie
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 11:22
Ga jij eens gauw verder met je plaid


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 17 Maart 2013 om 13:38
Ha ha ja doe ik,ik begin aan niets nieuws

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 18 Maart 2013 om 15:40
Vandaag ingeslagen: wol bij Wibra- 5 bollen fluor roze en 2 bollen oranje. Bij de Zeeman 4 bollen créme royal en bij de voordeelboekhandel 5 bollen paars en 2 blauw. En vorige week in Duitsland ook de nodige bollen wol.Maar het lijkt hier wel of mijn halve familie zwanger is waaronder mijn jongste schoondochter,dus ik kan vooruit.
 
En ik vergeet het boek Babywereld van Phildar te vermelden. Leuk boek. 


-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 18 Maart 2013 om 16:16
Die oranje klink aantrekkelijk, toch maar de stad in woendsag. Morgen naar markt, bieb, Deka en AH, lekker lopend, 20 minuten heen, 20 minuten terug. in het zonnetje. Op dat winkelcentrum is wél een Zeeman; Wibra en Action missen we nog.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 20 Maart 2013 om 14:25
Efkes de stad in in de gure wind: Action een solar tuinlantaarn in de vorm van een steen, 3 bol felroze die je met zonnebril op moet breien, XXL big shirt met korte mouwen, voor als het eindelijk lente wordt. Kruidvat: droppies en 108 leuke kleine knoopjes in rood/roze, wit en blauw. Zeeman: 4 lichtrode en 2 donkerrode bollen. Wibra: kookboekenstandaard voor me breiboeken, fluor 2 groen, 2 geel, 2 roze en 4 oranje. Euroland: nieuw haakboek van Jan Eaton: Nieuwe haaktechnieken, volledig herzien en bijgewerkt.

Blijkbaar was het feest, want toen ik uit de bus stapte werd er met witte koude lichtelijk natte confetti gegooid.

Tegenwoordig zit er een frietloket in de Brinklaan schuin tegenover Wibra en Zeeman en naast Euroland is een ijssalon Soomerz verschenen. Die hebben we ook op ons winkelcentrum. In de winter is het Winterz kleding. Helaas had ik net gelunchd en tch meer trek in de koffie thuis met een paasschuimpje en chocolade eitje.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Semmama
Datum bericht: 22 Maart 2013 om 22:12
Originally posted by okkiepowerrr okkiepowerrr wrote:

ik heb wat catania gekocht en een kam tang met kam snaps en een paar patronen bij babsie en mala
verder een zeer leuk speeltje voor charly bij de dieren winkel en een paar speeltjes voor de valkjes. en vandaag twee bossen blommen voor mijn mama gekocht . `1 voor elk zeer been want ze heeft zoon last van haar benen
 
Even een vraagje. Blijven die kam snaps beter zitten dan drukknoopjes???? Die raken bij mij nl altijd weer los. Nu stuitte ik hierop en het ziet heel handig uit. Heb je er heel veel kracht voor nodig????


-------------
Net begonnen en nu al verslaafd.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 12:55
Er is dit weekend een rommelmarkt in de Beatrixhal. Eerst wilde ik er niet heen, omdat de PWAlaan nog openlag. Maar die is versneld weer in orde gebracht. De buit is een grote antiekerige pop van 70 cm, een vergroot tienerpopje van 32 cm, 18 bol oranje acryl, de dvd Mystic River en een rieten poppenreiswiegje. Pippi, ik neem beide mee naar de hobbydoosdag, jij mag kiezen welke je wilt hebben.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Bo'tje
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 13:10
Magtelt,
Wat een goed idee van die kookboekenstandaard. Ik heb er ook nog eentje liggen, maar had er nooit aan gedacht om die voor mijn haakboeken te gebruiken.....


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 13:22
Ik heb in mijn hobbykamer ook zo'n verstelbaar tafeltje van Blokker. Dat kun je schuin zetten, maar dan glipt het breiboek er telkens af en slaan de bladzijden dicht. Daar heb ik twee stukken elastiek omgeknoopt, probleem verholpen.

Die standaards zijn ook handig als je boeken, schilderijtjes, DVD's enz op Marktplaats wilt zetten, het fotografeert iets handiger.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lori
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 13:53
Wibra Arnhem had al niets meer van dat neon, schijnt ook niet meer te komen volgens de verkoopsters.

Magtelt, dat elastiek is inderdaad handig. Juist omdat alles er zo afschuift is mijn tafeltje naar de garage verhuisd.
Die mag dus weer terugkomen


Bericht van: pippie
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 13:55
Dat je aan mij denkt als je op een rommelmarkt loopt, super! Van mij mag j zo doorgaan


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 13:55
Dat arme tafeltje, hij kon het niet helpen. Fijn dat hij terug mag. Ik gebruik gewoon dat onderbroekenelastiek. Is het vaak gebruikt, dan gooi ik het weg.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Claire
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 13:55
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:



Die standaards zijn ook handig als je boeken, schilderijtjes, DVD's enz op Marktplaats wilt zetten, het fotografeert iets handiger.

Magtelt wat een slim idee van je, Thumbs Up deze standaard staat boven aan mijn lijstje


-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 23 Maart 2013 om 16:53
Bij Wibra is hij iets van € 1,90. Roestvrijstaal.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 26 Maart 2013 om 12:23
3 Bolletjes Catania, voor een rokje wat ik in opdracht mag haken. En bij Kruidvat een rol met 3 verschillende soorten lint en een doosje met bedrukt tape, de verrassing was groot toen ik het doosje openmaakte, in plaats van 7 rolletjes, zaten er 14 rolletjes in, ik zou eerst ook nog twee doosjes kopen, maar dat is dus niet nodig.

-------------
Groet,

Yobsje


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 03 April 2013 om 16:39
Ben weer eens langs de kringloopwinkel geweest.Gekocht: 1 hele grote doos kralen voor 1,50 euro. Een bak met verschillende knopen,1 pop voor 1 euro en 3 oude tijdschriften.
1 van Phildar met alle prijzen op het voorblad nog in guldens,marken,franken.Er staan heel veel spreien,kussens en gehaakte tafelkleedjes en randjes in uit grootmoederstijd. Ook in kinder en poppenformaatdekentjes.(geen flauw idee of dit aan elkaar geschreven wordt)Het boekje Handwerken van Anneke Koese-Tammeling uit 1960 en gezellige haakmodellen van vroeger,nu gemaakt van Durable katoen.,er staat op nr.1/76. Dus ik neem aan dat het uit 1976 komt.En die 3 boekjes samen voor 1,25 euro.


-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 April 2013 om 20:17
Een pop! Wat voor één is het? Een baby, meisje of Barbie?

Ik heb een ZOMERsjaaltje (hoor je dat weerman?) en een bolletje groen gekocht bij Action.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net