Print Pagina | Close Window

Wat heb jij op de naalden, etc. staan?

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=33832
Print Datum: 27 September 2024 om 16:40
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Wat heb jij op de naalden, etc. staan?
Bericht van: Guests
Onderwerp: Wat heb jij op de naalden, etc. staan?
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 15:07
Ik heb geen idee of dit onderwerp al eens is opgestart maar ik ben nieuwsgierig naar wat iedereen op dit moment aan het maken is (breien, haken, knutselen, naaien etc).
 
Ikzelf qua breiwerk:
de pop Koning Willem Alexander inclusief kleding (pop is af, bezig met mouwen in jasje en dan de broek nog breien)
de pop Prinses Beatrix inclusief kleding en accessoires
een kitten
een gebreide babypop 
jurkje voor een baby born
 
Qua naaiwerk:
ik wil de mouwen van een jasje inkorten, deze is ongevoerd dus fluitje van een cent.
 
Aan welke dingen werken jullie op dit moment??



Antwoorden:
Bericht van: Hobbydoos_gebruiker
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 15:37
Op dit moment ben ik een trui aan het breien met Bomull lin (zwart), ben ik nog aan het haken (kerstgroepje) en heb ik zojuist zijden garen ontvangen uit Amerika en hier ga ik een drietal sjaals van maken (ajourpatronen).
 
Dus ook ik ben nog lekker bezig ondanks dat ik ook nog een 36-urige werkweek heb.
 
Groetjes,


Bericht van: Cully
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 16:02
1. Ik wil half juli theelichtjes gaan trakteren, omhaakt met een bloem (heb er al 1 gepost in mijn creaties). Ik heb er min 12 nodig en heb er nu 5 af.

2. Een deurstopper uil. Uil is af, maar moet nog 1,5 vleugel, ogen en snavel.

3. Een omslagdoek

4. Een kerstkrans met vogeltjes (ja, ik ben er vroeg bij ).

5. Ik ben ook nog bezig met een vogeltje, wat deel uit maakt van een grote geheel.

6. Een half afgemaakt uiltje op sleutelhanger niveau.

Oeps, nu ik dit zo allemaal optype, mag ik geloof ik eerst wel eens iets af gaan maken, voordat ik met iets nieuws begin.   


Bericht van: Nova
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 16:18
Pfft, genoeg ideetjes op mijn to-do-list. Maar op dit moment ben ik bezig met:
- een babydeken. Vriendin is uitgerekend in oktober dus nog alle tijd.
- 2 kerstballen met rat.
- een bever.
- een col. Blijft waarschijnlijk UFO, ik vind de garen niet fijn aanvoelen. Misschien moet ik hem maar uithalen. Dan moet ik bedenken wat ik er dan van kan maken. Het voelt in ieder geval ruw tegen de huid. Dus geen col, sjaal, doek of deken.
- 2 patroontjes die ik aan het uittesten ben voor http://www.hobbywerkjes.nl" rel="nofollow - www.hobbywerkjes.nl .
 
En tja, manlief is erg streng. Eigenlijk mag ik maar 1 ding tegelijk doen. Ach, zolang hij dit niet door heeft LOL


-------------
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates


Bericht van: bloem
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 17:30
Op dit moment ben ik bezig een rokje en een bolero aan het haken.
 en een baby vestje aan heb breien .


-------------
oant Sjen


Bericht van: linda1959
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 17:47
http://www.freebits.nl/view.php?filename=533blogger_image_29262969.jpg" rel="nofollow">
en hier ben ik nu mee bezig voor de moment (poef omhaken )

-------------
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA


Bericht van: Guests
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 18:33
Originally posted by Nova Nova wrote:

 
En tja, manlief is erg streng. Eigenlijk mag ik maar 1 ding tegelijk doen. Ach, zolang hij dit niet door heeft LOL

Van ons zal hij niks horen hoor, wij zwijgen als het graf WinkWink


Bericht van: omajan
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 18:48
Ik ben met de theelichtjes van het patroon van Linda bezig voor een collega ter ere van haar nieuwe huis, zij is Marokkaans dus doe ik het in de kleuren van de Marokkaanse vlag, rood en groen.
Verder ben ik begonnen met poppekastpop Jan Klaassen 
 
Tussendoor wat onderzettertjes in diverse kleurtjes ( voor cadeautjes)


Bericht van: petraco
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 20:57
ik ben bezig en erg aan de vroege kant aan een kerstman en daarna is de kerstvrouw aan de beurd.
Maar dan is het wel op tijd  af.
 
PS wat een leuke dingen maken jullie allemaal en veel succes verder.Clap


Bericht van: Guests
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 22:35
Wat een leuke projecten allemaal!! Ik doe gelijk wat leuke ideetjes op.



Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 22:44
ik brei op dit moment wat baby slofjes,
ik haak een koe ,een zeemeermin, wat visjes,
dan nog een kat en wat zonne bloemen
ach het houd me van de straat,hahahahah


-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 02 Mei 2013 om 22:54
1 vest waar de mouwen nog in moeten, ze zijn gebreid.
1 vest breien
1 kussend paartje afmaken van Christel Krukkert.
lappen stof liggen voor mijn neus en schreeuwen: wanneer worden wij geknipt?
Vandaag garen gehaald voor een vest voor mijn schoondochter, dus ....


-------------
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.


Bericht van: Esther1963
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 00:30
Ik ben bezig met Sjaak Slak van Stip en Haak, dat is het enige.... knap he? LOL

-------------


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 00:31
1 brahm de muziek beer
2 deken
3 waldo de schorpioen

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: Esther12
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 00:55
Ik ben bezig met 2 hoezen voor mijn 2 poefen en 2 bijpassende kussenhoezen, een flinke klus. Tussendoor ben ik nu even bezig met een zelfbedacht hoesje voor mijn mobiel. Dat is alleen steeds niet naar mijn zin dus ik maak het nu al voor de 3e keer opnieuw, haha. 


Bericht van: Bo'tje
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 08:10
Ik heb net een luiertaart gemaakt, oke is niet echt handwerken, maar wel leuk om te maken! Mijn zusje is namelijk eind van de maand uitgerekend om te bevallen van haar tweede kindje.
Verder heb ik nu alle spullen in huis om kussens voor mijn bakfiets te naaien.
Ben ik het bruidspaar gelukspoppetjes aan het haken.
De projecten waar ik mee bezig ben vallen wel mee, maar ik heb nog zoveel dingen die ik zou willen beginnen..... zucht... zoveel leuke patronen!


Bericht van: linda1959
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 08:50
Originally posted by omajan omajan wrote:

Ik ben met de theelichtjes van het patroon van Linda bezig voor een collega ter ere van haar nieuwe huis, zij is Marokkaans dus doe ik het in de kleuren van de Marokkaanse vlag, rood en groen. 
WinkWinkWink ben blij voor u dat het gelukt is


-------------
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 09:10
Ik ben op dit moment een plaid aan het haken

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: macheri
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 13:42
Ik  ben momenteel  aan het breien voor een knitten voor een kitten een initiatief van de dieren bescherming voor de opvang van kittens.

http://blog.allesoverbreien.nl/2012/05/20/help-een-kitten-met-een-knitten/" rel="nofollow - http://blog.allesoverbreien.nl/2012/05/20/help-een-kitten-met-een-knitten/

Is heel simpel en snel klaar maar wel een leuk resultaat.

en verder diverse haakprojectjes aan het uitproberen.



-------------
http://s233.photobucket.com/user/macheri_album/media/1_zps744ed879.png.html" rel="nofollow">



Bericht van: drempt
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 20:33
Ben bengel de aap aan het maken

-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 20:48
Voor grote en kleine Baby Born een blauwe en rode broek en een wit/blauwe en wit/rode streeptrui.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Oepske
Datum bericht: 03 Mei 2013 om 20:58
Een paar herensokken in groen-mix Fabel garen, en theelichtjes.

-------------
Grx


Bericht van: Guests
Datum bericht: 04 Mei 2013 om 16:52
Originally posted by Sandrabreit Sandrabreit wrote:

 
Ikzelf qua breiwerk:
de pop Koning Willem Alexander inclusief kleding (pop is af, bezig met mouwen in jasje en dan de broek nog breien)
de pop Prinses Beatrix inclusief kleding en accessoires
een kitten
een gebreide babypop 
jurkje  rokje en truitje voor My little baby born (32 cm)
 
Qua naaiwerk:
ik wil de mouwen van een jasje inkorten, deze is ongevoerd dus fluitje van een cent.
 

UPDATE

Zo Koning Willem Alexander kan van mijn lijstje, ik begin volgende week met de babypop (ik moet hier nog wol voor bestellen), alhoewel ik wel al het luiertje bijna af heb (het is deze:  http://www.ravelry.com/patterns/library/knitted-baby-doll-and-nappy" rel="nofollow - http://www.ravelry.com/patterns/library/knitted-baby-doll-and-nappy  ), dus daarna begin ik gelijk aan het rokje en truitje voor de baby born


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 04 Mei 2013 om 19:15
Een schortje met ajourpatroon voor baby born. Een vest dubbel gebreid.

-------------


Bericht van: Cozz
Datum bericht: 05 Mei 2013 om 00:54
ik ben bezig met vogeltjes voor een project
en heb ook  nog een vestje op de naald staan, waarvan ik sommigen square´s al af heb
maar nog een stuk of tig te gaan 
Verder ben ik ook nog aan het kralen, armbandjes maken voor een swap



Bericht van: Ghiano
Datum bericht: 06 Mei 2013 om 22:38
Ik ben aan een kikker bezig, mijn zoontje van 4 is helemaal weg van kikker en zijn vriendjes.. Maar het in elkaar zetten is echt een drama.. Ti's mijn eerste project en heb gelijk minder zin in het haken.. Krijg t gewoon niet! Iemand nog tips


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 06 Mei 2013 om 23:29
Als het gaat om poten aanzetten, kun je een saté stokje dwars door de poten en het lijf steken om alles op de juiste plek aan te naaien. Of een breinaald.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 10:09
de laatste hand te leggen aan de suikerbonendingskes voor de oudste dochter die eind deze maand is uitgerekend
ondertussen de glasgordijnen van de oudste dochter (die er nieuwe heeft) proberen te vermaken voor de zoon in zijn gerenoveerd huis en die eind deze maand er in trekt
paneelgordijnen proberen te maken (ook voor de zoon)
en al brainstormen over welk vestje ik voor de kleindochter (van de andere dochter) ga maken
voorts ligt er nog een sok om af te maken dan heb ik er toch twee
er moeten nog mouwen in een trui (is er een voor de winter dus dat heeft nog tijd)
 


Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 10:32
Het valt voor mijn doen eigenlijk nog wel mee, meestal heb ik veel meer om handen:
kindersokken, damessokken, herensokken, vestje en truitje voor mezelf, adventsjaal 2010, gehaakte sjaal, klavertje vier, diverse sleutelhangers, gehaakt kleedje en nog enkele, grote en al heel lang lopende projecten zoals granny deken, deken van restjes sokkenwol, gordijntjes voor het hele huis, zo'n 25 meter.


-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl



Bericht van: amifan
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 11:22
Ik dach dat ik met drie dingen al veel onder handen had ..... maar zo te zien valt het mee. Ik benn bezig met een babydeken van 1.20 x 1.50, met een ster muziekdoos, en met een vogeltak. Alles in opdracht dus ik hoefde niet over de kleuren na te denken, ook wel eens fijn en verrassend.


Bericht van: Haakmama
Datum bericht: 08 Mei 2013 om 21:34
http://picturepush.com/public/12883316" rel="nofollow">

Deze...en die moet af binnen nu en liefst 4 weken en ik haak nog niet zo snel. Het word een wiegendeken.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 09 Mei 2013 om 10:11
Een mouwvest. Ik dacht altijd dat het nut van een vest was om je buik warm te houden, maar ik heb eindelijk het licht gezien en begrepen dat je met blote armen in een iets te frisse bries snel afkoelt. Dus nu wordt het een mouwvest. En ik zit te dubben over espadrilles voor de BB poppen, maar dat zit nog niet op de pennen. Dan zou de vraag moeten zijn Wat heb je in je hoofd? Poppenschoenen. Jee wat sneu, ik heb hersens.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: ladyken
Datum bericht: 10 Mei 2013 om 19:17
een cirkelvest in haak katoen heel  fijn met haaknaald 2.volgens het patroon mocht ik al stoppen 
maar als ik hem aan heb is het precies een schouder beschermer 

ben ik blij dat ik een bol katoen meer besteld heb

dan zijn er nog vier truitje die ik deze zomer af wil .

een breien en drie haken 

groetjes christine


Bericht van: Saartje76
Datum bericht: 10 Mei 2013 om 20:56
Een gehaakte trui voor mezelf uit het nieuwste phildarboek, gehaakt topje voor mijn dochter, vestje van granny squares, baby Born kleertjes......
Die poppenkleertjes moet ik eerst mee aan de slag want onze jongste dochter is al gauw jarig.


-------------
Groeten, Saartje


Bericht van: Mamaeer
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 10:48
Ik heb afgelopen dagen een 'lap' begonnen met stokhaken.
In paars, wit en grijs.....
Ik dacht er 'iets' van te maken voor de poppen van mijn dochter.
Ik ben er mee begonnen toen er geen pop in de buurt was.
Nu is het wat aan de smalle kant voor een deken of slaapzak....
Heb bedacht dat ik nu aan de onderkant van een slaapzak zou kunnen zijn en heb toen in 1 toer 10 steken gemeerderd, als ik dat samen 'naai' gaat het vast iets bol staan....
Het lijkt me leuk om er een rand omheen te haken.....
Weet iemand of dat kan??


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Mei 2013 om 15:11
Ja dat kan. Je hebt aan de zijkant losse draden van de lussen, je kunt bijvoorbeeld eerst een rand vasten maken en dan twee of drie van die lusdraden oppakken, ik weet niet hoe dik je breinaald/bezemstok is, maar ik zou een vaste of drie maken per lussentoer. En een vaste in de vastentoer. En daar een sierrand op. Picootjes zijn altijd leuk.

Het is wel handig om een reservepop te hebben, waar dochter af moet blijven, puur voor mamma haar breisels en haaksels.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Mamaeer
Datum bericht: 14 Mei 2013 om 10:02
haha, ik had mijn wolletjes mee van huis genomen, op vakantie....
en wist nog niet wat ik ging maken, daarom geen popje bij de hand :-)
 
De breinaald die ik gebruik is nr 12
picootjes is wel een leuk idee, thnx!


Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 14 Mei 2013 om 12:33
helaas nog steeds niks aan het maken begin langzaam te twijfelen of het nog ooit goed komt met mijn linker arm
 
maar ja we blijven hopen ,als je al die mooi dingen voorbij ziet komen word ik spontaan jaloersWink


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 14 Mei 2013 om 15:30
Ik heb net een "rampenwerk"van de pennen gehaald . Het is een reiszakje voor een baby ,maar het was werkelijk een rampen scenario .
 
Het begon al met de slechte stukken wol . Van Renske keurig nieuwe wol toegestuurd gekregen .Zelfde verfbad zelfde kleur , maar de wol is toch anders . Halverwege een voorpand nieuw aangehecht was duidelijk te zien . Eerst doorgebreid maar het zat me niet lekker . Midden in de nacht de hele boel uitgetrokken en opnieuw begonnen . Het  "foute "stukje wol zit nu in de capuchon daar zie je het niet zo erg   Ik ben blij dat het af is . Nu nog een heleboel draden afhechten in elkaar zetten en dan kan het de deur uit
 
Pfff


Bericht van: xxy
Datum bericht: 20 Mei 2013 om 16:16
nu bezig met een vest en kan sinds zaterdag niet verder     
ik weet niet hoe ik het patroon moet lezen, dus als iemand energie heeft en even mijn vraag wil lezen?

heb nu ook niet de moed om met andere dingen te beginnen

zaterdag met andere wol , nog een sjaal begonnen met haken...... viel zo tegen en weer uitgehaald.

nu allelrei wol maar ............
dus als iemand me "even ' op weg kan helpen.......
hoop dan ook d emoed te hebben andere projectjes te beginnen


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 20 Mei 2013 om 17:03
Gehaakte armbandjes voor de swap.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Gerbera
Datum bericht: 20 Mei 2013 om 17:34
http://nl.picturepush.com/public/13115424" rel="nofollow">

Ik ben op de helft van deze plaid,ik ben blij dat het lukt nu,dankzij pippie die heeft het mij geleerd want ik wist toen net wat een losse en een stokje was,ze liet het me elke keer over doen ha ha ha

-------------
Groetjes jenny


Bericht van: omajan
Datum bericht: 20 Mei 2013 om 17:34
Een varkentje uit het boekje "zoomigurumi,
Fotolijstjes http://by-ilona.blogspot.nl/2013/04/gehaakte-fotolijstje-patroon-crochet.html" rel="nofollow - http://by-ilona.blogspot.nl/2013/04/gehaakte-fotolijstje-patroon-crochet.html  daar ga ik een mooi familie fotoboeket van maken
Een knalroze haarband met bloemetjes.
 
Groetjes
Omajan


Bericht van: Guests
Datum bericht: 20 Mei 2013 om 17:51
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik heb net een "rampenwerk"van de pennen gehaald . Het is een reiszakje voor een baby ,maar het was werkelijk een rampen scenario .
 
Het begon al met de slechte stukken wol . Van Renske keurig nieuwe wol toegestuurd gekregen .Zelfde verfbad zelfde kleur , maar de wol is toch anders . Halverwege een voorpand nieuw aangehecht was duidelijk te zien . Eerst doorgebreid maar het zat me niet lekker . Midden in de nacht de hele boel uitgetrokken en opnieuw begonnen . Het  "foute "stukje wol zit nu in de capuchon daar zie je het niet zo erg   Ik ben blij dat het af is . Nu nog een heleboel draden afhechten in elkaar zetten en dan kan het de deur uit
 
Pfff

Wat een drama!!


Bericht van: Mamaeer
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 09:07
Ik ben gister begonnen aan een truitje voor mezelf, maar dat ga ik niet redden zonder jullie hulp!!
ik ga vandaag nog wat scannen zodat ik het jullie kan voorleggen (tenminste... ik hoop dat dat lukt)
en ja het is een project van haken en breien!!!
Dat wilde ik eerst niet, maar vond het truitje toch wel leuk, wat doe je dan???
(haha heb al bedacht dat ik het breien ook wel kan uitbesteden, is het eerder klaar ;-))


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 09:26
Kom  op Dan gaan we er met z,n allen tegen aan . Het is er precies weer voor .


Bericht van: Semmama
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 10:17
Oei wat er hier ligt... Haha best veel. Door de pijn in mijn handen kan ik op het moment niet veel haken.
 
Om te haken
- 3/4 poef
- 1/2 pleid
- 1/2 giraf sleutelhanger
 
Om te naaien ligt er nu niets, ik heb afgelopen 8 weken twee zomerjassen, een vest, 4 rokken, 4 babybroekjes, een damesjurk en een kinderverjaardagsjurk gemaakt.
Patroon voor nog een kinderjurk, een bloesje en een dames jurk en bigsizesshirt liggen klaar, alleen de stoffen moeten nog gehaald worden.
 


-------------
Net begonnen en nu al verslaafd.


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 11:07
Zeg Senmama, heb je een hele nieuwe zomergarderobe aangeschaft? Of heb je een heleboel mensen blij gemaakt?

-------------
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.


Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 12:22
Ben even afwezig geweest ,maar heb wel genoeg gemaakt in de tussentijd.
Heb nog 1 doily die nog niet af is.

Ik ga nu beginnen aan een schildpad dekentje.



Bericht van: Vifke
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 12:35
Ik ben momenteel de hond Lotte aan het haken maar zonder jurk in plaats daarvan krijgt hij een jeansbroek en t-shirt. Voor wie zich afvraagt wie Lotte is http://lilleliis.com/pattern-information/free-patterns/free-pattern-in-dutch-lotte/" rel="nofollow - hier staat het gratis patroon

Vifke


-------------
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/


Bericht van: geesje
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 13:15
Ik ben weer met heeeeeel veeeeeel tegelijk bezig,
en nu Lotte erbij..........DANKJEWEL Vifke......Hug....


-------------
groetjes geesje


Bericht van: xxy
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 13:27
mijn vest

en ga binnenkort beginnen met een lace sjaal......... wil patroon nog even natekenen op ruitjespapier omdat ik 1 patroon extra wil breien, net iets breder
spannend want dat is dan voor het eerst dat ik patroon ga lezen met hokjes en steepjes, rondjes etc

ben nog bezig met allerlei mandjes haken voor een groepje vrouwen
de hangertjes zijn klaar en moet ik nog afwerken (draadjes en e.e.a. erop naaien)

poppetjes /eendjes nog 2 onderhanden

krans , roosjes nog in elkaar naaien en erop naaien

dus eigenlijk hoef ik me niet te vervelen


Bericht van: Vifke
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 14:15
Originally posted by geesje geesje wrote:

Ik ben weer met heeeeeel veeeeeel tegelijk bezig,
en nu Lotte erbij..........DANKJEWEL Vifke......Hug....


Graag gedaan hoor, heb je nu nog iets erbij op je lijstje :-D


-------------
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/


Bericht van: Nespa
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 14:32


mimic
amenineko
deken
tagua de aap

-------------
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run


Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 15:07
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Het valt voor mijn doen eigenlijk nog wel mee, meestal heb ik veel meer om handen:
kindersokken, damessokken, herensokken, vestje en truitje voor mezelf, adventsjaal 2010, gehaakte sjaal, klavertje vier, diverse sleutelhangers, gehaakt kleedje en nog enkele, grote en al heel lang lopende projecten zoals granny deken, deken van restjes sokkenwol, gordijntjes voor het hele huis, zo'n 25 meter.
 
Ik kan een heleboel schrappen van mijn lijstje, allemaal afgemaakt. Dat is het voordeel van met heel veel dingen tegelijk bezig zijn, dan kun je in korte tijd heel veel afmaken. En mag je lekker weer aan iets nieuws beginnenWinkWinkWink


-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl



Bericht van: Guests
Datum bericht: 21 Mei 2013 om 19:15
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Het valt voor mijn doen eigenlijk nog wel mee, meestal heb ik veel meer om handen:
kindersokken, damessokken, herensokken, vestje en truitje voor mezelf, adventsjaal 2010, gehaakte sjaal, klavertje vier, diverse sleutelhangers, gehaakt kleedje en nog enkele, grote en al heel lang lopende projecten zoals granny deken, deken van restjes sokkenwol, gordijntjes voor het hele huis, zo'n 25 meter.
 
Ik kan een heleboel schrappen van mijn lijstje, allemaal afgemaakt. Dat is het voordeel van met heel veel dingen tegelijk bezig zijn, dan kun je in korte tijd heel veel afmaken. En mag je lekker weer aan iets nieuws beginnenWinkWinkWink

Zooooo dat gaat lekker Pimmetje!!


Bericht van: Guests
Datum bericht: 25 Juni 2013 om 16:47
Schopje omhoog!!

Wat staat er bij mij op de naalden:
ik begin vandaag aan een ochtend ontbijt pakketje voor Barbie: ochtendjasje, slippertjes, handdoekje, washandje, haarband en pyama/baby doll (alles acher de naaimachine).

Verder moet ik nog een "Chanel" achtig jasje afmaken (breien) voor Barbie.
Ik ben een babypop aan het breien voor mijn BFF, moet ook eens af
Deze week wil ik verder 4 jurkjes voor Barbie maken, twee outfits voor Baby born en een patroon tekenen voor een rokje voor mijzelf.

Ik zit sinds deze week zonder werk thuis dus ik kan mij heerlijk uitleven met het handwerken :-)


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 25 Juni 2013 om 18:24
Bedjes, slaapzakjes, trappelzakjes voor minipopjes. Alles in tunische haaksteken.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Corneliaz
Datum bericht: 25 Juni 2013 om 18:31
De dreambird sjaal en een nijlpaard van African flowers
(en nog een paar kleine dingetjes Embarrassed )


-------------
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.


Bericht van: Harmanna
Datum bericht: 25 Juni 2013 om 18:40
ben bezig met een bolero van drops, beertje happy mishka aan het maken, alleen het breigedeelte zie ik nie zo zitten, :)

-------------


Bericht van: willie
Datum bericht: 25 Juni 2013 om 19:00
Ik ben nu bezig met een houtje touwtje babyjasje voor de winter.En verder heb ik nog veeeeel onafgemaakte halve dingen liggen.Vanmiddag lekker buiten zitten haken.
Ik denk dat veel mensen het er niet mee eens zijn,ik kan genieten van het zonnetje hoor,maar een donkere koude winteravond vind ik ook heerlijk.


Bericht van: petraco
Datum bericht: 25 Juni 2013 om 20:29
ik ben nu bezig aan een notenkraker en moet nog de kerst vrouw, kerstman en nog een notenkraker in elkaar naaien.
Dit is allemaal gebreid


Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 25 Juni 2013 om 22:21
[QUOTE=xxy]mijn vest

en ga binnenkort beginnen met een lace sjaal......... wil patroon nog even natekenen op ruitjespapier omdat ik 1 patroon extra wil breien, net iets breder
spannend want dat is dan voor het eerst dat ik patroon ga lezen met hokjes en steepjes, rondjes etc

Effe een tip(je), ik maak dan altijd een copie van het patroon en plak dat aan elkaar, gaat veel sneller. En als ik een patroon meerdere keren moet herhalen maak ik net zoveel copieen als ik nodig heb om de hele sjaal te maken, kan ik lekker steeds de toeren die klaar zijn wegstrepen

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl



Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 26 Juni 2013 om 22:07
Ik ben nog bezig met de ripple deken van de cal en nu ben ik wat kleertjes voor de Barbies aan het haken, maar het vlot nog niet zo goed, het is nogal een gepriegel.

-------------
Groet,

Yobsje


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 27 Juni 2013 om 08:48
Ik ben nog steeds verslaafd aan sokjes breien ...jaren probeer ik al sokken te breien en kon niet overweg met de naalden en nu ik korte naalden heb kan ik niet meer stoppen hihiParty

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: denise
Datum bericht: 27 Juni 2013 om 14:50
Kikker van zij maakt het



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net