patentsteek
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Patronen Hobbydoos
Forum Naam: Vragen
Forum: Heb je een vraag over een patroon stel hem hier
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=41489
Print Datum: 18 November 2024 om 04:17 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: patentsteek
Bericht van: JanetSimone
Onderwerp: patentsteek
Datum bericht: 19 Februari 2015 om 14:25
Goedemiddag, ik ben bezig met een zomers truitje.. nu staat in het patroon het volgende beschreven: 1 st met 1 o. Av afhalen. moet ik nu eerst de omslag doen en daarna de averecht afhalen of andersom. als ik eerst afhaal en dan de omslag doe kom ik in de volgende toer de omslag verkeerd op de pen tegen zodat het recht breien moeilijk wordt. wie kan mij helpen
|
Antwoorden:
Bericht van: Hobbydoos_gebruiker
Datum bericht: 19 Februari 2015 om 15:02
Volgens mij moet je zowel de steek als de overhaling averechts afhalen?! Ik weet het niet zeker (kun je iets meer over het patroon kwijt aan informatie, is misschien voor ons hobbydozen makkelijker om hulp te bieden?)
|
Bericht van: bep
Datum bericht: 19 Februari 2015 om 15:10
die steek die je moet afhalen is dat al een averechte steek of een rechte?
-------------
|
Bericht van: Mutti
Datum bericht: 19 Februari 2015 om 15:27
Volgens mij met je 1 steek breien een omslag maken en dan 1 av afhalen .
Kijk anders eens bij de video's van Drops design . Daar geven ze uitleg van alle soorten patentsteken
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 19 Februari 2015 om 16:56
IK heb voor een paar vriendinnen patentsteken opgezocht en gekopieerd, ik wil ze wel voor je scannen en nar je toe mailen. Ze komen wel allemaal uit oude boeken.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: kvdl
Datum bericht: 20 Februari 2015 om 20:37
Er zijn veel verschillende manieren om (valse) patentsteek te breien. Probeer een proeflapje en kijk hoe je uitkomt. Ook de tip om de drops video's te bekijken is een goede.
|
|