Print Pagina | Close Window

eindelijk ben ik er weer!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=4573
Print Datum: 22 Mei 2024 om 13:50
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: eindelijk ben ik er weer!
Bericht van: Meia
Onderwerp: eindelijk ben ik er weer!
Datum bericht: 14 April 2008 om 21:09

Hallo allemaal, eindelijk ben ik er weer, vandaag een nieuwe pc (2e hands)gekregen van vrioenden van ons en daar ben ik zo blij mee.

Na onze vakantie begin maart deed de pc het niet meer en degene die hem zou maken is niet meer op komen dagen.

Nu had een vriend van ons nog een pc die heeft hij vandaag hier gebracht. Zo lief!!!!

Verder heb ik een niet zo leuke mededeling over mezelf.
Ik heb borstkanker in beide borsten. Heel verhaal, ik zal het even kopieren van een ander forum en hier neerzetten.

Jullie weten(denk ik niet) dat er bloed uit mijn rechtertepel kwam en daarvoor op 6 maart een mammogroafie heb laten maken, moest dus nog een echo achteraan en de (stomme)radioloog zei tegen me dat ze een mri-scan aan gingen vragen, niet dus. Toen we een week thuis waren van onze vakantie die trouwens heel erg leuk was, heb ik maar een gebeld met het ziekenhuis. Nou helemaal verkeerde procedure dus. Heb ik weer. Ik bellen met het ocl en gelukkig werken daar hele lieve mensen en zij lieten me snel komen, vorige week donderdag. Ik moest er om 9 uur zijn en was er natuurlijk op tijd, tja, hadden ze de foto's en de echo al ff bekeken maar ze wisten er geen raad mee. Ik ben een uitzonderlijk geval(dat wist ik trouwens al heel lang hihi)Werd onderzocht door een oncoloog/chirurg en hij kon niks voelen maar omdat er op de mammografie wel iets te zien was gingen ze mijn foto's en echo's woensdag met alle oncologen en radiologen bekijken en moest ik vandaag weer terug komen......

Ze hadden wat bloed uit mijn tepel naar het lab gestuurd en daar was de uitlsag al van binnen. Foute cellen dus. Dat zit dus in een melkgang, dat kan een wratje zijn maar ook nog wel wat anders.

Helaas kunnen ze met de echo niet goed zien om welke melkklier het gaat en de radioloog zei, liever niet alle melkklieren eruit als het maar om 1 gaat dus daar krijg ik nog een rontgen bioptie voor. Ok, ik schrok hier wel even van ondanks dat ik in mijn achterhoofd.....

Ik dacht ach, dat is gewoon niks. Confused

Maar nu, ik heb ook nog een linkerborst waar op de foto iets was te zien en daar zit dus een gezwelletje van 1,5 cm Nou dat is best groot als je dat op de foto ziet staan. Dus opnieuw echo ook van dit borst en niet te traceren. Andere radioloog erbij en die vond het dacht ie. Dus bioptie gedaan, 4 x er wat weefsel uitgehaald. Nou ja daar voel je lekker niks van en ook van de verdoving niet. een prik in de vinger is venijniger!

Na de bioptie weer een foto en toen was ie duidelijk zichtbaar.

Er was me al verteld dat ik sowieso geopereerd moet worden maar eerst dus toch nog een mri-scan.
Dat gaat nu dus hoop ik in sneltreinvaart.

Ik weer terug naar de arts en vroeg of het misschien ook nog een goedaardige tumor kon zijn.  Nou zei ze, dat kan wel maar niet in jouw geval. Volgens de radioloog en de arts is het fase 4. Uitgaand van 1-5 en dan bij 1 het minst erg en bij 5 heel erg erg en nog eens erg dus 4 is ook heel erg vind ik en daar schrok ik wel van. Ik dacht ach, komt niet aan 3 toe.

Nou ja kouwe kikker(als het moet ben ik de nuchtere friezin hè) die ik ben zit ik jullie hier verslag te doen en mijn vriendin zit bijna te huilen.

Ik laat het allemaal wel over me heen komen, ik schrijf alles op wat ik wil vragen. Dus als jullie denken , Meia vraag je dit wel of dat of wat dan ook, zet het hier maar neer daar kan ik dan misschien heel veel mee. O ja, ik moet dus ook nog aan beide borsten geopereerd worden hè Confused Heb ik dat? Ja dus Rolling Eyes

Voo

-------------
     All you need is love.




Antwoorden:
Bericht van: boek
Datum bericht: 14 April 2008 om 21:36

Ik ben met stom heid geslagen en tranen schieten me in de ogen en eigenljk weet ik niet wat ik moet zeggen, maar moed verloren al verloren dus we gaan er voor en trekken je hier met zijn allen druf ik wel te zeggen door heen.

dus meid heel  heel veel sterkte je zult het nodig hebben dikke

en ben blij dat je er weer bent al had ik het liever op een andere manier gezien.liefs



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 14 April 2008 om 21:38

Meia,

Meid, daar ben ik wel even stil van. Heb het er gewoon koud van gekregen van dat hele verhaal en dan ook nog zo'n ps. Je krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd.

Kan eigenlijk niets anders doen dan je heel veel sterkte toewensen hoe vervelend ik dat ook vind.



-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: naatje
Datum bericht: 14 April 2008 om 21:47
HOI MEIA,TRAANTJES ROLLEN OVER MIJN WANGEN.
JEETJE WAT HEB JIJ KLAP OP KLAP GEHAD.
MOED HOUDE HOOR EN SCHRIJF ONS MAAR
ALLES WAT JE KWIJT WIL,HEB GEMERKT DAT HET OPLUCHT.
HEEL VEEL STERKTE VOOR AANSTAANDE WOENSDAG
EN DONDERDAG.


RENATE[/IMG]

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 14 April 2008 om 22:31
Hoi Meia ook namens mij heel veel sterkte in de komende tijd. Het is wel even schrikken dat verhaal van jou. Ik zal heel erg aan je denken en een kaarsje voor je branden.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: panda
Datum bericht: 14 April 2008 om 22:38
welkom terug en heel veel sterkte

-------------
Groetjes Paula


Bericht van: Meia
Datum bericht: 14 April 2008 om 23:01

Dank jullie voor de lieve berichten, dat doet een mens zo goed hè. En Tineke, jij ook bedankt voor de kaart! Heel erg lief!

 Ja meiden, ik ga er gewoon voor, ik wil koste wat kost gewoon weer helemaal gezond worden. Gaat lukken zegt mijn intuïtie! 

Ik ben er nog steeds heel rustig onder op af en toe korte momentjes na. Ik weet niet waar ik eerst of laatst info moet zoeken nu mijn pc het weer doet. Dus als jullie sites weten met goede info, laat maar horen.

Allemaal van mij een dikke knuffel voor de steun



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 15 April 2008 om 05:51
ik ben even stil hiervan,wat een ellende krijg je over je heen.weet nu niet goed wat te zeggen,hoop dat je een goede en snelle behandeling krijgt,en natuurlijk proberen we te steunen.In ieder geval heel veel sterkte.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 15 April 2008 om 08:47

Jeetje Meia, ik weet niet eens wat ik moet zeggen, ik ben echt met stomheid geslagen. Wat kan een mens veel tegenslagen krijgen in zo'n korte tijd. Ben wel blij dat je nu een pc hebt van een lieve vriend zodat we op de hoogte kunnen blijven, je kunt weer hier zijn. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en je familie natuurlijk ook.

Groetjes en liefs van Ellen



Bericht van: breidje
Datum bericht: 15 April 2008 om 08:57

heel veel sterkte Meia, ik hoop dat je een snelle en goede behandeling gaat krijgen.



-------------
wil    


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 15 April 2008 om 09:05

Hallo Meia,

Daar word ik nu wel efkes helemaal stil van... zit eigenlijk met tranen in mijn ogen dit berichtje te typen. Wat erg... gelukkig kan je van jezelf zeggen dat je er nuchter onder blijft, en dat je alles zal doen om te herstellen en terug gezond te worden.

Ik wens je moed om verder te gaan, geluk om te herstellen en heel veel lieve mensen om je heen die je kunnen opvangen en troosten wanneer je het nodig hebt.

Als ik iets voor je kan doen... ik weet wel dat ik niet bij je in de buurt woon, maar je weet maar nooit... een mailke kan ook al wonderen doen, je zegt het maar.

Gelukkig kun je nu weer met vele mensen in contact komen dank zij je pc. !!!

Lieve groetjes,

Rita.



Bericht van: odette
Datum bericht: 15 April 2008 om 09:11
Jeetje wat een narigheid, veel sterkte komende week.

-------------
odette


Bericht van: Tony
Datum bericht: 15 April 2008 om 09:14
Hoi Meia, hier zijn geen woorden voor, alleen maar hele dikke    .

-------------
Antonia


Bericht van: tdv
Datum bericht: 15 April 2008 om 09:36

jeetje lieve meia,ik krijg het er ijskoud van en weet niet wat ik moet zeggen ik wil je onwijs veel sterkte toewensen in het lange traject wat je nog moet ondergaan(weet er alles van,heb het met mijn moeder meegemaakt.)en vind het super knap dat je zo de moed erin houd,dat houd een mens sterk.

veel liefs tine



-------------
groetjes tine


Bericht van: Wanda
Datum bericht: 15 April 2008 om 10:23

Meia

ben even stil van je verhaal, wens je veel sterkte en positiviteit in de komende tijd

 



-------------
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van


Bericht van: corine
Datum bericht: 15 April 2008 om 11:31

Lieve Meia ik heb even een raar woord gezegd hoor, wij staan er voor je hoor en zullen je steunen waar we kunnen.

Ik weet helaas wat je nu moet doorstaanga ervoor Meid ik vecht met je mee.

 

Groetjes, corine.



-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 15 April 2008 om 11:44
Ik wens jou en je hele familie veel sterkte. Het is heel angstig voor jou, maar ook voor de mensen die om je heen staan en zich machteloos voelen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Josl
Datum bericht: 15 April 2008 om 11:59

Lieve Meia,

wat een nare tijd maak jij door!! Gelukkig ben jij, dat merken wij gewoon, een heel positief ingestelde dame en dat is heel bevordelijk voor je genezing, dat weet ik zeker.

Ik had al weer een aantal reserve-engelbewaarders en die stuur ik nu jouw kant op (je weet waar ik het over heb!).

Lieve schat, heeel veel sterkte gewenst, je kunt niet veel meer doen dan het over je heen te laten komen, en weet dat wij allemaal (weet ik zeker) aan je denken en heel erg met je meevoelen.

groetjes en knuffel, Joke

PS: fijn dat je weer een eigen pc hebt, zorgt ook voor afleiding.




-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: tammie
Datum bericht: 15 April 2008 om 15:17
dat was ff schrikken, heel veel sterkte met alles. voor de rest sluit ik me aan bij bovenstaande.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: Meia
Datum bericht: 15 April 2008 om 15:32

Hé lieverds, bedankt voor alle lieve berichtjes, dat doet me goed. Kreeg vandaag wat kaarten via de pc en de post en zelfs eentje van mijn zus waar ik al een aantal jaar geen contact mee heb. Dat vind ik wel heel lief.

Ik heb net een poosje zitten kletsen aan de telefoon met een aangetrouwde nicht die het zelf heeft meegemaakt en we kijken heel veel hetzelfde tegen dingen aan, met dezelfde humor in ieder geval en dat is dan lekker lachen ondanks de ellende die er achter zit. Ach zo moet ik het voor mezelf toch verwerken hè.

Zodra ik iets nieuws weet dan horen jullie het van me ok. Nogmaals dank voor de lieve berichten, het is fijn dat er zo meegeleefd wordt.

Liefs Meia.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 15 April 2008 om 15:56

Meia fijn om dit laatste berichtje te lezen, zeker nu je zus ook contact heeft gezocht. Mocht je zin hebben in een praatje geef een gil, ik weet je te vinden.

Groetjes Ellen



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 15 April 2008 om 18:02
meia toch, dat is allemaal wel erg heftig zo te horen... Ben er even stil van, pffft! En goed dat je positief bent dat je MOET gezond worden... Ik ben er even stil van, en weet niet goed wat te zeggen... We steunen je hier voor 100% dus kom zeker stoom afblazen als er eens een dagje zwaar valt!!!!


Bericht van: ab63
Datum bericht: 15 April 2008 om 18:27

Meia, wat een tegenslag... Ik weet zeker dat met jouw positieve inslag en met onze steun en die van je familie, heet weer goed komt.



-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 16 April 2008 om 00:41

Hallo Meia,

Allereerst leuk dat je er weer bij bent, we hebben je gemist. Dan van je verhaal werd ik stil. Blijf vooral possitief en laat je niet kisten door die dokters die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en je geen uitleg vershuldigd zijn



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 16 April 2008 om 02:02

Hallo Lieve Meia

Ik zit wel met kippevel, dacht zit ik een zaterdag te janken dat ik tegenslag heb hier met het bouwen van ons huis. Maar als ik dan jou verhaal lees moet ik niet zeuren, en net zo positief reageren zoals jij. Want zoals jij dit verwerkt is geweldig en we gaan je daar allemaal bij steunen.

Heel veel liefs en sterkte gewenst, schrijf er vooral veel over het is goed om het met andere te delen, verwerkt het niet alleen wij zijn er om je te helpen en te steunen.

Lidia



Bericht van: krieltje
Datum bericht: 16 April 2008 om 07:48
Lieve Meia
Verbijsterd ben ik door dit verhaal!
Sterkte, ik heb gewoon geen woorden


-------------
krieltje


Bericht van: creaans
Datum bericht: 16 April 2008 om 15:07

Hoi Meia,

Ik werd heel stil na het lezen van je verhaal.

Ik wens je heel veel sterkte !

Groeten Creaans.



Bericht van: miep
Datum bericht: 16 April 2008 om 15:55
Jeetje Meia, je krijgt wel weer wat voor je kiezen. Heel veel sterkte en dat de behandeling mag aanslaan!


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 16 April 2008 om 21:18
Hallo Meia fijn dat je weer terug bent van jou verhaal wordt ik stil en koud ik hoop dat het allemaal goed afloopt voor je ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd een dikke voor jou

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Meia
Datum bericht: 17 April 2008 om 20:01

Zo, ik had het even druk maar ben er weer en ik zie een helboel nieuwe lieve berichtjes. Hartstikke fijn is dat! Vandaag de crematie van mijn tante gehad en dat ging allemaal goed. Behalve met mijn zus en mij. Ik bedankte haar voor haar lieve kaartje en zei dat ik er blij mee was en toen stond ik ineens in de weg want ze had daardoor geen contact meer met de mensen die om mijn moeder en haar heenstonden. Ze zegt tegen me ga daar maar even staan met haar handen wapperend naar een aantal meters verderop en ik met mijn stomme kop doe het ook nog. Ik draaide me om en bekeek de situatie eens en dacht, o daar gaan we weer. Ik laat me weer dingen zeggen en doen die ik niet wil maar toch laat gebeuren. Nu ben ik wel de laatste die op zo'n dag mijn zus een veeg uit de pan geeft maar het maakte me meteen weer even duidelijk waarom ik geen contact meer met haar wil.

Iedere keer als ik bijna zover ben om het contact misschien te herstellen gebeuren dit soort dingen. Dat zit er ingesleten vanaf kleins af aan. Vanaf nu laat ik het niet meer toe.

Verder vroeg iedereen hoe het met me ging en leefde met me mee. Dat is natuurlijk heel fijn. Ik krijg mooie kaarten per mail en via de post en lieve berichtjes op mijn hyves en dat maakt me sterk.

En Lidia, tegenslag bij het bouwen van je huis is heel frustrerend hoor, en dat mag je best voor jezelf heel vervelend vinden, dat zijn de dagelijkse beslommeringen die in een mensenleven joh! We weten allemaal dat er ergere dingen zijn en gelukkig kunnen de meeste mensen dat ook wel weer goed relativeren. Ik roep hier op mijn beurt, er zijn mensen die er nog erger aan toe zijn dan ik. Ik ga er gewoon voor om helemaal gezond te worden.

Weg met de zieke cellen in mijn lijf, ik heb nog 30 jaar voor de boeg, ik wil 83 worden! Tuurlijk heb ik ook mijn rotgedachtes, vanmorgen stond ik naast de kist van mijn tante en zei tegen haar, misschien ben ik binnenkort wel bij je daar waar jij nu bent!  Maar die gedachten zijn zo snel als ze komen ook zo snel weer weg! Gelukkig maar toch?

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 17 April 2008 om 20:03

Het vervolg van mijn verhaal op pagina 1:

Vanmorgen(16-4) moest ik voor een nieuwe punctie van mijn linkerborst(ik dacht de rechter en vond dat al vreemd)Deze keer ging het geheel anders en ik kon alles mooi volgen. Dat ik er zo rustig onder was en ook alles zat te bekijken wat ze deden verbaasde ze nogal. Zo reageerde niet iedereen, nee dat geloof ik wel maar ja, ik ben ik hè? Ze vonden het wel fijn want paniekerige mensen is ook niet gemakkelijk ook al weten ze daar heus wel mee om te gaan.

Het ging allemaal prima, de verdovingsvloeistof erin spuiten voelt niet echt heel lekker maar dat gaat zo snel en dan valt het ook wel weer mee. De druk op je borst is ook niet fijn maar het moet nu eenmaal.

Plaats bepalen van de tumor moest dus eerst en dat ging allemaal snel eigenlijk. Toen de verdoving en het sneetje waar de naald in moest voor de bioptie. 4 x een stukje uitgehaald en dat kon ik later op een foto op een beeldscherm terug zien. Zo ook de foto van mijn borst met duidelijk een paar hapjes eruit. Heel bijzonder allemaal.

Vanmiddag toch maar even gebeld met het OCL om mijn afspraak voor maandag toch maar door te laten gaan.
Maandag krijg ik dus de uitslag van beide biopties. En dan dinsdag de MRI-scan.
Tot donderdag wachten was me toch net iets te lang. Dat is vanaf nu nog 8 dagen! De afspraak stond er nog netjes dus dat was zo klaar.
Ik merk dat de verdoving eruit begint te gaan en het is wel een beetje pijnlijk maar daar kan ik altijd nog wat paracetamol voor slikken. Ik geloof dat ik de pijn maar even voor moet zijn, dat werkt beter zegt men.
Nou deze stap dus ook maar weer gehad. Maar weer op naar de volgende.....

Wordt vervolgd....



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 17 April 2008 om 20:16
Ik blijf aan je denken hoor Meia

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 17 April 2008 om 20:29

Meia,

Wederom veel succes en natuurlijk heel veel sterkte toegewenst vanaf deze kant voor volgende week maandag en weer verder. Ik blijf toch steeds aan je denken. En voor zover heb je het allemaal knap gedaan. Mocht het wat minder worden blijf dan niet weg maar huil dan bij ons uit alsjeblieft. Want ook dan zijn wij er nog.

Maar natuurlijk hoop ik dat de uitslag maandag a.s. meevalt en inderdaad wachten tot donderdag was geen goed idee. Laat alles maar zo snel mogelijk gaan want dat wachten alleen al maakt je gek.



-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 17 April 2008 om 21:04

Meia

ik vind het erg knap dat je zo rustig blijft ik weet dat in paniek raken niet helpt maar je moet het toch maar doen ik wens je veel sterkte volgende week en zal aan jou denken



-------------
groetjes Thea


Bericht van: Meia
Datum bericht: 17 April 2008 om 23:35

Heerlijk om hier mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik was vanavond even een stresskikkertje, komt dus door mijn zus en hoe vervelend het ook is, ik ga haar vanaf nu buitensluiten. Ik laat haar niet meer toe in mijn leven om me voortdurend te kwetsen. Ik ben er klaar mee.

Ik was nog zo lekker rustig en kalm steeds maar dat ebt helemaal weg.

Morgen en de komende dagen ga ik lekker genieten van het zonnetje en de frisse buitenlucht en al mijn internetvrienden en vriendinnen en al die mensen die iets goeds toevoegen aan mijn leven wat nu toch helemaal overhoop ligt.

Met jullie massale steun kom ik er wel door. Heerlijk voelt dat, dus nogmaals aan iedereen die zo met me meeleeft, heel erg bedankt!!



-------------
     All you need is love.



Bericht van: naatje
Datum bericht: 18 April 2008 om 00:01
HOI MEIA,ZAT NET AAN JE TE DENKEN,WILDE WETEN HOE HET JE VERGAAN WAS DE AFGELOPEN TWEE DAGEN,MAAR JE WAS ME VOOR.ROT VOOR JE DAT JE ZUS ZICH NIET KAN BETEREN.
HELEMAAL NU IN DEZE SITUATIE,KOP OP KLAAR ERMEE,GA INDERDAAD VAN HET ZONNETJE GENIETEN DOE LEKKER WAAR JE ZIN IN HEBT,DOE DE DINGEN WAARBIJ JIJ JE GOED VOELT.
MET ZIJN ALLEN MOETEN WIJ TOCH IN STAAT ZIJN JOU ER DOOR HEEN TE TREKKEN.

TOI,TOI,TOI.

RENATE [/IMG]

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 18 April 2008 om 07:31

Lieve Meia,

Goed om weer eens iets van jou te horen... We leven ontzettend met je mee, en denken héél véél aan jou. Als ik jouw verhaal zo lees denk ik bij mezelf : Meia, je moet genieten van alle mooie dingen : de zon die schijnt, de natuur die weer ontwaakt, de bloemen en bomen die bloeien...

En mét die gedachten en de steun van alle mensen die jou het beste toewensen en met jou meeleven, moet het je zeker lukken niet om 83 jaar te worden maar minstens 93 !!!!

Groetjes,

Rita.



Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 18 April 2008 om 10:52

Gewoon je hart hier luchten Meia als je je daarbij heerlijk voelt. We leven allemaal met je mee. Sterkte volgende week en je weet dat we aan je denken.

Groetjes Ellen



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 18 April 2008 om 11:16
dit weekend even spannend om op de uitslag te wachten,kan me voorstellen dat je niet langer wilde wachten,hoop dat de pijn inmiddels wat minder is.En wat je zus betrefd ,leef je leven zoals jij dat doet en wilt,en probeer je niet te laten leven,komende tijd heb je energie nodig voor jezelf en je gezin.ik blijf aan je denken.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Josl
Datum bericht: 18 April 2008 om 12:14

Ben het helemaal met Corry eens: stop je energie in jezelf!

Tuurlijk denk ik ook veel aan je, volgens mij moet je dat voelen al dat "gedenk".

Groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: corine
Datum bericht: 18 April 2008 om 15:28

Lieve Meia,

Laat je zuster maar even voor wat ze is , alleen jij bent nu belangrijk en wij steunen je met elkaar waar nodig is.

KOP OP



-------------


Bericht van: Meia
Datum bericht: 18 April 2008 om 16:22

Gelukkig voel ik me vandaag al weer stukken beter dan gisteren en mede dankzij jullie lieve berichten!

Mijn linkerborst is een beetje pijnlijk van de blauwe plekken door de biopties maar dat zal wel weer eens afzakken hè, zoals meestal met blauwe plekken het geval is. Ik begin me wel steeds meer te ergeren dat het allemaal zo lang duurt en het zonnetje laat het ook nog afweten hier in het noorden.

Even bij mijn buurvrouw een kopje koffie gedronken en we hebben heerlijk zitten lachen om de gekke verhalen van haar beginjaren hier in Nederland(ze is Spaanse) Ik heb even wat kaarten geschreven want ze kan nog steeds niet Nederlands schrijven(na 47 jaar hier te wonen) Maar ze is er blij mee en ik doe het graag. Ach zo helpen we allemaal elkaar een beetje door het leven heen en dat is fijn toch?

Enne Rita, wat die 93 jaar betreft, ook goed zolang ik niet dement raak!!!  
Nu ga ik even een gordijntje naaien, dat ligt al veel te lang te wachten. En klaar is maar weer klaar hè.

Allemaal een fijn weekend al zal ik nog wel eens langskomen voor het weekend om is op dit fijne forum

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: naatje
Datum bericht: 18 April 2008 om 18:57
FIJN WEEKEND MEIA.

LEKKER GENIETEN HOOR.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 18 April 2008 om 21:45

Meia

stop je energie liever in positieve dingen en positief denken en geniet van de vogels en de bloemen en de bomen en als hij er is het zonnetje ik wens je ondanks alles een fijn weekend



-------------
groetjes Thea


Bericht van: geesje
Datum bericht: 18 April 2008 om 23:33
............ik lees dit nu pas..........MEIA ik wens je heel veel STERKTE toe  verder ben ik sprakeloos

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Tony
Datum bericht: 19 April 2008 om 08:32

Lieve Meia.....geloof in jezelf......in de kracht die jij hebt om hier doorheen te komen......laat ons je helpen, wij zijn er voor je, en wachten in spanning op de uitslag.    Je bent een kanjer !!!!!!!!



-------------
Antonia


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 19 April 2008 om 11:15
lieve meia, ik denk dat morgen een lekker zonnetje voorspeld is! lekker genieten dus! (die zon moet nu ook maar eens een beetje gaan meewerken, toch! )


Bericht van: Meia
Datum bericht: 20 April 2008 om 23:57

 

Alweer allemaal lieve berichten die me zo opbeuren, wat fijn is dat toch! Dank jullie wel allemaal  Zonnetje laat het een beetje afweten hè, vandaag was ie er wel even toruwens dus wel even van genoten.

Even gezellig bij vrienden op bezoek geweest en dat was heel leuk.

Morgenmiddag dus de eerste uitslagen, ik ben zo nieuwsgierig! Tja wie niet

Maar goed nog even wachten dus. Zodra ik weer thuis ben komt eerst mijn oude pc terug, die is gerepareerd en dan kom ik snel hier naartoe ok?

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 April 2008 om 06:45

Hallo Meia,

Zal vanmiddag heel speciaal aan jou denken... en hopen dat je de best mogelijke uitslag krijgt.

Groetjes,

Rita



Bericht van: naatje
Datum bericht: 21 April 2008 om 07:35
GOEDE MORGEN MEIA.
ALS "DENKEN AAN"ZOU HELPEN,DAN WAS
JE NU AL BETER.
VANMIDDAG ZIJN MIJN GEDACHTEN BIJ JOU,SUCCES!!


RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 21 April 2008 om 08:33

Lieve Meia,

Succes vanmiddag, ik zal aan je denken.

Groetjes Ellen



Bericht van: corine
Datum bericht: 21 April 2008 om 09:43
Lieve Meia, ik ga in gedachten met je mee vanmiddag.

-------------


Bericht van: Josl
Datum bericht: 21 April 2008 om 11:54

Ik zit vanmiddag op je schouder!!

liefs, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: tammie
Datum bericht: 21 April 2008 om 18:36
heb ook aan je gedacht. nog maals veel sterkte.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: Meia
Datum bericht: 21 April 2008 om 19:54

Rita, bedankt voor al je lieve emailkaarten!!!! Je bent een schat! En natuurlijk alle anderen ook bedankt voor de support hè, dat maakt mij zo sterk(en dat moet ook)

Vervolg van mijn verhaal.

Vanmiddag moest ik om 10 over 1 in het OCL zijn voor de uitslag van de biopties. Kees was met me mee en bij het gesprek kwam een mamacareverpleegkundige zitten waar we later ook nog even een gesprekje mee hadden en zij gaf me allemaal info om te lezen.

De dokter zei me dat ze niet zo'n leuke mededeling had.

Ik heb dus borstkanker en ik heb in mijn linkerborst 2 tumoren zitten.
De eerste bioptie die "mislukt" was, was dus eigenlijk niet mislukt want dat betrof een gezwelletje in mijn melkgang.(ductaal carcinoom) En de andere tumor is er eentje die in een melkklier zit.(lobulair carcinoom)
Beide zijn kwaadaardig. Het zijn 2 verschillende tumoren en dat is dan ook meteen een reden om wel bestraald te moeten worden.

Dus behandelplan ziet er tot donderdag zo uit: opereren en bestralen.
Morgen de mri scan en de uitslag donderdag. Omdat er een tumor in een melkklier zit is het best mogelijk dat er nog wel één of meerdere zitten en die sporen ze dan met de scan wel op.

Ik ben nu eenmaal een probleemgeval dus woensdag ben ik weer middelpunt van gesprek bij de oncologen maar dat vind ik niet erg. Kunnen ze niks over het hoofd zien hoop ik maar Big Grin

De operatie zal wel gepland gaan worden, eerst moet ik nog naar de aenestesist enzo en misschien verandert het behandelplan na donderdag ook zo weer hè.
Maar goed, voor vandaag het hierop gehouden want je krijgt toch al zo veel info.

Van de mamacareverpleegkundige veel informatie meegekregen om te lezen. Ook al over de opname in het OCL. Daar ben ik nog niet eens aan toegekomen.

Op de fiets naar huis had ik even het gevoel om even flink boos te worden en een paar rare woorden te zeggen(ff flink vloeken zeg maar) maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik dacht dat helpt toch niet dus waarom zou ik?
Ik kwam langs een leuk winkeltje en daar vond ik een hele mooie lange broek met wijde pijpen en die heb ik maar gekocht Big Grin Voelde veel beter Cool

Mijn moeder trok mij een beetje te wit weg vanmiddag en die maakt zich dus erge zorgen. Ik zei haar dat we gewoon lekker positief moeten blijven en dat ik nog niet klaar ben met mijn leven hier. Dat zei ik ook tegen de arts en ze zei me dat ze met mij ook nog niet klaar waren, eerst helemaal beter worden!!! En zo is het, dáár gaan we voor!
Moeders had lekker gekookt en daar mochten we een schaaltje vol van meenemen. Het heeft ons heerlijk gesmaakt. Wink

Een aantal telefoontjes gehad en gemaakt en toen kwam onze pc weer terug en die ga ik zo eens even aansluiten!
Kan ik in elk geval weer even de website van Kees bijwerken. En kan hij zelf ook computeren, tegelijk met mij Tongue  O, hoef ik nooit meer mijn pc-plekje af te staan, wat een luxe hè Bloempje

O ja, klinkt misschien heel eigenwijs maar ik denk dus dat mijn tumoren niet in hetzelfde gebied liggen. Ze delen je borst in vieren en het zou dan linksboven liggen maar mijn gevoel zegt dat het niet zo is. Ik ben benieuwd of het straks is zoals ik denk of toch zoals zij zeggen.

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Dikky
Datum bericht: 21 April 2008 om 20:06

Goh Meia,

Wat een uitslag... En dat op zo'n mooie zonnige dag. Een van de eerste lentedagen dit jaar. Als het aan het zonnetje ligt en de vrolijke lentestemming buiten komt het helemaal goed en daar gaan we voor met zijn allen!

Ik wens je vanaf deze kant weer heel veel steun voor a.s. woensdag en dat het dan mee mag vallen.

Heel veel groetjes en sterkte,

Dorine



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 21 April 2008 om 20:07

niet meteen wat we gehoopt hadden te horen...  En ik ga wel even stout zijn en een beetje vloeken!  Zo! dat lucht op, pffft!

Maar je hebt gelijk, die leuke broek kopen is veel slimmer!  dat vind ik nu zo super aan je!!!!

Ik hoop dat we je mogen steunen hier in alles wat nog zal komen, in ieder geval een lekker eigenwijze Meia, daar zullen ze hun handen nog aan vol hebben!

dikke kus en dikke knuf!



Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 April 2008 om 20:12

Hoi Meia,

Wees jij maar lekker eigenwijs... en geloof in jezelf en je herstelkansen, dat zal het beste medicijn voor je zijn. Verwen jezelf maar eens lekker, je hebt het nu meer dan ooit nodig... en het kan ook wel eens deugd doen jezelf verwennen !Laat je ook verwennen door allen die rondom jou staan... iedereen doet het immers graag voor jou... en het zal een steun voor je zijn als je ziet hoeveel mensen van je houden.

Gelukkig heb je nu je eigen pc. leuk hé ??? momenteel zit ik op een meter afstand van mijn man, en allebei zitten we achter de computer... zo moet niemand de baan ruimen...    !!!

Meia, hou je sterk en geloof in jezelf !!!! Dat doen wij ook !!!

Lieve groetjes,

 

Rita.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 21 April 2008 om 20:34

Dankzij jullie hier en ook nog op een ander forum en in mijn omgeving kan ik zo sterk zijn( mijn vader zou zeggen: Je bent een De Boer, vergeet dat niet hè, dan BEN je sterk)

Gelukkig ben ik altijd heel positief, dat is goed voor een mens, jammer dat niet iedereen dat altijd kan zijn. Maar ja zo is het gewoon hè.
Daarom kan ik best wel piekeren over dingen of mensen. Ik weet ook heel goed dat mijn kinderen het nu heel moeilijk hebben. Mijn dochter heeft gelukkig een partner waar ze haar verhaal even bij kwijt kan maar dat heeft mijn zoon niet en hij is ook veel geslotener. Ik hoop maar dat ie het met één goede vriend  van hem wel bespreekt, of in ieder geval zo af en toe even daar zijn verhaal kwijt kan hè.

Nou maar even een beetje extra op hem letten de komende tijd. Hem in elk geval van elk lichtpuntje op de hoogte stellen.

Komt allemaal goed. Zo, nu ga ik mijn oude pc eens even aansluiten want ikmoet de website  van mijn man bijwerken en het programma staat daar hoop ik nog op. Als het goed is wel Ik kom wel weer voorbij, is het niet vandaag dan wel morgen Fijne avond allemaal!!!! Met of zonder brei/hakwerkje op schoot  Doe maar haakwerkje hè hihi.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 21 April 2008 om 20:45

Hallo Meia

wat vervelend allemaal erg goed dat je zo positief bent en blijft veel sterkte voor woensdag en een voor jou



-------------
groetjes Thea


Bericht van: geesje
Datum bericht: 21 April 2008 om 20:50
..............zo nu vlug de comp. aanzetten en kijken of er al bericht is van Meia, en ja hoor .... nou MEIA dat is heftig zeg...   ik kan je alleen maar HEEL VEEL STERKTE TOEWENSEN....en POSITIEF BLIJVEN DENKEN...............maar wat moeilijk zeg om dit zelfs aan jou te zeggen..............    ....en je zoon ...je kunt beter zelf het initiatief nemen om er over te praten................nou ik wens voor je hele gezin en natuurlijk hoort ook je moeder daarbij  HEEL VEEL STERKTE...............

-------------
groetjes geesje


Bericht van: boek
Datum bericht: 21 April 2008 om 21:08

Meia Ik wens je heel veel sterkte, en bergen geluk. en vandaag scheen de zon misschien wel een goed teken

en je zus, vrienden kun je zelf uitzoeken en fam.niet, dus laat haar lekker schieten het lucht op.



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: naatje
Datum bericht: 21 April 2008 om 21:21
meia,ben er stil van,weet niet zo goed wat te zeggen.
sterkte in ieder geval voor jou en je naaste.
toi,toi,toi voor woensdag.


renate

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: claudine
Datum bericht: 21 April 2008 om 22:33

Hallo Meia,

Heb zonet nog eens  je verhaal gelezen. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en een spoedig herstel. Ik heb veel bewondering voor je, omdat je zo vastberaden bent en een doorzetter.  Ik wou dat ik daar ook wat van had. Maar nu in de eerste plaats duimen voor een spoedig herstel.
Veel sterkte!
 



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 22 April 2008 om 06:01
Pff,wat een verhaal,ongelofelijk knap dat je het zo helder kan verwoorden,en dat je zo vol moed en positief bent.Heel veel sterkte met het wachten,totdat je precies weet wat er gaat gebeuren.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 22 April 2008 om 09:24

Hallo Meia,

Ik heb het net ook zitten lezen, wel 2 keer zelfs, ik heb er geen woorden voor, maar elke keer als ik weer jou positieve instelling lees dan fleur ik ook weer een beetje op. Ik vind je zo ontzettend sterk en positief, zo moet het natuurlijk ook zijn, het is het beste voor je herstel.  Voor morgen natuurlijk heel veel sterkte en ik wens je familie hetzelfde toe.

Groetjes Ellen en een dikke knuffel.



Bericht van: corine
Datum bericht: 22 April 2008 om 10:49

lieve Meia,]

Wat ben jij toch een sterke persoonlijkheidmaar laat de boog niet te gespannen staan hoor.

Als we wat voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden,we kunnen nu alleen met jullie allen meeleven.



-------------


Bericht van: Tony
Datum bericht: 22 April 2008 om 11:24

Lieve Meia.....Wat ben je toch sterk en positief ......dat zal je vast helpen bij je herstel......maar je mag ook best eens een keer vloeken en kwaad zijn hoor !!!!!  .....en dan nog steeds je zorgen maken om je omgeving, moeder, zoon, etc.

Maar nu mag jij ook best eens op de eerste plaats komen, kom voor jezelf op en laat de dokters gerust weten dat jij een eigen mening hebt, en het naadje van de kous wil weten, per slot is het jouw lichaam en jouw leven.

Kop op meisje jij komt hier doorheen, veel liefs en steun TONY



-------------
Antonia


Bericht van: krieltje
Datum bericht: 22 April 2008 om 15:00
Lieve Meia,
ik dank je voor je openheid en dat wij met je mee mogen leven. We denken aan je en ik bid voor je, veel sterkte


-------------
krieltje


Bericht van: Josl
Datum bericht: 22 April 2008 om 15:48

Lieve Meia, BLIJF maar zo positief, want dat helpt echt!!! (plus dat wij allemaal met je meevoelen en -denken).

Dikke knuffel, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Meia
Datum bericht: 22 April 2008 om 20:57

Zo daar ben ik weer even, kon de hele dag en gisteravond niet op internet. Gelukkig is het weer opgelost dankzij een medewerker van upc!

Bedankt voor jullie leive berichten en alle support. Heerlijk!

Ik zei net tegen mijn man, raar eigenlijk dat ik zo rustig ben, ik snap dat helemaal niet. Niet dat ik in paniek hoef te raken of zo maar even een potje janken of zo maar er gebeurd helemaal niks.

Ik ben benieuwd of dat sowieso nog gaat gebeuren.

Vandaag de mrican gehad en dat viel heel erg mee. Ik had wel de pech dat de contrastvloeistof niet door het infuus naar binnen ging en de zoutoplossing die ze ermeteen bij doen wel. Dus klein stukje moest even opnieuw en nu maar hopen dat het wel goed was anders moet ik misschien nog een nieuwe scan. Nou ja kan er ook nog wel bij.

Nu maar wachten op donderdag voor de uitslag. Ach, ik kom mijn tijd wel door. MOrgen komt de timmerman want er komt een nieuw slot op de voordeur en ik moet nog iets naaien op de naaimachine. Van de zon genieten is er haast niet bij. Iedere keer is er wel wat of de telefoon gaat steeds, allemaal van dat soort dingen hè.

Nou ja, dat de mensen belangstelling hebben is ook wel fijn natuurlijk. Jullie horen nog van me ok?

Groetjes Meia. En een knuffel voor jullie allemaal voor het meeleven!

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 23 April 2008 om 06:37

Hallo Meia,

Bedankt voor de update.. ja, ik weet niet goed wat te zeggen. Hopelijk valt de uitslag donderdag nogal mee.

Je bent rustig, hopelijk kan het nog zo'n tijdje meegaan.. maar ooit... maar je hoeft daar nu niet aan te denken, laat je zoveel mogelijk verwennen en geniet van al het schone... en als het effkes niet meer gaat, weet dan dat we voor je klaarstaan.

Lieve groetjes en een dikke knuffel,

Rita.

 



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 23 April 2008 om 06:55
Paniek hoeft ook niet perse,en die tranen komen vast wel een keer,maar je krijgt nu zoveel tegelijk ,en een mens is in staat en stukje gevoel even opzij te zetten omdat het anders teveel is om te verwerken.meestal komt het dan later,wanneer je daar tijd voor hebt.Nu ben je nog veel te druk met onderzoeken en uitslagen.maar dan zijn we ook allemaal verschillend en ieder doet het op zijn eigen manier.Ik vind je erg dapper en positief,dat scheelt toch ook met de genezing.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Tony
Datum bericht: 23 April 2008 om 08:14
   

-------------
Antonia


Bericht van: naatje
Datum bericht: 23 April 2008 om 11:21
TRANEN KOMEN LATER,WEET IK ZEKER,NU WIL JE STERK ZIJN VOOR JE OMGEVING ,MAAR JE MAG WEL HUILEN HOOR,ZAL NIEMAND JE KWALIJK NEMEN.


RENATE


-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 23 April 2008 om 14:29

Gisteren had ik het met mijn dochter erover en ze zei me dit: mama  het komt door de Resonance dat we zo rustig zijn.

We hebben een 3 cursussen resonance gevolgd en daardoor zijn we idd veel rustiger geworden en kunnen we anderen ook energie geven.

Ik heal mezelf ook steeds en mijn borsten doe ik ook apart nog even healen.
Als je er meer over wilt weten kun je hier even kijken: http://www.mbruinsma.nl/default.asp?pageID=21 

Ik zal nog even een site zoeken. Over hoe het in de westerse wereld is gekomen. Het is zo bijzonder!

http://www.resonancehealing.com/ 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: catharina
Datum bericht: 23 April 2008 om 15:05

Lieve Meia.

Waarom ik jouw bericht niet eerder heb gelezen is mij een raadsel.Maar ik ben helemaal koud van het lezen van jouw berichten.Wat kan ik zeggen? Woorden schieten tekort.In ieder geval wens ik je dat alles wat komen gaat goed gaat verlopen,heel veel rust, wat je nu nog steeds hebt, en heel veel sterkte.

Mijn gedachten, zoals wij allemaal hier op dit forum, zijn bij jou en je gezin.En bij je ouders.Ik weet uit ervaring hoe moeilijk die het hebben dat hun kind dit moet ondergaan.

 Dikke knuffel!!!!!!!!!



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Meia
Datum bericht: 23 April 2008 om 15:55

Dank je Catharina, mijn vader leeft niet meer die is 3 jaar geleden overleden. Ik heb al even naar hem geroepen dat ie me nog niet kan komen halen Het is nog te vroeg hè Hij moet nog 30 jaar wachten

Net werd ik gebeld door de mammapoli en ik moet een nieuwe mriscan laten maken, de contrastvloeistof is niet goed gegaan.
Hadden ze op de rontgen 7 mei gepland maar gelukkig vindt mijn behandelend arts dat te lang duren. Ze bellen me nu op wanneer ik moet komen, ik ben benieuwd.
Nou ja ze zeiden het al gisteren, kan best dat het over moet.
Afwachten dus maar en maar hopen dat ze snel bellen.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: krieltje
Datum bericht: 23 April 2008 om 16:07
helaas meia, het zit niet echt mee hé. nou we hopen dat het snel opnieuw kan, dat er een gaatje komt, dat je gauw kan en dat het dan WEL lukt



-------------
krieltje


Bericht van: catharina
Datum bericht: 23 April 2008 om 16:53

Nou Meia, dat is weer een tegenvaller.Ik hoop ook dat ze je gauw bellen,en dat het dan inderdaad wel lukt.

Sorrie van je vader,had ik niet begrepen dat hij overleden is.Dan dubbel zo veel sterkte voor je moeder, haar klankbord is er niet meer.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 23 April 2008 om 18:33

Hey Meia,

Heb nu toch eventjes zin om een lelijk woord te zeggen... 't zit je echt wel niet mee...

En het ergste is almaar dat wachten en wachten en wachten... Hopelijk kan je gauw eens tussendoor...

Intussen héél véél sterkte en blijf moed houden... want na regen komt zonneschijn !!!

Groetjes en een dikke knuffel.

Rita.



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 23 April 2008 om 19:34
schandalig dat het niet meteen over kan,een ellende al die wachtlijsten.Hopelijk kan je arts iets voor je doen.Sterkte met het weer opnieuw wachten, en alle spanning die daar bijkomt.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 23 April 2008 om 20:59
meia        

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 23 April 2008 om 21:06

Meia toch,

Wat verschrikkelijk vervelend. Dat jou dat nou weer net moet overkomen. Ik hoop dat je inmiddels al bericht hebt gehad als ik dit lees, want die 'wachtkamers'.... Brrr, verschrikkelijk.

Heel veel sterkte en moed maar weer tijdens het lange wachten.



-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: Meia
Datum bericht: 24 April 2008 om 09:52
Vanmorgen werd ik gebeld of ik vanmiddag kan komen, ja natuurlijk!!!!! Ik blij Morgen op gesprek voor het operatiegebeuren en maandag de uitslag van de mri. Ik ben benieuwd, maar even duimen voor een goede mri, duimen jullie met me mee?  

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 24 April 2008 om 10:10

Nou echt wel Meia, Ik duim zeker met je mee.

Groetjes Ellen



Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 24 April 2008 om 10:12

  

Hoi Meia,

Vanzelfsprekend duimen wij voor een goede mri-scan... iets positiefs mag nu ook wel eens...

Hou je goed... en ik ga in gedachten met je mee, vandaag, morgen en maandag...

Héél véél succes, lieve Meia,

Lieve groetjes,

Rita.



Bericht van: corine
Datum bericht: 24 April 2008 om 11:57
Duimen voor jou altijd

-------------


Bericht van: catharina
Datum bericht: 24 April 2008 om 18:47
Reken maar dat ik voor jou duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 24 April 2008 om 18:56
natuurlijk duimen wij voor je,zal ook wat extra aan je denken.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: miep
Datum bericht: 24 April 2008 om 19:04
Ik duim uiteraard ook mee, heel veel sterkte en in gedachten zijn wij allemaal bij je!


Bericht van: Josl
Datum bericht: 24 April 2008 om 19:08

De huid is al een beetje van mijn duimen aan het slijten van al dat "geduim".

Knuffel, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Dikky
Datum bericht: 24 April 2008 om 20:03

Meia,

Dat is lekker snel dus duimen voor de mri-scan kan ik niet meer maar ik ga wel heel hard aan het duimen voor de uitslag en het operatiegebeuren morgen.



-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: boek
Datum bericht: 24 April 2008 om 20:04
He Meia ik draai mee

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 24 April 2008 om 20:52

Originally posted by boek boek wrote:

He Meia ik draai mee

en ik ook



-------------
groetjes Thea


Bericht van: creaans
Datum bericht: 24 April 2008 om 22:05

Hoi Meia,

Ook ik wens je heel veel sterkte, met alles wat je te wachten

staat en ook duim ik voor je mee.

Groeten Creaans.



Bericht van: geesje
Datum bericht: 24 April 2008 om 22:37
...........

-------------
groetjes geesje


Bericht van: naatje
Datum bericht: 24 April 2008 om 23:25
krijg een beetje kramp in de vingers
toi,toi,toi meia

renate

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Tony
Datum bericht: 25 April 2008 om 08:40

Ik hoop dat het gesprek vandaag goed verloopt,  sla gerust met je vuist op de balie hoor als ze je zo belachelijk lang willen laten wachten, dit is niet iets waar je op kunt wachten.

Duim,duim,duim, Tony



-------------
Antonia


Bericht van: krieltje
Datum bericht: 25 April 2008 om 10:58
succes weer vandaag

-------------
krieltje



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net