Print Pagina | Close Window

Soms vraag ik me af wat ik hier doe.

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=51793
Print Datum: 23 Juni 2026 om 15:03
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Soms vraag ik me af wat ik hier doe.
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Soms vraag ik me af wat ik hier doe.
Datum bericht: 23 Juni 2026 om 12:43
Een vraag over patroon Pauline van Phildar??? zonder vermelding waar en hoe je mee kunt kijken. Of een Engels patroon, net of wij allemaal experts zijn in Engels. Ik vond het altijd al ergerlijk als mensen zomaar het forum op kwamen hopsen en een vraag afvuurden zonder zich voor te stellen. Maar nu heb ik echt helemaal geen zin meer om me in hun problemen te verdiepen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net