Print Pagina | Close Window

stitch & bitch dag

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5640
Print Datum: 23 Juni 2025 om 18:52
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: stitch & bitch dag
Bericht van: BreienHaken
Onderwerp: stitch & bitch dag
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 11:19
weet iemand of er dit jaar weer een SNB dag is? ik kan er niets over vinden

Antwoorden:
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 13:41
Ik zou het ook niet weten.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: breinaald
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 13:52
hallo ook niet op google??????

-------------
quality=

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 14:29
Originally posted by breinaald breinaald wrote:

hallo ook niet op google??????

nee helaas, op de site zelf ook niet

Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 14:32
Nee, die is er niet. Je kunt wel naar de handwerkbeurs in Rotterdam. Deze is ook in de Van Nelle fabriek.
Je hebt toch ook een Ravelry account? Daar is dit al een tijdje terug een onderwerp van discussie geweest.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 15:48
Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Nee, die is er niet. Je kunt wel naar de handwerkbeurs in Rotterdam. Deze is ook in de Van Nelle fabriek. Je hebt toch ook een Ravelry account? Daar is dit al een tijdje terug een onderwerp van discussie geweest.

klopt maar ik vind er echt helemaal niets aan dus kom er nooit. Heb denk ik maar 2 keer of zo gegluurd daar.
jammer van die dag. handwerkbeurzen vind ik zo algemeen...

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 15:52
Originally posted by knitalot knitalot wrote:

Nee, die is er niet. Je kunt wel naar de handwerkbeurs in Rotterdam. Deze is ook in de Van Nelle fabriek. Je hebt toch ook een Ravelry account? Daar is dit al een tijdje terug een onderwerp van discussie geweest.

klopt maar ik vind er echt helemaal niets aan dus kom er nooit. Heb denk ik maar 2 keer of zo gegluurd daar.

Misschien moet je Ravelry dan toch eens een herkansing geven en nog eens komen kijken

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 15:54
ik denk het niet, zie het nut van die site nog niet...

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 16:28

Dat is jammer. Ik weet natuurlijk ook niet precies wat voor nut je dan zoekt in zo'n site maar ik vind het echt een pracht medium met een enorme database aan patroon- en garengegevens. Je kunt tenminste zien wat voor effecten bepaalde garens opleveren en hoe een patroon er dan uit komt te zien. Bovendien kun je alles wat je doet er op bijhouden. De forums zijn een leuke bijkomstigheid en een prima vraagbaak. Ik zou niet meer zonder kunnen. Hobbydoos is leuk maar Ravelry heeft toch echt mijn absolute voorkeur. Het is misschien in het begin wat overweldigend maar absoluut verslavend.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 18:29

Hoi Ilona, zat deze week net aan je te denken.....en hoeps daar ben je weer eens......kom je ook naar de hobbydoos dag 12 Okt. ....het was toen zo gezellig bij jou.

Alles goed met man en kinderen ?

Groetjes TONY

-------------
TONY

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 19:25
Hoi Tony,
Nee helaas kom ik niet want ik heb de komende tijd al best wel veel zaterdagen me laten uitroosteren. Bovendien komen wij die dag net terug van een weekje weg.
Hier gaat alles goed, de tuin is al aardig veranderd en binnenkort krijgen we een nieuw dak op de schuur.
Ik vond het ook heel gezellig toen. Was een goed plan van ons!
Ben je ondertussen de schrik alweer te boven? Ik heb je verhaal wel gelezen maar niet eerder gereageerd.
Groetjes,
Ilona.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 19:30

Dat is jammer. Ik weet natuurlijk ook niet precies wat voor nut je dan zoekt in zo'n site maar ik vind het echt een pracht medium met een enorme database aan patroon- en garengegevens. Je kunt tenminste zien wat voor effecten bepaalde garens opleveren en hoe een patroon er dan uit komt te zien. Bovendien kun je alles wat je doet er op bijhouden. De forums zijn een leuke bijkomstigheid en een prima vraagbaak. Ik zou niet meer zonder kunnen. Hobbydoos is leuk maar Ravelry heeft toch echt mijn absolute voorkeur. Het is misschien in het begin wat overweldigend maar absoluut verslavend.

tja het is nogal veel en ik snap de opbouw nog niet zo goed en wat je er allemaal mee kunt. misschien dat ik toch maar eens ga spieken...

Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 20:01
Er zijn ondertussen diverse Nederlandse groepen, waaronder de Dutch Crafters groep. En als je hulp nodig hebt, gewoon een gil geven.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Bericht van: Dikky
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 21:42

Knitalot,

Ik ben het met Ilona eens deze keer en denk dat je er gewoon eens een paar uurtjes voor moet gaan zitten. Voor de meeste mensen is het engels een probleem maar voor jou al helemaal niet dus ik zou zeggen: Geef het inderdaad een tweede kans.

-------------
Groetjes,
Dorine

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 29 Augustus 2008 om 00:40

Zeker eens in de groep van Alan Dart gaan kijken, is helemaal jou stijl.

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 29 Augustus 2008 om 00:44

JA MAAR ER ZOU WEL EEN VOLEDIGE HOEK VOOR BREIERS KOMEN OMDAT HET ZO EEN BEETJE DIT JAAR DE S&B-DAG VERVANGT.

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net