Print Pagina | Close Window

voel ik me even blond(update pc probleem

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=9834
Print Datum: 27 April 2024 om 17:32
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: voel ik me even blond(update pc probleem
Bericht van: *kathy*
Onderwerp: voel ik me even blond(update pc probleem
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 16:16

Al tijden gaat mijn laptop zomaar onverwachts uit, vorige week kwamen daar opstart problemen bij. En zondag avond na 7 keer opstarten deed hij het nog niet.

Ook maandag kwam ik er na 3 keer weer niet in,mijn vader gevraagd, maar ook hij kon er niet in komen. toen was de maat vol en ging hij naar de reparateur.

loopt mijn vader net even heen om te vragen of ze al weten wat de oorzaak is en wat de kosten worden. zeggen ze dat hij het daar gewoon doet en dat hij hem eerst wel weer mee mag nemen, als hij weer hapert dan moest hij maar terugkkomen. Okee, ja mijn batterij was slecht, maar daar hebben we het stroomnet voor.

Ben wel erg opgelucht, maar het is toch bijna niet te geloven.

nu hoop ik maar dat hij het blijft doen! want anders ja dan zal hij weer heen moeten en zit ik weer zonder en dan zijn de dagen toch wel saai!




Antwoorden:
Bericht van: pien66
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 16:35
Ach toen ik hem net gekocht had deed het geluid het niet, alle instellingen op zijn hoogst gezet nog geen geluid. Dus voornemens de volgende dag terug naar de winkel, gelukkig keek een vriend er sávonds naar, bleek ik de volumeknop aan de zijkant dicht hebben staan. Plantinablond?????????

-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: Guests
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 16:59

gelukkig dat tie het weer doet kathy,je kan echt niet zonder.!!!!!!!!!!!en daar hoef niet blond voor tezijn.

groetjes puck



Bericht van: breidje
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 17:17

voor het opstarten even een schietgebedje doen.

 



-------------
wil    


Bericht van: creaans
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 17:41
Fijn dat je er weer bent, ja hoe gaan dingen soms!
Groeten Creaans


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 17:43

pff, vloog hij net weer uit, en weer kon ik hem niet opstarten. Gelukkig was mijn vader hier nog aan het werk, dus hup daar ging hij weer naar de reparateur aan de overkant van de weg.

Nu denken ze dat hij te warm, wordt ze hebben hem schoongeblazen en als dat niets oplost is het advies een nieuwe en deze is nog maar net over de garantie hee



Bericht van: sassa
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 18:08
hé vervelend, computers zijn handig, maar dan moeten ze wel hun ding blijven doen en meewerken natuurlijk

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 18:31
zal je altijd zien,net geen garantie meer,knap balen,maar fijn dat je er toch weer even bent!

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 18:50
Ik zal voor je duimen dat het nu goed blijft gaan. Fijn dat je er weer bent.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Judy
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 19:05

huh, te warm??? Had ie maar geen laptop moeten worden. Je mag toch verwachten dat een laptop een bepaalde tijd mee gaat ook net na de garantie?

Misschien even kijken of meer mensen problemen hebben met jouw type laptop. Pas was er ook een probleem merk/type laptop in kassa. Is natuurlijk slechte reklame en met meer klachten meer kans dat je probleem verholpen wordt.

Maar lastig is het wel. Gelukkig dat je reperateur vlakbij zit. Nu maar hopen dat hij zo kundig is om het probleem niet te duur op te lossen.

sterkte!



-------------
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.


Bericht van: naatje
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 19:33
HOI KATHY,WAT EEN GEDOE MET JE LAPTOP.
HOPELIJK BLIJFT HIJ HET NU GOED DOEN.
BEN IN IEDER GEVAL BLIJ DAT JE ER WEER BENT.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 20:28
Hoi Kathy wat vervelend al die problemen met je laptop... en inderdaad je zal het zien net als de garantie verlopen is... komen de problemen.

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: breidje
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 20:34
heb je trouwens een back-up gemaakt van je bestandjes, voor het geval dat?

-------------
wil    


Bericht van: inge.v
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 21:45
Vind dit echt niet leuk hoor. Ben nl echt blond.
Mijn echtgenoot zegt net (die kent iets meer van pc als ik) dat het inderdaad kan dat hij warm loopt, heeft het met zijne ook eens meegemaakt en dan zit er inderdaad niet veel leven in. En laptops zijn er nog gevoeliger voor.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 22:17

Zolang jullie niet doen zoals die Italiaanse man... die schoot hem aan flarden haha. Maar ik ben ook mega pc blonT. Mijn ex moest altijd om me lachen als ik weer schreeuwde dat die het gewoon eens moest doen.. alsof de pc daar wel naar luisterde haha.

Gelukkig staan we niet alleen, behalve handwerken delen we ook andere dingen ;-)

Groetjes Simone



-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: pppetra
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 22:52
met dit weer raken veel laptops overbelast:
ze blazen de hete lucht uit maar vaak wordt deze uitgang ongemerkt geblokkeerd
ook staan ze in de zon..

zet je laptop eens een poos in de koelste ruimte in huis(vochtvrij..dan kan hij bijkomen

ik hoop dat het aan het weer ligt


Bericht van: boek
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 23:14

ACH IK VOEL ME OOK WEL EENS BLOND EN IK BEN NIET EENS BLOND

EN STERKTE MET JE LAPTOP



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: Judy
Datum bericht: 02 Juli 2009 om 10:16
als ie echt met dit weer te warm loopt wordt het tijd voor ingebouwde airco.

-------------
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 02 Juli 2009 om 12:14
Daar moet je niet blond voor zijn ,die techniche dingen eijn allemaal goed zolang ze werken.En zonder 1 pc kunnen we niet meer

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Meia
Datum bericht: 02 Juli 2009 om 21:15
Hoe lang is je garantie voorbij? Als het echt net is dan moet de zaak waar je hem hebt gekocht toch even kijken of ze wat kunnen doen. Het is het proberen waard in elk geval en ik ben ook wel eens erg blond

-------------
     All you need is love.



Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 02 Juli 2009 om 22:28

Originally posted by Meia Meia wrote:

Hoe lang is je garantie voorbij? Als het echt net is dan moet de zaak waar je hem hebt gekocht toch even kijken of ze wat kunnen doen. Het is het proberen waard in elk geval en ik ben ook wel eens erg blond

ja eind april, dat vindt ik toch wel net en het is beter geworden na de schoonmaak zoals het nu lijkt, maar het opstarten blijft toch wel erg moeizaam gaan nog

 



Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 11 Juli 2009 om 13:54

Mijn laptop blijft waardeloos dat zal wel een nieuwe worden, maar ja maar even wachten tot vrijdag als mijn vriend na een half jaar weer thuis is ondertussen heb ik de ezel van DC nog maar een keer gehaakt.  Ik had/heb nog wat probleempjes met mijn oren, zijn hangoren geworden, maar verder helemaal blij

Ik mis mijn pc wel, en het forum natuurlijk, maar het is niet anders. maar hij doet het nu al tien minuten dus maar even berichtje plaatsen.

Iedereen bedankt voor de mailjtes en pmetjes.

 

 



Bericht van: breidje
Datum bericht: 12 Juli 2009 om 13:38
SPANNEND, DAN DUURT DE LAATSTE WEEK VAST EXTRA LANG

-------------
wil    


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 12:03

even een berichtje van mij getypt door mijn vriend, want gisteravond heeft mijn laptop het dan toch definitief op gegeven hij is begonnen te roken.

dus nu moeten we een nieuwe komen, dus zit even zonder.



Bericht van: inge.v
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 13:06
Veel succes bij de aankoop van een nieuwe. Heb vorige maand van mijn ventje ook een andere gekregen. Een HP, draait als een naaimachientje. Hoop dat je dat geluk ook hebt bij een nieuwe.
groetjes

-------------


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 14:17

Hoi Kathy,

Veel plezier nu je vriend terug thuis is !!! En veel geluk bij het zoeken naar een nieuw pc.



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 12:14

HE KATHY WAT HEERLIJK DAT JE VRIEND ER WEER IS. NU IS ALLEEN OOK JE CADEAUTJES REGEN OPGEHOUDEN. DAS DAN WEER JAMMER. MAAR JE VRIEND ZO HEEL DICHTBIJ IS VEEL BETER DAN ALLE CADEAUTJES BIJ ELKAAR!!

SUCCES MET HET ZOEKEN NAAR EEN NIEUWE LAPTOP. BALEN DAT HIJ HET ZO SNEL OPGEEFT. JE HEBT WAARSCHIJNLIJK PRECIES DE VERKEERDE GEKOCHT. JAMMER HOOR. HOPELIJK HEB JE MET JE NIEUWE MEER GELUK.



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 12:18
PS, IK BEN WITBLOND EN VIND HET HEERLIJK. NIET ALLEEN MET PC PROBLEMEN, MAAR VOORAL ALS IK VOOR EEN STOPLICHT MIJN AUTO UIT LAAT VALLEN TERWIJL HIJ NET OP GROEN SPRINGT. IK SCHUT MIJN BLONDE HAAR OVER MIJN SCHOUDER, START MET EEN ROOD HOOFD ONS ECHTE VROUWENAUTOTJE EN RIJD WEER VERDER. HOEF NOOIT UIT TE LEGGEN HOE HET NU TOCH KOMT DAT IK NA ZES JAAR RIJBEWIJS NOG STEEDS DE AUTO UIT LAAT SLAAN. OVERIGENS GEBEURD HET OOK WEL EENS DAT IK HEM FLINK OVERGAS BIJ EEN STOPLICHT. OOIT EENS EEN FIETSER DIE GEKSCHEREND MET ZIJN HOOFD IN ZIJN JAS DOOK OM AAN TE GEVEN DAT HIJ BESCHERMING ZOCHT... MARCO ZAT ER NAAST EN BELOOFDE MIJ TOEN DAT IK NOOIT MEER HOEFDE TE RIJDEN ALS WIJ SAMEN WEG GINGEN. NIET OMDAT IK HET ERG VOND DAT IK ZO OVERGASDE, HIJ SCHAAMDE ZICH NAAR... EN IK? ACH IK BEN BLOND....

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net