Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Puin ruimen...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 09:29
Nou Kamilla misschien is het inderdaad een stok achter de deur...
Heb voor mezelf ook een lijstje gemaakt met wat er nog ligt en wat hier al van klaar is...
Dit geeft me goed inzicht...
Van het weekend paardje piem en maria helemaal klaar gemaakt...
Dus 2 stuks van het lijstje af...
Wel geteld dat ik in de kast nog een kikker vond die ook nog op het lijstje moest dus 2 eraf en 1 erbij...
Verder heb ik de sneeuwpop helemaal afgehaakt en ben ik met de pootjes bezig van de panda welke daarna ook alleen nog in elkaar hoeft...
Dus al met al probeer ik weinig tijd te verspillen en vooral door te gaan...
Wie weet wat ik deze week nog allemaal voor elkaar krijg...
Hou jullie op de hoogte...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 13:07
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Nou Kamilla misschien is het inderdaad een stok achter de deur...
Heb voor mezelf ook een lijstje gemaakt met wat er nog ligt en wat hier al van klaar is...
Dit geeft me goed inzicht...
Van het weekend paardje piem en maria helemaal klaar gemaakt...
Dus 2 stuks van het lijstje af...
Wel geteld dat ik in de kast nog een kikker vond die ook nog op het lijstje moest dus 2 eraf en 1 erbij...
Verder heb ik de sneeuwpop helemaal afgehaakt en ben ik met de pootjes bezig van de panda welke daarna ook alleen nog in elkaar hoeft...
Dus al met al probeer ik weinig tijd te verspillen en vooral door te gaan...
Wie weet wat ik deze week nog allemaal voor elkaar krijg...
Hou jullie op de hoogte...

ik zou dat ook moeten gaan doen 
maar ik heb de moed niet het is te veel

maar ik vind jou goed ga zo door 
ik hoop dat ik  ooit ook de moed kan vinden 

Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2018 om 19:14
Aan hobby's met een stok achter de deur heb ik totaal geen behoefte. Er zijn dingen die gedaan moeten worden, omdat ze nodig zijn. Lukt het niet dat te doen, dan is er een probleem. Maar hobby's zijn voor plezier. Echt niet omdat het moet.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2018 om 08:01
Het is niet dat ik het niet meer leuk vind cocos het is alleen dat ik echt moeite heb met dingen af maken voor ik weer aan het zoveelste project begin...
Voor mezelf lijstjes maken en zien dat er dingen af geraken geeft me inzicht en ook rust...
En door me nieuwe haaknaalden met lichtje kan ik in de avond nog lekker langer door haken...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.057 seconden.
Lang Yarns Bergere de France