Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

quiltroman

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: quiltroman
    Posted: 16 Augustus 2014 om 18:41
Er is er eindelijk weer één vertaald van Jennifer Chiaverini : De aloha quilt. De uitgever had eerst gekozen voor een enorme sprong in de tijd: in de serie, die al vertaald was, had de hoofdfiguur nog geen kinderen, toen ineens een volwassen zoon en een dochter, die op trouwen stond. In
de niet vertaalde boeken zal ze dus wel een ontwikkeling doormaken van jonge pasgetrouwde vrouw tot middelbare moeke, maar voor de Nederlandse lezeres was het nogal een schok. Nu is er hoop dat de volgende delen ook vertaald worden, ik begon al naar de Engelse versies uit te kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 19:01
ben effe moeten gaan goegelen. Ik heb nog nooit van die boeken gehoord.
Je wilt niet weten wat ik dacht bij het woord quiltroman.

Ik heb de korte inhoud gelezen van de alohaquilt en die zou zo uit het leven kunnen gegrepen zijn.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 21:25
Originally posted by bep bep wrote:

ben effe moeten gaan goegelen. Ik heb nog nooit van die boeken gehoord.
Je wilt niet weten wat ik dacht bij het woord quiltroman.


Waarschijnlijk een zelfde soort gedachte als ik Smile
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 22:52
Oh, super. De andere delen heb ik al. Gelijk eens kijken waar ik deze kan bestellen. Bedankt voor de tip!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 09:55
Ik ga lekker de stad in, dan heb ik tenminste een reden om dat te doen. Alle winkels, waar garens liggen, binnenstappen, de kringloop onveilig maken en kijken of de MacDonalds nog steeds vlak naast de Action ligt.

Het is een leuke serie, alleen laat ik die Bruidsquilt liggen tot we wat verder in de tijd zijn. De boeken zijn in onze bieb te lenen, dus misschien in andere ook. En anders is het het interbibliothecair leenverkeer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 10:32
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik ga lekker de stad in, dan heb ik tenminste een reden om dat te doen. Alle winkels, waar garens liggen, binnenstappen, de kringloop onveilig maken en kijken of de MacDonalds nog steeds vlak naast de Action ligt.

Het is een leuke serie, alleen laat ik die Bruidsquilt liggen tot we wat verder in de tijd zijn. De boeken zijn in onze bieb te lenen, dus misschien in andere ook. En anders is het het interbibliothecair leenverkeer.

Haha, inderdaad goed excuus. Helaas woon ik in een dorp zonder winkelcentrum (überhaupt geen enkele winkel) en ontbreekt meestal mij de tijd om naar de dichtstbijzijnde stad te gaan. Bovendien hou ik helemaal niet van winkelen dus de keren dat ik wel tijd heb ontzie ik het.
Ben wel lid van de bib maar wil bepaalde boeken, waaronder deze (mede omdat ik zelf quilt), wil ik graag in de kast hebben staan. 

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2014 om 09:29
Ik houd niet van winkelen voor kleren, dat doe ik online en dan thuis passen. Maar voor boeken en garens ga ik graag de stad in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2014 om 10:05
Herkenbaar Magtelt
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns