Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Restjes haakgaren gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
YlonaMaas View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer YlonaMaas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Restjes haakgaren gezocht
    Posted: 25 November 2013 om 11:22
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die nog restjes haakgaren heeft waar je vanaf wilt.
Daarnaast zoek ik ook nog glitter/zilver/goud naaigaren.
Mocht iemand dit hebben en hier vanaf willen hoor ik het graag!
Ik heb namelijk niet zon groot budget om steeds nieuwe bolletjes aan te schaffen ;)

Groetjes,
Ylona
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2013 om 16:02
Kruidvat heeft kaarten met 20 kleine klosjes metallic naai/borduurgaren in allerlei kleuren, ook goud en zilver voor € 1,49. Ook pakketten met 9 bollen wol, in grijstinten helaas, 9 bol plus breinaalden voor € 7,99, ook pakjes met 6 bollen wol, bijv. roze of grijs voor € 3,99.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 02:21
en een goeie bol wol  bij wibra  of zeeman zijn ook maar een euro dat  lukt  mij met ook  een heel  klein budget  ook  zo af en toe wel eens. 

Maar er  schijnen op facebook ook  diverse sites te zijn waar  artikelen worden weggegeven dus  probeer het daar eens.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:51
Die dingen van Kruidvat waren nieuw, ze staan ook nog niet in de folder, maar ik denk dat die goedkoper zijn dan portokosten.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2013 om 18:46
En anders misschien bij de Action, die heeft momenteel een aanbieding: 2 bollen voor 88 cent. Of bij de Kringloopwinkel
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2013 om 20:16
Heb laatst bij de Action een bolletje donker blauwe wol gekocht om een poppenkleedje te haken, in combinatie met witte wol. Na afloop zagen mijn handen blauw, dus heb het restje meteen weggedaan :(. Misschien toevallig een slecht lot?
Ik vrees voor het wit na de eerste wasbeurt...
Grx
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2013 om 20:35
ik ben nu met blauw garen van de action aan het breien.0,98 ct per bol van 100 gram
en heb geen blauwe vingers. wel slapende vingers van het breien
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2013 om 12:21
Ik zou het haaksel of breisel in ieder geval wassen met zo'n Colour catcherdoekje in de machine. De rode fleece dekens, die ik bij Gourmet kattenvoer gespaard heb, krijgen ook altijd nog zo'n doekje mee, en die heb ik al jaren.

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2013 om 12:57
Ik heb dat nog nooit gebruikt, in het gedacht dat het niet helpt...
Maar nu ga ik dat toch eens uitproberen, dankjewel.
Grx
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2013 om 14:13
briefje ophangen bij de albert heijn werkt ook misschien
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns