ring |
Reageer |
Autheur | |
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 September 2018 om 21:25 |
Wie weet waar ik een houten ring van 30 cm doorsnede en liefst 2 cm breed 1 cm mag ook.
Ben al een tijd op zoek maar bij ons in de buurt niet te krijgen helaas. Ik heb deze nodig voor de mobiel wat ik aan het maken ben. alvast bedankt voor het meedenken en zoeken. Groetjes petra |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.nativeart.nl/Dreamcatcherringen_page1.htm Een hoop zijn uitverkocht, maar misschien zijn er inmiddels meer gemaakt?
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Googelen op dromenvanger ring zal vast helpen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij staat die eerste http er teveel.
Hier in Almere is een uitgebreide hobbyzaak maar ook daar waren geen grote houten ringen. De grootste was 11,5 cm. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja sorry ik heb niet gekeken of ie werkte de link ik heb het aangepast |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel allemaal voor het meedenken.
De vilt shop is inderdaad wat ik bedoel en de juiste maat. Deze is de beste optie omdat er om heen gebreid wordt en nog geborduurd bij een smallere ring is dit effect weg bij de kerstmobiel denk ik. Maar hou deze wel in gedachten. Nogmaals super bedankt |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |