Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

roman

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: roman
    Posted: 14 September 2014 om 10:30
Tracy Chevalier (The girl with te pearl earring) heeft een roman geschreven over een Engelse quakersvrouw, die met haar zus naar Amerika emigreert. Zij neemt haar Engelse manier van quilten en een paar quilts mee. En beleeft avonturen in de nieuwe wereld. Het boek heet The last Runaway/De laatste vluchtelinge. Ik vond het mooi, maar ga het niet kopen. Ik ben al bezig met alle Jennifer Chiaverini's te verzamelen, Nederlands of Engels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 10:46
Ja, ik vind het altijd leuk te lezen dat jullie zo in die boeken kunnen opgaan.
Maar zelf krijg ik niet de zin om dit te doen.
Dan denk ik ...het kan zeker es boeiend zijn of weer iets geven dat ik nog niet ken maar vergeet het altijd dat hier over romans zijn.
Dank je Magtelt...zal toch es proberen dit te onthouden...Tongue

Groetjes Creananske

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 18:04
Bij sommige boeken hoop ik dat er een film van uitkomt. Dan maak ik een paar valse starts en breng ze terug naar de bieb. Iedereen riep dat The hungergames zo'n goed boek is. Nou, de films zijn dat vast ook. Ik heb ook zo'n tegenzin als mensen zeggen : "Dat moet je lezen", ik moet helemaal niks, ik zoek het zelf wel uit. Ik heb ook niets van Dan Brown gelezen, wel twee films gezien en nu weet ik het wel, 3e film hoeft ook al niet.

Zie je niets in luisterboeken? Dan kun je ondertussen iets anders doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 18:34
Ja, Magtelt, daar noem je wat.
Luisterboeken...en die kun je ook huren.
Je brengt me op een idee.

The hungergames...die heb ik gezien...
Deel 1 en 2 en die waren inderdaad wel mooi!
Laatst keek ik nog naar iets totaal anders...

Naar Schall whe dance Mr Clarck...

Sorry voor de eventuele schrijffouten...
Dat vind ik ook een heel schoon filmpke...
Niettegenstaande het me wel een beetje stoort dat hij zo achter haar rug om dansleskes volgt...
Kan die dat niet gewoon eerlijk tegen haar zeggen?
Maar ja, da's de clou van 't filmpke,niet LOL

Groetjes Creananske

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 21:20
Persoonlijk heb ik nog geen film gevonden die minimaal net zo goed is als het boek. Het boek is in mijn ogen altijd beter.

Qua hungergames weet ik het nog niet. Ik vond de boeken werkelijk waar heel erg goed (vooral deel I en II, deel III vond ik iets minder).
Qua Dan Brown weet ik wel dat ik de films heel wat minder vond dan de boeken... Heel veel minder.

Kortom: Ik hou me toch altijd eerst maar aan de boeken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 09:47
Ieder zijn meug, ik ga graag naar de bieb en graag naar de bios, alleen jammer dat het daar te donker is om te breien. Wat thuis voor de buis weer wel kan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 10:48
Ik vind een luisterboek heerlijk om bij te haken. Tv kijken en haken lukt mij niet zo goed.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 12:59
Ik haak simpele dingen zoals poppenslaapzakken, gewoon een rechte lap op de tunische naald. Niks zeggen, dom kieken en haken maar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.498 seconden.
Lang Yarns