rond haken weinig steken |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 November 2017 om 14:13 |
Ik zit altijd te "modderen" als ik bv 6 steken in het rond moet haken, vaak arm of been. Hebben jullie soms een tip, ik krijg het namelijk altijd voor elkaar om of een steek over te slaan, of tegenoverliggende steek erbij te pakken.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk niet dat daar een tip voor is een kwestie van volhouden met 6 gaat het bij nog wel maar soms staat er in patronen rondhaken met 4 steken daar maak ik steevast 6 van daar ga ik niet eens aan beginnen niemand die kan zien of ik met 4 of met 6 steken moet beginnen dus dat zou een tip kunnen zijn maar er 8 steken van als dat je beter af gaat |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
En later het gaatje dichttrekken met de begindraad. IK ben slecht met de magische cirkel, ik begin met twee lossen en maak de eerste toer vasten in de vaste aan de begindraad. IK begin een toer vasten altijd met twee keerlossen, eentje om hogerop te komen en eentje, die als eerste vaste meetelt. Dan heb je al een liggend v-tje om bij de volgende toer in te steken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe het ook altijd zo Machtelt want die magische ring is een ramp bij mij,en met vier gaat wel als je dan de volgende toer kan verdubbelen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een heel oud maar glad naaldenkokertje . Als ik m,n 6 lossen heb gesloten stop ik het naaldenkokertje in het gat en haak zo in het rond terwijl ik het kokertje vasthoud .
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig ben ik niet alleen. Moeite met een magische ring heb ik niet, maar iets in het midden doen ga ik proberen. Misschien een lege balpen of zo, ik ga kijken. Dank jullie wel!
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |