Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rond knikker

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rond knikker
    Posted: 26 Februari 2017 om 14:46
Een soort knoop rond knikker, weet het niet anders uit te leggen. Je hebt de tekening nodig, lijkt mij leuke uitdaging. http://delasweetdanslesidées.com/porte-nom-noeud-marin/
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2017 om 15:45
Hee, wat leuk. Niet met simpele woorden uit te leggen, inderdaad. Lijken me ook handig als verzwaring aan tafelkleedpunten voor tuintafeltjes als het waait.  
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2017 om 16:35
die worden veel op boten gebruikt. als sleutelhangen. volgens mij met de bedoeling dat het balletje blijft drijven. en je je sleutel niet kwijt bent als hij in het water valt.
er zit dat een stuk kurk in.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2017 om 17:05
Goed dat je dat zegt. Ik had het idee dat het een zwarte metalen of stenen bol was die gebruikt werd op de site. Die zou zinken als een baksteen. Toen ik het filmpje bekeek, zag ik pas dat het een houten balletje was. Dat blijft inderdaad drijven.  
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2017 om 19:14
je kunt misschien ook de balletjes van een deodorant roller gebruiken
ik haal die er namelijk altijd uit als het flesje leeg is
ik denk dan altijd je weet nooit waar je het voor kunt gebruiken en weggooien kan altijd nog

en je kunt hiervoor ook mooi parakoord gebruiken
het heeft een tijdje bij de action gelegen maar weet niet of het er nu nog te koop is

Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2017 om 22:32
Dankjewel voor de link! Ik heb zo'n bol nog bij Xenos gekocht als decoratie, maar nu ga ik dat zeker zelf eens proberen maken.
Grx
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 00:16
oepske, legt eerst die bol efkes in water om te zien of dat die toch niet zinkt, zeker als ge hem wilt gebruiken voor eulle yacht.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 00:43
Originally posted by bep bep wrote:

oepske, legt eerst die bol efkes in water om te zien of dat die toch niet zinkt, zeker als ge hem wilt gebruiken voor eulle yacht.

Ja zeker... MINSTENS. Stel je voor dat het bolletje nog net blijft drijven en met het gewicht van een sleutel eraan niet meer. Daar gaat je toegang tot je brandkast. 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 12:47
Dat is mooi ,ga ik proberen ,zal niet makkelijk zijn
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns