Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rot wereld

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rot wereld
    Posted: 04 Juni 2017 om 13:10
Stopt het nu niet die aanslagen ,ik word er zo moedeloos van ,mijn zoon kreeg voor zijn verjaardag drie dagen Londen ,toevallig heeft hij het een week uitgesteld....nu heeft hij er geen zin meer in ,waar halen die rot mensen het recht...wat kunnen we doen...word eens wakker regering en doe er iets aan ,mijn kleinkinderen willen een toekomst, Dit moest me efkes vant hart
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2017 om 17:14
Ik begrijp je frustratie. Maar verwacht in deze niets van de regering of de overheid. Die staat ook zo goed als machteloos.
Wat ik persoonlijk nog het ergste vind, is dat terroristische aanslagen bijna "gewoon" lijken te worden, iets waar we schijnbaar mee hebben leren leven. 
Een paar jaar geleden kon je na zo'n aanslag de tv niet aanzetten of er werd op alle zenders over gesproken. Nu is het alleen nog een kort nieuwsitem.

Dat lijkt onverteerbaar, maar het zou het nog veel erger zijn wanneer we ons door een stel idioten laten weerhouden juist die dingen te doen waar we gelukkig van worden.
 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2017 om 22:40
En alsof bovenstaande nog niet genoeg is heb je ook nog eens Romy uit Hoevelaken (al dood gevonden) en Savannah uit Bunschoten (blijf tegen beter weten in hopen...) en dan ook nog verhalen dat er in Soest vandaag ook een meisje achtervolgd is door twee mannen in een donkere auto...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2017 om 07:21
Wij moeten onze kindjes in een glazen kastje zetten ,voor al die boemans,dat kan toch niet ,ik heb bang dat binnen een paar jaar heel ons land overgenomen word door de moslims en we er niets kunnen aan doen.....ik wil niemand kwetsen door dit te schrijven hoor er zijn ook veel goede mensen maar ik word hier ziek van ,als iemand aan mijn kroost komt ben ik een razende leeuwin doet me goed als ik hier over kan schrijven en waar kan het betr dan bij mijn hobby vrienden laten we samen voor liefde gaan
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2017 om 10:19
Door uitgebreide communicatie weten we over "alles" wat er in de wereld gebeurt. Een halve eeuw terug wisten we nauwelijks dergelijke details, maar dat betekent niet dat de gruwelijkheden er niet waren. Toen ik gisterochtend de TV aanzette, zag ik op teletekst met de berichten over de aanslag ook nog een ander berichtje. Een meisje van 10 jaar dat dieren gewurgd had op een kinderboerderij. Voor mij het symbool van je eigen frustratie uitleven op andere levens (dieren, onschuldige mensen e.d.) die minder of niet weerbaar zijn. Het ligt voor mij in elkaars verlengde. 

Elke levensbeschouwing kan zo intolerant ingevuld worden als een groepering zelf wil. De voedingsbodem voor die intolerantie mag blijkbaar pas aangepakt worden als de onbalans niet meer te houden is.        
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2017 om 10:53
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2017 om 14:34
En het is nu niet anders dan vroeger. Nou ging het allemaal een beetje langs me heen maar je had de IRA en de ETA en laten we die rare
Belg, Marc Dutroux niet vergeten. Rottigheid is van alle tijden.
En ergens ben ik blij dat ze die aanslagplegers afknallen, alhoewel ze op die manier er toch wel heel makkelijk vanaf komen. Maar ja, de straffen
die ik bedenk zijn geloof ik weer niet toegestaan omdat we "zogenaamd" geciviliseerd zijn.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 20:07
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

En ergens ben ik blij dat ze die aanslagplegers afknallen, alhoewel ze op die manier er toch wel heel makkelijk vanaf komen. Maar ja, de straffen
die ik bedenk zijn geloof ik weer niet toegestaan omdat we "zogenaamd" geciviliseerd zijn.


Ik heb het idee dat we redelijk gelijkdenkend zijn :) Wat mij betreft mogen die straffen die wij bedenken ook wel eens uitgevoerd worden, zij hebben hun slachtoffers ook niet gevraagd of ze het goed vinden dat...

Wat betreft die zelfmoordterroristen... het lijkt me sterk dat er nog veel maagden over zijn in dat beloofde walhalla van hen....
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2017 om 09:37
Dan denk ik er toch heel anders over. Ik ben meer voor geen kwaad met kwaad vergelden. Niet dat ze zomaar vrij rond zouden mogen lopen maar meer dat ze een heel langdurige heropvoeding zouden krijgen met zeker wel veel beperkingen in hun doen en laten. Maar ja, wie geeft dan die heropvoeding, bestaan er nog wel goede mensen denk ik soms.

Enne, onze voorvaderen waren ook geen lieverdjes hoor, in het verleden hebben de zeelui ook veel verschrikkelijke dingen gedaan. En als de geschiedenisboeken kloppen moet je blij zijn dat je niet in de middeleeuwen leeft.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns