Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

s t i l zonder trouwe Hobbydoosjes

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: s t i l zonder trouwe Hobbydoosjes
    Posted: 04 Oktober 2011 om 22:32
zoals b.v. Naatje, Prideke, Crea.me...vul zelf maar in wie jullie missen.... weet dat we jullie niet vergeten en hopelijk tot gauw !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 10:01
Lidia 2 , knitalot, en nog anderen
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 12:57
Ja het is wel stil zonder hun Renate is soms op hyves en die is volop aan het revalideren oefeningen aan het doen
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 13:16
catharina, tinkerbell, kathy. Zo maken we met elkaar een erehaag voor al die hobbydoosjes die er even om wat voor reden tussenuitgeglipt zijn. 
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 16:11

Chrisje,Perle,ook zie ik sommige namen wel onderin beeld verschijnen maar er wordt niet meer gereageerd.

Ik hoop dat het met alle hobbydoosjes die weinig (of helemaal niet meer)aanwezig zijn goed gaat.

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 16:41
Ik heb het idee dat de TIJD de boosdoener is.
Iedereen is tegenwoordig maar druk,druk,druk, met kinderen en/of kleinkinderen, werk, andere hobby's,(Jips en Magtelt zetten ons ook voortdurend aan het werk met hun mooie doeken) en noem maar op.
Dit forum werkt enigszins verslavend, wel leuk natuurlijk, maar als je steeds alles lezend en kijkend goed wil bijhouden gaat daar heel veel tijd inzitten.
Laat staan dat je ook gaat reageren op topics.

Vast zijn er ook hobbydoosjes onder ons die aan het opknappen zijn van een ziekte, aandoening, operatie, noem maar op. Het forum kan dan ontspannend zijn maar ook wel weer vermoeiend. Dus maken ze er niet teveel gebruik van.
Dit neemt niet weg dat alle hierboven genoemden best wel vaker zouden willen maar er gewoon de tijd of energie niet voor hebben.
Het beste is denk ik, om iedereen maar zelf te laten bepalen wanneer zij het forum gaan bezoeken en verder niet te pushen.

Degenen die wel steeds op het forum zitten, houden mekaar wel bezig met hun gezellige babbeltjes.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 17:31
Hoi lieve mensen.
Ik ben er wel hoor! Maar door een nieuwe baan en opleiding ben ik vaan gesloopt aan het einde van de dag. Kom wel buurten en probeer geregeld te reageren.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 21:11

Heyyy Tineke, het was juist NIET m'n bedoeling om te pushen meis maar om te laten weten dat we hen missen en alle goeds toewensen...verder niet...ik wist bijvoorbeeld van Prideke dat ze erg druk is en tóch wilde ik haar, en de anderen laten weten dat we ze niet vergeten ! Die erehaag rondom hen vind ik geweldig mooi Koningsdochter, je doet je naam eer aan !!!!!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 21:35
ik wens ze ook al het goede toe en hopelijk horen we nog
wat van ze.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 22:08
ik ben nog aan een 2de katesjaal begonnen, al de tijd gaat daar nu naartoe


Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 22:38
ik weet niet of ik me mee mag opstellen als trouwe hobbydoos maar ook bij mij is er veel te weinig tijd in men dagelijkse leventje , terug school en al dat geregel neemt veel weg , dan de hobby die veel tijd vraagt en men gezondheid laat me ook wat in de steek maar ik kom wel geregeld piepen
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 10:13
Ja hoor dollydotteke jij hoort er ook bij en een grote pluim voor Jips en Magtelt die brengen hier veel leven in de brouwerij en houden ons zeker bezig zoals Tinneke al zei ,en dat is heel goed hoor
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 12:39

ik mis Fien .... ik ben hier nu ook wel minder wegens omstandigheden ( nog 3 weekjes en het is zover bij men dochter)  en dan de ziekte van men buurvrouw (die ik ook niet in de steek wil en kan laten ) Dan een huishouden draaiende houden met pubers en man hahahahahah (ook erg en veel geduld voor nodig hahahha)  jaja het is altijd wat zeg maar pffffffffff

heb ondertussen men gehaakte kate sjaal wel kunnen afmaken , maar de zoon heeft het nog niet getrokken . Is wel mooi geworden vind ik en heb vlug nog wat grijze wol gaan halen om nog zo een sjaal te doen .

Ben echt aan het aftellen nu tot ik men eerste kleinkind in men armen kan houden , best spannend nu   Het is allemaal zo nieuw , en ze wonen hier maar 100m vandaan dus ik zal het kleintje veel zien en ben ook de vaste babysit als ze terug aan het werk moet  

dus ik probeer hier zoveel mogelijk te komen maar schiet me niet af als het een paar dagen niet lukt e hahahhahaha

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 13:05

Oh Linda ik leef helemaal met je mee rond de spanningen van je eerste kleinkind. Het is zo'n mooi gebeuren om moeder te worden. Maar als ik de opa's en oma's met Manuel zie dan besef ik dat het ook ongelofelijk bijzonder is om opa of oma te worden. Zeker Manuel die elke dag vraagt of hij misschien dan vandaag naar oma mag. Hij is helemaal gek op mijn schoonouders. Zo leuk om te zien. Geniet maar lekker van alle voorbereidingen en sterkte vast voor de tijd dat de kleine straks echt gaat komen.

En voor iedereen geld: eens een hobbydoos altijd een hobbydoos. Stel je voor dat we je zouden gaan wieberen omdat je nu eenmaal wat minder komt. Dan was ik al lang van het forum afgegooid. Soms kom je niet verder dan aan al die lieve mensen denken. En zo ineens is er weer een beetje tijd en ga je weer lekker aan de klets.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 15:56

Linda,

Dank je!!!

Stuur je snel een mail, en ondertussen leef ik met je mee naar de komst van de nieuwste spruit!

Liefs, Fien

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 17:40

dank je wel lieve Clara

en kijk nu .... Fientjeeeeeeeeeeeee helaba  ik kijk uit naar je mailtje hoor

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 00:52

Ook zie ik Lydia Wijsbroek niet meer voorbij komen.

Of zou ze druk zijn met de vogels, of druk met het haken/breien van  de apen???

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 09:01
Ik was veel aanwezig geruime tijd geleden, en nu bijna niet meer. Ben wel druk bezig met haken (papegaaien en de amigurumi kerststal), en veel op het gaaienforum en bezig geweest met info-dagdelen voor papegaaien.

Ik krijg wel veel berichtjes of ik dit of dat patroon heb en stuur dat braaf door, dus dat gaat gewoon door.

Voor iedereen; veel beterschap, succes en plezier.
Groetjes Eline.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 10:01
Misschien zijn alle dames die er niet zo vaak meer zijn wel eerst al hun werkjes aan het afmaken

Misschien moet ik dat ook eens gaan doen. Maar ik vrees dat ik dan de komende 10 jaren hier niet aanwezig kan zijn en dat zou ik toch wel heel erg jammer vinden...

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 11:31
ben inderdaad heel druk bezig met de vogels, probeer onze jongste bij de oudere groep te introduceren, dat gaat heel moeilijk, we kunnen hem er niet alleen bij laten, anders maken ze hem af, dus de thee en de koffie drinken we in de vogelkooi en blijven erbij zitten en dan gaat het goed, die gewenningsperiode duurt wel lang, maar we blijven hopen dat het gaat lukken.
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns