Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

s t i l zonder trouwe Hobbydoosjes

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 18:39
Toch leuk om even weer wat van jullie te horen! Groetjes.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 19:02
Echt leuk om even weer wat van jullie te horen succes Lidia met de vogels dat het goed gaat komen.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 19:47

Leuk dat je even reageert Lydia.

Van mij ook heel veel succes , door de enorme inzet van jullie moet dat wel lukken.

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 20:21
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Heyyy Tineke, het was juist NIET m'n bedoeling om te pushen meis maar om te laten weten dat we hen missen en alle goeds toewensen...verder niet...ik wist bijvoorbeeld van Prideke dat ze erg druk is en tóch wilde ik haar, en de anderen laten weten dat we ze niet vergeten ! Die erehaag rondom hen vind ik geweldig mooi Koningsdochter, je doet je naam eer aan !!!!!


Hoi Marlene,
Ik lees nu weer jouw reactie op mijn berichtje.
Ik begrijp best dat jij niet wilde pushen, ik denk dat ik het verkeerd heb verwoord. Ik bedoelde eigenlijk voor verdere berichtjes die zouden gaan komen, dat die eventueel niet zouden gaan pushen.
Net wat Koningsdochter oppert : er wordt een soort van erehaag om hen gevormd die hier minder dan eerst komen.
En dat is mooi en moeten we zo houden, toch?
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 21:29
Ik kan het me best voorstellen dat er hobbydoosjes afgehaakt hebben. Soms heb ik ook zin om een tijdje niet aanwezig te zijn.

Ik vind het heel leuk om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen, maar dat gehamster staat me erg tegen. Soms krijg ik een melding van een PM en dan baal ik al bij voorbaat, want dan komt er weer een oude koe uit de sloot en moet ik lijsten patronen doorspitten.

Omdat Jips erg actief is met CAL's en KaL's, dacht ik haar te helpen met een simpel poncho patroon voor haar poncho cal. Nou ik heb nog niet gehoord dat er iemand aan mee doet met het simpele patroen, maar het is wel een lijst van hebbe hebbe hebbe.

En dan denk ik jakkes jakkes jakkes, had ik maar niks gezegd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 21:54
Ha die Tineke, e.a....ik d8 wel dat je het niet zo bedoelde als ik het oppikte hoor maar lief dat je dat nog even schrijft...die erehaag vind ik een keepertje, die houden we er in...en Magtelt, JIJ bent gewoon te goed voor deze wereld maar blijf er toch nog maar heel veel jaren alsjeblieft!!!!! Maandagmiddag ben ik weg, bedankt voor alle warme wensen, alvast een soort wennen aan de Teneriefse warmte ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2011 om 11:25
Jij mag lekker van de warmte genieten, ik zit te luisteren naar het ritme van de regen op het schuine dak van mijn hobbykamertje. En allebei hebben we het naar zin.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2011 om 11:27

Hallo dan daar!

Ik ben er nog wel hoor, ik leef nog  Beetje druk met mijn nieuwe baan
beetje kapot als ik thuis kom en geen puf meer voor de pc. Maar wel heel
erg lief dat jullie de mensen die wat minder langskomen, toch niet vergeten!

Carola/Crea-Me

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2011 om 13:38
Originally posted by nldutchy Maandagmiddag ben ik weg, bedankt voor alle warme wensen, alvast een soort wennen aan de Teneriefse warmte ;-))))[/QUOTE nldutchy Maandagmiddag ben ik weg, bedankt voor alle warme wensen, alvast een soort wennen aan de Teneriefse warmte ;-))))[/QUOTE wrote:



En ik moet weer wennen aan de Nederlandse kou hier na de heerlijke temperaturen in Rome. De komende tijd kan ik gelukkig


En ik moet weer wennen aan de Nederlandse kou hier na de heerlijke temperaturen in Rome. De komende tijd kan ik gelukkig weer normaal op het forum aanwezig zijn
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 11:15
Iedereen heeft het druk ik zet hier de zwaantjes neer en de dagelijkse gedachte zou veel willen bekijken maar ben druk met naaien van gordijnen hier en moet het kalmer aan doen van degene waar ik acupuntuur krijg teghen hoofdpijn en ja zo gaat het overal denk ik.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 11:23

Ik denk dat ieder vast nog wel langs komt.

Inderdaad het dagelijks leven, en de tijd die in het haken, breien gaat zitten.

En ook wel is een forum time-outt.

 

ik ben nu zover dat ik wel degelijk al behoorlijk wat dingentjes maak, maar eigenlijk niet veel foto's van laat zien.

is het van een cal doen we dat natuurlijk wel.

 

 

Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breidje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 14:54

hallo meisjes, ook ik zit af en toe nog wel te lezen en te kijken.

mijn handwerken ligt momenteel zo goed als stil.

ben nu in afwachting van een ziekenhuis oproep ivm een nieuwe heup, maar eerst moet een bacteriele infectie aan mijn scheenbeen over zijn.

groetjes

wil    
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 15:07

ik heb al 3 weken niets aangeraakt ben helemaal kapot als ik iets doe

 

EEN VIRUS...............bah

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 18:28
baaaaaaalen hè Corrie, ik heb 5 dagen in bed gelegen vorige week en knap nu eindelijk op...en het haken lukt gelukkig ook weer!! Beterschap hoor meis en ook voor de andere zieken!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 20:05
Ik ben er soms nog wel hoor,maar ter bescherming van
mezelf lees ik niet meer alles en reageer ook weinig.
Zit nu in de revalidatie therapie in het ziekenhuis.
3 keer in de week er naasr toe.Ik krijg daar gym,ergotherapie,de psycholoog keer ons binnenste buiten.
Dit duurt 3 maanden en ik moet nu nog 3 weken.Wezitten
met 7 meiden in 1 groep en dat is heel gezellig.
We hebben allemaal fybromialgie,ik heb daarbij hypermobiele ledematen en een verkalking in de schouder.
We leren omgaan met onze ongemakken en krijgen
assertiviteits training.Heb ik wel nodig,leren nee
zeggen en niet probereb de werledproblemen mee te sjouwen.Daarom bleef ik hier al steeds vaker weg,ben
net een spons die alles maar aantrekt en vergeet dat
ik ook wel eens uitgeknepen moet worden.
Gaat nu al stukken beter,zit goed in mijn vel dus we
komen er wel.Zit verder niet stil,haak[wel heel kort]
en naai en van alles wat.Heb nog een groot beeld gemaakt van pretex,zal hem bij creatie's zetten.

xxxx voor een ieder die het nodig heeft.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 21:44

Breidje wat goed om je even te horen. Miste jou ook realiseerde ik me ineens van de week.

En fijn om even wat van jou te lezen Renate. Pittige periode heb je weer achter de rug. Knap dat je er aan begonnen bent. Je bent een doorzetter!

Corrie nu echt snel opkrabbelen hoor! Als ik een toverformule tegenkom waarmee je het virus de deur kan wijzen zal ik je meteen waarschuwen....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 18:41
Dank je wel Clara
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 21:35
Naatje, ook voor jou een dikke knuffel en veel sterkte gewenst, je bent een kánjer!!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 21:59
Ik ben er ook nog wel hoor Clara, maar niet meer zo veel. Ik ben niet zo actief.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 10:12
Allemaal de hartelijke groeten en we horen vast nog wel eens wat van jullie.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns