Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Scheepjes CAL 2014

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 21:47
het patroontje van deze week 4 is eindelijk het eerste patroontje waarvan ik zeg, dat vind ik nu mooi. Ik denk dat ik meer een 'reliëfpersoon' ben in plaats van een 'gaatjespersoon'
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 10:30
Toen ik de 1e vierkantjes zag dacht ik bleh - maar nu het wat groter wordt ziet het er steeds mooier uit - ga vooral door Janne Marie
Het wordt zo te zien heel mooi.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 10:58
Ja Bep, die vierde vind ik ook het mooiste. Hij is ook heel erg mooi als je hem meerkleurig doet, maar ik wil alle lapjes in 1 kleur doen. Iemand heeft hem wel heel erg mooi gemaakt, de bloem wit, daaromheen groen en vanaf de toeren met de gaten erin tot het eind blauw. Die ziet er echt prachtig uit. Heeft ze er voor de foto een blauw playmobiel vrouwtje op gezet, het is net het sprookje met de waterlelie, van de Efteling.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 11:43
Resultaat tot en met week 7





Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 11:56
die vierkantjes met die 'open bloem' vind ik ook wel mooi.
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat omdat ik nog maar 2 patroontjes met reliëfmotief zie en de andere zijn allemaal plat en open. Of misschien komen er nog reliëfkes bij in de volgende.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 13:40
Moogly heeft ook een mooie CAL voor een deken, die vierkantjes zijn exotischer misschien iets voor jou bep (om voor te vallen) ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2014 om 23:50
ik heb er eens naar gekeken en idd dat is meer mijn goesting en er zitten er heel mooie tussen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2014 om 10:51
Originally posted by bep bep wrote:

ik heb er eens naar gekeken en idd dat is meer mijn goesting en er zitten er heel mooie tussen
Heb ik jou effen goed ingeschat. Zelf raakt ik op die site een beetje de weg kwijt - ze hebben ook een ravelry groep.
Maar het is ook al bijna 2015 en zo te lezen doen ze dit ieder jaar, oho.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns