Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schoenen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Schoenen
    Posted: 30 Juni 2017 om 19:28
. Ik zie toch zo graag zo moderne schoenen,ben er helemaal weg van,houden jullie ook van speciale schoenen?
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2017 om 20:02
Sorry, nee.
Ik loop dr niet mee weg. Wink
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2017 om 21:23
Ik loop weg met Ecco's. Ze hebben allemaal dezelfde leest, wat handig is voor mijn podozooltjes. Ik heb ze in diverse kleuren, alleen ontbreekt bruin en cognac in hun collectie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2017 om 22:44
nee ik heb helemaal geen schoenenfetisj. Het liefste loop ik altijd op blote voeten, soms zelfs dat ik mijn schoenen uitdoe als ik van de bus stap en zo blootsvoets naar huis ga of als we aan het wandelen zijn dat ik ze efkes uitdoe. We waren eens in putteke winter op vakantie in een vakantiepark. En voor ons huisje lag een vijver met een aanlegsteiger en rond die vijver nog een paar huisjes. Regelmatig ging ik blootsvoets tot op die steiger om de zwanen en eenden eten te geven. In het huisje aan de overkant zaten ook mensen met 2 kinderen en op een keer komt het meisje met brood in haar handen naast mij staan, gooide stukjes brood, bekeek mij en vroeg of ik geen schoenen had omdat ze mij altijd op blote voeten zag lopen. Het duurt eeuwen voordat ik schoenen echt heb ingelopen, maar eens ingelopen loop ik er wel drie à vier jaar mee en geen andere. Totdat de zool een gat vertoont en dan neem ik ze nog mee op vakantie voor het geval dat. En als ik ze daar dan draag dan is het een gezaag van mama, hebde gij nu echt geen ander schoenen, die zijn helemaal kapot. En dan antwoord ik dat dat mijn beste paar is omdat die dus keigoe zitten dat ik heb.
Schoenen en naar de kapper zijn zo 2 dingen die ik uitstel totdat het echt niet meer kan.
Zeg Pareltje zijt gij zeker dat dat vrouwenschoenen zijn? (ge ziet zoveel ken ik er van)
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2017 om 22:58
In de tuin loop ik gewoon op houten klompen... heerlijk. Ook ik heb podo-therapeutische steunzolen en kies daarvoor meestal schoeisel uit dat een uitneembare binnenzool heeft. Ik ben niet merkgebonden, maar Ecco, Think!, Theresia M., Pure Welness en Wolky komen in mijn kast voor.       






Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2017 om 23:43
Die zijn wel gaaf haha! 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 08:52
Ik heb wel tasjes in de kleuren van mijn Ecco's.

Bij het kopen gaat het meestal op dezelfde manier. Ik vraag schoenen maat 37 in een bepaalde kleur, de verkoopster komt met twee dozen, het eerste paar knelt aan de tenen of slipt bij de hielen, het tweede paar zit als gegoten. Soms sta ik binnen de tien minuten weer buiten met mijn nieuwe schoenen in mijn tas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 10:32
Ik vind het geweldig om naar te kijken maar ben nog niet zo excentriek. Heb wel eeuwen op oranje zwarte ecco's gelopen want van
echt saai hou ik niet. Klompen koop ik altijd blank en die krijgen dan de kleur van wat er aanwezig is, in het begin heb ik heel lang
"John Deere" groene klompen gehad, nu heb ik bordeauxrood. De huisband heeft ooit voor zichzelf lieveheersbeestjes gemaakt LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 10:33
Ik moet opeens aan een oud collega van mij denken, spijkerbroek en overhemdje was allemaal prima maar hij droeg er steevast
nette gaatjesschoenen bij - hij hield ervan en ze zaten lekker volgens mij heeft hij de casualchic uitgevonden
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 11:15
He wat een leuke reacties ,ik draag ze ook niet hoor want ik heb knobbels aan mijn dikke teen ,zou het moeten laten wegdoen maar durf niet ,met oude schoenen ga ik best ,maar ik vind zo schoenen ontzettend mooi en een man met mooie schoenen daar val ik voor,in de bloemen winkel zag ik een man met heeeel mooie schoenen en ik zei het ook tegen hem,mijn kids kropen al weg ,maar hij zei ,dank u😁
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 11:19
. Kwijl kwijl
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 13:01

deze schoenen heb ik laatst gekocht
het lijkt net of je op bloten voeten loopt
maar je hebt wel de bescherming van een zooltje voor de scherpen dingen die op straat kunnen liggen
ik ben er super blij mee

ze heten wrap shoe als je wilt zoeken op internet


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 13:10
Ik ben net als Machtelt een Eccoklant .
Ik heb er dichte en open modellen ( sandalen )van en gelukkig passen mijn anti hielspoor zooltjes er ook in .

Ik loop ook graag barrevoets ,maar sinds ik gehoord heb dat dat slecht is voor die hielspoor toch wat minder .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 13:49
Die vind ik echt leuk, Niania.
Maar dr hangt ook een leuk prijskaartje aan. Geek
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 14:51
Wat een grappige uitvinding. Zoiets als een wikkelsok. Zit er een klittenbandsluiting op?
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 15:41
ja er zit een klittenband sluiting op
ik heb deze in china gekocht een stuk goedkoper je moet er alleen een
paar weekjes op wachten (deze keer zelfs maar 2 weken)

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 16:33
Mooie schoenen allemaal. Ik draag eigenlijk altijd de modellen die Pareltje geplaatst heeft. Met of zonder gaatjes, net wat het aanbod is dat mij past. Maar in alle gevallen veterschoenen en iets dat absoluut niet rekbaar is. Vroeger had ik maat 35/36 en droeg het liefste hoge hakken. Doordat ik lymfe oedeem heb gekregen aan mijn linkerbeen moet ik voor die voet maat 37 hebben en ben ik zelfs nu naar 37,5 gegaan. Voor mijn rechtervoet is dat veel te groot. Leg er soms wel 2 zooltjes in. Eigenlijk zou ik dus 2 paar moeten kopen. Als ik zeker wist dat het de oplossing was zou ik het doen. Als ik een liefhebber had voor de overgebleven schoenen zou ik het waarschijnlijk ook doen. Maar nu strijkt het mij tegen de haren in om 2 splinternieuwe schoenen weg te moeten gooien. Dus ik hobbel nog een beetje door.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2017 om 21:45
Dat jij geen nieuwe schoenen wil weggooien, kan ik helemaal begrijpen. Bovendien is het vinden van jouw "tegenpool" ook zo goed als ondoenlijk.  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 09:45
Er bestaan ook schoenen met aparte teenstukken. Ik zag ze toen ik een oplossing zocht voor neuropathische klachten. Maar ik behelp me met buisverbandjes tegen het gekke-tenen-syndroom. € 1,99 bij Kruidvat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 09:50
Ik heb een hekel aan nieuwe schoenen. mijn schoenen moeten altijd 100% leer zijn in binnen en buiten werk en het liefst breedte  k hebben.
En Bep wat ook heerlijk is als er sneeuw ligt , op je blote voeten door de verse sneeuw lopen. 

oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns