Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schoenen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 11:20
Nee die schoenen vind ik helemaaaal niks. Zelf heb ik ook een behoorlijk aantal schoenen want wij dames denken altijd dat bij ieder ander ding ook andere schoenen moeten. Maar er zijn er wel een aantal die ik meer aan heb dan de ander en als ik ze bijvoorbeeld 1/2 jaar niet aan heb gehad, ja dan in de container!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 11:30
Ooo met blote voeten in de sneeuw ,dat lijkt me leuk ,vroeger ging ik smorgens met blote voeten in het natte gras ,dat was heel verfrissend ,maar nu woon ik op apartement en het gras ligt hier vol drollen dus....     Ik heb op een pinterest bord ,mooie schoenen staan en daar stapel ik ze nu op en het kost me niets ,lekker genieten 👠👞👡👜
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 11:50
.      Deze wou ik toch nog laten zien ,je hebt altijd je gsm bij 😁
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 18:41
Ik ben eigenlijk een halve verpleegster loop thuis bijna altijd op Birkenstock slippers of klompen, de schoenen gaan aan als ik op weg ga.
@Lidwina, misschien kun je speciale schoenen laten maken - ik moest dit pas laten doen voor mijn moeder - semi orthopedisch - ze had een
verwijzing nodig en dan betaal je alleen een eigen bijdrage. Haar rechterschoen is dus een stuk groter dan haar linker, want haar teen
heeft al die ruimte nodig. Een hele latijnse benaming, moet ik altijd zoeken een hallux valgus en een ruiterteen oftewel haar wijsteen
is over haar grote teen heengegroeid. Ik kijk meteen even angstvallig naar beneden, want het kan erfelijk zijn - nee het lijkt nog ok LOL
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 20:25
@ lw1463 Ik zou speciale schoenen kunnen laten maken en krijg ze dan zelfs van de verzekering vergoed, maar ik wil dat niet. Dan zie je dat een voet dikker is dan de ander. Nu zie je het niet. Het enige verschil is dat de een strakker geregen is dan de ander. Zelfs bij 2 verschillende maten valt het niet op. Ik heb al met de verzekering contact gehad om te vragen of ze 1 paar confectie schoenen willen vergoeden. Kan niet. Zou echter beduidend goedkoper zijn als een paar maatschoenen. Er schijnt ergens een site te zijn waar je men verschil in voetmaat heeft. Ik heb ooit iets gevonden, maar dan ging het om 2 maten verschil, bij is het maar 1 maat verschil. Er zal wel ooit iets voorbij komen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2017 om 15:56
Een beetje ijdelheid is zelfs Lidwina niet vreemd LOL, ach nou ja ik dacht ik roep 't even. Voor mijn moeder is het maar half handwerk,
ik weet niet hoe ze het precies doen, maar ze starten blijkbaar met schoenen die bijna af zijn.
Mijn moeder kreeg zoveel last dat de ijdelheid de deur uit moest.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2017 om 19:02
Lidwina een beetje ijdel volgens lw1463. Maak er maar gerust ijdel, misschien zelfs erg ijdel van. Ik heb al flink water bij de wijn moeten doen vanwege dat been. Draag nu altijd broeken. Vroeger droeg ik altijd rokken en jurken en pumps. Het heeft een voordeel, ik draag nu geen kleren die niet bij mijn leeftijd passen, bv te korte rokjes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2017 om 20:32
LOL en zelfspot is Lidwina ook niet vreemd
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2017 om 08:59
Zo hebben we toch allemaal onze verhalen ,ik wou dat ik ook wat meer ijdel was maar het zegt me niet veel alst maar makkelijk zit en zeker nu ik altijd thuis ben loop ik te lang met pyama aan ,maar als ik naar een feestje moet dan haal ik wel wat uit de kast he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2017 om 11:04
IK heb een vriendin die me al jaren probeert modebewuster te maken. Mijn motto is: het is schoon en heel en ik loop niet in mijn nakie. Al die sjaaltjes, pailletjes, borduurseltjes en kantjes zijn niet aan mij besteed
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 00:08
Ik heb een tijdje terug de ideale schoen ontdekt. Het zijn vrij dure maar het geld zeker waard. het merk is xsensible. Ik had altijd heelveel last van zere voeten maar nu totaal niet meer. Zelfs voor de rug zouden ze goed zijn. Liep ik eerst heel langzaam nu loop ik bijna als een kieviet. En heel lang. Helaas heb ik alleen een paar winterschoenen. Wou pas een paar zomerschoenen nemen maar die hadden ze niet in mijn maat (36).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2017 om 08:06
Er is ook een merk Intersko voor diabetesvoeten en anderszins gevoelige voeten. En wat ik eerder zei over schoenen met aparte teenstukken, bedoelde ik als "blotevoetenschoenen, waar je elke teen apart inschuift, zodat je ze los van elkaar kunt bewegen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns