schouders verlengen |
Reageer |
Autheur | |
Giesje
Duizendpoot Lid sinds: 17 April 2018 Locatie: drachten Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 April 2018 om 12:03 |
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraag. mijn man heeft een kleine bochel en ben nu met een trui bezig. nu weet ik ondertussen dat ik de schouders dan moet verlengen, maar hoe doe ik dat? te veel afkanten lijkt me niet zo geslaagd.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou het rugpand (dus van de boord tot aan de oksel) al een centimeterke langer breien. Dat kunt ge bij het in elkaar zetten opvangen en dan als ge de armsgatafkantingen maakt daar ook een centimeterke langer breien vooraleer aan de hals en de schouders te beginnen. Wat misschien ook helpt is de armsgatminderingen in de rug er minder te maken dan in het voorpand zodat de rug tussen de schouderbladen ietskes breder is dan op de borstbladen zal ik maar zeggen.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou voor- en rugpand aan elkaar zetten en dan passen, als het je man goed past zou ik het openvouwen en de vorm van de mouwkop overnemen op papier. Dat gebruik je dan terwijl je de mouw zelf breit - steeds passen aan het model.
|
|
Giesje
Duizendpoot Lid sinds: 17 April 2018 Locatie: drachten Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb tot de armsgaten het nu een cm langer gebreidt en doe dat bij de schouders ook. Passen is liever ff niet een optie omdat hij niet weet dat deze voor hem is,want hij wil nooit wat. Hij denkt dat het voor zoonlief is.soms meet ik manlief met een smoes dat zoonlief er niet is en ik ff de Maatmoet hebben
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat moet met passen toch ook kunnen en dan theatraal zuchten dat je hoopt dat zoonlief het mooi zal vinden. Dat jij speciaal voor hem de schouders
en het armsgat anders maakt is iets dat hem niet zal opvallen. De meeste mannen hebben daar weinig interesse voor (de techniek van een kledingstuk)
dus het zal ze niet opvallen - zolang jij "gewoon" doet.
|
|
Giesje
Post Options
Thanks(0)
|
oja dat zou ik zo wel kunnen doen hihihihi, meestal is hij toch niet zo slim daarin.
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Het kan hooguit zijn dat hij het er echt te warm voor vindt
|
|
Giesje
Post Options
Thanks(0)
|
Zo snel ben ik gelukkig niet voor hem en van de week willen ze het koeler hebben
|
|
Giesje
Post Options
Thanks(0)
|
Zo eindelijk met voorpand begonnen hihihi zal het voor de winter af komen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |