Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schrik, verdriet en opluchting

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 15:57
Mijn man is gek op honden . Hij haalt altijd vreemde honden aan en ze komen altijd naar hem toe

Hij zal hem echter - de loge hond van mijn dochter -nooit uitlaten ,en als ik niet heel duidelijk vraag ,en afgemeten zijn voer neerzet geeft hij hem ook geen eten .

Het vreemde is dat de hond pas gaat eten ,wat ik klaar gezet heb ,als mijn man 's morgens als laatste beneden is .
Als hij hem op de trap hoort vliegt hij overeind en gaat bij de deur staan kwispelen met zijn stompje staart .

Ik snap daar niets van .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 17:19
Een medesporter vertelde vanmorgen, dat hij zijn hond een floskluifje geeft, als hij voor een paar uur weggaat. De hond laat dat liggen tot zijn baas weer terug is en gaat dan kauwen.

De buurpoesjes wachten nog steeds, tot ik weg ben, vóór ze eten. Als ik ze toespreek, miauwen ze klaaglijk. Ik weet niet of ze het over hun afwezige familie hebben of vragen of ik wil opzouten. Zoveel kats spreek ik niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 12:24
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Mijn man is gek op honden . Hij haalt altijd vreemde honden aan en ze komen altijd naar hem toe

Hij zal hem echter - de loge hond van mijn dochter -nooit uitlaten ,en als ik niet heel duidelijk vraag ,en afgemeten zijn voer neerzet geeft hij hem ook geen eten .

Het vreemde is dat de hond pas gaat eten ,wat ik klaar gezet heb ,als mijn man 's morgens als laatste beneden is .
Als hij hem op de trap hoort vliegt hij overeind en gaat bij de deur staan kwispelen met zijn stompje staart .

Ik snap daar niets van .
Volgens mij zit jij niet op de juiste plek in de roedel, daar kun je proberen verandering in te brengen. Ik ben ook gek op honden en heb dus zelf een kat.
Nou ja ik ben ook gek op katten LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 10:20
Gisteren voelde ik me een echte kattenfluisteraar. De buurpoesjes likten al de lipjes af, als ze me zagen. "Lekker, daar is het enge mens weer met snoepjes en catmilk" en gisteravond knipte ik met mijn vingers bij de etensbakjes en gaven ze me allebei een kopje en doken meteen in hun bakjes, in plaats van verscholen te blijven tot ik weg was. Vanavond neem ik een haakwerkje mee en blijf ik een half uur bij ze.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 11:03
Wat een goed katten-heropvoed-project. Je bent je ongetwijfeld bewust van het feit dat wiebelende bolletjes wol grote aantrekkingskracht kan hebben op speelse katjes. Of je haakwerk naar wens gaat lukken...?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 12:09
Zal daar de uitdrukking "de kat uit de boom kijken "vandaan komen ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 12:23
dus dat was het : ze wachtten heel de tijd op de 'knip'vinger.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2017 om 11:31
oh wat leuk om te lezen, Magtelt. Zo bedanken ze je toch voor je goede zorgen.
Hoop voor je dat dit zo verder gaat en dat je ze steeds leuker gaan vinden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2017 om 12:12
Vandaag kopjes gekregen en ze doken meteen in hun snoepjesbakjes. Ze weten wel wat lekker is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 08:12
Maandagmorgen voor het laatst de poesjes gevoederd en de bak geschept. Zondag had ik al stof (en grit) gezogen en het dienblad schoongemaakt. Ze waren nu pas helemaal aan me gewend, ik heb tien minuten staan kroelen met beide handen. Ze gaven mij en elkaar kopjes, zo lief. Ik heb al beloofd dat ik volgende vakantie weer voor ze zorg, en dat was niet vanwege de doos chocola, de Franse koekjes, het boeket en de poezenbeker en het poezenbakje. Ik had in dat huis bij de vorige eigenaars ook voor de katten gezorgd, mijn buren, dus mijn katten, zei ik dan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 08:22
Alom waardering dus.

Misschien word je de kans geboden om het contact met de poesjes tussentijds te onderhouden. Dan wordt de volgende vakantie een feest vanaf dag 1.   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 10:48
Ze lopen wel door onze tuin, maar totnutoe moest ik dan doodstil blijven zitten, anders gingen ze er snel vandoor. Ze schijnen wel goede vriendjes met onze Archie te zijn. Misschien krijg ik voortaan kopjes bij het passeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 10:52
Wat zielig Magtelt. Voor jouw een grote opluchting maar voor andere mensen heel triest.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 14:52
Jammer voor je dat het poezen avontuur voorbij is, nu het net steeds beter ging.
Hoop voor je dat het in je tuin doorgaat met kopjes geven.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns